/spanien/barcelona/forum/22227.aspx/spanien/barcelona/forum/22227.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Plаиктои
2007-10-02 16:47
RONALDINHOO!!!!

Nepp, kostar 49kr per match.
Barcelona RONALDINHOO!!!!
2007-10-02 16:41
Är det gratis att titta på matcherna i den här länken?
Barcelona Xaviiiiii(Antonio Puerta)
2007-10-02 16:35
Rambla

Tack Rambla! Du är GUD!
Barcelona barca style
2007-10-02 16:32
: Boswin matchen visas på viasat 3 om du har den kan du se matchen
Barcelona Captain Fantastic!
2007-10-02 16:27
Tror som Rambla att vi kommer att få det tufft ikväll, jag är inte riktig säker på om det blir 3 pinnar i denna match. Detta Stuttgart är långt ifrån ett dussin-gäng. Det är bara att läsa Magnus Falk:s inför rapport och se på antalet skickliga (och kända) spelare de har (bland annat Ewerton, känd för att sänka Barca och Real när han spelade i Zaragoza). Det kommer bli nog så tufft, men vi är i bra form....

Våra försvarare får se upp med Marica, som löper starkt, är målfarlig och har hyffsad teknik (han sänkte Spanjorerna bland annat för ett par månader sen, när Rumänien vann i Spanien). Det återstår dock att se om han spelar...
Barcelona Rambla
2007-10-02 16:27
Ämne: Rambla

Nä det var....
Det kanske var denna då?
Barcelona Boswin
2007-10-02 16:25
var visas matchen ikväll??
2007-10-02 16:17
Rambla

Nä det var en annan sida. Man kunde klicka på massa matcher. Typ sport1 sport2 åh minns inte. Typ www.invripn.com Eller nåt?
Barcelona Rambla
2007-10-02 16:11
Xaviiiiii(Antonio Puerta):

Du tänkte säkert på den här sidan?

Tror vi får det tufft i kväll. Stuttgart vill vill bevisa för sina fans att de kan bättre än vad de presterat hitintills i ligan.
Barcelona Boswin
2007-10-02 16:11
Hoppas på inhopp från Gio Dos Santos, han kan tillföra mkt även i Europa-spel!!
2007-10-02 16:10
Plаиктои

Låter bra det:D
Barcelona Plаиктои
2007-10-02 16:06
Ska som Xaviiiiiii också ner till affären strax och köpa lite snacks till matchen! :)

Tippar 1 - 3

Visca Barca!
Barcelona Boswin
2007-10-02 16:06
Okej ;) aaa ja slarva lite med uppställningarna i offensiven.. men jag hoppas på den trion iaf. ;D
Barcelona Sahandinho Kamal
2007-10-02 15:58
Ämne: Så skulle jag ha tän....
mm den e bra tycker jag med men därimot Ronaldinho vänster :S HEnry mitten och messi höger men du kanske bara skrev upp dem hehe
Barcelona Boswin
2007-10-02 15:56
Så skulle jag ha tänkt mig en bra elva.. från vänster..
Valdes ||Abidal- Milito- Puyol- Sylvinho ||Deco-Marquez- Xavi ||Ronaldinho- Messi || Henry
Barcelona Sürer
2007-10-02 15:46
tror att ronaldinho startar idag pga att yaya toure skadade sig. annars hade riijkard säkert fortsatt med samma startelva som tagit 4 raka segrar. tycker inte att de e s å illa med att spela iniesta,deco,xavi tillsammans deffensivt sett eftersom de alla jobbar hem o jobbar kopiöst. Ronnie har ju vilat uppemot en vecka så han borde vara fit från start
Barcelona Boswin
2007-10-02 15:42
Ikväll gäller det!! Henry å Messi lär det handla om en del!!
Abidal ska såklart ha vänterbacken och då lär det bli en del springande på den kanten!! ;)
Viva barca!!
2007-10-02 15:42
Men jag minns inte. Jag kommer ihåg att det fanns en annan sida där man kunde Streama matchen. Med väldigt bra bild! Nån som vet vilken jag menar?
Barcelona Roni#10
2007-10-02 15:31
Svaren kommer på Planen idag // RONALDINHO
Atlético addeN
2007-10-02 15:09
roooonaldinho //

Gå in på myp2p och sedan i vänster spalten trycker du vidare på SopCast sen laddar du hem det.
Jaf tycker sopcast är det bästa, funkar för mig :)
Barcelona roooonaldinho
2007-10-02 15:01
var kan man ladda ner tvu player
eller sopcuvast
vilken är det bästa
Barcelona Sóm més que un club
2007-10-02 14:50
Ämne: Nagon "Barcelon....Om du skall gâ ikväll blir det lätt att hitta ställen eftersom matchen visas i gratiskanal sâ det blir nog svârare att hitta en bar som INTE visar matchen. Skulle egentligen rekommendera att gâ till en Penya (=fanclub) som det dräller av, där hänger bara riktiga fans och min erfarenhet är att de gärna släpper in en svensk culé med öppna armar och börjar genast surra om Larsson âtminstone om du väljer en penya ett stycke frân Ramblas.
Är du mer av en nattklubbsmänniska och vill se matchen pâ RIKTIGT stor skärm är nattklubben Bikini bra, se mitt länktips. De visar alla Barças matcher och kör igâng kvart över âtta idag.
Barcelona KePPa
2007-10-02 14:49
Rooonaldinho//
Du kan annars kolla med myp2p om det går att streama matche där ifrån
Länktips: www.myp2p.eu
Atlético addeN
2007-10-02 14:45
roooonaldinho:

Streama matchen går ju alltid, kolla länktips :)

Tryck sedan på matchen stuttgart - fc barcelona och Enjoy ^^
Barcelona roooonaldinho
2007-10-02 14:41
vet nån om de finns nån kanal som visar barca matchen. har inte viast sport 3 har bara ettan
finns det nån arabisk kanal som visar de eller nån annan kanal från parabolen vill se den
tacksam för svar
Atlético addeN
2007-10-02 14:40
RonaldinhoKungen //

Ja har inte överskattad dem men efter att jag såg vad signaturen: G2S #27 blev jag lite chockad över att han trodde vi skulle åka dit för att ta 3 lätta poäng med ronnie och guddy som han tycker skulle få starta respektive få speltid.

Sak samma, jag överskattar dem inte men vi ska inte heller underskatta dom, det är ett bra lag.
Barcelona RonaldinhoKungen
2007-10-02 14:35
Ämne: Stuttgart vann tyska....
Stuttgart har inte alls imponerat på försäsongen och de ligger redan 10 poäng efter B. Munchen i ligan och dessutom förlust mot Rangers i CL. Inte underskattning, men man ska heller inte överskatta dem.
Barcelona RonaldinhoKungen
2007-10-02 14:34
Ämne: Går ditt in och inte....
Tror Sevilla biter ihop och det är nästan ett måste att vinna efter förlusten mot Arsenal. Sevilla har dessutom imponerat i ligan. Jag tror också Panathianiokos tar det, bla pga hemmaplan och att de möter ett lag som är sämre än de själva. Dessutom är det Uefa-cupen så Panathianikos lär vara taggade.

Min tränare satsade också, fast på 8 matcher men med samma instats 120 kr. De sex första matcherna var samma som mina, men han la till Celtic - Milan 2 och Valencia - Chelsea X. Får han in den så får han 9300 kr.
Atlético addeN
2007-10-02 14:19
Stuttgart vann tyska ligan förra säsongen, underskatta dem inte för att de fick stryk borta mot Rangers!

Det är ett mycket bra lag och det kommer bli tufft men i och med barcas och messis form borde vi fixa alla 3 poäng :D

Att ronnie startar tål att diskuteras, tror dock han inte gör det... tror heller inte guddy får nån speltid alls, tror mer på att det blir bojan i såfall

Visca el barca!
Barcelona nuri
2007-10-02 14:18
tja
nån som vet vilken kanal matchen visas på förutom viasat sport3?
tack
Annons: