/spanien/barcelona/forum/22293.aspx/spanien/barcelona/forum/22293.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Arman-Messi
2008-01-08 13:06
ALLDRIG ISAKSSON
Barcelona HeNrY_!!
2008-01-08 13:04
Jag vill inte se Isaksson i Barca.
Barcelona Arman-Messi
2008-01-08 13:03
Hej alla hopppas hleb kommer om deco sälj till manu elr??
Barcelona Fantastic 4
2008-01-08 12:40
Hoppas på att han förbättrar sig vänta tills på sommaren om han nt gör det sälj honom fast det kmr att svida om vi säljer en stor spelare som ronaldinho
Barcelona Bojan Krkic#27
2008-01-08 12:38
Hopppas Ronaldinho säljs i sommar, han kommer aldrig komma tillbaka till sin gammla form.
Barcelona Barcelona...
2008-01-08 12:27
Barcelona Barcelona...
2008-01-08 12:26
Kommer alla spela för barca mott Sevillia. utan R10 och Yaya Toure för så fall vinner vi och ví får allid hoppas på att Valdes står
Barcelona G2S #27
2008-01-08 12:19
Är det någon som hört något om annan övergång till Barca? Macherano? Hleb? Tiago? Hoarau? D.Alves? A.Alves?
Barcelona G2S #27
2008-01-08 12:11
Zlobban

HUr kan du säga att Isak är bättre än Valdes? Isak är ju sämre än Shaaban enligt mig.
Men han kommer defintivt höja Valdes då V.V får lite konkurrens.
Barcelona FCBTilIDie
2008-01-08 11:03
Valdes är bättre än Isaksson
Barcelona Zlobban
2008-01-08 10:56
En fulltränad och matchtränad Isaksson är en bättre målvakt än Valdes (även om jag gillar honom skarpt). Ska bli spännande att se vad som händer på den fronten...Om inte annat så lär Valdes i alla fall få känna på konkurrens, vilket kan höja honom ytterligare
Barcelona G2S #27
2008-01-08 09:58
Isak vore ju en bra affär för oss. Han är mkt bättre än Oier
Barcelona Rambla
2008-01-08 09:56
Ämne: Vad ska vi med Isak ....
Kan bara instämma, mer överskattad målvakt får man leta efter. Dessutom så stämmer det inte, det är bara svensk media som är pinsam och försöker "sälja" ännu en svensk till en storklubb ute i Europa.

Det är fem målvakter som Barca nu tittar på enligt sport.es. Esteban och Pinto från Celta. Francesc Arnau från Malaga som är fostrad i Barcelona. Holländaren Westerveld från Sparta Rotterdam och till sist Marco Amelia från Livorno.

Personligen så hoppas jag på Amelia. Han är riktigt bra och skulle tom kunna peta Valdés vilket säkert innebär att Barca inte lär värva honom.

Isaksson behöver speltid för att komma i form till Em i sommar och det lär han inte få mycket av i Barca. Fast å andra sidan, korkade Lagerbäck har ju honom som nummer 1 i landslaget trots utebliven speltid.
Barcelona Ghazza
2008-01-08 08:59
Vad ska vi med Isak till? Seriöst, det är en dålig affär både för honom och för oss. Det finns inte en chans i helvetet att han någonsin kommer peta Valdés, den saken är klar. Pga detta vore en övergång katastrofal för hans karriär.

Jag säger absolut nej till Isak.
Barcelona Juan_Laporta
2008-01-08 08:24
jag vaknar å sätter på text-tv, va ståre ?
Barcelona vill ha "isak",
dåe vare väl klart att jag nte sover igen :D
härligt om han skulle komma på lån elr köp,
men som "Abbe" säger, de kmr nte ta lång tid innan han börjar gnälla om speltiden, före mesta kmr han få spanska cupen tror jag :)
skönt , svensk målvakt i barca ?
härligt, men inget e klar än !
Barcelona Abbe_
2008-01-08 07:28
Isaksson till Barça nu när Jorquera är skadad har kommit på tal. För mig så är det en helt okej värvning. Summan ligger väl på ca 30 miljoner kronor, och han kan säkert ge lite tuffare konkurrens för Valdés än vad Jorquera gör/gjort. Fast det dröjer nog inte länge innan han gnäller om speltid, men han har nog inte svårt att hitta sig en ny klubb om han tex. får ett 1-års kontrakt. Eller ett lån kanske?
Barcelona HeNrY_!!
2008-01-08 01:05
Ronaldiinho
Brosan ja varför inte? Du har helt rätt. Tiden här i Svärjeee går väldigt snabbt hahaha:)
Barcelona Ronaldiinho
2008-01-08 01:00
haha aa menade onsdag..

men kollar man på klockan så kan man säga att matchen spelas imorn ;)
Barcelona Gorredinyo
2008-01-08 01:00
Det är tisdag nu HENRY
Barcelona HeNrY_!!
2008-01-08 00:59
Ronaldiinho
Matchen är inte imorn hehe.
Den är på Onsdag. Den visas på tv4sport. kl 22.00
Barcelona Ronaldiinho
2008-01-08 00:58
Hoppas Henry startar imorn, för han gjorde ett bra inhopp senaste matchen och han behöver komma iform speciellt när messi, ronaldinho och snart etoo är borta.
Villarreal Fíll
2008-01-08 00:06
Pio pio

Tack för upplysningarna angående Messi =)
Låter riktigt bra att han snart är åter och allt går bra i hans rehab. Sen är det kul också för jag ska ner och kolla matchen mot Villarreal den 9 mars och det hade inte varit lika kul om Messi inte hade varit med =)

Visca Barca y visca Cataluña
Barcelona HeNrY_!!
2008-01-07 23:22
Vad tror ni om Sevilla matchen? Själv tror jag det kommer bli riktigt riktigt tufft.

Sevilla är ett grymt bra lag. Skulle sitta fint med en 0-1 seger? Så kör vi över dom hemma:)
Barcelona Robinzkii
2008-01-07 23:02
Skönt att höra att allt går bra för messi för finns inget hellre jag vill se än gamla R.E.M längtar till att få se lite magi av dom igen
Barcelona barcadinho
2008-01-07 22:44
Några ord i alla fall om Etoo, innan vi glömmer ämnet.
Rijkaard vill byta in Etoo när det var 5/10 minuter innan matchens slut. Etoo har tyvärr ett för stort ego för att komma in då och Rijkaard som är tränaren måste kunna ana detta.
Barcelona Juan_Laporta
2008-01-07 22:44
pio pio :

exakt så ere, såe jag tror nog att nte att ronaldinho kmr va uttagen till murcia matchen, kanske till returen mot Sevilla, men de e bara ett frågetecken ?
Siempre Barza 3
Las Palmas Pio pio
2008-01-07 22:42
Juan_Laporta

Yes, samma här..Det är en lurig skada. För man kan tro att det är läkt och sen efter två dagars träning så känner man smärta där igen..

Robinzkii

När det gäller Messi så går allt enligt planerna. Han började väl springa för någon dag sen och det är tänkt att han ska göra comeback 20-21 januari..
Barcelona Juan_Laporta
2008-01-07 22:34
pio pio :

jag har haft "Tendinitis" som du säger heter på spanska, nte roligt att ha de asså , skadar nästan alla dina muskler i närheten av senan, såe ja absolut så tror jag att han e skadad, tror aldrig att Frank skulle ljuga för pressen .

Baaaaaaarca 3
Barcelona Robinzkii
2008-01-07 22:32
Lugna puckar kan vi få en liten ny start här ber om ursäkt för mina spekulationer osv. Måste hålla med Rambla lite där Eto'o vägra gå in på plan ett flertal gånger efter sin skada.. Tråkigt för oss kanske men det var nog rätt val eftersom det finns en risk om man pressar sig för hårt att skadan kanske kommer tillbaka
Barcelona Abbe_
2008-01-07 22:31
Har nyligen kommit hem från fjällen och kunde inte följa Barça igår. Såg dock på sporten de 2 målen och Bojans läckra tunnel. Men utöver det, hur såg matchen ut och vilka spelare utmärkte sig lite extra? :-).
Annons: