/spanien/barcelona/forum/22271.aspx/spanien/barcelona/forum/22271.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Xaviiiiii(Antonio Puerta)
2007-09-23 00:37
Nån som vet varför Dinho blev petad? Det kom som en chock. Men sen tänkte jag det kan ändå vara bra att Dinho tänker lite och kommer i form. Och visar vad han kan. Jag säger bara Messi Messi vilken spelare!
Barcelona Visca_Barca
2007-09-23 00:36
asså jag fattar ej varför ska alla lag spela med 10 försvare oavsett om man e en stor klubb eller inte. alla spelar så mot oss. laget som har spelat lite offensive har alltid förlorat mot oss med stora siffror o de som backar blir det oavgjort eller vinner vi kanske me 1-0. ja ber gud att klubbar ej spelar me 10 försvarare längre. så fega va sevilla idag.

grattiz till alla mina barcabröder :)

visca el barca
Barcelona kirtap
Ämne: kirtap.
Jag skulle....
Jag tycker också att Abidal är grym. Jag menar bara att Yaya är största skillnaden.
Barcelona the culé
roooonaldinho

vart skriver Barça-fan att han inte håller mottet?

Barça-fan

jaa man får ju hoppas att Rijkaard har finger känsla när det gäller komande lag utagningar.
Barcelona FCBarcelona_
2007-09-23 00:35
Meley:
Haha det undrade jag också när jag läste Sevilla-betygen.
Barcelona Meley
2007-09-23 00:34
Daniel Alves 3+: Inte alls med i offensiven som man är van att se honom, men å andra sidan var Alves för en gångs skull lysande deffensivt. Plockade bort Barcelonas vänsterkant mycket bra och hade fått högre betyg om inte offensiven trytit.

Undra om vi såg samma match. Anledningen till att han inte kunde vara offensiv var ju att Iniesta snurrade lite med honom och Abidal stoppade honom om han var påväg.
Barcelona Barça-fan
2007-09-23 00:34
roooonaldinho.
Läs inlägget ordentligt istället. suck.
Barcelona roooonaldinho
2007-09-23 00:32
Barça-fan
va skojar du me mig att marques inte håller mottet såg du inte passen till henry som fick stolpe han va en av dom bästa spelarena på planen efter yaya och abidal som defensiva
Barcelona Barça-fan
2007-09-23 00:32
kirtap.
Jag skulle vilja säga Yaya och Abidal. Abidal har ju endå varit helt fenomenal och det kan ju knappast undgått någon. Nåja, mer koncentration på anfallsspelet nu, där kan vi bli mycket bättre. :)
Barcelona the culé
2007-09-23 00:31
Rambla

yaya var som sagt ett huvud längre än Kanouté i dag.

vid målet så tykcte jag att Oleguer stannade upp sin löpning för att vikna mot linjedomaren och sedan springa efter Kanouté, jag vet inte om det var så, jag vore glad om någon hadde ett vidoklipp eller liknande.
Real Madrid Ramos-Madrid
2007-09-23 00:31
Grattis till segern, fan vilken värving ni har gjort syftar på Yaya Toure, vinner nästan varenda nickduell mot Kanoute starkt!!

Fan fick värsta rysningar när grabbarna hyllade Ronaldinho, grym stämning i laget !!
Barcelona kirtap
2007-09-23 00:29
För mig är yaya den störst behållningen hittills.
Han är den största skillnaden från förra säsongen.
Excellent.
Barcelona Barça-fan
2007-09-23 00:28
the culé
Jag är mer tveksam. Enligt mig håller en Marques i form minst lika bra klass som Milito. Jag behöver se lite mer av dagens Marques för att uttala mig. Svårt val, minst sagt. Men det ena utesluter ju inte det andra. Säsongen är lång...
Barcelona Rambla
Varenda försvar i la liga har problem med Kanouté. Han är stark i kroppen och svår att hålla bort i närkamperna. Yaya lyckades utmärkt med det idag. Oleguer försökte trots att han var på efterkälken att hålla i honom och dra ner hans fart. Jag anser att det är Valdes fel lika mycket om inte mer. Han ska hinna ut där och sno åt sig bollen eller åtminstone att sparka undan den.
Barcelona FCBarcelona_
Glädjande att försvarsspelet ser stabilt ut.
Hyfsat nervigt förra säsongen men seriöst vilka spelare som kommit. Toure och Abidal framförallt.
Wow.
Barcelona roooonaldinho
2007-09-23 00:27
aså tre stålp träffar av henry när han gör sitt första mål i ligan då tycker jag synd om andra lag vi möter då kommer det att lossna
Barcelona Evička
2007-09-23 00:27
Ämne: Ämne: Ämne....
Det är en sak att komma med argument för varför man tycker att en spelare inte platsar, en helt annan att skrika att man hatar etc. Det första är OK, det andra är det inte, men de senare inl'ggen har lutat mer åt det senare faktiskt.
Delarocha RIP Puerta
2007-09-23 00:26
roooooooooonaldinho

Det var ett konstruktivt inlägg du kom med.

Hoppas Barcá vinner ligan och CL......
Barcelona the culé
vem skall spela brevid Puyol?

jag röstar på Milito för att han är mer stabil och att han har en bra vänsterfot.

jag unrar om någon har tänkt på att Puyol kan vara högerback med? jag menar inte att han skall flyttas ut dit men ifall Zambrotta blir skadad. jag ser häldre att Puyol spelar där än att Oleguer gör det.
Barcelona Xaviiiiii(Antonio Puerta)
Gött att vi vann idag!! Fi fan vad jag skrek! *Host* Nu tar vi Zaragoza!
Visca Barca!
Barcelona Joey
alltså man kan inte hela tiden skylla på en spelare... men näre gäller oleguer så kan alla konstatera att det e barcas svagaste länk, och man kan säga att han har orsakat nästan alla baklängesmåklen. han har ingen känsla näre gäller att ställa ett anfall offside. så han e vår sämsta länk men skit dålig e bara att överdriva.
Härligt att se att Barcas spel funkade mot ett köttmur och att Messi uppskattar gaucho så att han tillägnar målet på ett Gaucho sätt.
Visca El Barca, nu tar vi ligan
Barcelona Mot Nya Tider
2007-09-23 00:25
Jonteee

Läs 'Myrran's inlägg, :p Orkar inte skriva ner allt för en som inte förstår sig på fotboll.
Barcelona kirtap
2007-09-23 00:24
Ämne: Ämne: Evièka:....
Gör slag i sak endel fattar inte.
Delarocha RIP Puerta
2007-09-23 00:24
Myrran sa ganska exakt hur det lägger till. En jävla dubbelmoral vad gäller bedömning av spelarna.
Barcelona kirtap
2007-09-23 00:23
Ämne: Ämne: Evièka:....
Gör slag i sak endel fattar inte.
Barcelona Barça-fan
Vet inte om jag ska tycka synd om Rijkaard eller vara avundsjuk på honom. Han har så sjukt många kompetenta spelare att tillgå att han knappt vet in eller ut. Situation Iniesta-Xavi-Deco som är så välkänd, och nu har även situation Puyol-Milito-Marques tillkommit. Även om det mer är en fråga om Milito/Marques. Hursomhelst kan det inte vara lätt för vår lilla Mister att tillfredsställa alla. Lägg därtill två youngsters som skall matchas in. :)
Barcelona roooonaldinho
hoppas att real förlorar imon
Barcelona Myrran
Gud! Klandra målet på Oleguer? Ni måste verkligen skämta, hela laget va avslagna vid mål tillfället. Ingen var direkt på tårna, va väl lika mycket Valdes, Milito, Marquez, Deco och Iniestas fel? Klandra inte allt på en gubbe, iaf inte ett sådant mål.

Och det där med att svära och skrika åt Oleguer framför tven gör jag med men jag skriker lika mycket på Ronaldinho. Bara för att Oleguer spelar i defensiven så syns hans misstag 10 gånger mer än om Ronaldinho tappar bollen eller missar en brytning. Ronaldinho "försökte" ju iaf brukar det vara men försökte inte Oleguer också? Tror inte han stod och kolla bara. Värt att tänka på...
Barcelona tarrak
Att kalla sig själv för culé och säga att man hatar Oleguer, är som att vara svart och gå med i Ku Klux Klan.
Barcelona Jontteee
2007-09-23 00:22
Mot Nya Tider

Så du menar varje gång oleguer kommer in o det blir mål tack vore honom ska jag skylla på rijkaard ? Varje person som har sagt skyll på rijkaard, så är så J-vla löjliga..!!

Oleguer är han inte A-spelare ? ska han inte kunna ryka in ovasett om nån blir skadad lr utbytt ?

Jag ska göra det enkelt för det. JA och JA..
Det är samma sak med en anfallare han ska fortsätta o göra samma jobb som den tidigare som var inne..!!

SÅ jag håller fast att det var oleguer fel, för att han vet var en offside fälla är väl ? och han har inte spelat i Barca i flera år ? då borde han veta hur systemet funkar..
Annons: