/spanien/barcelona/forum/22245.aspx/spanien/barcelona/forum/22245.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona lagkapten
2007-09-30 23:03
Älskade Barça

Totti är enligt mig en het kandidat, han också. Helt klart bortglömd av många i guldbollen-diskussionen. Men det känns ändå som om Tottis tåg har gått. Lite som med Henry, vann han inte den i sina bästa dagar kommer han inte vinna den nu, eller i framtiden heller, känns det som.
Man kan bara tycka synd om Henry, som dominerat Premier League i flera år och ändå stått där som evig tvåa vid Guldbollsprisutdelningen, bara för att hans Arsenal inte räckt enda fram i CL.
Men man ska aldrig säga aldrig...Visst kan en "gamling" ta priset också ;P
Barcelona Älskade Barça
2007-09-30 23:03
Men då tycker jag man kan tänka såhär CL är ju 10 matcher ligan är 38 matcher.
Real Madrid Messidinho
2007-09-30 23:01
de beror vad dom dömer på...totti va överlägsen i ligan men inte alls lika bra i cl.. o kaka tvärtom
Barcelona Meley
2007-09-30 22:56
Jag tycker inte Kaka' var speciellt bra i ligan förra året, hela Milan underpresterade. Och de gör de fortfarande. Så om Kaka' ska vinna så är det bara för CL matcherna, inget annat.

Men man borde väl kolla vem som varit bäst hela året.
Barcelona Älskade Barça
2007-09-30 22:56
lagkapten

Själv tycker jag faktiskt inte att Kaká ska få ta emot guldbollen. Den solklara vinnaren enligt mig måste jag säga är Totti som på något vis som den famspelaren han är lyckas göra flest mål i Europa samtidigt som han vinner assist ligan i Serie A. Om inte det är klass så vet jag inte vad klass är.
Barcelona lagkapten
2007-09-30 22:51
Om man kollar man vem som förtjänar guldbollen i dagsläget, är det utan tvekan Messi följt av Zlatan. Grejen är att man kollar vem som har varit bäst under förra säsongen i Champions League och ligorna också.
Med tanke på att Kaka ledde Milan till CL vinst och vann skytteligan, samt var bra i ligan, är det enligt mig inga tvivel om vem som ska ha Guldbollen.
Kaka vinner i år, men nästa år ska det mycket till om Messi inte får den. Då är han ändå bara 21 år gammal. Huh, vilken grabb :)
Barcelona Xaviiiiii(Antonio Puerta)
2007-09-30 22:49
Kaka kommer att ta priset. Själv klart som Cule vill man att Messi ska ta priset. Som är mycket bättre form än Kaka nu tycker jag! Men Kaka dominerar i CL som matchen mot United.

Visca Messi!
Barcelona Meley
2007-09-30 22:40
Jag gillar Kaka' väldigt mycket. Men jag tycker verkligen inte han förtjänar det. Samma med Cannavaro förra året. Kaka' var bra i CL men inte alls i ligan. Men de större turneringarna väger ju mer. Men jag ser hellre C.Ronaldo eller Messi som vinnare. Messi var skadad några månader, men det han åstadkommit efter skadan så förtjänar han verkligen priset. Men men vi får väl se hur det blir.
Barcelona RonaldinhoKungen
2007-09-30 22:37
Ämne: Blir Messi Världens ....
Tror Kaka tar det pga hans insatser i CL.

1: Kaká
2: Messi
3: Ronaldo (suck)
4: Zlatan Ibrahimovic
5: Ronaldinho
6: Totti
7: Steven Gerrard
8: Drogba
9: Henry
10: Rooney

Vad tror ni?
Barcelona Messi_CE_Iniesta
2007-09-30 22:29
Källa: Wikipedia
2007-09-30 22:28
För närvarande (sommaren 2007) jobbar Bernd Schuster som tränare för spanska laget Real Madrid. Schuster är för övrigt fortfarande medlem i FC Barcelona och vägrar gå ur den även om han numera styr i Real Madrid från bänken.

Lite kul, för har man en gång varit en cule, så förblir man en cule ;)

2007-09-30 22:18
Blir Messi Världens Bästa i år?
Barcelona the culé
2007-09-30 22:03
skit i om real har tur, om dom spelar som dom gorde idag mot lite bättre lag så kommer dom att förlora. vist det svider lite mer att dom har tur men det kommer inte fungera mot barca.
Barcelona Evička
2007-09-30 21:55
:.:Messi:.:
Lägg ner det! Han är omhändertagen och det är inte ditt jobb att göra det.
Barcelona :.:Messi:.:
2007-09-30 21:51
Abbe

Jag lär honom en läxa som han kommer förstå sen de behöver inte vara hans föräldrar som säger till... de kanske inte ens vet att han är medlem i denna sida...
Barcelona Evička
2007-09-30 21:46
Han är borta nu, åtminstone för ett tag. Vi vet inte hur gammal han/hon är egentligen. Bara att det är en omogen person. Har tydligen varit odräglig i Puerta del Sol också.
Barcelona Abbe_
2007-09-30 21:44
:.:Messi:.:

Du ska inte behöva ta på dig vad en 11-åring skriver inne på Real-forumet såvida du inte är hans förälder såklart vilket jag tvivlar på att du är. Att ha åldersgräns tycker jag är fel, dock väldigt tråkigt att folk inte känner av när de skriver dumma inlägg eller går in och provocerar Realfansen.
2007-09-30 21:42
Ärligt talat borde inte nån lägga åldersgräns elr??? Vi blir utskämda pga en 11 åring???
2007-09-30 21:38
Fy fan vad tråkigt att Yaya blir borta nu! han har ju varit så jävla grym!
Barcelona Evička
2007-09-30 21:31
Ämne: real madrid slängde ....Allvarligt talat..är du förvånad, du är ju pinsam.

Dessutom bestämmer inte du om Realfansen får skriva här eller inte.
2007-09-30 21:26
Alla ni som står o tjatar i madrids forum SLUTA UPP ASSÅ SKÄMS NI INTE ELLER?! JA HAR SAGT EN GÅNG DÄR MEN INGEN LYSSNAR!!
Barcelona Tarik10
2007-09-30 21:26
real madrid slängde ut mig
Delarocha RIP Puerta
2007-09-30 21:17
Barcá-style. För det första; Har real problem? De vinner ju alla matcher hittils. Kan inte ses som ett problem.
För det andra; är vi inte fortfarande i början av säsongen?
För det tredje så skriver du "Skämmer ut er" inte "Skämmer bort er".

Nåja, vi ska väl skita i hur det går för Real då vi ändå måste vinna våra egna matcher. Kul med CL nu också!
Mot Stuttgart!
Barcelona BARÇAAA
2007-09-30 21:13
Jag såg matchen live på tv,det var casillas som räddade real.FORÇA BARÇA!
Barcelona Messi_Ronaldinho
2007-09-30 21:10
Ännu en gång vinner Marängerna utan att övertyga. Äcklig tur. Getafe hade 20 chanser (läs MARCA) och bland dessa 3 stolpträffar/ribbträffar !!! Idag handlar det inte bara om vinster utan att vinna med stil. Alltså FC Barcelona gäller =) Förstår verkligen inte varför folk hejar på Madrid. För att dom vann titlar för 50 år sedan ? Snacka om trist faktor och följa HAHA

Fotbollen är inte rättvis. Det har vi insett när Real Madrid vinner matcher oförtjänt.
Snart vänder turen (hoppas vi)

Ska bli roligt och se vem som vinner Världens Bästa. Messi eller Ronaldinho ? Messi luktar det just nu =)

Förresten. Real Madrid är sämre än Barca i FIFA 08. Bara målvakten som är bättre =) Sug på den =D Det laget vann ligan förresten förra året (Barca förlorade den heter det ju)
Barcelona barca style
2007-09-30 21:09
grabbar sluta snacka skit om madrid tänk er i början av säsongen då vi hade jobbigt men nu har de det så snälla skriv inte massa skit saker.
NI SKÄMMER BARA BORT ER INGET MER
Real Madrid Raul El Capitan
2007-09-30 21:01
Som Ramla påpekar så är det väldigt viktigt att som ett mittenlag just sätta sina chanser när man möter storlag som Real, Barca etc.

Real spelade inte bra men fortfarande så vinner man, det måste endå vara en styrka.

Hasta la pasta.
Real Madrid HalaRobinho
2007-09-30 21:00
19 år gammal...? Roligast idag. Spärrad /red
Barcelona Ghazza
2007-09-30 20:59
Real Madrid (L) Ronaldo,

Men snälla... Att det finns 1-2 förklädda Culés som är inne hos er och sprider dynga kan väl inte vi göra något åt? Klaga istället på era moderatorer vars uppgift är att ta bort skiten.
2007-09-30 20:59
Ja, dom sparka Capello för att han var en "tråkig" tränare, lyckat byte!
Annons: