/spanien/barcelona/forum/22167.aspx/spanien/barcelona/forum/22167.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Boixos Nois 81
2008-04-29 22:51
jag vill berömma laget för deras insats. Det har varit ett jobbigt år för Barcas fans och spelare och nu förlorade vi tack vare eget misstag och inte för att vi var sämre. Grabbarna visade ändå att de ville vinna och jag tycker att de förtjänar beröm. Vet ni varför jag ÄLSKAR Barca? för att de är det enda laget i världen som spelar offensivt både på hemma och borta. Folk säger att Manchester U är bäst i världen men kolla respekten som de visade när de kom till Barca..de var tvugna att spela med 9 backar. Barca kommer alltid att finnas i mitt hjärta. Nästa år är vi tillbaka igen.

Denna match spelade vi bra och det var rätt taktik..men vi gjorde inte mål... o för det kan inte Rijkaard beskyllas för.

VISCA EL BARCA!!!!!

P.S imorn kommer jag att bära Barca halsduken med stolthet till jobbet....Vi förlorade som män idag.
Barcelona the culé
Så typisk för hela året. Först pressar barca på och Man u ser ganska överraskade ut och sen så kommer det, ett inviduelt mistag och BAMM ! första målchangsen för det andra laget och det blir nästan alltid mål.
Barcelona Gaucho!
Ämne:
Bästa laget i fina....
Ja för ronaldo va riktigt bra idag ju? ...
Barcelona BlueRed
Ämne: Ämne: Messi v....
Tänkte precis skriva det samma... hade vart skönt om alla började röra på sig så att messi kanske kunde lägga en fin pass.. men nej. Iniesta? trode faktiskt han skulle bli den bäste bredvid messi då.. han fick till några finter men men.. hoppas på ny tränar stabb och en brasse med ett leende som möts i pannan!
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
Eto'o som gillar att göra idiot utalande på media verkar bara kunna snacka o inte leverera, om du vill lämna Barça gör klubben en tjänst o lämna imorgon. du kanske kan bli reals hund igen
Barcelona A.Gaudi
2008-04-29 22:50
Ja Man Utd var bättre. men ingen stor skillnad, överskattade är ni dock. Det sämsta barcelona årsgången på flera år och ni vinner med 1-0 över 2 matcher efter ett riktigt klantmål.
Barcelona Criff
87an, ja en missad straff och helt osynlig i dagens match. Jovisst Ronaldo regerar! Mot Derby.
Barcelona Tompa
Vi kan inte skylla på att Manchester United spelade ultradefensivt på Camp Nou, vi hade marginalerna mot oss, vi spelade finare fotboll etcetera. Den bistra sanningen är att Barcelona helt enkelt varit för dåliga. Gör man inget mål på 2 matcher e en semifinal i C.L förtjänar man inte att spela finalen heller. Det finns helt enkelt inga bortförklaringar.

Samuel Etóo - vad ska man säga? Fullständigt iskall i båda semifinalmatcherna och efter utspelen man läst är det berättigat och ifrågasätta om Etóo ska vara kvar nästa säsong. Rijkaard ja du borde genast meddela att du avgår när sista ligamatchen är spelad.
Barcelona Palle Kuling....
Ämne: svär på gud.. jag vi....
Jag håller med! Men vad i helvete är det som har hänt med Barcelona? Jag fattar ingenting. Hur kan man ha varit så jävla överlägsna för två år sedan och så värdelösa nu? Fotboll handlar om att göra mål, inte att gå runt straffområdet och passa runt bollen i en timme. Det verkar ju inte Barcaspelarna fatta.
Barcelona Xavi_(R.I.P. Puerta)
2008-04-29 22:49
Våga skjut, tufft att göra mål...
Real Madrid Keffoo
Hoppas ledningen har lärt sig en nyttig läxa nu och låter kvastskaftet Rijkaard gå illa kvickt. Det kan bara bli bättre på sikt.
Barcelona Killuminati
Elias_Barca

Han som gjorde barca fick en dålig säsong? Aha så när han spelar så påverkar han också? Han gör målen åt motståndarna? Det är tvärtom Barca behöver en Ronaldinho typ med den uppställningen o taktiken vi har just nu.
Barcelona Holländaren
"Vi klarar inte ens av att göra ett enda mål på två matcher mot Manchester United. "

Nä, hu så dåligt.
Barcelona 87an

Bästa laget i final! Ronaldo regerar!
Barcelona Koeman!!
Ett äkta fan lider med laget och kommer igen.
Vissa här är pinsamma, medgångssupportrar?
Barcelona Gaucho!
Bättre laget vann? nä det mest effektiva laget vann!
Barcelona Rambla
2008-04-29 22:48
Ämne: Messi va 10ggr bättr....
Det hjälper tyvärr inte när resten av laget bara ger honom bollen och sen bara står och tittar på vad han ska hitta på.
Barcelona M79
Jobbigt att se Barca med denna svacka...

Ska bli intressant vem som tar över laget och vilka spelare som kommer in.
Barcelona A.Gaudi
Henry borde fått starta och etoo på bänken, samuel var lika dålig förra matchen.

Det blir en spännande sommar iaf. Spelare, tränare, ledare, Läkare. Allt måste bytas. kan bli riktigt spännande i sommar. Hoppas på en ny sommar i stil med 04 då vi köpte in Larsson, Deco, Guily, edmilson och hela gänget.

4-3-3 bör också begravas.
Spanien eeyEz
2008-04-29 22:47
Messi va 10ggr bättre än ronaldo
Barcelona Ciao-V
2008-04-29 22:47
Bättre laget vann. Litet slarv kostar och avgör i CL. Det gjorde det idag.
Gratulera Man United för avancemanget.

Nu måste FC Barcelona gå vidare och bygga om laget inför för kommande säsonger.
Nu ska fokusen ligga på att ta tillbaka andra platsen. Bara vinst i de kommande matcherna.
Barcelona Jugador
2008-04-29 22:46
Där gick drömmen om en final upp i rök, vår sista chans att rädda denna säsong. Fiasko tyvärr, sämsta säsongen på flera år.

Blev nära tårögd när man känner att det är så tomt nu. Rijkaard får säkerligen avgå nu och det kanske ger en ny tändning till spelarna tills nästa säsong då vi inte har något att kämpa för nu.

Tyvärr.

Visca el Barca! :'(
Barcelona RonaldinhoKungen
Ämne: Ämne: Ronaldi....
Jaha, då kan man lika bra säga att Eto'o är slut? Han har inte gjort ett skit på hela säsongen. Henry är också slut då, Deco också, Zambrotta osv.

Lägg av med det skitsnacket bara för att vi förlorade. Ronaldinho har varit dålig EN säsong, precis som många andra spelare i laget.
-R.carlos-
hehe.
Barcelona the culé
2008-04-29 22:45
förtränga hela säsongen är väll det ända man kan göra, finns bara en sak jag vill minnas från den här skit säsongen och det är Bojan. Låt han starta alla matcher som är kvar.
Spanien Ichi
Tack för cred....=)..underbart Red devils i final..10 års sen..=)

Reservbacklinjen höll grymt bra...
Madridistan A
Ursäkta för dubbelinnläg.
Barcelona Barçaa - Mas Que Un Club
Ämne: Jag kan inte fatta a....Jag kan inte heller fatta att Henry inte van en enda nikduell med huvet han har
Real Madrid Elias_Barca
2008-04-29 22:44
Ämne: Ronaldinho kom tillb....
största skämtet... han e slut! det e han som gjorde så barca förlora allt denna säsong... hoppas på Arsenaleffekten om han sticker
Barcelona [FC-BARCA]
2008-04-29 22:44
mannen inte värt o snacka om saken.. så shhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Annons: