/spanien/barcelona/forum/22210.aspx/spanien/barcelona/forum/22210.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid EL-Gonzalez
2008-02-17 01:47
Suñol// Vill påpeka att Franco var en idiot och jag hoppas att historian inte upprepas igen.
Barcelona Suñol
2008-02-17 01:46
EL-Gonzalez: Absolut, men jag hejar inte på real madrid så det är bara tändvätska att ogilla klubben mer.

Rambla: Jag vill inte vara pessimist men om inte det blir totalhaveri för Real så blir det svårt för oss att ta hem det här med vårat kassa bortaspel.
Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
2008-02-17 01:45
Suñol

Man kan spekulera vid den frågan i 10 timar utan att nå resultat!

Må Franco vara den största idioten som har funnits Spanien, dock är han historia, fast han ska man ej glömma, genom att glömma återkommer misttag, Charmatin var Arenan som först döptes i Real ära, och symbolen har även den ändras, Franco kommer alltid att vara skuggan i Real, dagen fanshar inget med Franco att göra och bör därför inte anklagas för Francos tid i Real nu tid!
Real har en mörk överklass historia, men dagen fans är från alla hörn i världen och därför ska man glädjas att Real når ut även till dem fattiga.
Barcelona Foadinho_2pac
2008-02-17 01:44
Jag tror vi får det riktigt svårt på celtic park. De är riktigt starka hemma och med deras publik skrämmer mig när publiken kommer igång så hörs det som fan och vilken kick celtic spelarna säkert får då kämpar de som oxar. Men om vi är koncentrerade och spelar vårt spel. Så kan inte ens celtics stöd ha en chans.
Barcelona Suñol
2008-02-17 01:43
Ja celtic är tuffa men på två matcher borde kvalite vinna. Roma är ett humör lag och kan slå ut er men lika gärna klappa ihop på olympico och förlora med 5-0...
Real Madrid EL-Gonzalez
2008-02-17 01:41
Suñol// Man kan inte ändra på historia, det som har hänt har hänt. Man kan ha delade synpunkter men nu heter stadiumet så. Bara att leva med det.
Barcelona Rambla
2008-02-17 01:41
Ämne: Foadinho_2pac /

O....
Om vi ska vara ärliga så har vi inte ryckt upp oss så värst mycket i bortaspelet. Skillnaden är väl nu att vi på något sätt lyckas ta poäng och tom vinna någon match. Det skulle inte förvåna mig om vi också tappar poäng mot de lite "lättare" lagen så som Almeria och liknande.
Real Madrid Shi
2008-02-17 01:40
Ämne: Shi: Ja men alla bas....
Ganska sjukt hur bra denna ligan är, i England eller Italien kan tex, Man U, Arsenal, Chelsea och Inter, Juve och Roma nästan spela hur dåligt som hälst utan och förlora mot de sämre lagen. Påstår inte att Real inte förtjänade och förlora eller något liknande men only in Spain kan mindre lag besegra de stora och det är verkligen inte på grund av att storlagen i Spanien är sämre.
2008-02-17 01:37
Foadinho_2pac /

Om det nu skulle det vara så, så hoppas jag att den får en motorfel, skämt åt sido..

Barcas lila uppryk ska ni ta vara på, fast vägen är tung, ni har Celtic och dem är lite av ett aggressiv lag.
Barcelona Suñol
2008-02-17 01:35
Shi: Ja men alla baskiska benknäckargäng som ställer spelarbussen framför mål får sig ett par avhyvlingar framför soffan också ;)
Barcelona Foadinho_2pac
2008-02-17 01:34
Ser ni också skillnade nu när alla ungar har lagt sig och tjatet har slutat. Nu är det mogna inlägg skönt och se!
Barcelona Suñol
2008-02-17 01:34
EL-Gonzalez: Jovisst jag gillar historia och tycker det är mycket viktigt. Men det var skrivet med glimten i ögat. Jag tycker det är lite konstigt att man inte ens försöker att sudda ut falangist stämpeln i real. Varför inte ta till baka Chemartin istället för att använda sig av FascistGeneralen Santiago Bernabeus namn?
Real Madrid Shi
2008-02-17 01:32
Ämne: Hur mycket man än og....
Haha, vi maränger ser det på samma sätt. Även om det är kul att det finns bara 2 giganter så är det mellanåt ganska tråkigt att det inte finns en tredje part som kan ta på sig halva hatet då och då.
Real Madrid EL-Gonzalez
2008-02-17 01:30
Suñol// Jo men kan man leva i det förflutna ?
Barcelona Foadinho_2pac
2008-02-17 01:29
Nej du har rätt posten kan ju inte göra jobbet.
så Barca får ta med den i bussen tillbaka. ;)
2008-02-17 01:28
Foadinho_2pac

Har hört att posten inte jobbar vid den tiden och därför bör inte den transportera den norrut och därför bör den stanna där den är!
Barcelona Suñol
2008-02-17 01:26
Hur mycket man än ogillar real så är det just att det finns två giganter i den här ligan(Valencia, atletico m.m får förlåta mig) så är det en tjusning och tar fram så mycket passion även av folk som inte ens är eller har någon anknytning till spanien.
Och läser man historiaboken så vet ju alla att Barcelona är det sympatiska laget och Real det lite mer suspekta. Så det är upp till var och en om man vill vara på den goda sidan eller den mörka ;)
Barcelona Foadinho_2pac
2008-02-17 01:25
aa hoppas båda är i bra form och då det blir en bra match och då kan också ligatiteln välja sin väg. Hoppas det blir norrut! haha :d
2008-02-17 01:24
Foadinho_2pac

Nej då, det är alltid kul att se glädje, fast jag hatar er:) seger kan man ta, förlust måste glömmas, så njut.

Bästa med Barca i dag, var Puyol som gjorde en C,Ronaldo..
Barcelona De Goda
2008-02-17 01:21

Det ser ljusare ut. Njut!! God natt vänner!!!!!!! :)
2008-02-17 01:20
Det bästa med allt är att-
Barcelona är på vägg till en normal nivå,(inget illa nivå)
Fotboll i sig är underhållning där två lag mötts och en möte mellan Barca vs Real är nåt att se fram emot där två jämna lag mäter kraft!
Barcelona Foadinho_2pac
2008-02-17 01:18
Mr Baloo-Gonzalez.

Haha nej men det blev för mycket det kändes som om det var så mycken spänning att forumet skulle sprängas. Så ville bara byta ämne. :D
Barcelona Rambla
2008-02-17 01:17
Culés,
ni ska ju inte hoppa på maränger som försöker föra en vettig diskussion. Det är bara småaktigt och leder bara till pajkastning. Alla är välkomna så länge de sköter sig och försöker diskutera på en sansad nivå.
Barcelona kevina
2008-02-17 01:16
i så fall borde start elva se ut så här
VV
Marquez Puyo Milito......Toure
Xavi...Deco ..Gudjohnsen.....Iniesta
Dihno.....Eto......Henry
Barcelona Kallé
2008-02-17 01:16
Godnatt Barca!
Inatt sover man goooooott.
2008-02-17 01:15
Foadinho_2pac

Har du aldrig hör talas vid, att efterspelet är det viktigaste, det är då Harmini föds,,
Barcelona Rambla
2008-02-17 01:15
Myrran:

Här...

Mycket nöje. :)
Real Madrid EL-Gonzalez
2008-02-17 01:14
Mr Baloo-Gonzalez Är en äldre bror till mig och därför påpekat språket och att skriva inlägg som leder till diskussioner. Men vill även påpeka att han gjort misstag i det förflunta men ingen är perfekt. Men det menar jag att han är väldigt anti barca men ändå kan hålla lungnet.

Jag respekterar att ni har öppet för alla inklusive real fans.
Hala marid !
Ämne: Ämne: Barçaa ....
Barçaa - Mas Que Un Club

Den tanken slog mig också, nu ska ha hyllas i chile och säkert alla hans fans vill se honom i Rödachile tröja, osv osv..
Barcelona Foadinho_2pac
Aa han förväntas kunna vara med i den matchen.
Annons: