/spanien/barcelona/forum/22340.aspx/spanien/barcelona/forum/22340.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Boswin
2007-10-23 16:23
Nu när Champions League är igång!!
Det har startat en ny liga på Uefa Champions League fantasy football!! En massa supportrar ska bli inbjudna å de är start den 6 NOVEMBER...
Gå in på länktipset å registrera å skapa ett lag å gå med i ligan med Liga ID 218955-39279!! ;D
Ligan har bara funnits ett par timmar, men gå med för de ä helt gratis å vi måste visa supportrar från arsenal,inter å andra att vi barcafans kan skapa bättre lag än dom!! ;)
Desto fler desto bättre!!
Barcelona Boswin
2007-10-23 16:15
Gött med Champions League ikväll!! Tv6 ;D
Kanske dags för bojan igen??
Barcelona Abbe_
2007-10-23 15:41
Jag ser det ganska positivt om Guddy får chansen. Han har suttit på bänken länge och det är klart att han vill visa att han vill ha en plats i startelvan. Det var ju därför han inte flyttade i somras. Kul att matchen är på TV6 också :-).
Barcelona Sahandinho Kamal
2007-10-23 15:31
ska faktiskt bli skönt och se Guddy spela ikväll om han gör det :P det var ett tag man såg han spela, hoppas han gör det bra. men tror inte han kommer få spela så mycket när Deco är tillbaka sen, han (deco) har ju varit grymt bra.
Barcelona Plankton
2007-10-23 15:18
Pio pio

Okej sorry, men att dom kommer med Yaya i mitten som är skadad sedan flera veckor tillbaka känns lite efterblivet men jag kanske ändå tog i lite förmycket.
RuudsLilltå
2007-10-23 15:07
Lycka till ikväll!
Hoppas ni vinner mot skottarna, i europaspel är det spanien ni representerar och dår får ni ta och göra det bra. Fast inte för bra så ni glänser, lite lagom ;)
Länktips: tabellen.nu/
Las Palmas Pio pio
2007-10-23 15:01
Barcelona kommer idag att spela med dem orangefärgade matchställen. Detta då den den vanliga tröjan och den turkosblåa är ganska lik Rangers färgerna. Iallafall åtminstone tv-rättigheterna osv. =) Så laget lär synas bra idag iallafall.
2007-10-23 14:51
Sluta posta startelvor! De kommer att raderas och skribenterna spärras / Red
Las Palmas Pio pio
2007-10-23 14:49
Plankton

Vi behöver inte klanka ner på folk för det dem skriver. Vi har alla Barcelona som gemensam nämnare, så försök och hålla en snygg diskussion och vårdat språk!

Barcelona_Villutz

Yaya Toure fortfarande skadad vilket gör att han inte kan lira ikväll! Varken Ronnie lr Giovanni kommer att spela mittfältare. Allt lutar åt att det blir Iniesta som def. och i sällskap av Guddy och Xavi.

Barcelona Plankton
2007-10-23 14:26
G2S #27

Som sagt 1584735ggr så trivs inte Ronnie på den positionen.

Barcelona_Villutz

Lite efter eller skämtar du? G2S spelar ej mittfältare och Yaya är skadad.
Barcelona G2S #27
2007-10-23 14:16
Är edmilson skadefri?
Barcelona Barcelona_Villutz
2007-10-23 14:05
JAHA! Idag är det Champions League match igen!
Hur tror ni matchen slutar idag?Jag tror att det blir jämnt... men vi kommer ta hem en seger. RESULTAT: 1 - 3, till BARCA. BARCA BARCA BAAAAAAAAARCAAAAAAAAA!
Daniel Mesa Moreno
2007-10-23 14:01
Sorry alla som tog illa upp vid namnfelet på Glasgows Keeper
Barcelona iGGi
2007-10-23 14:01
Är det någon som vet varför Barca spelar denna omgång av CL på en tisdag, vad jag minns så var föra matchen mot Stuttgart också på en tisdag. Det brukar ju vara att man spelar tisdag, onsdag, tisdag osv.
Barcelona Plankton
2007-10-23 13:49
.
Barcelona # Denniz |
2007-10-23 11:50
nej han har ingen skada inte vad jag har hört om iaf.. och antagligen ska han starta i matchen idag:D
Barcelona Sahandinho Kamal
2007-10-23 10:04
jag måste va helt borta eller nåt? iniesta nån skada eller nåt? det är ganska självklart för mig att han ska starta om han är skadefri nu när deco är skadad, han har ju visat världsklass varje match han fått lira nu typ,
Villarreal DennisR
2007-10-23 09:55
Se nu till att tvåla dit Rangers ordentligt ikväll!
Barcelona Ghazza
2007-10-23 08:00
Ämne: Tja. Till dig som sk....
Men snälla. Han gjorde ett misstag, big deal?
Dessutom har det redan påpekats.
Teddybear_STHLM
2007-10-23 07:57
Tja. Till dig som skrev inför-rapporten mot Rangers.

Boruc är målvakt i Celtic. Målvakten i Rangers heter McGregor. Vi kallar inte er målvakt Casillas...
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-10-23 01:08
Saman

Kan folk öppna sina ögon lite grann, Ronaldinho gör sig bäst som släpande anfallare eller på en kant bredvid anfallet och inte som nån mittfältare i en 3 manna mittfält. Mittfältet styr oftast pressen och Ronaldinho trivs inte i att spela i det spelsystemet. Jag har inte superkoll på Marques eller yaya är dem uteslutna?, för det funkar helt enkelt inte att spela utan en pivote på bortaplan. Därimot är din tanke fin med tanke på att vi har en massa borta. Men helst vill man ju se nån pivote, men kan inte yaya eller marques spela så vill jag se Gudjohansen,Xavi,Iniesta på mittfältet. I dags läget om vi räknar bort yaya och marques är detta vårt bästa alternativ.

Ronaldinho är makalös när han är i "Ronaldinhoklass", hoppas verkligen han visar magi får vi behöver verkligen den. Vi kan inte förlita oss på Messi hela tiden, mindre press på Messi vore underbart så han håller sig skadefri.

Ingen dos santos från start, nu är det dags att släppa fram våra veteraner och spela taktiskt och gå för vinst.

Zeddinho

Vem ska vi bänka för att Dos santos ska starta?, i en sån här viktig match börja med en ung talang är det verkligen så smart?.(ops 2 frågetecken)

Ronaldinho.Henry.Messi är denna verkligen så dålig?

Lite realistiskt nu gubbar.
Barcelona Zeddinho
2007-10-23 00:51
Ämne: någon som vet när et....
Etoo kommer nog tillbaka någon gång under november månad. så är det sagt iallafall
Barcelona Zeddinho
2007-10-23 00:48
Mmm det är mkt möjligt att dom kommer lira så med tanken på att bojan fick starta matchen mot villa så startar nog dos santos nu imorgon. tror starkt på att Gudjohnsen får förtroendet nu. va ettag sen
Barcelona L.Messi19
2007-10-22 23:11
Tjena är det någon här som fortfarande har länk till målen mot Atlético?(Nerladdning då)

Någon annan än jag som tror att det blir svårt men tror att vi vår 1p?

Förrutom "Guddy" som mittfältare kan man ju också lägga "Dinho" som vänstermittfältare.

Fred ut!
Real Madrid Looae
2007-10-22 22:58
Boruc står i Celtic. Gudjohnsen spelar bättre som inner. Tro mig han gör er inte besviken.
Barcelona Barca 666
2007-10-22 22:47
Tja,

Bättre inlägg nu än imorse då folk började säga vem e bäst Eto'o lr Henry.

Matchen imorgon kommer bli tuff men jag tror vi klarar oss med en 2-1 vinst och därmed klara till åttondelen. Om vi vinner imorgon så e vi nog matematiskt klara sen kan man alltid hoppas på en oavgjord resultad mellan stuttgard & lyon vilket inte e en omöjlig resultad.

Jag tycker att man borde ge Gudjohnsson chansen imorgon & får han chansen vågar jag sätta en hundring på att han kommer göra bra ifrån sig jag tror det kommer vara en av hans bästa matcher med tanke på hans erfarenhet från brittiska öarana samt att han måste ta chansen när han får den....Han gör nog mål imorgon om han får chansen jag kommer sätta 100kr på det.

En fråga vet ni en bra sida där man kan köpa orginal fotbolls tröjor jag måste köpa ny Barca tröja & en polare till mig vill beställa Roma tröja. Skulle vara tacksam för ett svar.

Forza AZULGRANAZ.....Cule 4 Life
Barcelona The-Bloody-AlboZ
2007-10-22 22:41
någon som vet när etoo kommer tillbax ?? och hur länge skulle han vara borta 2 eller 3 månader ?
Barcelona Ole_BARCA!
2007-10-22 22:11
Ni som inte vet så visar TV6 Barcas match imorn. Gött!

Vad tror ni om Guddy imorn? Finns det ingen annan som kan ersätta Deco? Vill inte se Guddy väldigt klumpig seg. Håller inte med takten alltså speeden. Men han kan behövas när det gäller styrka. Starkheten.

Vad tycker ni?
Barcelona Woods
2007-10-22 21:50
Det verkar ha gått obemärkt förbi, men en påpekan är nog på sin plats..

Boruc är som det står i införrapporten INTE målvakt i Rangers, han står i Celtic.. En i övrigt välskriven inför som alltid från barca-red!
Las Palmas Pio pio
2007-10-22 21:23
Messi_CE_Iniesta

Det där var mkt omtalat i Spanien.. =) Hehe, Valderrama blev lite överraskad kan man säga..Michel som idag är ungdomsansvarig för Madrid och förra året var han coach för Madrids b-lag! =)
Annons: