/spanien/barcelona/forum/22229.aspx/spanien/barcelona/forum/22229.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Montjuïc (D.E.P. PUERTA)
2007-10-01 18:45
Alenoinho

"Tjejer har fan inget med fotboll att göra :D"
Inser du hur mycket du skämmer ut dg? hur kan man säga något sånt? Du måste ju vara absolut max 13 år, inte ens en "fjortis" säger sådant barnsligt.

Nina är full av sarkasm, något som inte alla uppskattar eller förstår, tydligen.
Har pratat med henne och jag vet att hon gillar Barcelona mer än Real Madrid.
Och som sagt, jag tror inte att hon väljer Kun som bättre fotbollsspelare framför Messi för ingen kan vara så blind. Inte ens hon.

Men du Alenoinho, du skämmer ut culés med ditt uttalande.
Atlético addeN
2007-10-01 18:42
Vem är den där nina alla snacakar om ? ;)
Barcelona Nemo
2007-10-01 18:19
Låt Nina tycka vad hon vill.

Jag tror nog alla här, plus ett antal till på Svenskafans hade valt Messi före Kun.

Och nu är Ronaldinho tillbaka. Blandande känslor från min sida. Jag vill inte sälja Ronaldinho, men jag har ändå lekt med tanken. Jag tycker att han hämmar Messi.
Barcelona barca style
2007-10-01 18:18
Ämne: Barca style

Jag....REAL MADRIID - Jawed7
Jag kommer också från Afghanistan men jag föddes i Indien. när jag var 10 år kom jag till sverige

Varför hejar du på real kom till barca hehheee
Barcelona Alenoinho
2007-10-01 18:15
Vad är grejjen med hon Nina?? Har hon tråkigt liv och snackar hela tiden skit om Barcelona för hon inte har något bättre för sig.. Fan Barcelona spelar fotboll som Real Madrid inte ens kan drömma om.. Sen att hon tar Aguero före Messi kan man bara skratta till. Tjejer har fan inget med fotboll att göra :D
Real Madrid REAL MADRIID - Jawed7
2007-10-01 18:07
Barca style

Jag är från afghanistan men född i sverige , var ifrån är du ? då :P
Barcelona Xaviiiiii(Antonio Puerta)
2007-10-01 18:02
Själv rankar jag så hära. Nesta är en grym back! Tänk er Puyol och Nesta!

1. Puyi
2. Nesta
3. Ramos
Barcelona Sodan
2007-10-01 17:57
Skulle ranka, Puyol, Ramos, Milito, Cannavaro. Puyol är bäst men Ramos är defenitivt 2:a. Hatar hans spelstil, påminner lite om materazi men han är Reals bästa spelare.
Barcelona barca style
2007-10-01 17:53
REAL MADRIID - Jawed7
Det enda spelare som e bra i real och som jag tycker att spelar bra e Ramos annars resten e åt skogen.. Förresten vilket land kommer du ifrån??
Delarocha RIP Puerta
2007-10-01 17:41
Uppenbarligen är Puyol och Milito bättre.
Cannavaro har jag aldrig tyckt varit enormt bra. Möjligen har jag tyckt fel men har aldrig tyckt han tillhört de bästa backarna i världen trots att han blev vms spelare förra året.
Milito mot Ramos föredrar jag Milito då jag inte kan titta på Ramos utan att få en depression. Inte för att han är speciellt bra eller ställt till det för just oss utan för att han är Sergio Ramos... Sen en kommentar från Robert Perlskog: "Han kanske inte är den bästa backen i La Liga men definitivt den snyggaste".

Nåja. Blir du sur på mig nu för mina åsikter så får du tänka om. Du bad om mina åsikter, du fick dem.
Real Madrid REAL MADRIID - Jawed7
2007-10-01 17:37
vem tycker ni är Grymast mellan cannavaro och puyol , och mellan Ramos och milito

MADNESS
Barca spelar imorron

ses
Barcelona MADNESS
2007-10-01 17:34
haja barca.. Ronaldinho ska showa idag "hoppas jag" :)
Barcelona El Capitán
2007-10-01 17:07
//ShiDen

Det är sedan länge känt att hon inte har någon större tycke för Barcelona. Hon slår ju till och med Mats Härd när det gäller vinklade artiklar/krönikor.
Allt hon skriver verkar alltid ha något minde bra att säga om Barça.

Lika bra att skippa alla artiklar från henne eller vår gode vän Kviborg.
Visst får hon skriva vad hon vill, men det är ingen idé att vi blir upprörda av hennes inlägg.
Barcelona Messidonaa
2007-10-01 16:53
tror ni dinho startar imorn ?
Barcelona ShiDen
2007-10-01 16:47
Ämne: tjena ... jag är ett....
du kommer nog inte att ångra dig av att vara en culé. det är bara o kolla på matcherna så kommer du inse att det är värt mödan...om de då finns någon möda ;)

barca
Barcelona Barca___
2007-10-01 16:45
tjena ... jag är ett nytt barca fan så jag vill bara hälsa på alla er här jag har mycket att lära mig av er
Barcelona Nordinho
2007-10-01 16:44
En detalj: Förra säsongen spelade vi med R:E:M: i anfallet, och nu med HIM
Barcelona ShiDen
2007-10-01 16:43
Den där NINA LJUNG FREDMAN är verkligen en skojjare. Kvinnan försöker bara vara rolig och göra narr av ligan och framställa spelare och lag som pajas. Inte bara för att jag är en cule men att mena att 4-1 mot zaragoza är icke godkänt är lite sjukt, rent av dumt !!!
Real Madrid Mohammed
2007-10-01 16:38
Ämne: Shi:

Varsågod, bi....
Klockren bild Rambla. Den som målat det röda strecket måste verkligen ha ett synfel av allra högsta grad. Som sagt en svårbedömd situation, men jag tycker att Robben är offside. Det är alltid svårt för domarna att avgöra när bara en del av kroppen är offside, i detta fall halva överkroppen.
Barcelona Gambler ♣
2007-10-01 16:07
Länktips!

Tablå på veckans matcher om någon behöver.
2007-10-01 16:00
Jabbe
Självklart!
Barcelona Jabbe
2007-10-01 15:50
Xaviiiiii(Antonio Puerta)

Kan jag få en länk på deet ?
Barcelona Rambla
2007-10-01 15:37
Hörru Jabba the Hut,

vad eller vem som är ett skämt råder det nog delade meningar om. Acceptera att människor har andra åsikter, speciellt om sådana banala saker som vilken fotbollsspelare de föredrar. Det är inget att bli upprörd över.
2007-10-01 15:35
Grabbar läs det här och njut!

På tisdag kan Ronaldinho återigen finnas med på planen med Barca, och han säger att han aldrig tvekat om sin framtid.

- Inte Chelsea eller Milan. Jag vill stanna i Barcelona - det är min önskan, det är Ronaldinhos önskan, säger han till El Mundo.

- De (ryktena) har stört mig eftersom jag har varit här i fem säsongen nu och jag har alltid uppträtt på samma sätt. Det har stört mig, men det är normalt - livet är inte alltid underbart, förklarar brassen.

De många ryktena kring Ronaldinho har inte minst berott på att han missat de senaste matcherna, vilket många medier kopplat samman med hans uteliv. Brassen vet dock hur han skall svara på kritiken.

- Jag är nöjd eftersom mitt liv kretsar kring mitt arbete och jag kommer att ge mina svar på planen.
2007-10-01 15:34
Jabbe

"saken är den att perfektion tråkar ut mig, det är det och det är allt. Och som vi konstaterade igår, min culékompis och jag: man kan beundra Messi, men man behöver inte gilla honom."

Hon gillar alltså inte honom för att han är för perfekt. Om man nu kan vara "för" perfekt, är man perfekt så är man la så bra som det kan bli.
Men jag förstår hur hon menar, förstår inte du?
Jag tror inte hon tycker att Messi är sämre på plan än Kun. tror du?
2007-10-01 15:17
Jabbe

Lugn, hur kan det Nina skriver få dig att bli så arg? Har du verkligen så mycket energi att du kan lägga ner det på vad en människa väljer?!?!
Shit, väx upp!
Barcelona Rambla
2007-10-01 15:13
Shi:

Huruvida det är offside eller inte spelar mindre roll. Jag personligen kan inte med säkerhet säga vilket. Låt oss sluta älta det var min poäng. Vi kan vara överens om att säsongen är lång och att det kommer att sväras över flera domslut från båda håll innan den är över.
Barcelona Jabbe
2007-10-01 15:09
HUR FAN KAN MAN VÄLJA KUN FÖREN MESSI HELT OFATTBART
Real Madrid Shi
2007-10-01 15:06
Ämne: Shi:

Varsågod, bi....
Om din bild stämmer så håller jag glädeligen med dig att det är offside.
Barcelona Rambla
2007-10-01 15:04
Shi:

Varsågod, bilden är till dig. Kanske vi kan dra ett "streck" över den här historien om offside eller inte nu? Nu kanske även du inser att man kan rita lite hur man vill på en bild, som dessutom inte är tagen från rätt vinkel i förhållande till situationen. Kanske läge för lite självrannsakan innan man dumförklarar andra?
Annons: