/spanien/barcelona/forum/22284.aspx/spanien/barcelona/forum/22284.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Xaviiiiii(Antonio Puerta)
2007-09-23 00:26
Gött att vi vann idag!! Fi fan vad jag skrek! *Host* Nu tar vi Zaragoza!
Visca Barca!
Barcelona Joey
2007-09-23 00:26
alltså man kan inte hela tiden skylla på en spelare... men näre gäller oleguer så kan alla konstatera att det e barcas svagaste länk, och man kan säga att han har orsakat nästan alla baklängesmåklen. han har ingen känsla näre gäller att ställa ett anfall offside. så han e vår sämsta länk men skit dålig e bara att överdriva.
Härligt att se att Barcas spel funkade mot ett köttmur och att Messi uppskattar gaucho så att han tillägnar målet på ett Gaucho sätt.
Visca El Barca, nu tar vi ligan
Barcelona Mot Nya Tider
2007-09-23 00:25
Jonteee

Läs 'Myrran's inlägg, :p Orkar inte skriva ner allt för en som inte förstår sig på fotboll.
Barcelona kirtap
2007-09-23 00:24
Ämne: Ämne: Evièka:....
Gör slag i sak endel fattar inte.
Delarocha RIP Puerta
2007-09-23 00:24
Myrran sa ganska exakt hur det lägger till. En jävla dubbelmoral vad gäller bedömning av spelarna.
Barcelona kirtap
2007-09-23 00:23
Ämne: Ämne: Evièka:....
Gör slag i sak endel fattar inte.
Barcelona Barça-fan
Vet inte om jag ska tycka synd om Rijkaard eller vara avundsjuk på honom. Han har så sjukt många kompetenta spelare att tillgå att han knappt vet in eller ut. Situation Iniesta-Xavi-Deco som är så välkänd, och nu har även situation Puyol-Milito-Marques tillkommit. Även om det mer är en fråga om Milito/Marques. Hursomhelst kan det inte vara lätt för vår lilla Mister att tillfredsställa alla. Lägg därtill två youngsters som skall matchas in. :)
Barcelona roooonaldinho
hoppas att real förlorar imon
Barcelona Myrran
Gud! Klandra målet på Oleguer? Ni måste verkligen skämta, hela laget va avslagna vid mål tillfället. Ingen var direkt på tårna, va väl lika mycket Valdes, Milito, Marquez, Deco och Iniestas fel? Klandra inte allt på en gubbe, iaf inte ett sådant mål.

Och det där med att svära och skrika åt Oleguer framför tven gör jag med men jag skriker lika mycket på Ronaldinho. Bara för att Oleguer spelar i defensiven så syns hans misstag 10 gånger mer än om Ronaldinho tappar bollen eller missar en brytning. Ronaldinho "försökte" ju iaf brukar det vara men försökte inte Oleguer också? Tror inte han stod och kolla bara. Värt att tänka på...
Barcelona tarrak
Att kalla sig själv för culé och säga att man hatar Oleguer, är som att vara svart och gå med i Ku Klux Klan.
Barcelona Jontteee
2007-09-23 00:22
Mot Nya Tider

Så du menar varje gång oleguer kommer in o det blir mål tack vore honom ska jag skylla på rijkaard ? Varje person som har sagt skyll på rijkaard, så är så J-vla löjliga..!!

Oleguer är han inte A-spelare ? ska han inte kunna ryka in ovasett om nån blir skadad lr utbytt ?

Jag ska göra det enkelt för det. JA och JA..
Det är samma sak med en anfallare han ska fortsätta o göra samma jobb som den tidigare som var inne..!!

SÅ jag håller fast att det var oleguer fel, för att han vet var en offside fälla är väl ? och han har inte spelat i Barca i flera år ? då borde han veta hur systemet funkar..
Barcelona kluivert9
2007-09-23 00:21
jag var lite skeptisk angående yaya i början av silly season. visste inte vem han var och var spelade han. men nu övertygar han mer och mer och jag är FAN glad att vi värvade den j...a bulldozer. vet inte hur jag ska somna inatt. grattis alla barcabröder med vinsten
Barcelona Saman.
2007-09-23 00:21
Vilken bra spel vi hade idag efter att nollan sprack. Kändes riktigt skönt att se Barcelona krossa sevillas fega köttmurstaktik.

Kändes som man inte ens behövde Ronaldinho förutom kanske i första halvlek då det var relativt fantasilöst.
Barcelona Evička
2007-09-23 00:20
Ämne: Evièka:

Det får b....

Det är det som gäller. Nästa som "hatar" eller kommer med andra oförskämdheter får säga adjö ett tag.
Barcelona Mot Nya Tider
Man kan aldrig klanka på en särskild spelare efter en match, kom ihåg det ;)
Barcelona FCB10
asså snacka om att den här black power effekten funkar! :D

Abidal, Toure yaya...
Delarocha RIP Puerta
Ni som kritiserar Oleguer så sjukt mycket kan ju komma ihåg att vi vunnit ligan och CL med honom mer eller mindre ordinare. Hur kommer det sig? Laget i sin helhet på pappret var sämre då.
Förklara gärna det för mig.
Barcelona Kimmpa_fcb
Yaya haltade lite såg jag, det var nog därför han blev utbytt.
Barcelona the culé
2007-09-23 00:19
vilka nyförvärv vi har i år då :D bara henry som har lite kvar att visa men vänta bara tills el clasico eller dom riktigt stora matcherna :D
Barcelona Mot Nya Tider
2007-09-23 00:18
Jag tror inte det är bra att hålla Marquez på bänken, han behöver speltid och tid att spela upp sig i toppform, för mig så känns Milito mer stabil, men man vet inte vad Rijkaard kommer ha i tankarna när Puyi kommer tillbaks.
Barcelona RonaldinhoGaucho10
Grabbar!

Barca Barca Barca Barca Barca Barca Barca!!

ska bli riktigt riktigt roligt att se hur det kommer att gå för real mot oss. tror vi slaktar dem, om dem inte spelar med hela laget bakom boll!

Visca Barca Y Cataluñya
Barcelona Rambla
Evièka:

Det får bli ett slut på det här språket när det gäller Oleguer. Fram med saxen, ingen pardon.
Barcelona roooonaldinho
vrf kan vi inte bara sälja honom
Barcelona Rambla
2007-09-23 00:17
Tompa:

Att Oleguer på en bra dag är en hyfsad mittback råder det inga tvivel om. Dock ska han inte klandras för att mister tappar huvudet och ändrar bland mittbackarna som i matchen varit klockrena. Idioti enligt mig! Jag anser att det tom hade varit bättre att låta Oleuger avsluta matchen som pivote.

Ni som kallar er för barcafans och skriver sån skit om Oleguer, ni borde skämmas. Ni är inga äkta fans utan enbart gloryhunters.
Barcelona kirtap
Hur fan kan man säja att man hatar Oleguer.Då är man inget äkta fan.Han skulle säkert platsa i något annat lag men inte i barca.
Säsong 03/04 var han faktiskt mycket bra, men då var väl endel av er inte födda.
Barcelona Barça-fan
Skönt med seger! Aningen lättande måste jag väl även erkänna. Jag var både närvös innan matchen och i halvtid då det fortfarande var mållöst.

Nå, matchen känns övervägande positiv. Offensiven gör framsteg match för match, även om det går riktigt sakta. Det känns som att Henry kommer mer och mer in i gänget börjar finna sin roll på planen. Iniesta vill jag nog aldrig mer placera på en bänk och Messi är regissören bakom dagens vinst.

Försvarsspelet är underbart. Abidal är ju hur bra som helst och Marques-Milito som mittlås känns hur säkert som helst i Puyols frånvaro. Zambrotta har inlett den här säsongen på ett bra sätt han med. Ser bättre ut än förra säsongen och tar mer offensiva löpningar. Underbart är det även att se Yaya på plan, hur han kämpar och sliter för att hålla Sevilla på rätt halva av planen.

Nu börjar Barca få igång maskineriet igen och förhoppningsvis med en Ronaldinho i högform (?)!
Barcelona Lionel Andrés Messi
2007-09-23 00:16
Måste hylla hela backlinjel, vilken insats dom gör, så underbart att se!! Marques i form vi kommer ha ett dilemma när Puyol är tillbaka, vem ska bli petad?
Barcelona Mot Nya Tider
2007-09-23 00:15
Jontteee

Det är way past ur bedtime ;p Skyll mer på Rijkaard som ändrar om i backlinjen, varför?
Delarocha RIP Puerta
Patrick Kluivert, håll bara käft nu. Varför kan du inte vara glad över att vi vunnit? Var det ens Oleguers skuld att det blev mål?
Kan inte någon skylla på Valdés? Minst lika mycket hans fel. Lägg ner nu.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
Så glad jag är efter vinsten. kan inte beskriva det med ord. Yaya toure gjorde mycke bra jobb idag, vann gång på gång bollar mot Kanoute. han är kung :).

En fråga har jag och svara mig e ni snälla, är Messi från den här planeten ?
Annons: