/spanien/barcelona/forum/22315.aspx/spanien/barcelona/forum/22315.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2007-09-22 15:51
tarrak:

Det var väl förra säsongen. Den här säsongen så har han ju tränat som han ska? Efter förra säsongen så gick ju klubben ut med den nya interna koden och både Samu och Ronaldinho sa sig ju inte ha några som helst problem med hårdare regler.

Nåja, det är bara han själv som kan ändra på den här situationen, han får ta sig i kragen visa att han verkligen vill vara kvar på den här nivån.
Barcelona tarrak
2007-09-22 15:48
Rambla

Ja det är verkligen sorgligt att se det som verkar hända med Ronaldinho. Jag läste någonstans (kommer tyvärr inte ihåg vart) att han fortfarande väljer massören och gymet framför att delta i de vanliga träningarna. Nu gäller det att klubben sätter hårt mot hårt, funkar inte det är det nog dags att tömma Silvios fickor.
Barcelona Iniesta#8
2007-09-22 15:41
Bojan borde få fler minuter än Giovani ikväll! Iniesta borde ta Ronaldinhos plats på högerkanten
Barcelona stonehill
2007-09-22 15:40
viva la barcelona
Barcelona hOmbres
2007-09-22 15:39
Jag hoppas Eidur ska få chansen, dock är han matchotränad men då kan man sätta Henry på vänsterkanten och Messi på högerkanten. Gudjohnsen kanske inte är världens bästa 9:a men han är ändå helt okej där. Jag har aldrig varit ett fan av honom men i Eto'o och Ronaldinhos frånvaro tycker jag att han kan få chansen. Dos santos väger lite för lätt mot Sevilla men självklart så ska han hoppa in nån gång i andra halvlek och röra om i smeten! :)
Delarocha RIP Puerta
2007-09-22 15:37
För våra chanser är det nog bättre att starta med Dos Santos. Bojan är nog inte mogen för att spela från start i toppmöten ännu, även om han är en stortalang. På nåt sätt känns det som att Dos Santos fått lite mer genombrott nu och kan räknas i en annan kategori än tidigare. Han känns ruggigt pålitlig, har inte sett honom göra en dålig match hittils.
3 poäng nu mot Sevilla!
Barcelona Barça-fan
2007-09-22 15:37
ZARM.
Jag skulle nog sätta lite pengar på att den inte är någon skada som sätter stopp för Ronaldinho ikväll utan andra orsaker. Naturligtvis är det bara spekulationer men det ter sig inte särskilt förvånande om det skulle vara så.
Barcelona Rambla
2007-09-22 15:36
All denna turbulens som Ronaldinho skapar börjar bli allt mer jobbig. Hur mycket som är sant ska inte jag uttala mig om, men som krönikan anger, ingen rök utan eld.

Gudarna ska veta att han inte är den första sydamerikan som väljer att leva "la vida loca". Diego, Ronaldo, Adriano bara för att nämna några. Blir det inte en klar uppryckning, så är det väl bara att casha in och sälja honom. Kanske fortare än kvickt? För annars lär väl också priset sjunka. Sådana här bekymmer är det sista klubben behöver nu.
Barcelona Sahandinho Kamal
2007-09-22 15:14
står på barcelona.cat att det förmodligen blir Messi Henry Giovani. men det är väll en gissning från dem :P
Barcelona El Culé
2007-09-22 15:14
Culés:

Det står dels på diverse spanska nyhetstidningar samt på den officiella hemsidan.

Ingen Ronalinho, men tre poäng hoppas jag.
Barcelona RonaldinhoKungen
2007-09-22 15:13
Fan att Ronaldinho inte ska spela :( Såg fram emot att han skulle visa världen vad han kan göra mot en av världens bästa backar, Alves.

Skulle vara roligt och intressant om Riijkard valde att starta med Messi - Henry - Bojan!
2007-09-22 15:10
så det blir ingen Dinho ikväll?... nu när man äntligen får se match så lirar inte han... aja Henry e kvar, Hoppas som faan att inte Guddy får spela .. Giovani Henry Iniesta ! eller Messi istället för Gio.
Barcelona Diinho # 10
2007-09-22 15:09
Messi - Henry - Iniesta

Messi - Giovanni - Henry

hur blir det tror ni ?
Barcelona ZARM
2007-09-22 15:05
Fan vad surt. Det står inget om hur allvarlig skadan på ronaldinho är?
Barcelona Joey
2007-09-22 15:03
jag tar tibax det jag sa... ronalödinho e inte med...står på officiella hemsidan
Barcelona Captain Fantastic!
2007-09-22 15:02
RonaldinhoKungen

Det står i princip på varenda spansk sport-sidas hemsida. Han verkar ha fått ett problem med foten och kan alltså inte delta ikväll. Riktigt synd och nu blir de allt svårare att knipa 3 poäng mot ett taggat Sevilla som vill komma tillbaka på vinnar sidan.

Usch, vad surt om vi inte skulle vinna denna match, 50 års jubileum och främst nästan ett hopplöst försprång till Real att ta igen. Hoppas de yngre förmågorna visar villjan.
2007-09-22 15:02
Ämne: det är löst..!!....
mm det är löst, men blir inte förvånad om det kommer en nyhet där dem skriver att Det inte blir någon match ikväll... hände så sist typ nån timme innan matchen ju.. hoppas bara vi får se matchen.
Barcelona Joey
2007-09-22 15:01
e det så att ronaldinho är skadad... vilket det inte står nånstans.. så kan jag sätta allt på att iniesta tar platsen.. han är hur grym som helst och rutinerad.. nån som behövs
2007-09-22 14:59
Ämne: Ämne: Ingen R....
eller hur? skicka sidan där du läst om att Dinho inte ska spela?
Barcelona RonaldinhoKungen
2007-09-22 14:55
Ämne: Ingen Ronaldinho ikv....
Du länkar till artikeln "Vad sysslar du med Juanito? Inför Celta – Las Palmas" och där står ingenting om att Ronaldinho är skadad. Vad har du fått den informationen ifrån och som Giovani Dos Santos så står han med i truppen. Försöker du lura oss?
Barcelona sthlminho87
2007-09-22 14:54
det är löst..!!
Barcelona sthlminho87
2007-09-22 14:54
vaddå ronaldinho ska inte spela?? han ska visst spela
Barcelona Smogen
2007-09-22 14:53
Är TV strulet löst nu eller är det bara för att det är 22 på lördag som matchen visas?
Barcelona Giovani Dos Santos
2007-09-22 14:46
ska inte Ronaldinho spela i dag? Han är med i truppen iallafall!
Barcelona El Culé
2007-09-22 14:44
Helvete också! Att det aldrig kan vara helt bra :\.
Nåja, Iniesta - Henry - Leo.

Bara inte Mister får för sig att lira med Henry - Guddy - Messi eller något nu bara.
Barcelona Roni#10
2007-09-22 14:43
Fan vad tråkigt att Ronaldinho inte ska spela! Jag som trodde att han skulle visa alla att han är världens bästa spelare idag.
Las Palmas Pio pio
2007-09-22 14:43
Dani

Han gick på lån till Racing de Ferrol om jag inte är helt fel ute..
Barcelona Dani
2007-09-22 14:42
pio pio,

Det resonemanget köper jag absolut, det känns rätt öppet om vem som tar forwardsplatsen. Med tanke på pressen på Rijkaard och att jag håller Sevilla nu som svårare än de vita anno 2005, kvarstår mitt tips; Iniesta på topp, sen kommer Giovani in i 75:e och visar Drago hur fotboll ska spelas.
Barcelona Dani
2007-09-22 14:38
Satt just och kikade igenom truppen och har en fundering. Någon Oier är upptagen som tredjemålvakt. Vad hände med Valdés dubbelgångare Rúben?
AlwaysUnited
2007-09-22 14:37
Läs artiklen i Länktipset !
Annons: