/spanien/barcelona/forum/22321.aspx/spanien/barcelona/forum/22321.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona El Culé
2008-01-25 14:40
MADRID 1902:

Men snälla du, brukar du pissa i motvind också?
Barcelona Messi-Lona
2008-01-25 14:33
Är det ingen real fan som fattar att det är ireterande att ni kommer hit och snackar skit men själva är eran forum som (diktator forum = ni får gå in vart som helst och jävlas men omöjligt för andra att jävlas tillbax )
Barcelona Sürer
2008-01-25 14:29
såg att någon madrista hade skrivit att man inte ska jämföra de både spelarna utan man ska titta istället vad de vunnit för titlar. Men snälla det enda robinho vunnit med madrid är en ynka ligatitel medans messi vunnit Cl o ligan 2 ggr
Real Madrid MADRID 1902
2008-01-25 14:07
Ni läser de ni vill läsa jag har inte skrivit nånstans att Robinho är bättre än han som sagt jag skulle aldrig byta Robinho mot nån i erat lag det är de jag har skrivit.
Öppna ögonen och läs igen så kanske ni förstår att ni beter er som barn.

Barcelona Rambla
2008-01-25 13:59
Looae:

Jag tycker även att Bojan är bättre än Robinho. Så ja, spring nu genast in och skriv det på ert forum så kan ni ha lite roligt åt mig. :D

Som sagt, det fick önskad effekt att jag ansåg att Kun var bättre än Robinho. Det retar alltid upp någon. Annars var jag ärlig. Jag hade lätt valt Kun före Robinho.

Barcelona Giovanni_dos_santos
2008-01-25 13:57
helt ärligt real fans ni beter er som barn. ni kommer hit och hackar på våra spelare medans ni själva har spelare som inte ens platsar i korpen i sverige så klaga inte skaffa er bättre spelare själva. det spelar ingen roll vad ni säger VISCA EL BARCA
Barcelona ZARM
2008-01-25 13:54
Ämne: Det är ni som hetsar....
Nja, vad då spelar!!? :)

Allvarligt talat, att använda ordet "vi" när det egentligen är du som tycker och sen inte förstå att vi inte ser på Robinho på samma sätt som du gör kan väcka lite irritation.
Barcelona Giovanni_dos_santos
2008-01-25 13:54
hur kan en människa som kollar på fotboll säga att robinho är bättre än messi. det är bara löjligt det är som att jämnföra oleguer och ronaldinho. RONALDINHO ÄR KUNGEN MESSI ÄR PRINSEN BOJAN ÄR ARVTAGAREN.
Real Madrid MADRID 1902
2008-01-25 13:53
Messi-Lona
Så Raul som har vunnit fler cl än vad Barca har gjort i hela sin historia betyder det att Raul är bättre än hela barca?
Real Madrid MADRID 1902
2008-01-25 13:48
Det är ni som hetsar upp er angående Messi och Robinho de roliga är att de var en cules som jämmförde de 2 och skrev att vi Real fans ska sluta och jämmföra de två ska jag skratta eller gråta jag tror jag skrattar.:)
Rambla ZARM
Lugna ner er snälla man kan tror att ni vann nobel priset i natt så smarta som ni spelar att ni är.
Som sagt jag svarade bara på frågor och kommentarer jag fick här och de var de jag trodde man gjorde på ett forum.
Barcelona FCB_Alex
2008-01-25 13:48
Xavi fyller år idag någon som vet hur mkt han fuller? tror det är 28 men är inte säker
Real Madrid Looae
2008-01-25 13:47
Rambla så du tycker verkligen att Aguero är bättre än Robinho?
Barcelona Messi-Lona
2008-01-25 13:42
Ämne: Messi-Lona
Vad snac....
messi gjorde 3 mål sist han spelade mot real vad har robinho gjort på el clasico i hella sit liv..

INGET MÄRKVÄRDIGT
Barcelona ZARM
2008-01-25 13:36
Ämne: Rambla
Mannen mår d....
"LIka bra och dra härifrån innan en som dig gör så man skriver nåt dumt här"

Ja, för fram till nu har du bara skrivit en massa smarta inlägg, eller hur......
Barcelona Messi-Lona
2008-01-25 13:36
vissa real fans inte alla men dom flesta hetsar upp sig för att dom åkte ut från cupen så därför ska dom komma och tjafsa så fort dom har inbildat sig att dom har nån aledning (messi i detta fall) men själva har dom stängt sin forum och kan inte ta kritik och saning och är fett envisa och kan aldrig erkänna .. SKAM
Barcelona Rambla
2008-01-25 13:34
Ämne: Rambla
Mannen mår d....
Ja gör det för du bidrar inte med särskilt mycket.

Hej då Mierda. :D
Real Madrid MADRID 1902
2008-01-25 13:33
Rambla
Mannen mår du bra eller de här är ett forum och man diskuterar du hoppar in i diskusionen och är kaxig och barnslig som skriver Mierda vad får du ut av det.
Sen om de är ointressat varför svarar du på mitt inlägg när jag inte ens har skrivit till dig.
LIka bra och dra härifrån innan en som dig gör så man skriver nåt dumt här.

Barcelona Rambla
2008-01-25 13:33
MADRID 1902:

Äsch, jag ser Bajselona och Caca Nou nästan dagligen utan att längre reagera. Skillnaden mellan dig och mig är att jag inte går in på ert forum och försöker leka moralpolis.

Du inser väl att det är mission impossible att som madridista gå in på ett Barça-forum och föröska övertyga oss om hur fantastisk Robinho är jämfört med Messi? Kul för dig att du inte vill byta Robinho mot någon i Barcelona. Du framstår knappast som någon Einstein precis. ;)
Barcelona ZARM
2008-01-25 13:31
Ämne: Messi-Lona
Vad snac....
"vi byter inte Robinho mot nån i erat lag"

Kul att du har utsett dig själv till talesman för alla real madrid fans:)
Real Madrid MADRID 1902
2008-01-25 13:27
Messi-Lona
Vad snackar du om de kan väl inte ha gått så mycke bättre för när ni inte har vunnit över oss på hemmaplan på 3 år.
Som sagt vi byter inte Robinho mot nån i erat lag!
Barcelona barba
2008-01-25 13:25
Vi skulle haft en straff igår.
Real Madrid Shi
2008-01-25 13:23
Ämne: MADRID 1902:

Vad ....
Rambla

Vi ska nog inte sätta en snöboll i rullning genom att börja kalla lagen för Real Mierda och Bajselona och jag vet inte vad.

Messi har gjort mer än Robinho när det gäller individuella prestationer. Vilket gör honom till bättre än Robinho får man nog säga, MEN fotboll är en färskvara och det gäller och vara bäst i nutid. Messi är helt fantastisk för er men vi är helnöjda med vad Robinho gör för oss så det är bara onödigt att jämföra dessa två, det viktigaste är och vinna titlar inte vem som har de bästa spelarna, eller?
Barcelona Rambla
2008-01-25 13:21
Ämne: Boixos Nois 81
Ehh ....
Vem hetsar upp sig? Du har ägnat snart 10 inlägg på något helt ointressant och vill få det till att jag hetsar upp mig? Heh, lustigkurre...

Dessutom, jag svarade bara på hur ointressant din tolking var.
Real Madrid MADRID 1902
2008-01-25 13:17
Boixos Nois 81
Ehh jag vet väl att Italien ligger i europa tror inte du förstog vad jag skrev.
Rambla
Ingen hade dragit upp Robinho innan surer drog upp han jag förstår inte varför du hetsar upp dig jag svarade bara på surers inlägg.
Barcelona Messi-Lona
2008-01-25 13:15
att inte bytta messi mot robinhoN är lika dumt som att inte byta 10kr mot en mjlijon kr.. och jag vet att du inte menar det du vill bara retas.

och om robinhoN dör för real skulle han själv byta sig mot messi bara för att det ska gå bättre för real och sämmre för barca..

hur gammal e du
Barcelona Rambla
2008-01-25 13:01
MADRID 1902:

Vad är det du inte förstår? Hela världen (minus Real Mierda) anser att Messi är bra mycket bättre än Robinho. Vad du inte håller med om är knappast relevant.

Sen försöker du rädda upp situatonen och börja yra om något helt annat. Ingen här har skrivit något om Valdés vs Casillas, så vad är din poäng?
Barcelona Boixos Nois 81
2008-01-25 12:59
Ämne: Sürer
Messi har spe....
Italien ligger i europa :S
Barcelona Boixos Nois 81
2008-01-25 12:58
Håller verkl....
Så länge ni släpper in mera mål än vi så kan vi inte hålla med.. ni har släppt in mera mål i de senaste 4 åren...
Barcelona Boixos Nois 81
2008-01-25 12:55
Du skriver a....
LOL... Ni skulle byta hela laget mot Messi..
Real Madrid MADRID 1902
2008-01-25 12:54
Sürer
Håller verkligen inte med dig ok om du hade sagt föra säsongen men verkligen inte i år för Robinho har höjt sig enormt i år han är perfekt på sin position som sagt vi skulle aldrig byta han mot messi.
Sen ska jag säga vad överlägsen är för nåt det är Cassilas mot Valdes det är överlägsen!
Roligt att du skriver eran spelare med stora bokstäver och våran med små.:)
Annons: