/spanien/barcelona/forum/22152.aspx/spanien/barcelona/forum/22152.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid *Cnizri*
2007-10-21 19:56
Rambla//
Vem petar han?
Den enda lösningen jag ser är att Rdinho tar Decos plats..
Real Madrid *Cnizri*
2007-10-21 19:54
ZARM//
Har du ingen egen åsikt? Du bara flyter omkring och tycker som Rijkaard? Kul snubbe.. Det är ju trots allt inte Rijkaard jag diskuterar med.
Barcelona Rambla
2007-10-21 19:51
*Cnizri*:

Du har helt fel! Samu bänkas inte när alla är i form. Att du går omkring och tror dig veta det gör inte saken mer rätt, snarare tvärtom.
Barcelona ZARM
2007-10-21 19:50
Ämne: ZARM//
Jag tror vi ....
Vet du vad, det är jag inte alls säker på, främst eftersom jag inte har koll på hur Rijkaard tänker!
Real Madrid *Cnizri*
2007-10-21 19:46
ZARM//
Jag tror vi alla är överrens om att när alla är i form, Rdinho, Messi, Henry och Etoo så bänkas Etoo?
Om inte så är det totalt dödfött att försöka diskutera saken överhuvudtaget.

Rambo//
Läs ovan..
Barcelona ZARM
2007-10-21 19:35
*Cnizri*

Absolut, det är det jag menar. Du bör dock ha i åtanke vissa saker om Eto'o innan du skriver som du gör. En sak är att han, nu när han är skadad, alltid dyker upp i omklädningsrummet innan match för att peppa upp laget. Om inte annat, så säger det en hel del om hans karaktär. En annan sak är att han är väl medveten om att han kommer att få kämpa om en plats i laget. En tredje sak är att han är en av världens bästa anfallare så varför han inte skulle få speltid fattar inte jag. Dessutom är både Bojan och Dos santos väldigt unga, det kommer att ta ett tag innan de blir ordinarie.
Barcelona Rambo~
2007-10-21 19:34
Ämne: Pio pio//
Klart jag....
Haha driver du med mig? HAHA Eto är lagets bästa målgörare, det är han som ska starta alla riktigt stora matcher! Han visar mer hjärta på plan än både Ronaldinho och Henry visar tillsammans...
Barcelona Meley
2007-10-21 19:32
*Cnizri*

För att vara 100% säker :)
Real Madrid *Cnizri*
2007-10-21 19:24
Meley//
Varför fråga ngt du vet svaret på?
Real Madrid *Cnizri*
2007-10-21 19:21
ZARM//
Absolut inte. Varför skulle det göra det? Det här är min åsikt.
Real Madrid *Cnizri*
2007-10-21 19:20
Pio pio//
Klart jag pratar framtid. Det är ju den som är intressant. Inte minst för Barca.
"Valencia har väl egna problem att ta hand om?
Zigic är väl tillbaka tror du att han kommer vara nöjd om han inte börja få spela snart? Arizmendi likaså och bla bla."
-Det jag sagt har inget med Valencia att göra.

Vad Henry säger känns inte heller så relevant då det handlar om Etoo.
Du har en poäng dock. Vill Etoo vara kvar måste han acceptera att bli ställd åt sidan i de riktigt stora matcherna. Jag tror inte han gör det. Det gör du. Skillnaden är att du pratar runt frågan. Inte om den.
Barcelona Meley
2007-10-21 19:17
*Cnizri*

Aha, så du känner dom?
Las Palmas Pio pio
2007-10-21 19:05
*Cnizri*

Du snackar om eventuella problem som kan ske. Sitter du med nån särskild kristallkula och ser framtiden lr vadå? Valencia har väl egna problem att ta hand om? Zigic är väl tillbaka tror du att han kommer vara nöjd om han inte börja få spela snart? Arizmendi likaså och bla bla.

Eto´o MÅSTE acceptera att en fotbollsspelare inte kan spela varje match. Och om du nu är så kunnig så hade du väl läst vad Henry sa inför säsongen i en intervju: "Först är det lagets bästa som gäller. Om jag eller någon annan lagkamrat spelar eller inte är inga problem." Det sa han i Skottland på försäsongen till TVE. Fast den kanske inte finns i kulan?
Barcelona ZARM
2007-10-21 19:03
Ämne: Rambla//
Hehe. Etoo....
Cnizri//
Det får du gärna gå omkring och tro, att du är den ende som tror så gör väl inte dig något antar jag...
Real Madrid *Cnizri*
2007-10-21 18:53
Rambla//
Hehe. Etoo kommer aldrig acceptera att han inte är med i förstvalet till förstaelvan. Snubben tror ju att det menas att han kommer att få vila mer, vilket det inte gör. Han kommer få mindre speltid i de stora matcherna och med det egot som han har så tror jag inte han kommer vara kvar. Lägg där till en Messiutveckling av Dos Santos eller Krkic. Afrikanska mästerskapen kommer väldigt lägligt för honom och er.
Barcelona Rambla
2007-10-21 18:41
*Cnizri*:

Istället för att komma in här med jag-vet-allt-attityd så kanske du skulle ta och läsa några av de senaste intervjuerna med Eto'o. Han har absolut inga problem att sitta på bänken emellanåt, det säger han klart och tydligt. Han är, tvärt emot vad alla andra tycks se, en otrolig lagspelare och springer för laget tills han stupar.

Och nej, jag tror knappast att han blir petad i det långa loppet. Han kommer att få spela.
Real Madrid *Cnizri*
2007-10-21 18:40
Meley//
Nej inte alls då Etoo och Toure inte är samma människa. Dessutom är konkurrensen bra mycket hårdare för Etoo.
Real Madrid *Cnizri*
2007-10-21 18:38
Rambla//
Så du tror helt ärligt att Etoo stannar om han blir petad?
Finns det något som tyder på att han tar en plats? Henry,Rdinho,Messi är alla bättre bollspelare.
Barcelona Meley
2007-10-21 18:27
*Cnizri*

Och när Edmilson är tillbaka så blir de bänken för Yaya, han blir då rasande och slår Rijkaard och sen sparkar klubben honom.

Lika trovärdigt :)
Barcelona Rambla
2007-10-21 18:24
Ämne: Ledsen men när alla ....
Det var nog bland det mest korkade uttalande jag läst. Dålig människa? Så du har träffat honom personligen?

Samu kommer att spela, det kan du vara säker på. Han är den som minst av alla vill lämna klubben. Det ska bli underbart när han är tillbaka och sådana som du får äta upp sina ord.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-10-21 18:15
Truppen till Rangers. Ingen Yaya, skulle han inte vara tillbaka till just denna match?

Los 18 jugadores que viajarán a Glasgow son: Valdés, Jorquera, Abidal, Sylvinho, Thuram, Puyol, Milito, Oleguer, Xavi, Iniesta, Marc Crosas, Gudjohnsen, Dos Santos, Bojan, Ezquerro, Henry, Messi y Ronaldinho.
Real Madrid *Cnizri*
2007-10-21 18:15
Ledsen men när alla är friska så blir det bänken för Etoo. Han är en på tok för dålig människa för att kunna ta det och lämnar klubben efter säsongen. Vart han går låter jag vara osagt men det skulle inte förvåna mig om han dök upp i en Real-tröja.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-10-21 17:49
Ämne: Ämne: Hej. Ja....
Ser att många är oroliga av Rangers matchen. Nej säger jag bara. Det är de som ska vara rädda för oss. Vi är FC BARCELONA!! Det är vi som är världens finaste lag och världens bästa lag.
Barcelona BARCA Life
2007-10-21 17:39
Hur är det med skadorna just nu?

Deco,toure,marquez,etoo,zambrotta?

jag vågar säga att ronaldinho kommer spela på tisdag :D
Barcelona Barca___
2007-10-21 17:36
måste fråga en sak
Min favorit spelare är zlatan och han var inte nominerad till top 30 bästa spelarna men han är nominerad till europiska guldbollen. vilken av dem är det som är den som det brukar va 3 st kvar å sen röstar man på nån av dem som tex när det var cannavaro zidane och ronaldinho?? snälla svara blir riktigt glad
Hamp
2007-10-21 17:35
the culé //

Är du inte rädd för att Ronaldinho och Eto'o blir lite småsura om Bojan och Dos Santos börjar slå sig in i startelvan. ;)
Trots att Eto'o är skadad lär han väl bli förbannad. :P
Barcelona Ghazza
2007-10-21 16:54
Ämne: Hej. Jag är en Range....
Får vi med oss poäng från den matchen är jag grymt nöjd!
Barcelona roooonaldinho
2007-10-21 16:53
nån som vet hur vi kommer starta på tisdagen
Real Madrid King_raul [r.i.p Antonio Puerta]
2007-10-21 16:46
Rambla,
Ett tips om du inte redan har den, boken som "Le Cool" gjort "A Weird and Wonderful Guide to Barcelona". Mkt trevlig guide som är allt annat än vanlig. Finns på Amazon.co.uk för 250 pix inkl. frakt.

Barcelona Vampíro
2007-10-21 16:29
Ämne: Hej. Jag är en Range....
Jag tro inte att någon ser det som en överkörning. Det kommer bli riktigt tufft. Rangers är mycket formstarka speciellt på hemmaplan och Barça kommer från en förlust i ligan. Plus att vi saknar många spelare pga skador, mittfältet saknar Deco och Toure som är två krigare man helst vill ha med mot ett fysiskt lag som Rangers. Somsagt det kommer bli tufft och jag är iaf nöjd med en pinne med tanke på skadorna och att Rangers är ett väldigt starkt på hemmalag. Men med Messi i laget kan allt hända :D.
Annons: