/spanien/barcelona/forum/2230.aspx/spanien/barcelona/forum/2230.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ElRaval
2015-07-17 11:24
@Loco Lucho:

Och där rök Adamas chans.
Barcelona Basselona
2015-07-17 11:02
Sjukt dålig fart på jobbet idag, så har vart runt lite på olika forum och spanat. Med tanke på att Arda inte får spela förrän i januari och man inte vill låna ut honom till en klubb som ska spela CL, vore inte Pool ett bra alternativ? De har ju resurserna att betala hans lön, får ändå betecknas som storklubb och behöver en ersättare till Sterling. Jag tycker iaf att det vore en riktigt bra lösning för båda parter.
Barcelona Loco Lucho
2015-07-17 10:51
Barcelona coach Luis Enrique plans to use Aleix Vidal as winger in case Pedro ends up leaving the club. [md]
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Junta Dimision
2015-07-17 10:16
@enkos:

Så du dömer ut Rafinha i ett spelsystem där både Iniesta och Busquets haft stora svårigheter att anpassa sig till, trots att de anses vara bland världens bästa mittfältare? Lite hårt kan man tycka, jag tycker att vårt mittfält har varit ganska utsatt den senaste säsongen där deras främsta roll inte är att agera kreatörer utan att snarare täcka ytor. Men om Iniesta och Busquets haft stora problem att anpassa sig, hur kan man då förvänta sig att Rafinha ska leverera?
Barcelona enkos
2015-07-17 09:46
VM för klubblag spelas ju 10-20 december i Japan. . Där måste Barca hoppa över en eller två matcher i ligan. . Men fortfarande inte fattar varför spelas match mot Getafe redan den 26 augusti istället för ordinarie omgång 10 den 28 oktober? !
Barcelona enkos
2015-07-17 09:37
All ära till Rafinha men han är inte nog bra för Barcelona och därför köptes Arda och vill köpas Pogba.. så Iniesta Busquets Rakitic Arda och Pogba, ja fem mittfältare där 3 kan spela samtidigt det visar bara vilket mittfält vi skulle ha och det behövs med tanke på att Barca slås på flera fronter med matcher i stort sett var tredje dag.. De fem alltså och framför dem MSN.. mums
Barcelona enkos
2015-07-17 09:33
@gulu:

Om det är sant så är det ju bra att VM spelas i oktober..
Barcelona Bästelona y M3ssi y BernaLeo
2015-07-17 08:26
Dani ska inte få 5 i betyg. En stark vår räcker inte för att få en femma. 3+ hade väl vart rimligare, för vi får inte glömma hans usla höst...
Barcelona KiNg-PuYi
2015-07-17 02:16
ska bli intressant och se vilket nr arda kommer att ta. tar han inte 6an så utgår jag från att pogba är klar för oss
Barcelona ^^FreeYourMind*Think*Reflect*^^
2015-07-17 01:37
@Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR:

Jag tror också att Pogba är klar för Barca. Men ärligt talat så hoppas jag att han går till en annan klubb.

Hur många mittfältare har vi nu? Rafinah, Busi, Iniesta, Rakitic, Arda Turan (vad heter han lilla från Barca som alla gillar att hajpa?). Det skulle bli 7 med Pogba.

Hur många mittfältare ska vi ha?
Å andra sidan får vi se hur Rafinha och Arda presterar först. Rafinah har fått känna på en säsong med laget och nu måste han visa framfötterna den här säsongen de minuterna ha får. (Arda kommer hoppa in under vårterminen, längtar verkligen efter hans debut.

En sak jag har stört mig den här president kampanjen är att alla har använt "Pogba" som om vi var Getafe (menar inget illa). Är inte Barca en av världens om inte värdens största klubb? Pogba, Pogba, Pogba! Pogba!
Barcelona Tiki-Taka
2015-07-17 00:54
Efter allt som har hänt klubben med alla yttre skandaler, och med en Bartomeu som ljuger stup i kvarten, hur i helvete kan han vinna!?!? Hur tänkter dem där jävla medlemmarna nere i Katalonien!?!?!
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2015-07-17 00:54
Marotta (director Juventus): "Those who want to sign Pogba should talk to us, not to his agent. We've talked with Barça for months." [md]

Så i månader har man förhandlat men från ingenstans säger Marotta ''Pogba är inte till salu, vi har förkastat Barcas bud.'' Yeah right, något lurt på gång som vi inte känner till. Tror faktiskt Pogba är klar men att man väljer att inte bekräfta något.
Barcelona Tiki-Taka
2015-07-17 00:52
Ex-Laporta board member says Messi is in Spain to vote in the elections. If he speaks up, he decides the winner. (Rafaelh117)

Hoppas han talar ut Messi och säger vem det är som han röstar på!!

2015-07-17 00:52
@Tiki-Taka:

Verkar som om Laporta är pressad och vet att Barto lär vinna, fy fan vilken mardröm om det sker. Hoppas Messi hoppar in och visar sitt stöd.
Barcelona Tiki-Taka
2015-07-17 00:48
Laporta on tomorrow's off day: "We hope to get one or two new out, affecting the elections." (@laiatudel)

Laporta: "Benedito should exercise humility and barcelomism, pull out and tell his voters who to vote on." (@laiatudel)
Barcelona Tiki-Taka
2015-07-17 00:47
JUST IN: Messi arrived in Barcelona this afternoon! (@XSalaimartin)

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! LAPORTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Messi can decide the elections. With a snap of his fingers, Laporta will win elections.
Barcelona Liunil Masse
2015-07-17 00:39
Junta Ljuger dag in och dag ut, pinsam människa.
Barcelona Junta Dimision
2015-07-17 00:37
Bartomeu last night: "I don't know why Braida and Soler went to Italy. I wasn't with them. If I win elections, I'll ask them."

Que?
Barcelona gulu
2015-07-17 00:25
[QUOTE=enkos]Varför spelar Barca mot Getafe den 26 augusti istället för ordinarie omgång 10 den 28 oktober? Spelas VM för klubblag i oktober i år? [/QUOTE] Ja, har för mig att det stod så på officiella iaf..
Barcelona Tiki-Taka
2015-07-16 23:31
Dem kom inte överens, hoppas att antingen Benedito eller Laporta vinner.
Barcelona koeman92
2015-07-16 23:23
@Guardiola10:

Won't happen, tyvärr. Benedito sa själv igår enligt sport att han inte vill göra Laporta till president och tror på sin egna ledningen i valet. Dessutom kan du gärna komma med en och annan källa nästa gång du kommer med sådan info, var du nu fick den ifrån.
Barcelona Liunil Masse
2015-07-16 23:21
Problemet är att Laporta och Benedito har väldigt många liknande idéer vilket gör att man tar röster från varandra, Bartomeu är motsatsen till de två och därför gynnas han av detta då han inte blir fråntagen röster. Ser det som ett måste att Benedito o Laporta går ihop så att inte råttan Bartomeu står som segrare, sagt det innan och säger det igen, det kommer bli Barcas undergång. 6 år till klarar klubben inte!
Barcelona KiNg-PuYi
2015-07-16 23:08
Guardiola10

jävlar om det händer, rena drömmen!
Barcelona Diar Shekha
2015-07-16 22:51
Guardiola10

Det är tyvärt inte sant. De har talat men kom ej överens enligt Catalunya radio.
Barcelona Guardiola10
2015-07-16 22:45
Rapportera om att Laporta och Benedito går ihop, för o vinna valet!!
Fan va gött! Visca! We are Unicef, you-Qatar!
Barcelona Junta Dimision
2015-07-16 21:57
@( Xaviesta ):

Känner exakt samma sak!
2015-07-16 21:09
Raiola (agent Pogba): "If Laporta wins the presidential elections, there's a big chance that Pogba will end up at Barcelona." [efe]
Barcelona ( Xaviesta )
2015-07-16 20:12
Blaugrana91 Min röst går till Laporta även om jag inte vet vad han har för planer i minsta detalj. För mig är det viktigare med hans intentioner och där är det ingen som slår honom på handen. Tvättäkta culé som vill Barcas bästa! Inte rädd för att modernisera oss men väldigt klar med att det måste ske på rätt sätt. Med beslut som bevarar klubbens anseende och värderingar. Utan att signa en deal med djävulen och utan att rea ut klubbens själ, släppa legendarer utan vidare samt ljuga cancer patienter rakt i ansiktet. För mig är valet enkelt, men jag förstår ändå dom som föredrar Benedito. Han är väl inte helt fel heller. Men dom som föredrar Bartomeu är förmodligen inte tillräckligt insatta i hur klubben fungerar, må det så vara katalanska socios sedan 50 år tillbaka eller en handfull simpla människor uppe i Sverige. Bartomeu är tumör som måste skrapas bort från den här klubben. Att rösta på honom är att föredra och förespråka vapen när valet gäller fredsavtal. I en drömvärld hade valet handlat om vem av kandidaterna man INTE vill se som president och då hade ju Bartomeu åkt på en jordskredsförlust. Vem som helst utom Bartomeu, men allra helst Laporta!
Barcelona DM1982
2015-07-16 19:48
[QUOTE=Barclasico]Får Barca spelare också rösta? [/QUOTE] Om de är socios får de självklart rösta.
Barcelona Barclasico
2015-07-16 19:26
Får Barca spelare också rösta?
Annons: