/spanien/barcelona/forum/22187.aspx/spanien/barcelona/forum/22187.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2007-10-08 22:06
El Culé:

Okej, man kanske kan tycka att hon ber om det när hon titt som tätt återkommer till samma ämne. Många unga personer som håller till här på forumen, det gäller både culés och madridistas, har väldigt svårt att acceptera det faktum att utomstående ej hyllar det egna lagets favoritspelare. Ännu värre blir det när de väljer att tycka bättre om andra spelare och så tydligt klargör det i någon artikel. Vips ska dessa individer tala om för alla hur inkompetent du är, att du ej kan något om fotboll och bla bla bla...

Det är så tröttsamt att se detta beteende, och många gånger är det pinsamt hur vissa håller på.

Obs! Detta var nu inte riktat som någon kritik till dig, tvärtom så är du kapabel att hålla en anständig diskussion i ämnet.
Barcelona El Culé
2007-10-08 21:59
Rambla:

Jag är helt och hållet på din sida angående "Case Nina" men vad jag menar är att kanske inte alltid favorisera en spelare framför en annan.

Men som sagt Im on your side!
Barcelona Rambla
2007-10-08 21:54
El Culé:

Tvärtom, hon är ju faktiskt mer än objektiv. Hur kan det ha undgått er? Hon gillar ju flera lag i la liga. Om inte det är objektivt så vet jag inte vad.

Kom igen nu alla culés. Om nu en utomstående som inte har Barça som favoritlag gillar en annan spelare som jämförs med Messi bättre, är det något att hänga upp sig på?

Sen att atlétifans gillar Kun mer än Messi måste ni ju bara acceptera oavsett vem som nu är bättre.
Delarocha RIP Puerta
2007-10-08 21:53
Zarm; det är få som har nåt gott att säga om Barcá, samma sak vad gäller oss. Vi säger sällan eller aldrig något gott om Real eller liknande. Sen vet jag inte vad hon håller på för lag, Zaragoza tror jag, men Zaragoza fans brukar ju bua ut de flesta lagen som kommer på besök till La Romareda.
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-10-08 21:43
Kommer inte Eurotalk ut på måndagar, och i så fall vart är dagens?
Barcelona El Culé
2007-10-08 21:43
Mycket snack om Nina - återigen!
Hon kan det där med att skaffa sig uppmärksamhet hehe (Inget illa menat Nina).

Enligt min åsikt kanske man skall vara lite mer objektiv när man skriver på Spanien sidan.

Men men, det som är lite små irriterande är att hon inte har påstått att Aguero är bättre, så vad skall man gnälla på? Hehe.

Nice work girl!
Barcelona ZARM
2007-10-08 21:42
Jag vet inte, rätta mig gärna om jag har fel, men jag tror att många stör sig på Nina eftersom hon aldrig (nåja nästan aldrig) verkar ha något gott att säga om Barca.
För egen del tycker jag att hon skriver underhållande!
Delarocha RIP Puerta
2007-10-08 21:41
Att hon hade tyckt att Aguero var bättre än Messi hade varit oförståeligt men att att säga att hon tycker om Aguero mer än väl förlåtligt. Nåväl, så länge vi själva vet vem vi gillar mest så är det ingen större fara vad en skribent på ett fotbollsforum tycker som inte har något överhuvudtaget med Barcélona att göra (vad jag har förstått).
Real Madrid Daebes//Zizou
2007-10-08 21:40
Ride_The_Big_One(6) // NÄSTAN. Det är bara kul att det finns en sådan fantastisk spelare om jag ska vara ärlig. Spelar ingen roll om han spelar Real, Barca eller Tokyo.
Barcelona Rambla
2007-10-08 21:39
Ride:

Han var nog lite ironisk och dessutom så skrev han "nästan".
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-10-08 21:37
Daebes//Zizou

Önska en spelare att komma ur form är en sak men att hoppas att han skadar sig?

Förväntar mig inget anant ifrån en maräng!
Barcelona Rambla
2007-10-08 21:37
Ämne: Mes Que Un Club!!!
....
Precis! Läsförståelse verkar inte vara vad man kunde önska hos vissa personer.

Hur svårt kan det vara att förstå? Sen så förstår jag heller inte varför så många envisas med att hänga upp sig på vad Nina tycker. Det är väl hennes fria vilja att tycka och skriva om vad hon vill?
Barcelona Captain Fantastic!
2007-10-08 21:36
Det räcker med detta hets mot Nina och hennes åsikter. Någon gång får det vara slut!

Mes Que Un Club!!!

Vart i den meningen som du nyss citerade står det att hon tycker att Kun är bättre än Messi? Läs om den och läs rätt. Det står att hon TYCKER OM Kun mer än Messi. Och med all rätt om det är hennes smak. Jag tycker bättre om Iniesta och Xavi än Kaka, även om dessa kanske inte står nära Kakas klass för tillfället.

Respektera andras åsikter, detta börjar bara bli tragiskt nu för tiden. Allt hon tycker och tänker ska ifrågasättas för att det inte stämmer överäns med era åsikter.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-10-08 21:34
Mes Que Un Club!!!

Seriöst att du ens orkar lägga ner energi på denna återvändsgränd disskusion, får man inte ha en åsikt?

Barcelona Abbe_
2007-10-08 21:33
Mes Que Un Club!!!

Hon påstår inte att Agüero är bättre, hon säger att hon gillar honom bättre än Messi. Det behöver inte betyda att Messi är sämre, utan att hon just som jag sa gillar Agüero bättre.
Real Madrid Daebes//Zizou
2007-10-08 21:32
Det spelar ingen roll om jag är Real Madrid fans eller inte. Ett faktum är att Messi är världens just nu bästa spelare. För 1-2 år sedan kunde Messi jämföras med Robinho, men nu så är det nästan omöjligt att hitta en människa på planeten som verkligen tycker att Robinho är bättre. Jag skulle vilja se Messi fortsätta spela så här resten av karriären men det känns som om det kommer försvinna precis som med Ronaldinho förr eller senare. Hoppas på senare. Skulle varit väldigt kul om Messi kunde varit så här jämn en lång tid. Svårt att se att han inte kommer rankas bland de allra bästa om nu han fortsätter så här. Faktum är att Messi även förra säsongen aldrig var dålig. Trotts att Barcelona hade svårigheter vissa matcher så var fortfarande Messi riktigt het. Skulle utan tvekan bytt Robinho mot Messi. Messi är framtiden och jag hoppas verkligen (trots att man blir lite avundsjuk och nästan hoppas att Messi skadas för att man ska ha någon chans) att detta håller i sig. Rankar honom som den tuffaste spelaren att möta i Barcelona just nu och även i världen.

PS. Känns som om det snart kommer bli lätt att läsa vad Messi kommer göra. Men med den killen vet man inte. Man kan inte plocka bort honom ur matcherna likt C.Ronaldo och Kaká (just nu).
Barcelona Mes Que Un Club!!!
2007-10-08 21:25
Barca vinner mot villareal
Barcelona Kurdistaaaan!
2007-10-08 20:58
Hejsan Barça Fans, jag undrar om någon skulle kunna vara snäll o kunna ge mig en bra hemsida där man kan köpa biljetter till Barça matcher, då vill jag helst ha paket med flyg hotell o biljett.
Barcelona Thierry Henry
2007-10-08 20:27
Något annat barcafan som var i rosengård nyss o kollade när Ibra invigde nya streetplanen "Zlatan Court"? Han bjöd på några härliga trix =)
Barcelona Erland
2007-10-08 20:08
Ämne: Erland:

Se länkti....
Ah tack ! :)
Barcelona Rambla
2007-10-08 20:06
Erland:

Se länktips. Klicka på Camp Nou och sen på Gate, så får du en bild på alla raderna.
Barcelona Erland
2007-10-08 20:04
Hahahha
Barcelona Plаиктои
2007-10-08 19:58
^^
Las Palmas Pio pio
2007-10-08 19:47
R.10

Du har fått PM hoppas jag, blev "sidan kan ej visas" när jag tryckte på skicka. Bekräfta att du fått det sen!

Sen tror jag faktiskt inte Rijkaard lämnar för Chelsea. Om han nu skulle lämna Barcelona någon dag så blir det för att gå till Milan, det är vad jag tror iallafall. Men vi får väl se..
Barcelona El Capitán
2007-10-08 19:44
Skulle kännas lite otippat då Ten Cate lämnade Barça just för att kunna få vara herren på täppan över en spelartrupp.

Om nu Rijkaard skulle gå till Chelsea efter säsongen skulle Henk vara återigen andra man vid rodret.
Detta var ju förmodligen ett av de skäl som gjorde att han tog sitt pick pack inför förra säsongen.

Vad jag vill säga är att jag tror att Roman/Chelsea satsar på Ten Cate (och Grant i viss mån då också kanske) säsongen ut beroende på resultaten.
Barcelona Erland
2007-10-08 19:44
Är det nån som känner till en bra sida man skulle kunna se en detaljerad karta över Camp Nou där man kan se raderna osv, skulle bli hjärtans glad om ni kunde hjälpa mig! :)
Barcelona ZARM
2007-10-08 19:41
Ämne: ZARM:

Ja, ett sto....
Ja sant och suck, utmaningen att lyckas i PL är nog en tänkbar anledning. Fråga är bara om Rijkaard skulle stå ut med att saker o ting beslutades utan hans meverkan. Nu har jag ju ingen aning om hur det fungerar i Barca men jag har ändå fått för mig att Rijkaard är med och får säga till om vilka spelare som ska behållas och vilka som ska köpas. Enligt vad jag har läst har Roman fattat en del såna beslut utan att ha pratat med Mourinho först.
Nåja, det är bara spekulationer från min sida. Tack för svaret!
Barcelona Rambla
2007-10-08 19:32
ZARM:

Ja, ett stort och fett kontrakt som bara Roman kan punga ut med. Dessutom, utmaningen att lyckas i en svår liga som PL. Ja, om nu Rijkaard har den viljan vill säga, något jag inte har en aning om.
Barcelona ZARM
2007-10-08 19:29
Rambla och Ride,

Tror ni att det finns något som Chelsea skulle kunna locka Rijkaard med? Jag har svårt att tänka mig att Rijkaard skulle lämna så länge han har Laportas förtroende. Jag kanske har fel...
Barcelona r.10
2007-10-08 19:27
Pio pio

Unrar om du vet något om Tv-rättighetsbråket och orsaken till detta och om de kommer att lösa sig nu när det är landslagsuppehåll?

Tack på förhand! FCB
Annons: