/spanien/barcelona/forum/22164.aspx/spanien/barcelona/forum/22164.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
2007-12-02 13:43
05/06
Real Madrid - Barcelona 0-3

Eto'o
Ronaldinho
Ronaldinho

Synd Zzizou
Barcelona kluivert9
2007-12-02 13:41
"det är citat som är lika trovärdiga som att Barca vinner över Real på Bernabeu, dvs inte alls"??????. Ju förresten det hände typ för två år sen o hela Bernabeu såg hur Barca spelade ut Real totalt.
2007-12-02 13:34
150 000 inlägg nu! :)
2007-12-02 13:32
Precis som ifjol vinner han som lyckades vinna en stor turnering, Cannavaro för VM ifjol(Kass i övrigt). Kaka för CL(Bra, men inte världens bästa i övrigt).
Barcelona Ghazza
2007-12-02 13:23
Captain Fantastic!

Nåja, jag vet vart jag hörde det först iallafall ;)
Barcelona Gr
2007-12-02 13:21
Rambla

Underskattning är fel ord att använda i mästerskapssammanhang, tycker jag. Visst kan Rumänien gå vidare, men jag tror inte att det i så fall skulle bero på underskattning. Man underskattar inte en av tre motståndare, när varje onödigt poängtapp kan bli skillnaden.
Barcelona Captain Fantastic!
2007-12-02 13:16
Ghazza/

Jo visst, men jag kan ju inte tänka med hjärnan i detta sammannhang för då kommer jag nog börja gråta :)

Nä, men jag tror som sagt att vi går vidare. Holland spöade vi i kvalet så visst kan det ske igen, och som Rambla sa så tror jag att stornationerna kommer att vara fullt fokuserade på varandra och kanske underskatta oss.

Sedan så spelar Rumäniens landslagsspelare i lag där deras matchprogram inte är lika tufft som Frankrike, Italiens och Hollands spelare. De kommer förhoppnningsvis vara trötta till sommaren, de enda som kan tänkas råka ut för det hos oss är Chivu ch Mutu.

Hoppas på ett Barca i CL final, inte bara för att jag vill se mitt kära klubblag vinna den tuffaste, mest prestigfyllda turneringen som finns. Utan även för att ha jävligt trötta spelare som Henry, Abidal och Zambrotta i EM turneringen :D
Barcelona Ghazza
2007-12-02 13:08
Captain Fantastic!,

Nu tänker du väl lite för mycket med hjärtat? ;)

Men samtidigt, varför inte? Holland och Frankrike har inte imponerat alls. Rumänien är väl det laget som spelat bäst i kvalet. Men det är lång tid kvar till EM, så mycket kan hända =)
Barcelona Rambla
2007-12-02 13:08
Captain:

Jag är beredd att hålla med dig. De tre andra lagen kommer ha fullt fokus på varandra och underskatta Rumänien. Frankrike och Rumänien vidare mitt tips.
2007-12-02 13:03
Fc Barcelona / Ronaldinho

Du glömde Rumänien, eller är de inte värda att nämnas? :)

Jag tror helt ärligt att Rumänien blir ett utav de två lag som går vidare! :D

PS: Jag är fullt allvarlig
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-12-02 13:00
Herregud viken grupp, Frankike, Holland , Italien,
Barcelona Gaucho 10
2007-12-02 12:27
haha, Real redaktionen envisas fortfarande med att Robinho är top 3 i världen. jag tycker inte ens att han är top 10.
2007-12-02 11:32
Kaka vann guldbollen. Detta anonserades för ca 30 minuter sen på france football:s hemsida.

Messi kom trea.

Priset var inte alls förvånande, kaka vann den när Milan vann CL.
Barcelona Hoshiar
2007-12-02 11:22
Asså jag vet inte vad Balon d'Or är e det Kaka Messi Ronaldo elr
2007-12-02 11:18
Är det idag Balon d'Or delas ut?
Barcelona lundell
2007-12-02 11:04
11:30 börjar surret i tv4 med hedman o co.
Barcelona Kelkoo
2007-12-02 11:02
vad tycker ni om att zambrotta börjar på bänken?

Själv tycker jag att han är bättre än puyol som höger back och att vi ska spela...

zambrotta - puyol - marquez/milito - abidal

Deco/xavi - toure - iniesta

Messi - Eto'o - Henry/Ronaldinho
Barcelona Rejinho
2007-12-02 10:58
Att barcaspelarna alltid klagar över att varje lag dom spelar mot, bakar hem. Men när ett lag som Espanyol inte bakar hem, och spelar anfall, viker vi ner oss. Nu vet vi att de inte är fel på att andra lag spelar deffensivt, utan att vi själva inte kan avgöra matcher. Och att vi alltid ska missa lägen som bara ska sitta bakom målvakten. Ineffektivitet är det största problemet i dagens barca.
Barcelona Hoshiar
2007-12-02 10:34
Grabbar vi behövde 3 pinnar igår ..Det känns som att vi inte få förlora en match till för att ha hopp om Guldet

Men vi får hoppas att Valladolid tar hand om Villareal.

Ligger vi före Villareal elr leder dom med målskillnad

E det nån som kan hemsidan till barcas ungdoms lag
2007-12-02 10:26
Vi har saknat tur hela J*vla säsongen! inte marginalerna med oss en enda gång, förutom mot bilbao, kolla på Vit skit, Varenda satans match tror jag!
Barcelona PILMÀ
2007-12-02 08:46
Ämne: vart kan man se höjd....
Du kan se det idag kl 14:30 på TV-4 Sport.
Barcelona RonaldinhoGaucho10
2007-12-02 05:12
vart kan man se höjdpunkter från dagens match?
Spanien Fotboll10
2007-12-02 01:39
Galan imorgon i Paris, sänds den på TV eller? :)
Barcelona A.Gaudi
2007-12-02 01:22
Messi och Riera var enligt mig matchens spelare.

Luis Garcia var matchens pajas.

barca hade nog klart flest bra chanser. t.ex sköt xavi en frispark i ribban vars retur gick till bojan som då också nickade i ribban!?

vi saknade tur ikväll.
Barcelona HeNrY!!
2007-12-02 01:22
Vill bara säga att Messi är KUNG!! Vilken spelare grabben är!

Men det som får mig att spy är att se Guddy på planen men men vad ska vi göra när deco är skadad? Finns inte fler alternativ. Mår illa när jag ser guddy spela så slööö! Kasta han i papperskorgen! 1-1 är inget dåligt resultat. Härlig match att kolla på.

Vad tycker ni om Rijkaard skulle få sparken? Vem tycker ni är bäst att ersätta han med? Själv tycker jag Mourinho! Vem tycker ni?

Visca Barca!
Barcelona lundell
2007-12-02 01:14
Messi är en klass för sig!
Real Madrid Shi
2007-12-02 00:59
Såg inte matchen, men skulle vara kul om någon kan säga vem som spelade bättre och vilket lag som skapade mest chanser och även matchens bästa spelare.

Tack på förhand.
Barcelona El Culé
2007-12-02 00:32
Betydligt mer fart när Bojan spelar. Visst, när samtliga killar är tillbaka är det givet det Ghazza säger, men jag tycker att så som läget sett ut så är det inte till någon nackdel.

För övrigt så får vi hoppas att Luis Garcia fick med sig lite gräs hem. Eller åt han tillräckligt?
Barcelona Gaucho!
2007-12-02 00:31
Lite oskärpa i avsluten idag men Kameni gör även en riktigt bra match. Han imponerar mer och mer på mig, tyvärr lite ojämn men dock fortfarande ung.
2007-12-02 00:30
Rambla/

Ja, alltså en okoncentration i försvarsspelet enligt mig. Marquez och Milito står ju och sover i försvaret.

Detta resultat är ändå fullt dugligt, vi spelade i UEFA cup finalisternas hemmaborg, som ligger 4:a i tabellen och med i princip halva truppen borta. Det dåliga är att vi skulle ha vunnit helt enkelt, för vi totalt krossade de. Men de där jävla brända lägena förstörde kvällen.

Aja, man ska ändå inte klaga på Messis brända lägen då han är den enda spelaren i världen som kan skapa sådana lägen helt själv.

Han är den ända människan som kan skapa eld ur luft! :D
Annons: