/spanien/barcelona/forum/22349.aspx/spanien/barcelona/forum/22349.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Magicó
2007-09-19 13:47
JAAAAAA Match ikväll!!!!!
Barcelona Lion-E
2007-09-19 13:47
gubbar har en diskution me e komois här angånende robinho..

vi diskuterar om att robinho är sanslöst bra spelar visst är han det... men håller ni inte med om att han är en dålig mål-görare.. han kan ha väldigt svårt och göra mål.. stämmer inte det..?

och ja vet ju va robinho har för kvaliter fruktansvärt bra teknik og allt de där.. men han är en dålig mål-görare
Barcelona Xaviiiiii(Antonio Puerta)
2007-09-19 13:42
Grabbar ni som ska Streama idag viktigt att vi hjälps åt. Jag kanske låter som en coach nu:D men viktigt att alla vi inne Barca Cule ser matchen idag.
Barcelona Messidinho_10
2007-09-19 13:35
fan man har längtat till den här matchen. Ikväll gäller det vi måste vinna hur som helst och det kommer vi att göra med Messi i laget ojojoj :)
Barcelona Jojjje
2007-09-19 13:32
Någon som har hört om de senaste turerna kring rättighetsbråket? Hade ju varit riktigt segt om man inte skulle kunna se Sevilla matchen.

3-0 ikväll

Visca Barca
Adriano Leite 10!
2007-09-19 13:31
Henry = Nya Sheva!
Barcelona diiinhho
2007-09-19 13:30
Heenry gör 2 mål idaag! vänta o se..
Barcelona Sürer
2007-09-19 13:19
mycket prat om att henry måste anpassa sig o göra mål o allt annat ni klagar över. Visst det skulle underlätta om han gjorde 1 mål då skulle allt släppa. Men de ni har väl inte glömt bort att han inte spelat absolut topp fotboll sen arsenals uttåg ur Champions leauge mot PSV sen dess har han varit skadad innan han kom till Barca, Hur lång tid har de inte tagit för Shevchenko att anpassa sig i Chelsea, ge henry några matcher till sen kan vi börja med kritiken
Barcelona Xaviiiiii(Antonio Puerta)
2007-09-19 13:16
Grabbar idag gäller det!! Kom igen Barca kom igen Klapp Klapp:D
Barcelona Montjuïc (D.E.P. PUERTA)
2007-09-19 12:15
Jag älskar utseendet på vår arena men stolarna skulle kunna bytas ut för nya. Färgen på de som finns nu, med undantag för de nya så klart, är näst intill borta.
Om det blir tak över hela arenan så tycker jag att arenan går ner sig. Utseendemässigt. Det vore skönt att ha tak över huvudet när det regnar men det gör ju inte det så ofta.
Inuti kan den dock rustas upp eftersom det ser väldigt gammalt och tråkigt ut men å andra sidan så är det en viss charm med det också.

Det ska bli oerhört intressant att se hur den nya arenan kommer se ut.
Real Madrid Paco Buyo
2007-09-19 12:09
hahahahahaaaaaa
Barcelona barca style
2007-09-19 12:02
den nya arena kommer att se mycket bättre än det som vi har nu och det kommer att bli den bästa och största arenor i världen bättre än Real madrids också hahahahahaaaaaa
Real Madrid Paco Buyo
2007-09-19 11:54
Den nya arenan presenteras inför hemmamatchen mot Sevilla på lördag.
Eftersom det pratats om huruvida den skulle ha tak etc kan ju sägas att när tävlingen utlystes fanns det vissa krav. Bland dessa märks att den ursprungliga idén och formspråket skall respekteras. Alla platser skall vara helt täckta av tak. Klubbens normala aktiviteter får inte påverkas av ombyggnaden, man skall alltså under hela perioden fortsätta sparka boll på Nou Camp Nou.
Foster fick som sagt uppdraget och hans förslag sägs vara inspirerat av FCBs klubbmärke. På lördag får vi se.
Barcelona TaVaKoLi_10
2007-09-19 11:53
asså jag undrar verkligen vem d e på den här sidan som skriver hur han tror laguppställningen kommer se ut inför kvällens match.. måste verkligen inte kunna nåt om barca asså...omg aldrig att marquez å sylvinho kommer starta som backar ikväll.. kommer b´li abidal p milito lätt. men vi får se när d e match start..
Barcelona Lion-E
2007-09-19 11:16
Då vnner vi ikväll gubbar.. annars vete fan va ja ska ta mig till :D
2007-09-19 11:07
Något måste hända ja, SPELARNA måste göra mål.
De ska kunna göra det med mig som tränare till och med.
Barcelona Messidona
2007-09-19 10:46
Ämne: Jag kan förresten in....
mycke möjligt, men då kanske rijkard måste ändras, nått måste hända
Barcelona Holländaren
2007-09-19 10:39
Jag kan förresten inte komma på en enda klubb som vunnit en ligatitel efter att man bytt tränare under pågående säsong...
Barcelona Holländaren
2007-09-19 10:35
Ämne: Någon culé här inne ....
Jag bor i Lund. Whats up?
Barcelona Messidona
2007-09-19 10:34
lite barca nytt hade inte skadat!

våran mister är ovanlig stressad, men de kan man förstå....
press från laoprta och det kanske är dags för en ny röst vid träningarna, ta inte detta nu som om jag är typiskt fan som bara vill få tränare sparkad bara för att inte resultaten inte duger, men det är kanske är dags för en ny man vid jobbet som tränare för klubben. mister säger också att de behöver fansens stöd mer än någonsin, kanske lite bevis för att han behöver arbetsro... vad tycker ni?

arena uppdateringar för ca 250 miljoner Euro
han som hade hand om nya wembly blir mannen för jobbet angående Camp Nou med ca 10 000 mer platser. Arenan ska i första hand inte ändra karaktär utan moderniseras, tyvärr fick inte han som hade hand om shcalkes arena bygge jobbet...

några detaljer finns inte tillgänglig nu som jag kan hitta, men en funktion som nya wembley har är att man kan betälla service på plats på din egen åskådarplats om ni förstår vad jag menar. till exempel gör messi mål ska du som åskådare kunna köpa en messi tröja med tryckt datum och match för just de målet som kan ha mer än vanlig betydelse...

Barcelona barca style
2007-09-19 10:10
camp nou kommer att byggas till världen största fotbollsarenor
hoppas att vi knäcker Lyon ikväll
vi kommer vinna helt enkelt
Barcelona FCB :)
2007-09-19 09:56
vilken kväll det blir.. :) hoppas att det vänder nu, och att vi vi verkligen visar att vi är det bästa laget i europa!

tippar 2-1 till oss!
Visca Barca!
Barcelona AlexC
2007-09-19 09:47
Någon culé här inne som är bosatt i Lund?
Barcelona Tompa
2007-09-19 09:31
Äntligen dags för avspark i världens främsta klubblagsturnering. Lyon är verkligen inte vilket lag som helst men matchen är ett bra tilfälle för Barca att visa upp lagets rätta ansikte, det har ju lyst med sin frånvaro hitills. Hjärtat säger seger med 3-0 men 2-0 eller 2-1 känns mer realistiskt.
2007-09-19 08:58
3-1 är lite väl optimistiskt ändå.
Jag vet att det kan vända och lossna ikväll men det är inte säkert och om det inte gör det kommer vi ha det riktigt jobbigt på Camp Nou, jag tror vi spelar lika med Lyon, 1-1. Vi har en väldigt bra defensiv även utan Puyol, tänk då när han är tillbaka, mums!

Jag är inte i Barcelona och ser deras träningar så jag kan inte få mig en bild i vilken form vi är i men jag kan inte tänka mig att det vänder, jag tror det kommer ta ett tag men fråga mig inte varför eftersom jag inte har några bevis på varför jag tror så. Magen säger mig det.
Hoppas på 7-0 ikväll.
Barcelona PILMÀ
2007-09-19 08:02
Där ärdet lite Info om Benzema.
Barcelona PILMÀ
2007-09-19 07:59
vi måste undvika Krim Benzema han är sannerligen en stor måltjuv har spelat för Lyon 13 och har gjort 10 mål en riktigt bra målskytt.
styrka: snabb måltjuv start på kroppen
Han är född 1987.
Barcelona PILMÀ
2007-09-19 07:40
Etoo var på Plats när alla andra tränade.
Verkar vara på gott humör.
Hoppas att han kryar på sig så fort som möjligt.
Etoo the Barça Lion.
Barcelona GabyMilito
2007-09-19 01:38
Kan inte vänta längre till lyonmatchen =)3-1 tror jag på att vi vinner med
Barcelona GabyMilito
2007-09-19 01:37
Ämne: TÄVLINGEN TILL OMBYG....
när kommer dem börja då ?
Annons: