/spanien/barcelona/forum/22181.aspx/spanien/barcelona/forum/22181.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Abbe_
2007-10-13 10:54
Ämne: Puyol var skadad men....Det är bara en preliminär uppställning. Vilket betyder att Puyol kan lika gärna starta matchen som sitta på bänken.

Delarocha RIP Puerta

Du har rätt, men det var ett tips för att folk ahr blivit avstängda för att använda chattspråk och forumet som en chatt. Men visst var det ett bra svar på en fråga ;-).
Delarocha RIP Puerta
2007-10-13 10:51
Å andra sidan ställde han en fråga som han fick svar på, finns inte så mycket mer att säga då väl:P
Barcelona Abbe_
2007-10-13 10:48
Barcelona#7

Både Zambrotta och Yaya har börjat löpa igång på La Masia.

Barca__

Sen ett tips för att inte bli avstängd är att inte använda forumet som ett chattrum. Det betyder alltså att du inte ska skriva "ok" i ett inlägg.
Barcelona Barca___
2007-10-13 10:43
ok
Barcelona Barca style
2007-10-13 10:42
grabbar läs detta det står att toure e skadad men de har bild på Abidal
Barcelona Barcelona#7
2007-10-13 10:29
Zambrotta (3-4 Veckor)
Yaya Toure (2-4 Veckor)
Marques (Är inte riktigt säker)
Barcelona Barcelona#7
2007-10-13 10:26
Nej puyol är inte skadad
Barcelona Barca___
2007-10-13 10:19
hur länge är zambrotta, yaya toure och marquez skadade ?? puyol är väll inte skadad ??
Real Madrid R9 los Blancos
2007-10-13 09:49
tackar för infon, kändes som om han bara hade försvunnit, men där ser man.
Barcelona Barcelona#7
2007-10-13 09:47
Puyol var skadad men det var ingen långtidskada. Han har spelat dom 2 sista omgångarna i La Liga.
Han är bänkad mot Danmark men jag tror att han kommer att hoppa in
Real Madrid R9 los Blancos
2007-10-13 09:43
Tjena gubbar. hoppades att ni skulle kunna svara på varför Puyol varit försvunnen. Jag har kännt mig förvirrad, men kan för all sin dar inte komma ihåg att jag någonsin läst om någon långtidsskada. Är det jag som inte läser nyheterna eller är han "bara" bänkad (vilket borde skapa rubriker det med).
Delarocha RIP Puerta
2007-10-13 09:42
Deco får inte bänkas; Om du menar FIFA's lista så var väl Xavi med där? Xavi och Deco men inte Iniesta har jag för mig att det var.
Barcelona PILMÀ
2007-10-13 07:54
Vad är som är bättre ätnligen än att näta din fösta match i U21 Landslaget.
Härligt Bojan.
Ge han chan sen fan minst 30 -45 nästan en halvlek spå vinner han skytteligan åtminstone nästa år.

Visca El Barca Y Bojan El Major.
Deco får inte bänkas
2007-10-13 01:05
om jag själv skulle få bestämma så skulle Xavi vara med på listan. Om man ser vilka spelare vi fick med så tycker jag att han är LÄTT bland våran sju bästa spelare.Någon kanal som visar spanien imon?
Delarocha RIP Puerta
2007-10-12 23:58
Varför låter det coolare att man som 17 åring gör mål i u-21 landslaget än i det vanliga landslaget? Enligt mig låter det nästan större... Vet inte varför. Underbart att han gjorde mål dock.
Barcelona Roni#10
2007-10-12 23:27
Varför tycker vissa att Decos plats på listan är felaktig? Det tycker verkligen inte jag. Vad tycker ni?
Real Madrid King_raul [r.i.p Antonio Puerta]
2007-10-12 23:22
Ämne: Bojan gjorde sitt fö....
Varför njuter jag alltid mer av U-21 än det officiella landslaget? Jag menar, det bevisar klart o tydligt att det inte handlar om provinser när Bojan gör mål...
Ungdomarna lirar ju för fan fotboll...

suck.

Real Madrid King_raul [r.i.p Antonio Puerta]
2007-10-12 23:04
Jag postar det även här för debatt, det innehåller relevans om Barca med.

Mina tankar om Real Madrid C.F (dags dato)

Vi leder ligan. Det är det viktigaste just nu. Dessutom har vi ett bra utgångsläge i CL, men som Schuster själv poängterat ett antal ggr: - Vi behöver få tid att träna ihop oss, med alla matcher som ingår nu samt landslagsmatcher har jag liten chans att få in kontinuitet.
Jag anser att herr Schuster har helt rätt.
Materialet Real Madrid har är bra, mkt bra, men det behövs verkligen tid. Att Sneijder fått språngstart är bara att tacka och ta emot, räkna inte med att han levererar varje match, det vore att kräva alldeles för mkt av ett nyförvärv och det visar dessutom hur instabilt det är. Ett nyförvärv är till för att skolas in, inte dominera från start.
Vi har haft tur med RvN och även Sneijder i början. Kolla Iniesta, hur mkt har inte den grabben fått kämpa innan det lossnat??
Jag ger aldrig upp när det gäller los Blancos men det ÄR faktiskt en tidsfråga innan FC Barcelona går förbi om vi spelar som vi gjort de senaste matcherna...
Vi måste höja oss.
Jag ser stor potential i spelare som Higuain, Sneijder, Robben, Drenthe och VET att vi har säkra kort som Ramos, Casillas, RvN, Diarra men utan kontinuitet kommer det ALDRID (märk mina ord) inte bli någon succé.
Förra året vann vi ligan med blotta förskräckelsen och i år lär inte Barcelona vara sämre, tvärtom.
Låt oss vara realister för omväxlings skull och inse att det har snurrats nya spelare utan pardón, det kommer medföra glipor resulterande i platt-matcher och visslande från läktaren.
Om inte ledningen förstår att det krävs tid för att bilda ett "sevilla" så är dem de mest inkompetenta pack jag någonsin skådat, och detta i en klubb som ska vara "Världens bästa klubb".
Jag är redo för världens framgång eller världens disaster, oavsett är jag MADRIDISTA och kommer vara så tills jag dör!!!

Mvh Carlos

Barcelona Barcelona#7
2007-10-12 22:34
Okej tack så mycket för svaren.(Delarocha Rip Puerta)(Ghazza)
Delarocha RIP Puerta
2007-10-12 22:24
Raul... Bojan lär nog få vänta nåt år. Har han ens etablerat sig i u21 ännu?... Tror inte han han gjort det mycket sämre än Raul i landslaget men Raul har ju så sjukt mycket rutin och en ledarförmåga som Aragonés utan tvivel hade valt före en oerfaren Bojan om det nu står mellan dessa två herrar/pojkar.
Barcelona Ghazza
2007-10-12 22:18
Tveklöst Bojan. Jag tror inte Raul sätter sin fot i landslaget så länge Aragones sitter som förbundskapten.
Barcelona Barcelona#7
2007-10-12 22:15
aa Angulo Luis Garcia och Raul Tamudo.. Bojan eller Raul(Han i Real Madrid) , vem har störst chans att få vara med om Aragones var tvungen att välja någon?
Delarocha RIP Puerta
2007-10-12 22:13
Glöm inte heller den ständige Angulo. Alltid med.
Barcelona Barcelona#7
2007-10-12 22:09
Fernando Torres Missar matchen mot Danmark och innan var det klart att Villa inte ska spela för att han är skadad , så Spanien behöver 2 anfallare!!! Undrar om Bojan har någon chans att komma med? Men det finns Luis Garcia och Raul Tamudo som reserver just nu.
Las Palmas Pio pio
2007-10-12 21:22
Boswin

Rijkaard har idag förkastat all snack om detta. Så ingen idé att bli orolig. Och dessutom när han väl väljer att gå från Barcelona så är det nog Milan som gäller för honom..
Barcelona Boswin
2007-10-12 21:16
Har bara en fråga...
Hur många är det som tror på det här snacket om Ten Cate å Rijkaard som ska återförenas i Chelsea nästa säsong??
Låter inte sannolikt, men vissa rykten är ju sannare än andra..
Barcelona ze nemo
2007-10-12 21:14
Undrar som wicket; Någon som vet var i Stockholm eller på Internet, man kan få tag på Barcelona affischer? Allposters.com har ett par men vill se ett större urval.
Barcelona Bojan Krkic#27
2007-10-12 21:06
Hoppas han får fler minuter i ligan och Cl nu! Han är en större talang än Giovani.
Las Palmas Pio pio
Ämne: "Har hört fr....
Tack Abbe_!

Iniesta#8

Hade du förväntat dig nåt annat från Bojan? =) Nu verkar det som Torres är tveksamn inför morrondagens match, om jag hade varit Aragonés hade jag flugit in Bojan från Polen direkt till Danmark! ;-)
Barcelona Boswin
Härligt!! Gol de bojan!! ;)
Visca el BARCA!!
Annons: