/spanien/barcelona/forum/22298.aspx/spanien/barcelona/forum/22298.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Beautiful_Barca
2007-09-19 23:21
Sahandinho Kamal » Svara inlägg » Tippar BAR-SEV 2-1
Sänt: 2007-09-19 23:03
Fyyfan Rijkaard måste ju hångla me spelarna nu!

fYFAN MANNEN VAD DU ÄR ÄCKLIG!

Barcelona GabyMilito
2007-09-19 23:20
Ämne: Döm inte Ronaldinho ....
nej man kan ju inte döma dinho för att han spela dåligt iadag han kan ju inte spela bra alla matcher ju håller med dig. Nej men jag var på O´learys i norrköping :P. Nu vinner vi mot sevilla som förlora idag mot arsenal med 3-0 :) riktigt skönt med 3 spelmål och sen att henry fick göra mål nu kommer han komma igång och kommer ösa in mål =)
Barcelona Sahandinho Kamal
2007-09-19 23:20
Ämne: Håller med Sahandinh....
RonaldinhoKungen:

ahaa du det där skottet från Ronaldinho glömmer nog ingen som såg det. leendet under dem där matcherna fick ju tittarna och resten av laget att le hela tiden, höll den där positiva inställningen alltid!

Föresten nån som vet vem han (Ronaldinho) gav den där sidblicken till?:P när dem zooma in han när han satt på bänken? läskig blick, såg tårögd ut
Barcelona Ghazza
2007-09-19 23:19
Tack El Culé! =)
Barcelona Xaviiiiii(Antonio Puerta)
2007-09-19 23:18
Vad sägs som att Rejkard visar en del filmer på Dinho där han var i form. Kanske Dinho blir sugen och tänker att jag ska komma upp i den formen vad tycker ni om det:D
Barcelona El Culé
2007-09-19 23:17
Sista och tredje i bra bild.

Bonanit!
Barcelona Squez
2007-09-19 23:16
Det här gör gott för självförtroendet! Väldigt positivt att våra två pequeños får några minuter i finrummet också :) Nu hoppas jag att laget fortsätter att kämpa på och vinner mot Sevilla, inga fler poängtapp i ligan!
adiiL
2007-09-19 23:14
Döm inte Ronaldinho efter denhär matchen man kan itne vara bra alla matcher... Han var helt otrolignär han spelade me brasilien i helgen.. Han har mycket kvar att ge och vi kmr få se det denhär säsongen också han är världens bästa fortf enligt mig och han mspte kämpa för att visa det. Upp med själförstorendet. Denna match var otrligt viktig för självcförtroendet! skönt att sevilla förlorade! bra match det blev 3-0 trots att vi missade många lägen hahah :P

OBS: Nån som var på O'learys i Uppsala nyss och såg matchen ? :P
2007-09-19 23:14
Ämne: Ämne: Fyyfan ....
hoppas det, får man ett leende så vet man att han kör en "lekstuga" :P
Barcelona RonaldinhoKungen
2007-09-19 23:13
Håller med Sahandinho Kamal.

Jag tycker Ronaldinho saknar sin explosivitet och lekfullhet. Han har heller inte samma fysik som 2005/2006 och inte den beslutsamhet och viljan som en gång fans där. Kolla mitt länktips så förstår ni vad jag menar. Målet mot Chelsea visar prov på Ronaldinhos ryck, teknik, beslutsamhet och även skott. Därför tycker jag det är så himla synd att en så ovanlig och eminemt bra fotbollsspelare inte är i närheten av din nivån idag vid 27 års ålder. För ett och halvt år sedan stod det i Goal att han kunde göra finter i högre hastighet än Maradona och ställde frågan om han och till och med är den bästa genom tiderna. En krönikör på expressen påpekade samma sak och förtydligade Ronaldinhos extraordinära rörelsemönster, som gjorde att det var så svårt att läsa vad han skulle hitta på. Han kunde varit där idag om han hållt den nivån, men tyvärr är han idag inte i närheten av den. Inte ens leendet är detsamma. Inte det leendet som han visade upp när han missade en målchans efter att ha dribblat av 2-3 stycken: "äh, det gör inget, det kan jag göra om".

Om Ronaldinho hade spelat såhär vid 35 års ålder hade det varit fullt förståeligt, men vid 27?! Han kan väl inte vara på väg nedåt redan nu?!

Låt oss hoppas att han kan överraska oss med sin magi och visa att han är överlägset bäst när han vill.

Förövrigt är det enormt härligt med en säker vinst idag. Messi imponerar, antagligen världens bäste just nu och kul att Henry fick göra mål, samt Giovanis och Bojans debut!

OBS!! Länktips: http://www.youtube.com/watch?v=kHKefMuCqlk
Barcelona Henry14
2007-09-19 23:13
Mycket skön seger, Barca spelade stundtals mycket bra! Blir mer och mer imponerad av Toure och Abidal match efter match.. De två tillsammans med Milito gjorde en kanon match!

se upp Sevilla!
Barcelona T#11
2007-09-19 23:09
Ämne: Fyyfan Rijkaard måst....
Att ronnie är sämre den här mathen är inget och vara orolig för. Mathcen mot bilbao och matcherna med brasilien var han bra så det är inget det här.

Ämne: Sahandinho Kamal¨
B....
haha ahh precis, skrev det nu också att om han kör en repris som mot real där vi vann med 3 mål, och det där med att han står still haru riktigt rätt i, han springer högst 6-7 meter sen stannar han och fastnar och gör inte sina näst intill omöjliga lobbpassar eller vanliga passar, han gjorde 1 bra idag till messi då ...men ah..
Barcelona El Culé
2-0 i fin bild.
Barcelona Barça-fan
2007-09-19 23:08
Skönaste segern på mycket länge! Förhoppningsvis lite islossning på köpet. Skönt också att Henry får näta även om det var på en retur. Mycket positivt tar jag med mig från kvällen.

Försvarsspelet, anfallsspelet (finns fortfarande mer att önska av Ronnie), Henrys mål och så får man naturligtvis inte glömma matchens lirare, Messi.

Fruktansvärt bra känsla som jag somnar med inatt. Nu lossnar det i ligan med! Det är jag övertygad om.
Barcelona Xaviiiiii(Antonio Puerta)
2007-09-19 23:07
Sahandinho Kamal¨
Blev också ledsen när jag såg Dinho på bänken. Han har inte samma speed längre om man kan säga så? Han utmanar inte mer står stilla mest och passar. Hoppas dinho kommer i form. Den formen alla vet hur Kung han är! Tex borta mot Madrid vi vann med 0-3. Den formen vill jag se han i.
Barcelona Zamboza
2007-09-19 23:07
Här finns alla målen.
2007-09-19 23:06
Ämne: hoppas att ronaldinh....
aha, då lär han tagga till om han gör typ 2 mål och gör bra ifrån sig mot sevilla, kanske kan köra en repris från när han lekte med Real (3-0) Matchen :P
Barcelona the culé
2007-09-19 23:05
hoppas att ronaldinho känner att han måste prestera mot sevilla nu och gör 3-4 mål :P
Barcelona El Culé
2007-09-19 23:05
Grabbar. Målen i bra XVID HQ upplösning.

1-0 i länktips (De andra är inte tillängliga ännu, men kommer allt eftersom. Hur som helst, det första har ni här.
2007-09-19 23:03
Fyyfan Rijkaard måste ju hångla me spelarna nu! fan va lycklig han måste va nu fan. nu lär han peppa laget riiiiiktigt ordentligt, hoppas han skänker 2-3 goda ord till Ronaldinho också så det inte blir nåt mellan dem för att han fick bytas ut.
Barcelona Ibbe Gbg
2007-09-19 23:03
gött me vinst, hade varit kul o se barca spela med dos santos - bojan - messi i anfallet, sedan tycker jag att Milito, marques(felstavat) o yaya var riktigt bra denna matchen, en annan som ja tycker ingen verkar berömma just nu e faktiskt Iniesta, han kom in o satte fart direkt o fixade chanser o assist :)
Barcelona Ghazza
2007-09-19 23:02
Som många redan har nämnt så var det jäkligt positivt att försvaret var så stabilt. Yaya håller på att blomma ut till en av världens bästa defensiva mittfältare. Stor, stark, tekniskt. Tja, näst intill komplett. Trots Puyols skada så har vi ett strongt centrallås med Márquez-Milito. Den här säsongen kan bli riktigt sevärd!
Barcelona V ValdeS
2007-09-19 23:02
plzzz, Någon som kan länka HENRYs mål. Såg inte den ::( :(

HENRY HENRY
2007-09-19 22:58
Nånting är fel med Ronaldinho´s spel och säkert nåt personligt också?, man blev ju ledsen när man såg han ute på plan när dem visa närbild på han, man såg inte hans leende en enda gång, förutom slutet av första halvlek när domaren blåste. synd, mycket synd.
Barcelona Savve
2007-09-19 22:57
Grymt bra match, blev lite orolig mot slutet när tvåan aldrig kom och Juninho fick lägga billiga frisparkar, flashbacks från förra säsongen där. Till slut punkterade vi ändå matchen, kul att se glädjen i laget.

Ruggigt bra laginsats, måste lyfta fram Milito, mittfältet (samt Iniesta när han kom in) och Messi extra mycket. Idag fattades det inte aggressivitet och löpningar. Touré är hur bra som helst match efter match, känns hur stabil som helst. Nu kan man verkligen njuta av segern!
Barcelona the culé
2007-09-19 22:56
tror även ätt Ronaldinho känner att han inte fick ut så mycket av sin kapasitet i dag och att han därför e lite små sur :P

men fan va härligt att henry fick göra mål i dag.
Barcelona Ghazza
2007-09-19 22:54
Dinho är en sådan spelare som vill spela hela tiden. Rijkaard har haft problem med att vila honom i mindre matcher som i copa del rey osv. Inget konstigt att han blir lite butter.
Barcelona FCBX85
2007-09-19 22:53
Länk till målen någon ?
Barcelona Myrran
2007-09-19 22:53
Skönt med seger idag. Nu fick vi äntligen se vad som händer om man inte har en köttmur framför mål när man möter Barca. 3-0, och då stämde inte anfalls spelet helt överens. Dinho kom verkligen inte igång och det va bra att han blev utbytt så pass tidigt. Nu kanske han känner att han verkligen måste prestera i varje match?

Försvaret spelade galant, Lyon hade inte mycket att säga till om. Milito och Yaya, speciellt Yaya, är grymt bra idag. Sen verkar även Henry komma igång mer för varje match. Snart tillbaka till sitt vanliga jag?

Giovani är grymt bra, han måste ju bara bli en storspelare om ett par år. Riktigt snyggt av han vid 3-0 målet. Bojan han knappt spela något, rörde han bollen ens i matchen? Hoppas han får mer tid i ligan och coppan.
Annons: