/spanien/barcelona/forum/2218.aspx/spanien/barcelona/forum/2218.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Smogen
2015-07-18 21:12
De som röstat på Barto är äldre personer som läst Mundo Deportivo hela sitt liv. Dom kollar inte källkritik eller internet utan köper den propaganda tidningen spridit för Bartomeu likt en Nordkoreansk tidning sprider "fakta" om sina ledare. Intressant att se hur stor makt traditionell media fortfarande har.
Postat via SvenskaFans-appen
Barcelona Ronaldinho10yElfenomeno9
Inget är ju officiellt ännu, var får ni all information ifrån?
Barcelona Barcelonistas
Gabriel,Rambla,Cameronians,Xaviesta, Var är era inlägg, jag har laddat upp med popcorn.
Barcelona Rambla~
2015-07-18 21:11
Det som är mest upprörande är det låga valdeltagandet kan jag tycka. Huvudelen av alla socis bor tydligen inom Katalonien. Varför går de inte och röstar? Kan det beror på att valet lades på en lördag mitt under semestern? Det extremt varma vädret gör nog också sitt till. Varför vill man ha ett lågt deltagande för?

Det passar denna ledning väldigt bra att så många socis är samlade i Katalonien. Vilket verkligen underlättar för Grup Godo att kontrollera massorna med sin subjektiva journalistik. Tyvärr finns det fortfarande för många núñistas som är socis och de röstar ju så klart på Bartomeu. Vem vet, kanske får gamle Núñez sällskap i sin fängelsecell inom en snart framtid av sin yngre efterträdare?

Nåja, det hjälper inte nu att vara bitter över det dystra valresultatet. Medlemmarna fick vad de ville och de förtjänar det. Det är bara att acceptera och gilla läget oavsett vad man tycker.
Barcelona Liunil Masse
2015-07-18 21:10
Nu är det väl officiellt att Barca är exakt samma skit som Real förutom att vår president är en mes och Reals är inte en, så trevligt. Vi kan ta bort mes que un club nu.
Barcelona Barcelonistas
2015-07-18 21:09
Återigen jag ville att Laporta skulle vinna. Inte för att jag trodde så mycket på hans idéer, utan snarare den goa relationen som han hade med Messi och många fler.
Barcelona Erik Satie
jaja. Bara han inte säljer Messi för guds skull...
Barcelona KiNg-PuYi
ska vi intressant o se villa deals han kommer skaffa nu herr barto, tröjsponsorn måste slå beneditos annars kommer han få fett med kritik. o allra viktigast förhandlingarna med nike.
Barcelona Smogen
2015-07-18 21:08
Fy fan! Bara att hoppas att vi blir av med Quatar ändå.....finns ju en liten chans till det i alla fall
Barcelona Barcelonistas
2015-07-18 21:08
Guardiola4 - ditt inlägg som upprörde mig blir otroligt koniskt nu med tanke på att din åsikt inte ens är i majoritet. Men, men jag antar att alla dom som har röstat på Barto, 49% är plast då?
Barcelona KiNg-PuYi
2015-07-18 21:07
någon som kmr ihåg hur mkt sandro fick 2010?
Barcelona Lion24
2015-07-18 21:06
Ska bli extremt skoj att se reaktionerna från dom som håller på Bartomeu när Messi möjligtvis säljs.
Barcelona KiNg-PuYi
2015-07-18 21:06
fan va surt=(. men grattis till alla som höll på barto här inne=)
Barcelona NoGo™
2015-07-18 21:04
Fyfan 6 år till med denna kriminella junta..... Usch!! Uselt!
Barcelona Culé - Messi y Alexis [BIENVENIDO NEYMAR]
2015-07-18 21:04
Vi visste alla att Barto skulle vinna, de inte avgjort än men de 1% chans att Laporta vinner. Surt, äckliga katalaner...
Barcelona Barcelonistas
2015-07-18 21:03
Lite tungt är det men faktum är att Barto har gjort ett bra jobb sedan Rosell lämnade.
Barcelona Diar Shekha
2015-07-18 21:02
Men hur kan alla vara så säkra? Dessa mätningar är bara baserade på 5000 medlemmar?
Barcelona KiNg-PuYi
2015-07-18 21:02
@Barca4life98:

inte ens deras röster tillsammans hade räckt=(
Barcelona Barca4life98
2015-07-18 21:00
Ja, inte oväntat... Beneditio och Laporta har säkert tagit röster från varandra....
Barcelona KiNg-PuYi
2015-07-18 20:59
barto har vunnit. 49 % fick han
Barcelona Blaugrana91
2015-07-18 20:58
Bartomeu verkar ha vunnit baserat på bilderna på Barca tv
Barcelona KiNg-PuYi
2015-07-18 20:58
6 år till med lögnare!!! herreguuuuuuuuuuuuuuuuuud
Barcelona koeman92
2015-07-18 20:55
Cameroonians

Hur vet.du att det är avgjort? Finns det några nya mätningar/resultat?
Barcelona Barcelonistas
2015-07-18 20:54
Guardiola4 - det är du som behövde vakna till. En fråga har du ens hängt med i diskussionerna överhuvudtaget? Det finns en anledning till att jag vill ha Laporta trots att jag kritiserar honom. Qatar,värvningsförbudet, Neymi affären är anledningarna till att jag vill ha Laporta. Men bu handlade detta inte om de. Folk letar fel som inte finns att hävda att vi gjort det dåligt sportsligt elr att Barto inte ens haft något att göra med trippeln är helt felaktigt. Barto har sedan Rosell lämnat städat upp och gjort det bra.
Barcelona LennyRomario
2015-07-18 20:53
@Barcelonistas:
Som sagt, mitt fokus angående mitt supporterskap ligger ju inte här. Men tror mig redan svarat på frågorna. Tycker inte det är propaganda, bryr mig inte om vi är bäst i världen.
Barcelona Blaugrana91
2015-07-18 20:50
Guardiola4 Var ju därför jag skrev angående La Masia, återstår att se hur det blir mer det... Där kan jag absolut hålla med om att Bartomeus ledning knappast gjort något bra. Pengar behövs för att fortsätta vara bäst, och med tanke på hur det här forumet såg ut i början av säsongen på grund av dåliga resultat har jag svårt att se folk här accepterar titellösa säsonger, vilket blir resultatet av att vi inte fortsätter satsa och utan pengar kan vi varken satsa på laget eller La Masia.
Barcelona Barcelonistas
2015-07-18 20:48
Lenny - jag hade aldrig kunnat fora titlar om vi hade spelat så som Chelsea gör. Fast nu spelar vi inte som dom eller hur? Vi spelar idag under Lucho en propaganda fotboll, där vi kör med snabba omställningar men även också bollinnehav. Vi kan inte spela så som vi gjorde under Pep detta var den rätta vägen att gå. Att gå till en mer direkt fotboll där vi har mindre boll. Vi e idag bäst i Världen tack vare ett mer direkt spel.
Barcelona spaceposse
2015-07-18 20:46
Rätta mig gärna om jag har fel.

Den här styrelsen med Rosell/Bartomeu har skrämt bort Pep, Cruyff, Puyol.
Jag läste en artikel hur de gjorde sig av med en materialförvaltare som har vikt tröjor på camp nou i 32 år.
Stora barca-profiler och själen i omklädningsrummet som Iniesta eller Xavi sa.

De har satt reklam på tröjan och i år ränder på tvären.

FC Barcelona är mer än titlar för mig och jag ber till Oden att Laporta vinner.
Barcelona Barca4life98
2015-07-18 20:45
Har barto vunnit elr???
Barcelona SOMISEREM1899
2015-07-18 20:43
@Arda Turanismo:

Precis, de har fått ännu mer blodspengar i utbyte mot Barças heliga tröja.
Annons: