/spanien/barcelona/forum/22332.aspx/spanien/barcelona/forum/22332.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Xaviiiiii(Antonio Puerta)
2007-09-18 19:31
Undra vilken match man ska se idag. Blir svårt men tror jag ska se Porto vs Liverpool. Imorn är det Barca!

*LÄNGTAR*
Barcelona Lion3L M3ss1
2007-09-18 19:15
Naj immmoron
Real Madrid Ibbe_The_King
2007-09-18 19:09
Ska ni spela idag?
Barcelona Rambla
2007-09-18 19:06
El Culé:

Guily kritiserar väl mest den fysiska biten när det gäller Rijkaards sätt att träna? Det är för mycket tekniska övningar med boll anser den lilla dvärgen. Man kan ju dock undra om han trots allt inte har en poäng? Det ser verligen tempofattigt ut så här långt in på säsongen. För att inte nämna hur förra säsongen såg ut.

Nu kanske vi ska vänta med att dra slutsatser och tro att mycket beror på de dåliga förberedelserna innan matchen mot Osasuna. Endast 5 a-lagspelare till förfogande i 10 dagar tack vare alla landskamper. De tre nästkommande hemmamatcherna mot Lyon, Sevilla och Zaragoza kommer att visa hur det egentligen är ställt i Barça. Nu är man lite under press. Ska bli intressant att följa hur de klarar av det.
Barcelona El Culé
2007-09-18 18:59
Rambla:

Vi kan ju verkligen hålla tummarna för att problemet är åtgärdat iallfall.

I övrigt så har vår kära Guily återigen öppnat munnen och denna gången pratar han indirekt ner Frank Rijkaards arbete med Barcelona under Guilys tid i truppen och säger att det är annorlunda och funkar bättre i Roma.

Tja, hoppas det är det som krävs för den lilla dvärgen för här platsade han verkligen inte.
Barcelona Rambla
2007-09-18 18:49
Enligt LFP (förbundet) så har nu Audiovisual Sport och Mediapro i praktiken kommit överens om tv-rättigheterna. Det återstår väl bara att det bekräftas på riktigt. Med tanke på vad som hänt de senaste omgångarna så vågar man ju inte ta något i för givet.

Kan vi inte slippa inlägg som handlar UCL fantasy football på forumet. Vad har det med Barcelona att göra?
Barcelona Captain Fantastic!
2007-09-18 18:31
Vampíro/

Jaha, jag märkte aldrig det. Tack för att du sa.

Då tror jag nog att jag tittar på Vit skit-Werder. Så får man se deras spel, jag har inte sett det sedan deras cup-match mot Sevilla. Hoppas på ett liknande resultat ikväll :)
Perfection
2007-09-18 18:31
Hej,har bara en fråga.PÅ det där UCL fantasy football på www.uefea.com undrar bara hur man byter placeringar i start elvan.Liksom jag har Abidal på mittbacks platsen.Vidic osv på högerbacks platsen.Hur ändrar man positioner?
Barcelona Messidinho 10
2007-09-18 18:15
Nån som vet vad det kostar å bli medlem på fantasy football??
Barcelona Vampíro
2007-09-18 18:10
Captain Fantastic!

Arsenal-Sevilla spelas väl på imorn? Men det finns några bra matcher att titta på ikväll bl a
Porto-Liverpool.
Barcelona Captain Fantastic!
2007-09-18 18:07
AlexC /

"Vit skit" :D

Det var det bästa smeknamnet jag sett hitills åt dem.

Själv ska jag bänka mig framför Arsenal-Sevilla (med vissa inblinkningar i Real-Werder, för att se hur det går för just vit skit), det kommer nog bjudas på sprakande och vacker fotboll. Två lag som aldrig använder luftspel med än vad som behövs. Min sorts fotboll :)
Barcelona RonaldinhoKungen
2007-09-18 17:52
Min laguppställning:
Cech
Alves, Eboué, Nesta (C), Abidal
Essien
Silva Fabregas
Ronaldinho
Ibrahimovic Villa

Mitt namn i ligan är förresten Ronaldinho :)
Barcelona AlexC
2007-09-18 17:48
Top 4 matcher ikväll:
1 Porto-Liverpool, två intressanta lag. Porto har fått behålla Quaresma och Liverpool ser bättre ut än på länge.
2 Schalke-Valencia, kan bli en riktig jämn match,i på förhand jämnaste gruppen. Schalke är heta fram tills att ordet avgörande kommer fram, Valencia håller jag som favorit i årets La Liga, väl inarbetad grundmodell.
3 AC Milan-Benfica, de regerande mästarna ser heta ut och även om Benfica är svåraste motståndaren i gruppen skall Rossineri vinna utan större problem ikväll.
4 Real Mierda-Werder Bremen, jag försöker (men lyckas inte) ta bort hatperspektivet mot RM, de blir intressanta att se i år, men lyckas ändå inte riktigt; vore kul om Mackan tryckte dit Vit Skit ikväll.
Barcelona Palle Kuling....
2007-09-18 17:47
Nu är jag är också med på fantasy Champions League! och mitt lag heter Hubbez IF. Så här ser mitt lag ut:
Målvakter: Wiese, Doni

Backar: Bruno Alves, Hypiiä, Nelson, Juan och Taiwo.

Mittfältare: Yaya Toure' Källström, Kaka, Dacourt och Lima

Anfallare: Villa, Ibrahimovic och Rooney
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-09-18 17:39
Ämne: Fantasy Football på ....
Så nu e jag också med, heter FC BARCELONA
Barcelona Magicó
2007-09-18 17:18
Ska bli kul och kolla på Milan, Real och Pool ikväll, vet faktist inte vilken jag ska se på då alla börjar samtidigt :p
Barcelona Tompa
2007-09-18 16:37
Holländaren:
Du har antagligen en annan åsikt men jag anser att en tränare verkligen sätts på prov när det uppstår problem i laget. Och med problem i det här fallet menar jag situationer där spelet låser sig (därmed inte sagt att skadeproblem inte är ett problem, tvärtom så klart). Har tränaren verkligen förmåga att vända på den "onda trenden"? Om svaret är ja då visar han verkligen klass. Jag hade kunnat utveckla det i krönikan mer men då hade den blivit väl lång. Och Barcelona har befunnit sig ska inte säga ond cirkel (det vore en överdrift) men väl en negativ trend sedan ca ett halvår tillbaka.

Hitills tycker jag inte Rijkaard har klarat av detta men självfallet hoppas jag att han motbevisar mig tiden som kommer. Om jag anser att Rijkaard ska sparkas NU så är svaret ett bestämt NEJ! Och vinner vi ligan, vilket jag fortfarande tror vi gör lovar jag att inte ens antyda att byta ut Rijkaard. Däremot är det direkt svagt av spelarna och Rijkaard om vi nu mot FÖRMODAN inte vinner någonting den här säsongen heller. Två år utan titlar med det här spelarmaterialet är minst ett för mycket.

Vad gäller blågult och Lagerbäck förväntade inte jag mig en seger mot Tyskland i alla fall, det hade varit en bragd av det större formatet. Däremot borde vi ha kunnat bjuda betydligt bättre motstånd än vad som var fallet. Tyskland anno 2006 var inte samma klass på spelarna som dåvarande Västtyskland som vann VM med Beckenbauer o CO.
Barcelona Xaviiiiii(Antonio Puerta)
2007-09-18 16:16
Grabbar ni som inte har Viasat sport dom kanalerna som Barcas match visar imorn. Behöver inte oroa sig. 100% så borde det finnas nån Stream man hittar imorn. Själv ska man strema imorn. Tror Sopcast visar matchen.

Visca Barca!

Barcelona Sürer
2007-09-18 16:07
Om Barca nu sparkar riijkard vilket jag inte tror o inte tycker att man ska så borde barca anställa marcelo lippi. En mästare en som jobbat med stora spelare o kan hantera ett riktigt världslag. Men som sagt tycker de alldeles för tidigt o kicka riijkard visst kanske inte den bästa starten men de kommer. Blev besviken när jag fick reda på att xavi var bänkad mot osasuna han ska bara spela från start inget annat !!!
Barcelona Mot Nya Tider
2007-09-18 16:02
Fantasy Football på uefa.com
Barça heter ligan, gå med =D
Kod: 154037-25070

Vi ses där! =D
Barcelona Mot Nya Tider
2007-09-18 15:27
RTBO

BHT1 är en bosnisk kanal, som jag har via Comhems 8 favoriter;) Kanalen går inte att få via Viasat.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-09-18 15:23
RonaldinhoKungen

Har skickat ett privat medd, smidigare så ;)
Barcelona Montjuïc (D.E.P. PUERTA)
2007-09-18 15:22
Himla synd att man inte visar CL match ikväll på tv6.

Men å andra sidan är Maffiabröder en otroligt bra film så jag gråter inte floder, jävligt synd att Barcas match, toppmatch, inte visas imorgon. Får la gå på pub eller till en vän.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-09-18 15:21
Mot Nya Tider

Bht 1 är en kanal ifrån viasat boxen va?, känner igen kanalen. Och jag som precis sa upp mig för att ha comhems basbudspaket, snacka om att jag åkte på en nitlott .

=/
Barcelona Mot Nya Tider
2007-09-18 15:18
Barcelona Mot Nya Tider
RTBO

Jo, jag håller med. Som tur är så hittade jag en kanal där de kommer att visa Barça - Lyon imorrn.
BHT 1 heter kanalen, och den har jag ;)
Barcelona RonaldinhoKungen
Mot Nya Tider: Har du msn? Jag har lite frågo angående Fantasy Football och hur man joinar ditt team! Blir enklast på msn och dessutom kul att ha cùle där också :)
2007-09-18 15:09
Mot Nya Tider

Tack för den. Inte nog med att vi fått tampas med tvrättigheter i la liga nu snålas det med Champions leauge?

Var inne på viasat 1 tablå och ni som har denna kanal har turen att se 3 cl matcher på raken.

Im not a big fan of this
Barcelona Mot Nya Tider
2007-09-18 14:56
Ride The Big One

Denna säsong så visas endast en match, antingen en tisdag eller en onsdag, och den mathcen de valt ut att visa nu första omgången är inte helt oväntat Zlatans Inter mot Fenerbache imorrn kväll. Ikväll visas inte Champions Leuage på 6:an
2007-09-18 14:49
Jag är inne i tv tablå (tv.nu) och det står att de visas andra program vid samma tidpunkt som championss leauge ska visas dvs på tv6, detta kan inte stämma att bara viasat har rättigheterna eller?

Har för mig att det snackats om detta tidigare, men jag sitter på jobbet och har inte tid att scrolla igenom 1000000 inlägg.

Ett snabbt svar uppskattas enormt.

:D
Annons: