/spanien/barcelona/forum/22251.aspx/spanien/barcelona/forum/22251.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona el Flaco
2007-09-26 15:21
Den mest trovärdigaste nyheten fick man läsa på bussen på vägen till skolan idag. Jag läste på Metros sportsidor att Barcelona VILL sälja Ronaldinho. Hmm, tänkte jag, jag antar att Metros journalister "råkade" missa Laportas uttalande om att Ronaldinho inte är till salu eller Rijkaards presskonferans där han säger att han inte kan föreställa sig ett Barcelona utan Ronaldinho. Låt det här vara en läxa, tro inte på något som står i tidningarna.
Barcelona älskabarcelona
2007-09-26 15:04
RonaldinhoKungen

Just nu skriver massa tidningar bara skitt om Ronaldinho och typ allt är påhittad pga av att dom vill att folk ska läsa deras artikel. Ronaldinho är bland dom populäraste fotbollspelarna och dom vet att mer folk kommer läsa deras tidning om det står om nån som är otroligt känd. Så just nu när dom har chansen så hittar dom bara på massa grejer för att folk ska läsa .
Barcelona perimeter
2007-09-26 15:01
14.49 tackar för din info.Passar på att grattulera DECO som i kväll gör sin 100 match i Barcatröjan.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-09-26 14:57
RonaldinhoKungen

Allså menar du allvar?, fatta att aftonbladet inte kan ha en sån nyhet före vår officiella hemsida.

Jisses dem säljer skitsnack!
Barcelona RonaldinhoKungen
2007-09-26 14:54
Kolla länk! Enligt Aftonbladet ska Barcelona ställt ett ultimatum till Ronaldinho, att han antingen ska skärpa sig eller så kan han lämna klubben. Påhittat för att sälja mer eller kan det ligga en del sanning i det?
Barcelona Sóm més que un club
2007-09-26 14:49
Ämne: Zaragoza har inte be....
Perimeter: Publiksiffran var 77 800 nâgonting. Nästan`precis 1 000 mindre än Lyon-matchen vilket väl var normalt med tanke pâ att man faktiskt bytte datum pâ matchen och att den sändes gratis i tre spanska TV-kanaler. Lite halvklantigt med tanke pâ 50-ârs firandet. Men, men..
Barcelona carniceroFCB
2007-09-26 14:27
Gäller och ha tålamod, han har varit skadad en ganska lång tid. Tar tid att anpassa sig till spanska fotbollen, hans tid i England var inte speciellt kort
Barcelona perimeter
2007-09-26 14:23
Henry har inte direkt varit lysande så här långt.Han har sett ganska vilsekommen ut periodvis i matcherna.Han är nog inte s a s sams med bollen.Men frank lär ha tålamod med sin Franska investering.Mål det gör måltjuvar för att dom förtjänar det.
Barcelona carniceroFCB
2007-09-26 14:19
Hoppas verkligen att det släpper för Henry ikväll och att han får igång målskyttet. Han har ju inte precis haft turen med sig . . .
Barcelona perimeter
2007-09-26 13:53
Zaragoza har inte besegrat Barca på Nou Camp i La Liga sedan säsongen 1965/66 ((0-1)) dock vann dom i cupen förra säsongen med 0-1 på Nou Camp.Vill ha publiksiffran från vårt besök på Nou Camp I lördags....
2007-09-26 12:33
Nej, det är högst otroligt att han skulle spola ned sin karriär i toaletten sâdär. Det är helt lösryckta rykten som sagt. Jag skrev de bara för att pâvisa hur snacket löper iväg. Snart skall vâr 10:a dominera igen.
Barcelona carniceroFCB
2007-09-26 11:52
Ämne: Ämne: SUPPORT....
Mycket av det du säger stämmer säkert, men tror verkligen inte att Ronaldinho skulle snorta kokain
2007-09-26 11:50
Ämne: SUPPORTRAR....Vad ty....O.k. Skall försöka reda ut lite i ryktesfloran som är omfattande.
1.Grannar i Castelldefels har hört av sig till klubben att det varit mânga och vilda fester hos Dinho.
2. Medlemmar, socios, har sett honom pâ lokal nära inpâ matcher vid timmar lângt efter att han borde nannat.
3. De värsta: Ronaldinho brukar festa till vid Port Ginesta i södra Castelldefels, nâgot jag vet med säkerhet dâ jag spottat honom där. Följande är dock ryktet, han har setts snorta kokain där. Det finns mycket av den varan i detta omrâde. Skulle detta vara sant kan man naturligtvis inte riskera att det görs ett dopingprov och därför fâr man vänta tills han är ren för att spela.
Skulle det sista vara sant skulle det vara otroligt korkat med tanke pâ hur mycket tester det görs idag och jag tror att det kan avfärdas eftersom han tränat pâ Camp Nou och därmed utsätter sig för ökad test-risk.
Kom ihâg jag har bara kammat ryktesfloran eftersom det kan vara av intresse, det är den typen av risker som man har när man inte är tillräckligt klar i sina uttalanden. Det är bättre att gâ ut direkt med eventuella problem och inte lâta skvallerkärringarna spinna en hel garnboll av ingenting.

Barcelona carniceroFCB
2007-09-26 11:37
Ämne: SUPPORTRAR....Vad ty....
hej ny på forumet här, det går aldrig veta exakt vad som händer bakom kulisserna så allt som skrivs i tidningarna ska man ta med en nypa salt. Spelare ifrågasätts alltid när dom inte presterar. tycker personligen att tidningarna i Barcelona är en aning otacksamma, alla här vet vad dinho har gjort för klubben
Barcelona perimeter
2007-09-26 11:20
SUPPORTRAR....Vad tycker ni borde Barca gå ut och prata om vad det igentligen är med nummer 10.??Eller ska det tigas i hjäl och spekuleras ännu mera och bli mera rykten.D synes ju allt mer som att nummer 10 varit ute och partat mer än vad det står i uppförandekodsboken.....
2007-09-26 10:46
Ämne: Jösses vad eran nya ....
....Allianz-arena är bara en liten Legomodell av Camp Nou. Vi blir ett helt Râsunda större.
Barcelona Saman.
2007-09-26 10:34
Kolla länktips viserligen "Allianz Arena" men i LEGO :D

Vill ha nya Camp Nou i lego :)
Barcelona Sahandinho Kamal
2007-09-26 09:51
va jag längtar till ikväll !! :D en match, mitt i veckan, och sen helgen, kan inte bli bättre !!
2007-09-26 09:49
Ämne: Jösses vad eran nya ....
Förutom färgerna ? :P
SS
2007-09-26 09:16
Jösses vad eran nya arena ser ut som Bayerns Munchens "Allianz Arena".
Barcelona Beautiful_Barca
2007-09-26 08:47
Det verkar som Barcelonas plan är att ta bort Ronaldinho från spel, låta han återhämta sig och komma tillbaka i god gammal form. Jag tror att de gör rätt och att Ronaldinho är med på noterna.
Hellre att han nu missar en månads spel om han kan få jobba i lugn och ro för att komma i sin riktiga form. Det kanske är det som behövs med tanke på antalet matcher han har spelat de senaste åren. Jag tror han behöver återhämta sig några veckor med meditation kanske. Sedan köra hård fysträning, för att sedan komma tillbaka som bäst.
Barcelona perimeter
2007-09-26 08:03
Laporta talade i radion i natt och det känns som det kommer dröja ett tag före vi ser nummer 10 spela.""nummer 10 är inte i sitt bästa just nu"" Han behöver genomgå hårt terapi för att komma tillbaka "" ""nummer 10 behöver allt stöd han kan få"" Riktigt trist vi inte kunde se matchen på plats i kväll. Men jobbet kräver ju att man i bland har närvaro......Synd övertygad vi nu är starkt på gång och att det blir en sevärd tillställning med KUNG MESSI i huvudrollen.
Real Madrid PILMA
2007-09-26 06:37
Good News:
Ronaldinho hra tränat själv i går på Camp nou.
och supporterarna var plats och visadee sin kärlek till Gaúcho och han var väldigt glad.
Man kan ju märka på bilderna och nu hoppas han att vara tillbaka till Truppen så fort som möjligt det hoppas vi också.

Det stod så enligt i i den officialla hemsidan:

Fans show their support.

It was a huge thrill for the tourists enjoying the Camp Nou Tour to get the chance to see one of the finest players in the world in the flesh. Huge crowds gathered to watch the Brazilian train, and chanted his name in demonstration of their support. The Barça star, ready as ever to acknowledge the Barça faithful, responded with his now famous surfers gesture.

Mycket skönt skönt skönt.
Barcelona Xaviiiiii(Antonio Puerta)
2007-09-26 00:03
Imorn så gör Henry 2 mål vänta och se:D men det blir svårt. Dom har juh värvat en bra back Ayala.
Barcelona perimeter
2007-09-25 23:59
Vi har dessutom lagt in 32 bilder från FC Barcelona-Sevilla på våran sida.16 från själva matchen 16 från firandet av Nou Camp 50 år
2007-09-25 23:54
Ämne: Henry nätar till 100....
han kommer ju i alla fall närmare för varje match , han lär ju träffa innersidan av stolpen imorn o sätta dit den :P !
Barcelona perimeter
2007-09-25 23:51
Vi såg Sevilla på plats i Barca.Milito var nog aning nervig för han spred lite bollar.Abidal är vårt bästa förvärv så här långt och var mkt bra mot sevilla.Henry prickar stolpar.han slet lite sista 25 men får visa mkt mer för att få bra betyg. Yaya gjorde det bra.Giovani kommer bli hur bra som helst.MESSI var kung kung kung på Nou Camp. Vi hällsar Kapten CarlEs åter välkommen på plan i helgen.
Barcelona Unisef
2007-09-25 23:51
Henry nätar till 100`/. imorgon längtar!!!
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-09-25 23:40
Ämne: Ämne: Här i v....
Min röst hade gått till 16 :D.

Match imon, längtar hoppas mister kör med riktiga elvan utan att han vilar nån. Det blir vinst imon :)

Visca el barca :)
Barcelona oOk!
2007-09-25 23:38
Bra och neutral journalistik kring 'Ronaldinhogate'. Sid Lowe levererar, något är som vanligt iaf.
Annons: