/spanien/barcelona/forum/22289.aspx/spanien/barcelona/forum/22289.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona andreasbarca
2008-04-12 17:23
De Assis

Men du fattar väll själv att Dinho antagligen spelar i CL hellre än uefacupen? Såvida inte din tränare kan överatala honom...
Barcelona kluivert_nr9
2008-04-12 17:22
Ämne: Alltså ärligt, kan n....
Vem som bryr sig!? Tjaa.... typ alla!? Om du inte bryr dig det minsta om det så bryr du inte dig om vacker fotboll över huvudtaget, det som barca står för på plan. Han tog Barca till en helt annan dimension... han har gjort så sjukt mycket för barca så det går inte ens att beskriva. När jag tänker på Dinho ser jag bara blåttrött. Att det skulle bli rödsvart är helt osannt... helt hemskt.

Jag vill höra vad det är isf som fått honom att lämna klubben. Jag vill höra hela sanningen bakom denna sjuka säsong!
Barcelona Criff
2008-04-12 17:16
kluivert_nr9, ehm? Barcelona spelade fint innan Dinho kom också. Sen att han patenterade några finter och bidrog med annan kreativitet är en annan grej. Men det underbara passningsspelet har funnits där långt innan Dinho kom.
Fråga Xavi :)
Barcelona RonaldinhoKungen
2008-04-12 17:15
Gaucho_10:

Kanske dags för dig och byta nick här på forumet? Håller med om att vi borde fokusera mer på matchen, men det är pinsamt att höra ett Barca-fan prata om El Mago på det sättet. Ha i alla fall respekt för honom.
Barcelona Gaucho_10
2008-04-12 17:04
Alltså ärligt, kan ni sluta prata om ronaldinho, vem bryr sig om han ska till milan, vi har mer än bra spelare i laget just nu, Messi, Eto'o, Henry, 2 santos, Bojan , som kan ta över, vi behöver inte den dära "nike" ronnie
Barcelona kluivert_nr9
2008-04-12 16:57
Ämne: Det verkar vara mer ....
Ja, är det så konstigt!? Att Dinho ska lämna Barca för laget som uppfann Catennacio... det är fan tragiskt!
All vacker fotboll som man förknippar Dinho med kommer vara helt förstört den dagen han lämnar för Milan (om han lämnar).
Barcelona PILMÀ
2008-04-12 16:47
Det verkar vara mer prat om Dinho än dagens match.
Barcelona Barcelona #7
2008-04-12 16:40
Gonzales_Barca

Vilken film?
Barcelona Gonzalez_Barca
2008-04-12 16:32
Fan kommer missa dagens match då jag ska på bio. skitbra timing. Iaf får hopppas jag hinner se slutet av matchen.

Vamos Blaugrana agenme contento!
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-04-12 16:25
Evicka

Ronaldinhos bror har gått ut och sagt att det är klart mellan Milan och Ronaldinho, ljuger gör han nog inte va?

Och det har jag aldrig sett innan, att han har sagt att det är klart mellan de.
Barcelona T#11
2008-04-12 16:24
hur många ggr har REM spelat tillsammans den här säsongen?
Barcelona Evička
2008-04-12 16:19
Ämne: Evicka

Bara rykte....
Och det har de aldrig sagt innan? VI följer det hela och rapporterar när det finns tillräcklig substans i ryktena, Vad italiensk press säger tar jag med en gansla stor nypa salt.
Barcelona Kimmpa_fcb
2008-04-12 16:09
Evicka

Bara rykten i flera år? Kanske sant ja men aldrig har det varit så här mycket.
Nu har Milan och Agenten sagt att de är intresserade och att det är klart mellan Milan och Ronaldinho.
Förrut har det bara stått att Milan är intresserade men inget mer.

Han kommer gå, 100% säker på det.
King Lemur Shakiri
2008-04-12 15:59
REM10
Beklagar sorgen min vän! Hoppas hoppas ni vinner idag!
Barcelona Ronaldiinho
2008-04-12 15:27
Edwin2

spelar han i EM och gör bra ifrån sig då kommer säkert många fler klubbar va ute efter honom och då kommer förmodligen hans pris öka.
Barcelona Edwin2
2008-04-12 15:21
Rambla//

Tror du att han kommer att spela i EM? Det gör han väl eller?
I så fall får vi ha ett extra öga på honom under EM.

Han verkar vara en lovande framtidens man. Roligt.
Barcelona Evička
2008-04-12 15:16
Ämne: varför har det inte ....
För att rykten om Ronaldinhos eventuella flytt till Milan har pågått i flera år och sett ungefär likadana ut. Det är inte mycket nyhetsvärde i att skriva om samma rykten i artikel efter artikel. Om Milan-red väljer att skriva om dem, får de givetvis göra det. Vi tycker nog mest att de evinnerliga ryktena är ganska tröttsamma.
Barcelona Rambla
2008-04-12 15:14
Vår nästa blivande storstjärna. Han drömmer om en flytt till Camp Nou. Bara att hoppas att Barça fortfarande är intresserade, då kommer han utan att blinka. :)
Barcelona De Assis
2008-04-12 15:02
min fotbollstränare i spånga spelade i uefa cupen, han spelade i 1860 München på 80-talet, enligt han så är Uefa Cupen de roligaste han spelat,

Andreasbarca

vettu vad, jag o du o många många mer tänker inte med hjärnan, vi måste fatta att Ronaldinho inte ens han själv gått ut o sagt nånting, om Ronaldinho vill lämna barca så kan vi ba tacka han före han har gjort, jag e ett Gaucho fan o kan aldrig se han spelas i nån annan färg förutom våra, han e min idol.
kanske den här "brodern" till Ronaldinho försöker övertala honom att gå över till milans sida o spela med dom andra brassarna ; Pato, Ronaldo o kaka och så vidare .
elr väljer han att stanna o ha glädjen o starta ett gammalt anfallspar nästa år "REM"
de här året är det redan försent,
fortsättning följer .......
Barcelona Dani
2008-04-12 15:01

Kan ni sluta tala om svek?

Portugisen svek laget, även om svek är ett lite för lindrigt ord i det fallet...

Att Dinho lämnar (om han nu gör det villsäga) är i sig inget svek - klubben verkar ju inte vilja ha kvar honom. Att han inte uppträtt professionellt må vara en annan femma.

Liknelsen med blindtarmen några inlägg nedåt var inte direkt bussig, men heller inte felaktig.
Barcelona andreasbarca
2008-04-12 14:58
Tung dag, så jävla tungt (om välrenomerade Gazzetan nu har rätt)att kungen lämnar Barca. Avskyr hans jävla bror som jag har en känsla av påverkar Ronaldinho att flytta bara pga pengarna. Men visst uefa-cupen kanske är kul att spela............
Barcelona Chronicle
2008-04-12 14:49
varför har det inte skrivits nån artikel om ronaldinhos antagligen snart klara milanflytt här än?
Milanredaktionen skriver om det nästan varje dag.
Barcelona De Assis
2008-04-12 14:48
nu kmr det uppgifter från Gazzeta Dello Sport att Ronaldinho o Milan är överens, aso hur ska jag tåla att se Ronaldinho i Milans färger?
det går bara inte, tror aldrig att Ronaldinho skulle svika oss bara sådär,
det står också att barca bekräftar samt milan om affären.
Ronaldinho ? Barca elr Milan ?
Messi Elr Kaka?
Barcelona Rambla
2008-04-12 14:42
Ämne: Varför inte testa ta....
Quaresma lär nog aldrig sätta sin fot i Barça igen, åtminstone inte så länge Rijkaard är tränare. De kom inte riktigt överens för att uttrycka det milt.
Barcelona Barcelona #7
2008-04-12 14:41
Barcelona Tiago
2008-04-12 14:40
Varför inte testa ta hit Quaresma igen om Ronnie går?
Barcelona petersays
2008-04-12 14:37
Om Alves nån gång ska spela i Barca så mste de skriva in en skäggklausul i kontraktet, som gör att han måste raka av sig det där hemska åbäket han har i nyllet. Han ser ju ut som en gremlin.
Barcelona Tiago
2008-04-12 14:28
Föressten vad är det med deco då? Är han skadad eller är det samma sak med han som Ronnie?
Barcelona REM10
2008-04-12 14:27
förlåt mej .. ja tänkte inte .. hoppas jag inte förstörde era konversationer och de med de som gällde min far .. ursäkta mig.
Viva La Messi !
Barcelona Gaucho_10
2008-04-12 14:25
REM10

Beklagar Kompis = (
Annons: