/spanien/barcelona/forum/22213.aspx/spanien/barcelona/forum/22213.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Dizzy
3/15/2008 23:44
Det vore en dröm att få Dani Alves till barca!
Barcelona Hoshiar
3/15/2008 23:38
Barcelona FCB_armin
3/15/2008 23:23
Någon som kan hjälpa mig med en sak, jag bor i Göteborg, undrar om det finns något café, restaurang eller dylikt som Barça fans brukar hänga i?
Barcelona CE_Iniesta_V.Valdes[Animo Lionel]
3/15/2008 23:17
Rambla

Visst blir det en tuff match, men vi har ju bättre spelare än dom på varje position i vilket fall. Det ska bara vara seger!

Visca Barça!
Barcelona Mes que un club 3
3/15/2008 23:14
Ronaldinho, Messi, Deco, Touré Yaya, Marquez, Giovani,Zambrotta nu när dessa spelare är skadade ( zambrotta avstängd) blir det en svår utmaning för barca att ta tre poäng men hoppet finns i och med reals förlust :)
Barcelona FCB_armin
3/15/2008 23:11
Jaa, det är verkligen ingen "höjdartrupp" vi kommer dit med, tre spelare uppplockade från B-laget, och anfallskris - effektiviteten är ju inet på plats! Hoppas att lille söte Bojan får starta istället för Iceman, även om Iceman är en notorisk målskytt och har rutin, men Bojan brukar övertyga när han får starta, ta exempel i början av säsongen, och inte minst Lyon borta!
Barcelona Palle Kuling....
3/15/2008 23:11
Ämne: Ämne: Jag tyc....
Wow! Det har jag inte sett! Eller så har jag kanske glömt det. I så fall, så tycker jag att Edmilson ska spela istället för Deco.
Barcelona Rambla
3/15/2008 23:07
Ämne: Jag tycker det ska s....
Deco är skadad och inte med i truppen.

Jag har inga stora förhoppningar om vinst i morgon. Speciellt inte med den truppen vi skickar till Almeria. Oavgjort och vi får vara nöjda.
Barcelona OkkaPokka1
3/15/2008 23:05
Nu har väl Till och med Real fansen gett up med att skylla på domarna.

Vad stolt jag är över dom :)
Barcelona Texas #2
3/15/2008 23:04
Vi tackar Chippens team för vinsten över Real. la liga är inte avgjort!
3/15/2008 23:03
Ämne: Palle Kuling....

....
Nja, du måste väl hålla med om att han inte är så bra.
Barcelona Dizzy
3/15/2008 23:03
Imorn ska vi vinna!
Barcelona OkkaPokka1
3/15/2008 23:02
Palle kuling

Skulle nog mycket hellre se Bojan istället för Guddy. När Messi är borta så behövs någon med speed på högerkanten. Och Bojan är väl de närmaste man kan komma.
3/15/2008 23:01
Ämne: Helt otroligt, inte ....
Ja, det är riktigt konstigt! Varje gång Real förlorar, (väldigt ofta alltså) så kommer det alltid in hundra stycken "Realfans" och skriver så här: Oh sån sopdomare! och: domaren var mutad! eller kanske: Deras mål var offside och dom filmade hela tiden!
Barcelona FCB10
3/15/2008 23:00
Palle Kuling....

Taskigt att du skriver hahaha efter Ezquero...
3/15/2008 22:57
Jag tycker det ska se ut så här:

Valdes

Puyol Thuram Milito Abidal

Iniesta Xavi Deco

Gudjohnsen Eto'o Henry

Jag ser nog hellre Puyol som högerback än Oleguer. Varje gång Puyol har varit högerback, så har han varit skitgrymm!! Dessutom är Oleguer helt värdelös ibland. Vilka misstag han gjorde förra säsongen så att Real vann! Helt otroligt! Jag tycker lätt att Gudjohnsen ska spela istället för Bojan (eller Ezquerro hahaha).
Barcelona CE_Iniesta_V.Valdes[Animo Lionel]
3/15/2008 22:54
Helt otroligt, inte ett enda Maräng-inlägg så långt ner på sidan jag kan se.

Har det hänt något? :)
Barcelona FCB_armin
3/15/2008 22:53
Nu torskade dem! NU JÄKLAR SKA VI TA OCH GÅ OM DEM !! VISCA BARÇA Y VISCA CATALUNYA !!
Barcelona FCB10
3/15/2008 22:52
Vi måste hylla alla i Deportivo för sin insats och speccielt Lafita, han var ju man of the match!!

LAFIITA LAFIITA!!!
Barcelona Tompa
3/15/2008 22:51
Marängerna förlorade mot Deportivo. Nu får vi bara inte klanta till det i morgon. Seger är det enda som gäller.

FORCA BARCA!
Barcelona OkkaPokka1
3/15/2008 22:41
Vi har väl vart likadan genom hela säsongen. Ibland helt fantastisk bra, sen ibland helt katastrof.

Real hade sin period fram tills efter El clasico, sen har man tappat helt totalt (dom har haft mycket skador men de har vi också haft.) Så denna liga har inte haft någon hög klass detta år. För inte har bara vi och Real vart dåliga, Valencia har tappat allting som gör ett bra lag, utom en målvakt kanske. Sen Sevilla har också tappat fast dom är på god väg mot bättre tider.

Men man får hoppas på bättre.
Barcelona Holländaren
3/15/2008 22:40
Helvete. 118 centrala anfallare och typ två som kan spela på kanten är riktigt dåligt tänkt. Txiki för hitta på nåt i sommar.
Barcelona LoveFcb4-Ever
3/15/2008 22:35
Jag håller med om att jag vill se bra lag från spanien i CL men asså Sevilla och valencia har inte de typ som de största lagen ska ha för att komma långt. Så det är alltid roligt att se andra lag från spanien i Cl och kolla vad de kan hitta på :D
Barcelona Foadinho_tupac
3/15/2008 22:34
LoveFcb4-Ever

Näh. Jag gillar Sevilla positiv fotboll. Och vi behöver dem i Cl som Okkapokka1 skrev. Jag hoppas de når cl plats. Villareal och Atletico skulle inte klara sig som sagt. Bara Sevilla förstärker på några positioner så kan de hålla sig i toppen.
Barcelona Edwin2
3/15/2008 22:34
Ämne: Yes, Yes, Yes.

Al....
Zambrotta kommer att kunna vara med i truppen på torsdag. Troligen också magiken, Ronaldinho. Rijkaard ville nog inte riskera honom i spel imorgon. Vad jag förstår så har han bara känningar.
Barcelona A.Gaudi
3/15/2008 22:32
Håller med. jag vill helst att Sevilla ska etablera sig i toppen. vid behöver mer bofasta topplag, speciellt efter Valencias rejäla formdopp de senaste åren.

Håller ni inte med om att årets liga måste vara en av de svagaste säsongerna på länge??

Både Real och Barca har varit rent ut sagt undermåliga sett över hela säsongen. Sevilla har inte heller visat någon styrka. Villareal och Getafe har väl vart dom lagen som överaskat positivt.
Barcelona LoveFcb4-Ever
3/15/2008 22:30
Ämne: LoveFcb4-ever

Var....
Ja men atletico och villarreal har endå säkrat sina platser till CL tror jag. Så det är faktiskt inte lönt vem som vinner men jag håller på Valencia för de ligger under sevilla så att inte sevilla kan trippa sakta upp.
Barcelona OkkaPokka1
3/15/2008 22:28
LoveFcb4-ever

Varför är de dåligt att Sevilla vinner? Ser helst att dom vinner så dom kan komma med i CL. Så vi får så många bra spanska lag med som möjligt, för ärligt talat så skulle inte Atletico överleva. Inte Valencia heller. I alla fall som man ser de i dagsläget.
Barcelona Foadinho_tupac
3/15/2008 22:28
Ämne: Fabiano 2 mål redan,....
Fabiano är ett MONSTER!
Barcelona tarrak
3/15/2008 22:27
Glömde Giovani, men han är med på skadelistan nu.
Annons: