/spanien/barcelona/forum/22278.aspx/spanien/barcelona/forum/22278.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FCB10
2007-10-12 13:42
man blir så irriterad på cannavaro. han säger att man ska kolla på vad en spelare har gjort under hela året.. det ända han gjorde bra var ju vm!! o så vinner han guldbollen, fifa...
Barcelona Messi_Ronaldinho
2007-10-12 13:25
Real Madrid är så avundsjuka på FIFA's lista. Man har inte fler spelare på listan bara för att man vinner ligan (iochförsig samma poäng). Det var ju Nistelrooy, Casillas, Beckham och Ramos som tog laget till guldet. Utan dessa hade laget säkerligen spelat i Liga BBVA specillet utan Casillas och RvN.

De snackar om att spelare som vinner utan att ha gjort stora prestationer.
Cannavaro - vad gjorde han för att bli bättre än Ronaldinho hela 05/06 och fram tills årskiftet ? Man kan inte basera priset på att han är back och vann VM tillsammans med Italien att han var starkt för att Nesta var borta.

Man kan inte säga att hans säsong i Juventus räknas då många matcher var uppgjorda. Då borde man kollat på det sportsliga och röstat Ronaldinho naturligtvis. Zidane hade en katastrofal i Madrid men glimtade i VM. Sedan slog han till Materazzi med huvudet och skämde ut sig.
Zidan kom före Ronaldinho. Så JA man bör ta FIFA's pris med en nypa salt men varken Zidane eller Cannavaro förtjänade platserna förra året.
Det borde har varit Ronaldinho och i år bör det vara Messi.
Fantastisk förra säsongen även om han var borta nästan halva och grym i Copa America. Han är just nu världens bäste.
Kaka vann CL med sitt lag men var inte magisk som Ronaldinho och Messi kan vara. Inte heller gick det bra i ligan då precis som nu. C.Ronaldo filmar bara. Det gillar inte FIFA, vad jag vet !
Barcelona Abbe_
2007-10-12 12:42
Cesc agent säger att de inte stänger dörrarna till en övergång om Barça skulle vara intresserade. Agenten säger att Cesc har sagt att han gärna återvänder till en klubb som spelar underbar fotboll och som har lärt honom mycket.

För mig så skulle det vara en bra värvning om ungefär 2 år då Deco kanske behöver ersättas. Jag blir inte förvånad om han återvänder i framtiden och artikeln får mig att nästan vara säker på att han aldrig skulle gå till en annan spansk klubb än Barça.
Barcelona samot
2007-10-12 11:34
hahhahah så roligt när ja läste va cannavaro sa hahahahahaha ma kan inte jämföra zlatan med messi går inte!
Barcelona jonny p
2007-10-12 09:17
Ämne: Abbe_

Messi lika ....
jag har åkt med sifotbollsresor.. senast på FCB mot espanyol i juni.. nu har jag även bokat el classico genom dom... har funkat grymt bra.. man får sitta ihop plus att man får biljetterna hemskickade...
Barcelona PILMÀ
2007-10-12 09:01
Ämne: Haha! På fotbollskan....
Hahahaha fan vad man garvar hehe Cannavaro är löjlig. Messi vs Cannavro & R.Carlos.
Messi is only 20 and already a legend in The history.
Barcelona PILMÀ
Hahahaha fan vad man garvar hehe Cannavaro är löjlig. Messi vs Cannavro & R.Carlos
Barcelona PILMÀ
Hahahaha fan vad man garvar hehe Cannavaro är löjlig Messi vs Cannavro & R.Carlos
Barcelona Palle Kuling....
2007-10-12 08:26
Haha! På fotbollskanalen står det attt Cannavaro tycker att Zlatan är bättre än Messi! Han är kanske sur för att det här hände!
Barcelona Antonio Puerta
2007-10-11 23:49
Ämne: Antonio Puerta

Ja....
haha okeej ska försöka det:p
Barcelona Rambo~
2007-10-11 23:20
Ämne: Rambla

Hehe, han ....
Haha Oleguer har alltid haft tekniken! Har ni aldrig märkt det? Haha kommer ihåg flera sekvenser där han på offensiv planhalva kört 2 fots dribblningen. Hans problem är inte tekniken utan snabbheten.
Barcelona RonaldinhoKungen
2007-10-11 23:15
Solklart Messi för tillfället, men en Ronaldinho i 100 % form tar ingen!
Barcelona Vampíro
2007-10-11 23:03
Rambla

Hehe, han är bara för skön Presas. Den nye Messi? Hans teknik har blivit mycket bättre sen ifjol, han bröstar ner krossbollar elegant nuförtiden. Det var en sekvens i Atletico matchen när han kommer upp i motståndarnas straffområde och lägger ner bollen till Henry mycket snyggt men tyvär blir det inte mål. Oleguer har tränat teknik en hel del under sommaren :D.
Barcelona Abbe_
2007-10-11 22:49
Rambla

Haha, riktigt skön video. Man ser hur Xavi och Yaya löper neråt och ingen räknar med att han sak lyckas ta sig ur den situationen men som videon så enkelt förklarar: Impossible is nothing!
Barcelona Rambla
2007-10-11 22:43
Oleguerinha, haha vilken hjälte.
Fifa glömde en spelare till sin lista. :D
Barcelona Abbe_
2007-10-11 22:34
Antonio Puerta

Jag tycker du kan gå in på Puerta del sol och fråga vad det betyder. De svarar nog med ett leende på läpparna ska du se ;-).
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-10-11 22:33
Antonio Puerta

"Madrid cabron saluda campeon = Madrid era åsner hylla mästarna"

Nåt i den stilen, att Madrid inte ansåg Eto bra nog har mycket med uttalandet att göra.

:)
Barcelona Abbe_
2007-10-11 22:31
Pio pio

Jag tror det blir tufft, danskarna är ju nästan piskade att vinna för att haka på i toppen nu om de ska lyckas avancera. Det blir nog en tuff match men jag tror Spanien går ut som segrare i kampen.
Las Palmas Pio pio
2007-10-11 22:22
Abbe_

Ja då, minst lika fanatiker som jag.. =) Ligger i släkten! ;-) Matchen är säkert kanon! Nu får vi hoppas Iniestas och Xavis spel håller i sig även på lördag. Huvudet säger dock kryss, hjärtat säger 2-1 till Spanien.. Vad tror ni själva?
Barcelona Antonio Puerta
2007-10-11 22:18
Tjena Grabbar undrara en sak :P

Vad betyder "Madrid cabron saluda campeon"

Tacksam för svar
Barcelona Abbe_
2007-10-11 22:16
Pio pio

Härligt. Där ser man, så han är också culé? Får hoppas matchen är lika bra nu som då ;-).
Las Palmas Pio pio
2007-10-11 22:11
Abbe

Haha! Jadå det var inga problem. Själv har man sett matchen men den inkompetente bror missade den. Försöker åtgärda detta! ;-)
Barcelona Abbe_
2007-10-11 22:09
Pio pio

Inga problem. Ja, det hoppas jag. Hoppas resan till Malmö gick bra också ;-).
Las Palmas Pio pio
2007-10-11 22:07
Abbe

Tackar! Det blir kanon ska du se!
Barcelona Abbe_
2007-10-11 21:59
Pio pio

Här har du en torrent. Har inte provat den själv men hoppas att den funkar men tvekar på att det är många som seedar. Du får nog ner matchen iallafall även om det kan ta lite tid ;-).
Las Palmas Pio pio
2007-10-11 21:51
En liten fråga hörni. Någon som har någon torrent på Barcelona - Zaragoza matchen? Har kollat runt lite men ej hittat.
Barcelona Älskade Barça
2007-10-11 21:39
I världen?
Då är det nog just nu Messi eller Zlatan... Men annars så ligger Totti väldigt bra till.
Barcelona Erland
2007-10-11 21:10
Ämne: Vem tycker ni är bäs....
Messi :)
Barcelona Plаиктои
2007-10-11 21:10
Barcelona_Villutz

JUST NU så är det utan tvekan Messi annars Ronaldinho.
Barcelona Barcelona_Villutz
2007-10-11 21:00
Vem tycker ni är bäst i världen just nu??

Messi lätt tycker jag, fast jag är äkta Ronaldinho fan!!
Annons: