/spanien/barcelona/forum/22218.aspx/spanien/barcelona/forum/22218.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Bojan Krkic#27
2007-10-27 12:06
Tjena, har någon här inne denna Barca videon? om ni har kan ni ladda upp den åt mig på megaupload eller någon annan sida.

kolla länktips
Barcelona RobelSamsoon_
2007-10-27 11:30
Kan någon start 11 till matchen imorgon mot Almeria?
Barcelona PILMÀ
2007-10-27 07:42
Kolla på Ronaldinho vs Athletico bilbáo 07/08
Skulle vi sälja den här killen så skulle jag sannerligen bli riktigt riktigt besviken.
Gáucho gör nåt som medierna inte märker.
Kolla bara på hans Speluppfattning.
kolla när när han blir uttbytt hans lilla Son=Sött.
Valladolid Magnito_perez
2007-10-27 02:49
synd på Juande Ramos.. Sjukt va mycket tränar profiler PL får nu.. orättvist!
Barcelona Plankton
2007-10-27 00:05
Kalle.

Nätar Ronaldinho blir jag överlycklig!
Barcelona ZARM
2007-10-27 00:03
På Barcas hemsida kan ni läsa att Txiki har försäkrat Xavi om att historien om att han ska säljas är påhittad.

Dessutom är det mycket möjligt att Messi inte spelar i helgen.
Barcelona T#11
2007-10-26 23:27
Asså tänk er, Barca utan ronaldinho eller xavi , inte för att det blir mkt sämre men bara tanken får mig att må illa. Om det ska bli en försäljning så ska det vara på ezquerro eller sylvinho ,, annars. no way!!!
Barcelona Messilover19
2007-10-26 23:15
Sen kan man ju fundera vad som igentligen är bäst för Ronnie. Han kanske behöver en nytändning. Jag menar, han är en stor del av Barcelona och som blaugrana vill man ju alltid se honom i barca, för alltid, men om man älskar fotboll, så kan man ju inte låta bli att njuta av en Ronaldinho i topp form, i vilken klubb han är spelar i.
Barcelona Kalle.
2007-10-26 23:14
Vi krossar Almeria på söndag.
Ronaldinho, Messi och Henry nätar!
Barcelona Boswin
2007-10-26 22:22
Man får tycka vad man vill om Ronnes inledning...
Han kommer inte lämna oss mitt under pågående säsong.. var så säker!!
Att han lämnar klubben till våren är väl ganska troligt även om alla tidningar vill ha det till övergång... men en bra vår för Dinho å han kanske förlänger! Vi vet ju inte vad som snackas i barcas ledning heller, så jag avvakar hellre än att sitta och spekulera kring om R10 ska lämna barca i januari! Vi lär ju ändå märka om någonting är på gång.
Barcelona Tompa
2007-10-26 21:54
Man kan tycka vad man vill om det men möjligheten att Ronaldinho gör sin sista säsong i Barca känns allt mer troligt faktiskt. Det har varit så många rykten kring Dinho så lång tid nu att det troligen finns en kärna av sanning i dem. Däremot lämnar han knappast redan i vinter.
Barcelona Plankton
2007-10-26 21:45
Det börjar kännas mer och mer som om Ronaldinho lämnar klubben. Laporta gick väl ut och sa att han ville sälja honom redan i Januari om jag inte är ute och cyklar. Klarar fyfan inte och se honom i en annan klubb :*(, hoppas på att han kommer upp i form så snart som möjligt.

No Barca without Ronnie :(
Villarreal Fill
2007-10-26 21:36
Jag kan inte förstå hur man lyckas köra in en TANDPETARE 2 cm in i foten ? Nån som har någon teori? :P Typiskt madridistas ;)
Barcelona Boswin
2007-10-26 21:26
Okej, får hoppas att det går bra då!!
Real Madrid The Flying Dutchman:Robben!
2007-10-26 21:16
Ämne: The Flying Dutchman:....
Jag har frågat både er och i Puerta Del SOL!
OK,tack!
Barcelona Boswin
The Flying Dutchman:Robben! //
Nu vet jag inte vad din syrra använder för tandpetare men de är ju kul att du frågar barca då.. ;D
Ett tips är väl det nedanför :D
Barcelona Ordem e Progresso
2007-10-26 21:11
Dra ut den och sätt på ett plåster? Om det inte är jättedjupt, då får ni väl ringa ambulansen.
2007-10-26 21:05
Ej gubbar min lilla syrra har nyss fått en stor tandpetare i foten.Den har gått cirka 2 cm in i den.Föräldrarna är ej hemma har ni någon aning vad jag ska göra!!!
Villarreal Fill
2007-10-26 20:55
Änltigen visas Barca på Tv4+ :D Hoppas bara innerligt att det inte blir rättighetstvist, då är det kankse den bästa fotbollsdagen denna höst ;
Blåvitt tar guldet, Arsenal krossar Fools och Barca lirar på Tv4+ :D Kan ej bli bättre :)

Visca Barca!
Barcelona Boswin
2007-10-26 20:47
Det är alltid kul med spekulationer men Fabregas kommer inte säljas till sommaren! han stannar i Arsenal eftersom de är stor del hans förtjänst att deras mittfält spelar så bra för tillfället!! ;D
Barcelona Rambo~
2007-10-26 19:53
Ämne: Kaka: - Varje gån....
Fan vad jag hatar den tidningen, tycker synd om Kaka som alltid är den som ska vara betet...
Barcelona Rambla
2007-10-26 19:16
Kaka: - Varje gång vi träffas i landslaget frågar Ronaldinho om Milan, laget och klubben. Jag vet inte om han kan komma. Men han är definitivt intresserad.

Källa: Marca

Haha, say no more. :D
Barcelona Smogen
2007-10-26 19:13
Ronnie mot Fabregas? För tillfället är det väl inget jättedåligt byte, om man tar in Fabregas istället för Ronnie. Då får man kanske flytta upp Iniesta på Ronnies position och låta Fabregas köra som Pivote ibland och offensiv ibland. MEN, jag tror inte att Ronnie säljs till sommaren och jag tror INTE att Fabregas köps till sommaren.
Det är jätteroligt att kospirera och hitta på lögner, men det är ju för att tidningar vill sälja lösnummer.
Las Palmas Pio pio
2007-10-26 17:47
zidane5

Moget inlägg! Om det inte var något mer du ville så kan du lika väl sticka härifrån och tillbaks till ditt forum.
Las Palmas Pio pio
2007-10-26 17:46
r.10

Bra fråga. Men jag tror det är bäst att inte ha några förhoppningar alls, för då lär vi bli förtjusta om det sänder matchen. Men jag tror att det sänder, brukar vara lättare när vi spelar på hemmaplan och kanske klubben kan styra lite mer vilka kameror som ska in osv. Men som sagt nog bäst att inte ha några förhoppningar alls.
Real Madrid zidane5
2007-10-26 17:44
Valdes är värdelös!
Barcelona r.10
2007-10-26 17:38
Rambla eller Pip Pop? Vet ni om matchen visas i helgen eller är "pengar-torskarna" fortfarande i fejd?

Tacksam för svar! =)
Barcelona Sóm més que un club
2007-10-26 17:31
Vad trött man blir. Tydligen är Barças spelare de roligaste att starta rykten kring.
Det är som i högstadiet, roligast att snacka om vilka av de snyggaste tjejerna man kunde fâ ligga med.
....Och aldrig fick komma till med....
Barcelona ibbos
2007-10-26 17:12
Ärligt talat, hur kan man tro på något sånt? Att vi skulle sälja Xavi för att få Fabregas? Vilket skämt! Är det någon av våra maskiner i mittfälltet som lämnar så är det verkligen inte Iniesta eller Xavi, det måste bara vara Deco, killen är 30, 31 till nästa och Xavi blir 29 nästa säsong antar jag?

Xavi är en spelare man bara inte släpper, han e från vårat ungdomslag och förblir i klubben karriären ut. Jag skulle bli väldigt besviken och förvånad om man gör denna förändring. Visst Fabregas har potential att bli bättre än vad Xavi är idag, so what? Xavi ska bli en symbol för laget, gillar killen skarpt.

En spelare som valt att lämna klubben som ungdom och sen vill tillbaka, ska ta en spelare som varit i klubben sen barns-tid och ta hans plats? Löjligt! Xavi har kämpat sig den här platsen.

VISCA
Annons: