/spanien/barcelona/forum/22311.aspx/spanien/barcelona/forum/22311.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Patrick Kluivert
2007-09-22 20:14
ursäkta för mina ordval men camp nou kommer att se förjävlig ut, man mår illa av att se den, den gamla kära camp nou förvandlas till ett spökhus
:(

Förrästen någon som vet när den blir klar? ska till camp nou för första gången i maj och skulle vilja se camp nou som den är nu ??

tacksam för svar
Barcelona Captain Fantastic!
2007-09-22 20:12
Här är en bättre bild, det är rena rama Allianz Arena enligt mig. Allianz är inte ful, det är inte denna med, men modernistationen gör att man tappar en massa smak för den.

Barca-färgerna gillar jag dock skaprt, man kan inte missa att det är Barcas arena :D
Barcelona Bjornee
Kolla länktips!
Barcelona Beguiristain
Typiskt foster, kan han inte göra något annat än glasbubbor. En fasad i tegel och järn hade varit grymt och samtidigt väldigt katalanskt men säkert för dyrt.
2007-09-22 20:06
Beguiristain

Fasaden är av vad jag läst på diverse arkitekt forum gjort av glas. Det ska vara som en yttre hinna mot den redan tidigare ställda fasaden, man river alltså inget, bara bygger runt det hela. Det ska byggas en massa resturanger och affärer i denna "glashinna".

Vete fan om jag tycker om det, måste se en bättre bild...
Barcelona Barcelona#7
2007-09-22 20:02
Hoppas Anfallet ser ut så här:

Dos Santos--Henry--Messi

DÅ blir det fart på kanterna
Real Madrid PILMA
2007-09-22 20:00
förlåt har tippat fel ville tippa detta till Barça så blev till Sevilla men hoppas en riktigt bra match hoppas att Gio får börja i dag.
Barcelona Beguiristain
Inte för att man direkt ser något men att blanda in de katalanska färgerna i stadion gillar jag inte. Sen kan man ju undra vad det är för typ av fasad igentligen? Är det kakel så baxnar jag, hade hoppats på en tegelfasad men men....
Barcelona hOmbres
Vad ska det föreställa? En kyrka? :S
2007-09-22 19:59
Gaudi? Jag vet inte, dock en jävla massa Allianz arena. Det ser nästan ut som en kopia av den (i min åsikt), man kunde ha behållet den äldre stilen, men aja...
Barcelona Ghazza
2007-09-22 19:56
Ojdå, är det bara jag eller är det inte lite Gaudi över det hela? ;)
2007-09-22 19:50
Gå in på Sport och titta på hur den nya Camp Nou kommer att se ut...
Länktips: www.sport.es/
Barcelona Rambo~
2007-09-22 19:46
Hoppas vi startar såhär i anfallet
Henry - Gudjohnsen - Messi

Så att vi får lite tyngd i anfallsspelet tycker att det har saknats rätt mycket ända sedan Eto blev skadad. Hoppas på en Guddy som hugger på allt och är iskall när chanserna väl dyker up.
Barcelona Sahandinho Kamal
2007-09-22 19:42
Ämne: På tal om stora spel....När han var som bäst så kunde han leverera, säger samma sak som ZARM, gör inte varenda spelare det när man är som bäst? :S
Barcelona ZARM
2007-09-22 19:40
"Zidane är den största.. När han var som bäst kunde han leverera" Ursäkta men jag förstod inte riktigt det där, levererar inte alla bra fotbollspelare när de är som bäst???
Real Madrid ZIZOUUU
2007-09-22 19:34
ja zidane är dne största, inte så konstigt o säga det när man är real-fans:P men ronaldinho kan mycket väl bli.....men om han ska bli det måste han bli bästa spelaren i ett VM oxå tycker jag....maradona "förde" argentina till VM guld......pelé likaså....och ZIDANE likaså...alla dem "bästa" har fört sitt klubblag te vm guld...men ronaldinho har mycket av sin karriär kvar! lycka till idag!
Barcelona Messidona
2007-09-22 19:31
det finns en sak som talar för oss cules..

förra året hade vi en bra form i början och mot slutet gav vi guldet till marängerna, man kan dra samma slutsatser mot dagens milan. En nära vän och milanista fan till blodet är orolig att de ska spela ut hela sitt register nu i början och sedan tappa allt i slutet, kan vi spela 3-0 mot lyon och kunde vinna med flera mål och ändå inte vara i toppform... då har vi en fin framtid att se fram emot

visca Barca
Barcelona |__HamoDi__|
2007-09-22 19:30
Ämne: Ämne: Är det ....
asså Repris???
Real Madrid SparkaBoll
2007-09-22 19:29
På tal om stora spelare..

Zidane är den största..

När han var som bäst kunde han leverera, det är inte alla stjärnor som kan göra det
Barcelona Messidona
2007-09-22 19:27
Ämne: Är det någon som vet....
det finns en sida men du måsta länka dig vidare, www.televysion.com där visar de dig barca vs seville
Barcelona |__HamoDi__|
2007-09-22 19:26
Grabbar idag kan jag inte se matchen så jag tänkte om det finns en hemsida där kan man ladda ner matchen via torrent?
Barcelona RonaldinhoKungen
2007-09-22 19:24
Ämne: Ämne: Ämne....
Skojar du eller? Personen som gjort videon vill visa vad Ronaldo gjorde bäst i matchen och de sakerna han tog upp i videon från matchen var utan tvekan det bästa. I VM och CL har Ronaldo varit bra, men han har fortfarande inte dominerat. Mål mot 'fantastiska och extremt svårslagna' Sporting Lisabon, två mål mot Roma och ett mot som egentligen var självmål räcker inte långt mot ett av årets snyggaste mål från Ronaldinho mot Milan, ett redan klassiskt mål på Stamford Bridge, ett väldigt snyggt mål på Chelsea på hemmaplan och ett mål på dem på straff. Ronaldinho har också gjort hattrick mot Udinese, en magisk frispark mot Werder Bremen och två mål till mot dem. En grym assist till Guily mot Milan 2005/2006, ett av CLs snyggaste mål 2006/2007 mot Levski Sofia. Tunnlade Gattuso och chippade över Nesta och Pirlo i en och samma match. Listan kan göras lång. Som du förstår så är det inte så mycket att sätta emot. Lägg på detta till att Ronaldo har ett medelmåttigt spelsinne och gör onödiga och krångliga finter när han inte behöver det. Dessutom gör han inte mål mot de bästa lagen i Premier League utan nästan alltid mot botten- eller mittenlag. Därför tycker jag det är fel att nämna honom bland världens bästa när killen egentligen bara kör samma finter hela tiden som alltför sällan går hem och bara gör mål mot mittenlag i PL.
Las Palmas Pio pio
2007-09-22 19:22
Barça-fan

Det är inte första och definitivt inte sista gången man tar ut fler spelare från början. Rijkaard och många tränare gör detta. Och det för att man har frågetecken inom truppen, skavanker och småskador. Det var därför Rijkaard tog ut 19 spelare, då Ronaldinho var tvungen att gå av sista delen av träningen igår för den anlendningen som gör att han missar matchen idag. Alltså en sträckning i låret..
Barcelona Viktor Munoz
2007-09-22 19:17
Är det någon som vet hur man kan se matchen på internet ikväll.
Har viasat parabol och de har inte tv4 sport i sitt utbud. Därför är jag utelämnad till internet och vet inte vilka kanaler som visar den.
Har TV u player och det finns en massa sport kanaler där. Kan någo av dem visa den?
Undrar dessutom om det går att se matchen på Mac? Har iofs en stationär PC men ändå.

Tacksam för svar så snabbt som möjligt.

Barcelona Barça-fan
2007-09-22 19:15
Se länktips.
Barcelona Viktor Munoz
2007-09-22 19:12
Är det någon som vet hur man kan se matchen på internet ikväll.
Har viasat parabol och de har inte tv4 sport i sitt utbud. Därför är jag utelämnad till internet och vet inte vilka kanaler som visar den.
Har TV u player och det finns en massa sport kanaler där. Kan någo av dem visa den?
Undrar dessutom om det går att se matchen på Mac? Har iofs en stationär PC men ändå.

Tacksam för svar så snabbt som möjligt.

2007-09-22 19:11
nån som vet nåt om domaren om han försöker fixa en show själv eller om han faktiskt är bra? har länkat bild på han: Undiano Mallenco heter han, står på barcelona.cat i alla fall
Barcelona Barça-fan
2007-09-22 19:11
En skum sak som vittnar om att det inte ligger en skada bakom Ronaldinhos frånvaro ikväll är att Rijkaard tidigare hade tagit ut 19 spelare till matchtruppen när endast 18 är tillåtna. Han svarade då med att de skulle bestämma senare vem av de 19 han skulle lämna utanför(?). Kan det bara vara ett sammanträffande att Ronaldinho blivit skadad eller funderade man medvetet kring om man skulle lämna Ronaldinho utanför truppen?

Källa: fcbarcelona.com
2007-09-22 19:07
Ämne: Föresten det är Inte....
Förlåt, såg nu att det va samma match som förra veckan eller om det va förr förra.
Barcelona FCB#19
2007-09-22 19:06
startelvan ida ????
Annons: