/spanien/barcelona/forum/22263.aspx/spanien/barcelona/forum/22263.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Redaktionen
2007-09-26 20:06
Magicó, Xaviiiiii(Antonio Puerta), med flera:

Sista chansen för er att lägga ner era chatliknande inlägg och meningslösa utrop. Läs reglerna!
Barcelona carniceroFCB
2007-09-26 20:02
Snacka om att Touré är bra, blev verkligen förvånad hur han plockade bort Kanouté i luften så lätt
Barcelona carniceroFCB
2007-09-26 19:51
Gäller att Gabi plockar bort sin bror fullständigt. Diego är sjukt målfarlig, skulle vara ett fint tillskott när/om någon av våra anfallare skulle säljas i framtiden
Barcelona Cristocea
2007-09-26 19:45
läktarkulturen på Nou Camp består 90% av japaner med kameror och resten pensionärer. Men ändå har vi bättre fans än R.Madrid.
Barcelona Meley
2007-09-26 19:20
Han har 17
Barcelona Blaugrana 4ever
2007-09-26 19:14
Hej!
Någon som vet vad Giovanni har för nummer på tröjan? Ska nämligen beställa den.
Tacksam för svar.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-09-26 18:47

Precis som Ze nemo skrev så sänder tv4sport matchen.

:D
Barcelona V ValdeS
2007-09-26 18:41
Någon som vet och kan länka, då när barca skulle spela match och spelare var på väg ut och fixade sig framför spegel? plzzz
Barcelona Messidona
2007-09-26 18:40
kolla min länktips, henry pratar om Gio,Bojan och messi...

ps: har inte kollat om nån annan visat denna länk tidigare
Barcelona Adoo_
2007-09-26 18:27
@ ze nemo

67 euro kostade den ..
Barcelona ze nemo
2007-09-26 18:14
Ni som inte vill se stream och har tv4 sport kan se matchen ikväll där.
Barcelona barcinho__
2007-09-26 18:09
här har ni stream till matchen ikväll.. tycker det e bra kvalité och hackar inte så mkt som myp2p..
Barcelona barcinho__
2007-09-26 17:58
Ämne: barcinho__
Vad Syft....
nej han e världens bästa fotbollsspelare... Men det var ju som andra stjärnor i barca som lämna
r klubben till slut .. ja tror R10 kmr lämna klubben tror inte han stannar i här hela sitt "liv" .. men det ja mena är att om dom skulle sälja honom som ja hoppas dom inte gör. så skulle ja vilja se C.R i barca...

Barcelona Captain Fantastic!
2007-09-26 17:51
Criff/

"Går Rijkard på droger?"

Jag tror faktiskt att han brukar röka Marijuana, jag har i alla fall en del bilder på datan där han röker och ser allvarligt hög ut :D

Kanske en av anledningarna till att han valde att träna i Spanien...legaliserat "barj" som i Holland :D
Real Madrid PILMA
2007-09-26 17:50
Zambo verkar ha ett mycket skönt Sommar med sin fru Länken.
Real Madrid PILMA
2007-09-26 17:48
Criff
Héhéhé Avser att EL-Mister tycker Oleguer inte bara för att han Lyssnar noga vad Mister säget och accepterar att sitta på bänken i evighet utan är en sympatiskt Kille.
Barcelona Criff
2007-09-26 17:43
Rijkaard made special mention of the role of Oleguer in the team: “He’s a very important player for us, because of the humility with which he plays and also for his performances. We have to bear in mind that it’s been pretty hard for him to play the entire pre-season and to play really well, and then have to sit on the subs bench once or twice. When he comes on, he always behaves with a humility that is an example to everyone. He’s a player that doesn’t make mistakes. We need him because he balances the team and allows the creative players to shine”.

Går Rijkard på droger?
Barcelona Evička
2007-09-26 17:39
Nej, jag har Telia bredbandstv.
Real Madrid PILMA
2007-09-26 17:39
Evièka
Men då har du Boxen?

Hoppas att Zambrotta går upp och ner lika mycket som Abidal Kväll vi behöver verkligen en Löpare som slår för många inläggar eftersom Henry är riktigt riktigt bra på Huvudet.
Barcelona Magicó
2007-09-26 17:38
Evička

Jaha, hade visst fel. Men jag tror inte du skulle kunna ha TV4 Sport nu om du inte bor i ett ComHem hus eller haft TV4 Sportexpressen sen tidigare för den kanalen blev ju TV4 Sport ;)
Barcelona Evička
2007-09-26 17:34
Magicó
Det kan man visst ha. Jag bor inte i ett Com Hem-hus utan i ett alldeles eget hus och jag har TV4 sport eftersom jag hade sportexpressen tidigare.
Barcelona Magicó
2007-09-26 17:30
''Henry som center och på högerkanten lär Messi fortsätta att skicka vänsterbackar till syokonsulenten''

Hahaha ^^
Barcelona Magicó
2007-09-26 17:28
PILMA

Bor man inte i ett ComHem-hus så har man inte TV4-Sport.
Real Madrid PILMA
2007-09-26 17:26
Ämne: Någon som vet om det....PatrickKluivert
Självklart går det att strema som Vanligt kolla på Länken.
förresten varför inte kolla på TV4Sport i stället för att strema atchen.?
Barcelona PatrickKluivert
2007-09-26 17:21
Någon som vet om det går att strema Barca match ikväll? länktips i så fall, tack.
Barcelona Abbe_
2007-09-26 17:16
PILMA

Har inte de flesta målvakterna på hög nivå sina initialer på sina handskar?

Finns ingen större mening att oroa sig för Ronaldinho. Har han någonsin offentligt klagat på livet i Barcelona? Tror inte han vill de och speciellt inte nu när han träffat några tunga narkomaner ;-).

Håller med Delarocha. Iniesta skulle varit ordinarie i vilket annat lag som helst (han spelar ganska ofta i Barça också). Trivs han inte så finns det inte mycket vi eller ledningen att göra något åt det. Men jag har svårt att tro att det är anledningen till dålig form och jag tror inte han väljer England före España.
Barcelona ze nemo
2007-09-26 17:16
Adoo_: Hur mycket kostar en äkta tröja i Barcelona?
Barcelona Captain Fantastic!
2007-09-26 17:09
Ämne: Den mest trovärdigas....
el Flaco/

Haha, då missade du kanske punkt.se:s nyhet häromdan där de rapporterade om Ronaldinhos festande. "Barcelona är oroliga över Ronaldinhos beteende, anlednignen ska vara Ronaldinhos många fester med TUNGA NARKOMANER"

Liksom, va?!? Sen när blev hans fester (om det nu är orsaken till hans form? Vilket hitills bara varit spekulationer och rykten) en umgänges krets för tunga narkomaner. De får det att låta som att han bara hänger med pundare och kartell-bossar från favelorna i Brasilien, där det enda de gör är att snortar kokain som om de vora Tony-f*cking scarface-Montana eller Pablo Escobar.

Grymt bra journalistik där!
Real Madrid PILMA
2007-09-26 17:09
barcinho__
Vad Syftar du på när du Säger:
(( Men om ja fick bestämma så skulle ja sälja R10 och köpa C.Ronaldo))

Börjar du avsky Gaúcho eller har jag missuppfattat i fullständigt.
Delarocha RIP Puerta
2007-09-26 17:08
Om Ronaldinho blir såld klarar vi oss utmärt utan. Spela Iniesta där ordinare. Han är ju den mest flexibla spelaren i truppen. Hade säkert kunna spela ytterback om han så ville.
Annons: