/spanien/barcelona/forum/22212.aspx/spanien/barcelona/forum/22212.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid Ronaldo (meka)
2007-10-07 12:01
Synd att missa en sådan intresant match.
Barcelona Smogen
2007-10-07 12:00
Står dessutom på tv4 texttv...sidan 310 tror jag....
Barcelona El Culé
2007-10-07 12:00
Problemet är att man kan inte lita på någon tidningsartikel, tv-tablå eller dylikt. Idioterna gör precis som dom vill och vill dom "strejka" så gör dom det.

Sorligt men sant.

Hur som helst hoppas jag på tre oerhört sköna poäng ikväll.
Barcelona AlexC
2007-10-07 11:55
Jahapp, då kan alla vi som hellre ser Athletic-Almería skatta oss lyckliga.

Ibland är världen sådär alldeles, alldeles underbar.
Barcelona Evička
2007-10-07 11:31
Hatten
Jag tror att de flesta hörde när kommentatorn i matchen Valencia -Espanyol berättade att Barcelona-Atlético inte kommer visas utan att det blir Bilbao -Almería.
Barcelona Hatten
2007-10-07 11:24
Vart har ni läst att matchen inte kommer sändas? jag hittar inget på tv4 hemsida. Enbart denna artikeln som visserligen är 2dagar gammal men man kan hoppas.
Barcelona Captain Fantastic!
2007-10-07 11:04
Och i och med den nyheten så var min söndag förstörd....

Helt tragiskt, men jag ber till Gud att då detta tragiska drama är över så stäms dessa bolag - Mediapro, Sogicable och vad fan de nu än kallar sig - på alla dessa miljoner som de nu står och tjafsar om. Jag hoppas att alla tusentals kanaler världen över som blir blåsta varenda helg (som oss tv-tittare), stämmer de på alla utblivna matcher som Mediapro, Sogicable enligt kontrakt ska ha levererat.

Det finns inget snack om att tidpunkten då La liga ska ha blivit kalkon-stämplat redan har kommit och gått. Dommarkåren, den näst intill korruptliknande LFP, dessa giriga bolag och alla dessa mentalt störda slipsnissar får en att spy.

Herregud, tänk om de inte skulle visa El Clasico i december pågrund av detta? I vanliga fall skulle jag inte tro något sånt, men med detta amatörsmässiga styrande så vet man helt enkelt inte vad som kommer ske....
Real Madrid chrisespaña
2007-10-07 10:34
Pio/

Ja, helt otroligt vad TV-bolagen i Spanien pissar sina kunder rätt i ansiktet, konstant.
Barcelona Smogen
2007-10-07 10:28
än så länge har inte rojadirecta eller my2p tagit bort streamen av matchen. dom brukar ju vara grymt uppdaterade så lite hopp finns det ju om att matchen kan streamas i alla fall.
På tv4 verkar det ju annars helt klart med att matchen inte visas på TV i alla fall.

annars brukar matchen kunna laddas ned några timmar senare från nätet. ska tipsa om länk senare ifall det behövs, men hoppas inte...
Barcelona Woofi
2007-10-07 02:57
Jaha kommer man hem från krogen och får läsa att det inte blir match på YV i morgon, vad fan jävla idioter, blir tokig, fixa skiten hur svårt ska det vara?!?!?
Las Palmas Pio pio
2007-10-07 02:03
Det är förbannat tråkigt det här med rättigheterna. Och allt verkar mer vara klart att det hänger på Audovisual Sport/Canal + Spanien. Idag blev det ju klart att det ska sända matchen kl.17 00. Något som aldrig har hänt på länge i Spanien. Minst 10 år! Och det är dom som stoppar sändningen utomlands verkar det som. Blir mkt irriterad på detta, det är ju MediaPro som säljer till utlandet..
Gotte
2007-10-07 00:42
Tycker mkt synd om alla spanien älskare som går miste om så mycket fotboll. Själv älskar jag italien o serie A så det gör inte lika mycket, men jag förstår er. Om det tex hade varit serie A allt detta hänt inom så hade man ju självklart blivit himla arg.
Gotte
2007-10-07 00:35
Helle 1-1 tippar jag !
Barcelona Rambla
2007-10-07 00:23
SS:

Inget ont om de lagen, själv gillar jag Fiorentina en hel del, men är man culé eller atlétifan så vill man ju självklart se sitt lag i första hand.
Barcelona roooonaldinho
2007-10-07 00:17
men varför betalar inte bara fc barcelona pengarna
Atlético Spiders
2007-10-07 00:13
Grabbar, visar dom inte matchen utanför spanien blir det 100% garanterat ingen stream heller, det får bli spansk radio.
Barcelona Plаиктои
2007-10-07 00:08
roooonaldinho

Två smutsiga jävla skambolag som vägrar komma överens om en summa pengar och då drabbar det resten av europa.
SS
2007-10-07 00:08
Ämne: jättekul nyhet, som ....
Vaddå? Fiorentina - Juventus och Lazio - Milan är väll inte så dåliga matcher va? Eller.....? :P
Barcelona roooonaldinho
2007-10-07 00:05
kan någon vara snäll och förklara för mig om tv rättigheterna blir förrvirad
tacksam för förklaring
Barcelona Plаиктои
2007-10-07 00:02
Ehh så j*vla typiskt, var HELT jävla säker på att det skulle uppdateras att matchen skulle utgå...
Man undrar ju också hur länge detta ska fortsätta? Löser inte de j*vla bolagen detta så kan det ju fan t.om drabba El classico och jag skulle inte bli förvånad om det gjorde det. Skulle fan göra uppror!!!
Barcelona Rambla
2007-10-06 23:55
Fy fan, fortsätter los pericos så här så kommer de att bli ett topplag. Vilka derbyn det kommer att bli den här säsongen.

När det gäller Sogecable och Mediapro. Lägg ner verksamheten för fan era amatörer. LFP, förbundet ska ha en stor känga de med som låter det här fortgå. Som Tompa är inne på, det är kalkonstämpel på spansk fotboll just nu.
Deco får inte bänkas
2007-10-06 23:54
jättekul nyhet, som vanligt.Vad håller dom på med i spanien och jag hatar att fyran verkligen lovar hela tiden. Och nu 17 timmar innan , nej det blir ingen match. Halva söndagen förstörd, det ända man kan se är serie a på tv4plus. Skit, katastrof.
Barcelona Plаиктои
2007-10-06 23:39
Valencia - Espanyol , 1 - 2 :D
Barcelona Tompa
2007-10-06 23:26
Inen Barcamatch i morgon... Inte oväntat men likväl skandalöst att två extremt pengakåta TV-bolag i Spanien stoppar sändningarna och att det tillåts fortsätta. Hela ligan riskerar (åtminstone hos vissa) att få kalkonstämpel på det här sättet.

Stäm bolagen på så gigantiska belopp att de går i konkurs!
Barcelona Abbe_
2007-10-06 23:16
Jag vart ärligt talat inte så jätte besviken. Jag var helt inställd på att det här skulle ske. Det finns ett fyndigt ordspråk: Gör dig aldrig några förhoppningar, så blir du aldrig besviken . Den meningen passar bra in här just nu. Jag ska inte låta för positiv för självklart blir man ju arg och irriterad, men trots allt så var det ju som sagt ganska väntat.
Vi får väl bara be till gud att den här konflikten snart är över.
Barcelona roooonaldinho
2007-10-06 22:55
På grund av rättighetsbråken i Spanien kan La Liga-matcherna komma att ändras. Håll utkik efter uppdateringar.
www.fotbollskanalen.se
Barcelona RonaldinhoKungen
2007-10-06 22:16
Kan man se matchen via stream imorgon?
Barcelona FCB10
2007-10-06 22:11
Är det någån som har mail adressen till dem där personerna som inte låter oss att kunna se matchen imorn?! :@

FAN VA PISS FÖRBANNAD JAG ÄR JUST NU!! KOKAR!!!
Barcelona Sahandinho Kamal
2007-10-06 22:09
Ämne: tv4 sport kommer int....
om det va första eller andra omgången kommer jag inte ihåg men iallafall nån av dem var det, då ändra dem minst 4-5 gånger under helgen först skulle det visas sen inte visas sen sa dem kanske sen blev det säkert sen helt plötsligt nån timme innan match så skulle det inte visas, blir inte förvånad om det blir så imorn med...
Barcelona Vampíro
2007-10-06 22:05
Hörde nyss kommentatorn i matchen Valencia-Espanyol säga att det inte blir någon Barça-Atletico på TV imorgon. Så trist, man blir så j-a förbannad på dem där idioterna som inte kan komma överens. Det har nu gått sex omgångar av ligan och fortfarande har dem inte löst det hela. Det är en skam!
Annons: