/spanien/barcelona/forum/22281.aspx/spanien/barcelona/forum/22281.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Magicó
2007-09-23 22:08
Måste bara säga det igen ''Fyfan vad bra Valladolid spelar''
Barcelona Beautiful_Barca
2007-09-23 22:05
Rambla

Vet vad du menar, men jag tror faktiskt inte det idag.

Valladoid är sp pass dominanta så att jag tror att de minst spelar lika idag. De har nog med kapacitet för att vinna.

Vet att det brukar vara så i vanliga fall, men idag tror jag det blir andra puckar.

Kan vara så att Real känner av flåset i nacken och inte klarar av det.
Barcelona Sahandinho Kamal
2007-09-23 22:05
what a fu**k :S dommarbyte?? såg det nu :P
2007-09-23 22:04
skulle kunna ge en unge på 7 år visslan och han hade blåst bättre med ögonbindel än den här domaren.
Barcelona Magicó
2007-09-23 22:02
Ghazza

Han blev väl skraj av Valladolids målvakt ^^
2007-09-23 22:02
Ämne: Fyfan vad den där SI....
Hahahaha höll på o trycka in Caps lock o skriva än jävla massa skit, när du sa att ut me dinho in med sisi och Reijkard till kina och Mourinho in hahaha :P trodde du va seriös, killen som går rakt på sak tänkte jag :P.
Barcelona Ghazza
2007-09-23 22:01
Öh domarbyte?
Barcelona Rambla
2007-09-23 22:00
Oah vad de spelar fotboll Valladolid. Synd bara att de är så ineffektiva när det gäller avslut och inlägg. Madrid blir helt utspelade annars. Konstigt att de nästan aldrig kan föra en match. Det blir väl som vanligt, de vinner genom ett mål med tån av äcklet RvN.

Domarna? Tja, det är som det är. Vi har gynnats av dåliga domare, Madrid gör självklart också det. Inget att bli upprörd över.
Barcelona Magicó
2007-09-23 22:00
Messi(as)

Emm, där tog du i lite för mycket va?

Ronaldinho ska ALDRIG säljas!
Barcelona Messi(as)
2007-09-23 21:56
Fyfan vad den där SISI är kung på plan ikväll! Killen äger hela planen och vilken tunnel han slog på cannavaro i början av matchen!
Jajävlar! Vi säljer Ronaldinho och köper in SISI!
Skicka iväg Reijkard till Kina och ta in Murinho så vinner vi allt! Visca barca

Haha, inte en chans ;-) Ronaldinho är snart tillbaka och visar vart skåpet ska stå, sluta snacka skit om R10! Rejikard får en säsong till av mig sen kanske man ska fundera på en ny tränare..
Chelsea får gärna rasa ihop som lag, inget mig emot men inga Chelsea rester till älskade Barca.

Tack o hej leverpastej

just ja, tryck till vita nu Sisi!!!
Barcelona Messi_CE_Iniesta
2007-09-23 21:55
Haha, sant Forlan!

Guti är det sämsta jag sett
D.Forlan.
2007-09-23 21:53
Kul att alltid läsa hur Real Madrid supportrarna gnäller att ni alltid får alla domslut med er.

Det bevisar ju defenitivt hur blinda och inkompetenta dom är.
Barcelona Beautiful_Barca
2007-09-23 21:51
Nu har man blivit van vid dommarinsatserna. I vanliga fall skulle jag bli galen, men det är som det är.
Tror fortfarande att dommarna är på Reals sida, med tanke på vilka fördelar de fått, inte minst förra säsongen. Jag börjar dock undra lite nu om de ens har nån sida (dommarna). De är ju så genomusla! Längtar efter den dagen då man inför ny teknik i fotbollen. Tekniken är så pass utvecklad nu så att man kan ha en dommare som tittar på repriser och rapporterar beslut till den dommaren på planen, utan att det blir speciellt mycket fördröjningar.

Man blir så trött på att dommare ska avgöra matcher och ligor, inte minst VM slutspel som den i Japan.

Tror att det här är ofrånkommligt, men det lär ta minst 10 år till innan det händer.

Sedan vill jag säga att jag är SJUKT imponerad av Valladoid. De spelar RIKTIGT bra. Visst, Real får inte till sitt spel, men det är helt och hållet pga att Valladoid gör det bra och inte för att Real är usla. Även om de spelar rätt så dåligt.
Barcelona Més que un club / Messi
2007-09-23 21:51
Ghazza.
HAHAHA, Den satt klockrent.
Barcelona Samuel_Etoó#9
2007-09-23 21:47
Fan vad Valladolid är bra.. jag gillar den där sisi han leker med marcelo.. Men jag undrar vad för betyg guti får efter den här matchen.. kanske en Femma för det är Guti han gör aldrig dåliga matcher *

*En massa ironi
Barcelona Ken
2007-09-23 21:46
asså casillas gör grymma räddningar, en positiv överraskning valladolid alltså, skulle vara kul om d går bra för dom och tar poäng av madrid trots att jag tippat på dom...
Barcelona Magicó
2007-09-23 21:46
Sahadinho säg inte att deras målvakt är bra...
Barcelona Lionel Andrés Messi
2007-09-23 21:43
Sahandinho Kamal

e du en tomte eller? du säger gå inte in i deras forum o snacka, du gör precis samma.
Snacka om att kasta sten i glashus.
Barcelona Criff
2007-09-23 21:42
HAha "Guti har inte synst till." Var det inte han som var bättre än både Xavi & Iniesta?
Skulle va med i landslaget o grejer :P Real fans är roliga!!
RIBBAA!!!
2007-09-23 21:37
Ämne: Valladollid blåsta p....
hahah mm, men snälla, gå inte in i deras forum nu o börja snacka skiit.
Barcelona Ghazza
Valladolid ska ha haft två straffar. Annars kämpar de riktigt bra. Och Salgado, är han en avlägsen släkting till Oleguer måntro? =)
Barcelona Criff
Okej Real har haft tur och undkomma 2 straffar, finns det något annat lag som klarar av det?
Inte ens Barca fan.
Snacka om att dem kastat sten i ett glashus.
Barcelona Magicó
2007-09-23 21:36
2 Straffsitationer. Hand på Salgado och sedan en krok på foten men dom fick inget av det...
Barcelona Lionel Andrés Messi
2007-09-23 21:36
Valladollid blåsta på två straffar!

och Real klagar på att dommaren hjälper oss att vinna!!!
Barcelona Magicó
2007-09-23 21:33
HenrY 14

Snälla... sluta
Barcelona seea
2007-09-23 21:33
Såg just nya Camp Nou. Måste erkänna var lite skeptisk i början men ju längre bildspelet gick så gillade jag det mer och mer. När jag såg tröja och emblem, jag var förälskad. Påminnde faktiskt om en clownkostym i början, men alltså det tar ett tag att vänja sig vid så mycket färg och nu känns det mer "Släng er i väggen, här kommer camp nou!!" One of a kind, häftigt och modernt - de valde rätt arkitekt.

eller var säger ni på Les Rambles? Hela dagen har kännts som en ronaldinho och Frank Rijkaard kritiserar-dag skulle vara lite kul med prat om den nya arenan, fast det kanske ni andra redan gjort...
Barcelona HenrY 14
2007-09-23 21:30
absolut inte Iniesta är nästan i samma klaass som Ronaldinho men bara namnet Skrämmer....
Barcelona Leo_Messi19 (R.I.P Puerta)
2007-09-23 21:28
Jävla fan att inte mediapro och Sogecable kan komma överens! Såg på fotbollskanalen att det är krismöte på torsdag, betyder det att vi ej kan se barca på tv på onsdag? :(.
Barcelona Criff
2007-09-23 21:28
Äee lägg av.. hade vi fått Mourinho så hade katalanerna blivit förbannade efter alla saker han sagt.
Tror inte det hade blivit bra alls.

Och orka med hans ständiga klagande på allt o alla och uthängande utav spelare. Han hade fått spelare att sluta i klubben.
2007-09-23 21:27
Ämne: Vad hade Real gjort ....hahahahaha eller hur, "barca har med sig domarna" // va fan har inte real haha
Annons: