/spanien/barcelona/forum/22176.aspx/spanien/barcelona/forum/22176.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Ghazza
2007-10-08 17:11
Shaban,

Jag har gjort det och det var inga problem. Han svarar nog snart ska du se.
Delarocha RIP Puerta
2007-10-08 16:49
Aj då, Stoichkov redan rökt... :( Har inte vi lånat ut ungdomar till Celta?
Delarocha RIP Puerta
2007-10-08 16:48
Är nog beredd att hålla med. Iniesta är underskattad åt båda hållen. Hans driv med bollen hade gett oss en offensiv högerkant samtidigt som hans löpstyrka hade varit perfekt bakåt. Sedan att ha en högerback som kan göra sin gubbe och slå genialiska passningar är ju aldrig fel. Synd bara att han aldrig riktigt fått en "naturlig" och "bestämd" roll. Dessvärre får han agera inhoppare på alla möjliga positioner. Han gör det ju sjukt bra men han behöver nog kontinuitet på en position. Nåväl, oavsett vad så är han ruggigt underskattad.
Barcelona Evička
2007-10-08 16:36
El Capitán
Nu är det inte jag som sköter den detaljen, men det lär vara på gång.
Barcelona r.Hyder
2007-10-08 16:16
Jabbe

Inte alls. Han spelde där förut någon match och jag tror inte att han skulle göra bort sig mer än exempelvis Oleguer (som jag ändå gillar). Det är min syn på vårat underbarn i alla fall.
Barcelona Jabbe
2007-10-08 15:56
r.hyder

du börjar nog överdriva lite iniesta som högerback ??
Barcelona Shaban
2007-10-08 15:56
Någon här inne som beställt biljetter från Penya Barcelonista de Suècias hemsida ? Jag har satt pengar på mannens konto till 3st biljetter. Han har inte svarat. Han brukade skriva till mig på hotmail. Man börjar bli orolig
Barcelona r.Hyder
2007-10-08 15:20
Iniesta måste vara våran mest flexibla spelare. Han har fan till och med hoppat in som ytterback. Han kan spela central/deffensiv/atackerande mittfältare och ytteranfallare samt ytterback då. Alltså jag tror att Andrés skulle gjort ett grymt bra jobb på högerbacken i dagsläget även om man förlorar lite av hans kvalitéer men ändå.

Visca El Barça y visca Andrés Iniesta!
Barcelona ZARM
2007-10-08 14:45
Pio Pio, jag kan bara instämma i det du säger om Iniesta. Jag hoppas att han snart får den cred han förtjänar.
Barcelona libertarian
2007-10-08 14:45
De senaste matcherna har fått mig att fatta ett beslut. Julen får helt enkelt firas i Barcelona, oavsett vad familjemedlemmarna säger. Jag är övertygad om att vi krossar Real Madrid hemma den 23/12.

Frågan är hur jag får tag på en biljett. Jag är beredd att betala bra.
Las Palmas Pio pio
2007-10-08 14:37
Lyssnat på gårdagens El Larguero nyss. De La Morena - programledare och direktör från programmet även han hjärnan bakom dessa sommar och julturneringar där man får se alla unga talanger spela. Iniesta är ju en av dem som kom fram under dessa, De La Morena har en sinnerligen bra relation. I vilket fall så berättade han lite om vad som hände i somras att Madrid faktiskt pratade med Iniestas representanter osv. De La Morena talade om detta med Iniesta, grabben svarade: "Jag lämnar inte, inte detta lag, jag ser allt så klart nu och jag vet att jag någon dag kommer bära kaptensbindeln". Härlig inställning, och igår kanske man inte såg detta på tv, men shit vad bra han var som def. pivote, spelade enkelt onetouch, dribblade en lr två när det behövdes osv. Sedan när det gäller hans ledaregenskaper så har han på senare tid gett ut en del intervjuer där man kan se hans personliga utveckling, hur han har blivit alltmer självsäker osv. Nä, Iniesta är en mkt underskattad spelare i mitt tycke! Och att Messis framfart och form har kommit nu har ju gjort att Iniestas spel har kommit lite i skymundan!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-10-08 14:22
Paco Buyo

Rijkaard blir med smartare med tiden haha.
:D

Barcelona El Capitán
2007-10-08 14:20
Undrade bara om redaktionen hade tänkt att uppdatera statistiken på sidan. 06/07 statistiken är fortfarande uppe, och det känns som det är dags att skriva in den nya.

Som sagt, inget jag kräver, undrade bara om det är på gång?
Barcelona Rambla
2007-10-08 14:07
Nästa match får Rijkaard låta Marc Crosas också bli inbytt i slutet så avslutas matchen med 9 canteranos.

Härlig bild uppe till vänster, när canteranos firar tillsammans efter ett mål. :)
Real Madrid Paco Buyo
2007-10-08 13:37
Barça inledde med sex spelare från canteran och avslutade med åtta stycken igår - imponerande.

Messi har gjort 21 mål på de senaste 22 matcherna - imponerande.
Barcelona Rambla
2007-10-08 13:11
Underbara matchbilder från gårdagen i bra upplösning.
Barcelona Ali_Barca style
2007-10-08 13:02
skönt att vi vann.. visca barca
Barcelona Rambla
2007-10-08 12:54
Ni som vill ladda ner matchen, varsågoda. Engelsk kommentator.
Barcelona Sahandinho Kamal
2007-10-08 12:49
Ämne: alltså, bojan är kun....zlatan gör mål men han gör inte mål själv? han behöver ett topp lag som kan ge han perfekta bollar och självklart så är barca det bästa laget på att lägga bollar till anfallet, men därimot så har vi redan 2 anfallare (förutom messi som gör allt själv typ) dvs Etoó och Henry som inte alltid behöver någon spelare som spelar fram dem dem kan komma förbi backlinjer själva och sätta mål men självklart så har vi dinho och deco och alla andra som kan lägga fram bollar till dem!, visst zlatan kan också göra det,asså att gå förbi backlinjen och göra mål men oftast så är det någon som spelar fram honom.

för er som inte orkar läsa det jag skrev så skriver jag så här:

det är inte nå minus att ha Zlatan i laget men det är ett större plus att ha Etoó och Henry, trots Henrys måltorka (förutom hans hattrick mot levante)

men det är vad jag tycker och tror vill gärna se vad ni tycker.

Visca barca!
Barcelona r.Hyder
2007-10-08 12:46
Klint

Jag såg matchen på TV, men jag tror jag vet vilken komentator du menar. Han kommer ifrån skotland eller något liknande va? Han är så jävla skön, vill dock ha reda på namnet men hittar inte det någonstans. :D
Barcelona Sahandinho Kamal
2007-10-08 12:43
Ämne: Ämne: Kolla l....
förstår inte det heller faktiskt:?
Barcelona Rambla
2007-10-08 12:40
Ämne: Kolla listan!!....
Kanske är det bara jag, men har svårt att förstå vad detta har med vår klubb att göra?
Barcelona Klint
2007-10-08 12:38
r.Hyder

Vet inte var du såg matchen, men om du streamade den som jag via Gol TV så var kommentatorn fullständigt lyrisk över Puyols insats under hela matchen. När denna sekvens som du beskriver inträffade så höll han på att sprängas av lycka. Han är helt underbar denna kommentator som jag tyvärr inte vet namnet på.

Han älskar även Messi och tyckte att inspelet till Decos mål var Messis och inte Abbiattis förtjänst. Lite väl subjektiv syn på det hela, men fruktansvärt roligt att lyssna på.
Las Palmas Baresi442
2007-10-08 12:34
Kolla listan!!
Delarocha RIP Puerta
2007-10-08 12:30
Game1: Varför ska vi köpa Zlatan när vi redan köpt Henry? Visst Zlatan är ruggig och nu och att påstå att han inte platsar med det målsnittet är att ljuga men vi behöver inte honom så länge vi har Eto'o, Henry, Bojan etc... Det räcker med talang där.
Barcelona r.Hyder
2007-10-08 12:23
Puyol är kung. Vilken krigare.

Min favoritsekvens var lätt när han glidtacklade 3 gånger irad inom loppet av 5 sekunder och vann tillbaka bollen. Ganska karaktäriserande för El Capitan om man säger så :)
Barcelona Game_1
2007-10-08 11:28
alltså, bojan är kung. :D...förresten va tycker ni om zlatan? Platsar han i Barca, är han en spelare som vi söker? Isåfall, för hur mycket?
Barcelona FCB for life
2007-10-08 10:29
Dinho gjorde inte en av sina bästa matcher igår men det behövs så lite för att han ska göra dom där sjuka sakerna :)
framspelningen till messi var grym!!
alla barca fans vet att messi ska tacka R10 för sin framgång och det hoppas jag att ni uppskattar :P forca messi forca dinho
Barcelona Lopiá
2007-10-08 10:00
R10 - M19
Hade du sett matchen till ungefär 60 minuter så har du sett Ronnies grejer.
Barcelona R10 - M19
2007-10-08 09:20
vart kan man ladda ner matchen från igår. Jag såg matchen till ungefär 60:e min o Ronaldinho var inte särskilt bra då och nu ser jag kommentarer där det står att han dribblade och allt så vart kan man ladda ner matchen?
Annons: