/spanien/barcelona/forum/22204.aspx/spanien/barcelona/forum/22204.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona jogabonito_barca
3/20/2008 17:27
Tycker också att en Deco i form är väldigt viktig för oss. Det var han och Ronaldinho som höjde tempot med underbara passniningar och one touch spel när vi var som bäst. Båda har saknats väldigt mycket den här säsongen. Ni såg hur vårt spel blev mot Celtic borta när de båda var på plan. Synd att de har formsvaga/skadedrabbade nästan hela säsongen.
(Inget emot Iniesta och Xavi men tycker att Iniesta och Xavi är nästan för lika i spelstilen)
Barcelona Rey Etoo9#
3/20/2008 17:22
petersays//
Deco är skadad
Barcelona petersays
3/20/2008 17:18
Tja alla. Första inlägget.

Jag tror på startelvan som tipsas om i artikeln inför matchen. Självklart iniesta på topp och bojan på bänken så att han har en avbytare i anfallet.

Guddy var en av de få som jag ger godkänt i förr matchen så jag hoppas han får chansen på mittfältet tillsammans med Yaya och Xavi. Så länge Edmilson håller sig borta från spel är jag egentligen nöjd.

Men den stora frågan: Vart är Deco?!
Har läst att många av er inte tycker han platsar längre men när anfallet funkar som det ska är Deco en betydligt större tillgång än Iniesta på mittfältet. Ingen annan är så osjälvisk och slår så bra passningar, ofta på en touch. Det kanske inte alltid lyckas, men det kan det såkalrt inte göra. Men när bollen väl når fram är det mål. Ett _helt_ annat tempo när Deco är på plan tycker jag.
Barcelona Rey Etoo9#
3/20/2008 17:17
Du kommer långt i cpen och den enda chansen ditt lag har för undvika en fiasko säsong är att vinna mot barcelona ska det stå:)
Barcelona Rey Etoo9#
3/20/2008 17:15
Legenden11//
Föreställ dej att du spelar i valencia. För bara ett år sen så var du i kvartsfinal i champions league och hela fotbollseuropa var avundsjuk på ditt lag. Nästa år så så är du bland de 3 favoriter att vinna ligan, du får stryck av ett norskt lag i gruppen och efter en vecka så är dina tränare borta. Du börjar tappa allt ditt lag förlorar mot botten lag och får stryck av nykomlingar. Du kommer långt u cpen och den enda chansen ditt lag har undvika en fiasko säsong är att vinna mot barcelona i semifinal. Det jag menar är att Valencia är redan i kris deras enda chans att rädda säsongen är att vinna mot oss, de kommer ge allt vi kommer få det svårt de har mer vilja än vi vi har många saker kvar att slås om medans detta är deras absolut sista chans!
Barcelona Legenden11
3/20/2008 16:56
Gonzalez_Barca

ok jag hoppades på att ronaldinho spelar idag, menar antingen spelarna slutar skämma ut sig eller de kan lika gärna stanna hemma.

du förstår exakt vad jag menar, vi måste ta något i år och rädda ansiktet.

har jag rätt eller fel?

egentligen man frågar sig, ska real vinna ligan?
medan de kunde inte kryssa mot roma eller spelar väldigt ojämn fotboll.

ni ska veta en sak här inne alla plus du (Gonzalez_Barca) om valencia slår ut oss. det e skam, för valencia e ordentligt kris lag.

om vi inte slår ut valencia hur ska vi klara av vinna cl, jag försöker vara realistisk.

hoppas ni förstår mig alla
Barcelona FCB10
3/20/2008 16:50
Hoshiar

Coolt! vad heter fotbollsgymnasiet han går i?
Barcelona Hoshiar
3/20/2008 16:44
Är Iniesta och Gaby med idag ?
Barcelona Hoshiar
3/20/2008 16:38
FCB10

Min bror har filmat in en sånn när han var i Barcelona förra året . Ni kan kolla min profil bild när han e på camp nou.
Han e där idag med fotbollsgymnasiet . Dom spelade mot Espanyols B - lag igår men vet inte hur mycket det blev
Barcelona FCB10
3/20/2008 16:02
Kolla videon! grym trixare i Las Ramblas
Barcelona Gonzalez_Barca
3/20/2008 15:58
Legenden1

För det första, Ronaldinho är skadad idag. Andra vad menar du med att vi ska lägga skorna i hyllan om vi inte går vidare. Ska halva laget sluta bara för en match eller? och för det tredje. Du kan inte kontrollera vad tidningar ska skriva, inte heller vi om inte någon här arbetar hos Aftonbladet. De kan skriva vad dom vill och oftast skriver de dåliga saker när ett lag förlorar för att sälja tidningar.
Barcelona Legenden11
3/20/2008 15:32
CE_Iniesta_V.Valdes[Animo Lionel]

engelsmänn är luriga på sina sätt, de fular sig på ett annorlunda sätt än andra.

tyvärr de e så, det e deras policy i blodet.

jag påstår absolut inte att de värsta äckliga, alla vet hur de funkar.

om uefa gjorde lttningen med flit så säger jag smaka på skiten engelsmänn.

allt som kan passa bra för de, de tar det till varje pris oavsett vem som lider. tror verkligen på barca seger ikväll.

våra spelare vet vad det gäller ikväll, rädda ansiktet och vi kommer få se full fart framåt med ett effektivt barca.

förväntar mig etoo o henry gör mål, det e deras ansvar ikväll.

jag vill absolut inte se tidningar kritisera rijkard för en match som våra megalönade stjärnor inte pallar ta.

om vi inte går vidare då kan vi lika gärna lägga skorna i hyllan

etoo o henry kommer vara bland de som gör mål o assister av ronaldinho

effektivt barca
0-2
Barcelona andreasbarca
3/20/2008 15:20
FYFAN säger jag! När ska hetsjakten på Ronaldinho sluta? Han har skänkt den ädlaste av sporter så mycket, ändå får han utstå massa skit! Helt rätt av honom att slå ifrån nu. Efter skadan i vinter har han kommit tillbaka och visat att han 100 gånger av 100 är en man för startelvan. Snälla alla, ni ser väll själva vilken skillnad det bli på plan med honom. All respekt till Bojan och Dos Santos, men dom saknar fortfarande rutin. De fyra matcherna från start han gjort efter skadan har han vart bland de absolut bästa på planen. Han återfick leednet, men nu har vi denna jävla media som vill ta bort det igen. Jag önskar av mitt hjärta att han krossar alla tvivlare.
Barcelona Ronaldiinho
3/20/2008 14:59
jogabonito_barca

Iniesta är självklart bättre på anfallet, men jag tycker han behövs i mittfältet mer.

så starta med Iniesta på mittfältet tycker jag.
Barcelona jogabonito_barca
3/20/2008 14:44
Vem tycker ni ska spela i anfallet tillsammans med Henry och Etoo ikväll? Bojan eller Iniesta
Barcelona Ronaldiinho
3/20/2008 14:43
skönt att dom visar matchen på söndag :)
Barcelona CE_Iniesta_V.Valdes[Animo Lionel]
3/20/2008 14:32
Chelsea och Arsenal är ute och stjäl igen, så håll i talangerna nu Barça!
3/20/2008 14:30
Fan vad härligt!

Barça! Barça! Baaarça!
Barcelona V ValdeS
3/20/2008 14:29
Ja!
super Söndag Barca på TV4 Plus kl 17:00 !!
3/20/2008 14:19
Barcafan

Vart har du sett att dom ska visa matchen på 4+?
Barcelona Rambla
3/20/2008 13:37
Frågan är väl om Barça klarar av att göra första målet. Då kanske vi får se en match där vi slipper se ett Valencia med 10 man på straffområdelinjen. Antagligen blir det som senast, Valencia gör första målet på en kontring.
Barcelona Barcelonito
3/20/2008 13:29
Roni40

Frågan är om Valencia är tillräckligt bra att vinna. Hemma har de varit värdelösa och Barca har redan slagit dom med 3-0 på deras hemmaplan en gång. Det blir en jämn match, Valencia vill mer men frågan är om de håller.
Atlético Roni40
3/20/2008 13:23
Tror faktiskt inte ni har någon chans ikväll (inget illa menat) men tror eran största prioritet just nu är ligan o champ leauge medans valencia i stort sett bara här vupen och med tur en uefa plats och vi har alla sätt vad de kan göra så lycka till ikväll.
Barcelona Barcafan
3/20/2008 12:47
Hej igen, såg nu att Tv4 plus ska sända ifrån La liga 16:30. Så dom visar Barca på söndag. Så gött!
Barcelona Barcafan
3/20/2008 12:41
Det verkar inte som om att matchen emot Valladolid på söndag visas. Den börjar iallafall kl.17 men det står inget på fotbollskanalen. Någon som vet? Mot final ikväll, tror att vi tar oss samma ikväll och vinner tämligen enkelt. Precis som vi gjorde i ligan på Mestalla.
Barcelona T#11
3/20/2008 12:41
ronaldinho! länktips
Barcelona Criff
3/20/2008 11:42
haha vad är det med styrelsen och dessa krylliga mittbackar?
Barcelona Dizzy
3/20/2008 11:20
Det verkar som allt har lagt ner sig angående Garay. I stället ska vi satsa på Coloccini.

Kolla länk!
Barcelona Criff
3/20/2008 01:34
Oleguer har skadat sin hand igen haha. Hur fan lyckas han? 4 veckor till.

Laporta och styrelsen har också gett spelarna en bonus om dem går vidare imorgon :) Hoppas det får dem att tända till extra!!

Real Madrid Mr Baloo-Gonzalez.
3/20/2008 00:14
Rambla

Ska han spela med A-lagen? i så fall lär han möta Chiles a-lag, Med chiles egna små maravillas.
Annons: