/spanien/barcelona/forum/22238.aspx/spanien/barcelona/forum/22238.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-09-30 12:43
Dawelito

Vadå riktiga anledning, visst har han inte haft bra form men han har varit skadad på sistånde det har hindrat han ifrån att vara med laget och inget annat. Du vet väl att vi har otur med skador?

Det stod förövrigt på Barcas egen hemsida.
Barcelona Der Afro
2007-09-30 12:40
Ämne: Finns det nån bra si....
Ja det finns det. Kolla länktipset. Har du ingen bittorent-klient installerad så ta hem tex bitcomet.
Barcelona Guardiola
2007-09-30 12:26
saxat från aftonbladet:

"Två minuter senare signalerade tränaren Frank Rijkaard för ett byte. Messi tog emot en kross, drog sin försvarare och placerade behärskat in 4-0 i bortre."

Så jävla kul, inser att han ska byta vid nästa avblåsning och ville också komma med i målprotokollet.
Barcelona Albiceleste
2007-09-30 12:24
Finns det nån bra sida som lägger upp matcher snabbt. Missade matchen igår och vill ta ner den nu
Barcelona Visca_Barca
2007-09-30 11:39
barcelona e i from nu och ja tycker själv att barca är bästa laget i europa. men tyvärr stoppar dessa skador oss och låter inte oss gå hela vägen. Zambrotta borta en månad o hans plats e så vikti o sen kommer yayas skada som är ännu viktigare. vad har vi nu? anfalllet är inga problem men pivote kommer vi ha problem med under yayas frånvaro och oleguer är bra med inte spela från start. två positioner som kommer bli problem för oss. pivote och zabrottas plats.

hoppas att de här skador tar slut nu fan vi har inte ens börjat ligan på riktig .

Visca el barca
Barcelona FCB--10
2007-09-30 11:24
Skönt med vinst igår! Det tråkiga är alla skador som tagit fart, inget bra alls.

Nu har vi vunnit fyra matcher i rad och hoppas att det håller i sig.
Barcelona Messi_CE_Iniesta
2007-09-30 11:24
Vem tar Yaya's plats nu då? Marquez?
Barcelona Xaviiiiii(Antonio Puerta)
2007-09-30 11:02
Såg matchen igår. Vilken taggad Henry vi såg igår. 3 mål ojoj snart kommer han i form! Synd att Toure blir borta 3 till 4 veckor. Gött att se Puyi tillbax!

Visca Barca!
Barcelona Tompa
2007-09-30 10:35
OK, Yaya borta 3-4 veckor med. Tråkigt men det är inget att göra något åt. Vi har så bred trupp nu att det blir troligen inget större problem. Det naturligaste borde bli att Marquez tar hand om pivoterollen nu när Puyol är tillbaka.
Barcelona Messi_CE_Iniesta
2007-09-30 10:27
lite mer om Yaya Toure's skada där
(Länktips
Barcelona Tompa
2007-09-30 10:27
Härligt med en ny storseger och att vi verkligen fått fart på målskyttet! Skönt också att Henry gjorde tre mål.OK, motståndet var inte det allra bästa men Henry behövde det för att få fart på självförtroendet. Nu kommer säkert målen mot de bättre lagen med.

Har (med rätta tycker jag) klagat mucket på Oleguer men i de två senaste matcherna har han skött sig bra. Hoppas att Yayas skada inte är allvarlig.
Barcelona Kalle.
2007-09-30 10:11
Jag översatte det på en hemsida men det blev väl inte en perfekt översättning om man säger så. Här är i alla fall vad jag fick:

The of the ivory coast Touré Wound has suffered, in the final section of the party, a break in the bíceps femoral of the left leg. This Sunday they will be carried out him more you test, to know the reach of the wound.

On the other hand, Gabriel Military has been substituted in the rest by precaution. The Argentine player suffers an inflammation in the hip and tomorrow they will be carried out him more you test.

Verkar som Toure har en bristning i benet och att Milito har en liten inflammation vid sin höft. De ska undersökas mer idag. Så uppfattar jag det i alla fall.

Barcelona Captain Fantastic!
2007-09-30 09:56
Yaya Toure har enligt vår officiella hemsida ådragit sig skadan "una rotura en el bíceps femoral", vad det betyder vet jag inte. Någon spansktalande person kanske kan berätta mer.

Det känns ändå som att ordet rotura inte är bra, jag har nästan alltid hört det i samband med långtidsskador....
Barcelona Leo_Messi19 (R.I.P Puerta)
2007-09-30 09:27
Jag tror att det var så här på 4-0 målet. Rijkaard sa åt messi att det var byte, men messi svarade att han skulle vänta för han skulle bara springa och göra mål först :D
Barcelona Kalle.
2007-09-30 09:23
Oerhört skönt med seger och 3 mål för Henry igår. Oj, oj, oj vad han behövde det. Nu kan han spela med ett lugn och självförtroende. Mot stuttgart och 3 nya friska pinnar. (Med en heltaggad dinho i spetsen.)

Visca el Barca !
Barcelona stonehill
2007-09-30 09:17
Vet någon vart jag kan ladda ner highligts med bra Qualty Please !!!!!!!!!!!
Barcelona tarrak
2007-09-30 03:09
Ämne: Diinho # 10

Inte ....
Marquez var skadad och inte ens med i truppen.
Barcelona Dawelito.
2007-09-30 03:01
är det nån som vet den riktiga orsaken tilll varför ronaldinho itne har spelat?
Barcelona Oromoyo86
2007-09-30 02:34
Skönt att Henrys måltorka är över. Det var ett mindre bra lag vi mötte igår. Hoppas han levererar mot dom bättre lagen. Vi vinner ligan och champions ligue i år.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-09-30 02:05
Diinho # 10

Inte tror du vi åker ner till Tyskland utan en pivote om inte Yaya är med?, Marquez kommer då ta platsen som pivote den saken är glasklar.

Vette fan om Rijkaard börjar med Dinho, jag tror det blir ett inhopp.

Sen så måste jag dela en liten kritik till Rijkaards byten idag, Yaya borde man ha luftat tidigt i matchen och tagit in Marquez. Lätt att vara efterklok. Nja skadan kunde nog ingen ha förutspått men en 0-2 ledning var rätt säkrad, om nån borde ha bytts ut borde det ha varit Yaya.

Gabriel

Bara att instämma, men sen så har vi otur med skador måste sägas, aja vi har tack och lov en bred och bra trupp.
Barcelona Rivaldinho9
2007-09-30 01:57
Jävla skit att Toure är skadad. Är spänd att få reda på hur länge när man vaknar imorgon.

Säkerligen är han borta från matchen mot Stuttgart iaf. Tror Rikjaard formerar laget såhär i hans frånvaro: Valdes Oleguer-Marquez-Milito-Abidal Iniesta-Xavi-Deco Messi-Henry-Ronaldinho God natt gubbs. Visca Catalunya
Barcelona Gabriel
2007-09-30 01:50
Nummer 1. Fy fan för Levante och deras fula spel!

2. Fyfan för domaren som tillät det!

3. Linjedomarna, det var de sämsta jag sett!

4. Fan också för Tourés skada!

Nopp. Vinsten okej! Men jag är inte glad så här i efterhand på grund av ovannämnda saker!

Visca!
Barcelona ZARM
2007-09-30 01:41
Ämne: José:

Rätt fjanti....
Jag håller med dig Rambla. Henry sa nyligen att bara för att han har bytt klubb betyder det inte att han har slutat vara ett stort fan av Arsenal.
Glad över vår vinst idag, förbannad över att Levante stundtals spelar så fult.
Barcelona RonaldinhoKungen
2007-09-30 01:20
Underbar vinst idag! Satte förresten startelvan rätt igår ;)
Barcelona Rambla
2007-09-30 01:07
José:

Rätt fjantigt av fans att bli upprörda för att spelare som lämnat deras klubbar kysser eller klappar sitt nya lags klubbmärke.

Det råder inget tvivel om att Henry verkligen gillar Barcelona som klubb, vad den står för osv. Av det man har förstått så var det Barcelona som gällde när han väl bestämde sig för att lämna Arsenal eller inget alls.

Det råder heller inget som helst tvivel att Arsenal är laget i hans hjärta för evigt. Jag tror heller inte det finns något barcafan världen över som tror något annat.

Så sluta upp att reta dig på det, och glädj dig istället åt vad han givit din klubb alla dessa tidigare år.
Barcelona ShiDen
2007-09-30 01:04
Ämne: Amunt!:

Typiskt e....
alltså gubben såg så ilsken ut och stog där och bara tömde hjärtat, borde nog satsat på hulgiankarriär än fotboll. Såg ut som en jävla narkoman den där gubben!!!

Barca
Sevilla José
2007-09-30 01:03
Som Arsenalfan så blir jag lite lätt äcklad av att se Henry kyssa Barcas klubbmärke. Inte för att jag tvivlar på att han har utvecklat känslor och trivs bra i klubben utan snarare för att det känns som ett billig ocht plastigt sätt att vinna fansens förtroende.
Kul dock att han gör mål igen. Hoppas att han blir lika bra för er som han var för oss.
Barcelona Diinho # 10
2007-09-30 00:59
Oleguer - milito - puyol - abidal

Xavi - Deco - Iniesta

Messi - Dinho - Henry

de kan hända att vi startar så eftersom dinho är ju tillbaks !
Atlético addeN
2007-09-30 00:53
Mot Nya Tider //

Kul att se! :D
Barcelona Rambla
2007-09-30 00:51
Amunt!:

Typiskt en sån där spelare som aldrig blev något och är så förbannat avundsjuk på unga och lovande spelare. Visst, Giovani betedde sig omoget som drog på ett skott efter signal, men det räcker att säga till honom 1 gång. Han behöver inte hytta med pekfingret och läxa upp honom i någon minut. Pinsamt från en så "vuxen" spelare.

Det känns extra skönt att Messi totalt förnedrade honom vid sitt mål. Han vände ut och in på honom. :D
Annons: