/spanien/barcelona/forum/22148.aspx/spanien/barcelona/forum/22148.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona A.Gaudi
2008-02-08 17:05
Vi har ju just köpt henry och han bör få spela i barca hela sitt kontrakt. ser gärna att han stannar i 3 år till. men Benzema skulle vara en väldigt bra ersättare. sylvass och annorlunda gentemot dom andra anfallarna vi har i rockärmen.

men högerback och mittfältare har högre prioritet i sommar iaf.
Barcelona Jay-z
2008-02-08 16:51
Alltså det här med Benzema till barca kanske inte behöver han. Men vi borde göra allt för inte låta han gå till en rival i Spanien i synnerhet Madrid. Han kommer bli en yupiskt målspruta i sin karriär jellar han är dedan de men ni förstår.

Ungefär som Luca Toni och Rvn, men med mycket bättre spel och skott.
Barcelona Hoshiar
2008-02-08 16:45
E innte Garay klar snart

Så här hoppas/tror jag på att vi startar imon

valdez
Marques Thuram Milito Abidal

Xavi /iniesta (Byter plats ibland)
Xavi /iniesta Guddy

Messi MagicDinho
Henry
Barcelona OkkaPokka1
2008-02-08 16:41
Oj vad svårt barça kommer få i morgon. Nu när Zambrotta,Eto'o,Puyol är borta. Plus massa trötta spelare från landslags uppdrag. Ser inte så ljust ut direkt... Å andra sidan, vem vet Messi kanske kör slalom med Sevilla försvaret och sätter 0-1 i 89 minuten, eller kanske Xavi som gör ett till avgörande mål.

Man vet aldrig hur det är förrän efter matchen , när det Gäller sånna här toppmatcher. Men slumpen kan avgöra...
Barcelona Foadinho_2pac
2008-02-08 16:35
Jag tror det var Victor Vázquez som var egen produkt.
Barcelona Myrran
2008-02-08 16:34
Hoshiar

You have been served! Sen om de är ny inköpta vet jag inte dock.
Barcelona Hoshiar
2008-02-08 16:19
Víctor Sánchez, Víctor Vázquez, hur gammla e det och e nån av dom egna produkter
Barcelona Foadinho_2pac
2008-02-08 16:04
Ignorera länken såg inte att nån redan här hade skrivit om det. .D
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2008-02-08 15:54
Alla spelare som länkas till Barca ska man ta med nypa salt!

Bernie mac-
"I dont belive in shit untill shit happens"
royal madrid
2008-02-08 15:08
Ämne: okej är han duktig n....
Jorå han e bra,en av dom stora anledningarna till racings succe den här säsongen.Vet dock inte hur gammal han är men hyfsat ung iaf...

Barcelona JagÄlskarRonaldinho
2008-02-08 14:21
okej är han duktig någon som vett ? och hur gammal är han ?
Barcelona Exclusive
2008-02-08 14:17
Ämne: är Garay klar för ba....
Även om han nu är klar så skulle det dröja till sommaren innan han kommer hit. I juli om jag inte minns helt fel.
2008-02-08 14:12
är Garay klar för barca eller var det falskt ?
2008-02-08 14:08
Forzzaaa Cameron och Etoo hoppas dom vinner egypten och får sin revanch från föra matchen när dem förlora 4-2
Barcelona Criff
2008-02-08 14:07
"Fattar inte riktigt vad barca ska med Benzema till, de har ju redan en drös av anfallare: Dinho,Etoo,Henry,Dos santos,Kirkic,Gudjohnsen,Messi,Ezquerro.

Tror inte de kommer ha en prioritet att värva Benzema, vilket vi nog kommer att ha."

RVN, Raul, Saviola, Soldado, Baptista, Higuain, Robinho... Behöver jag fortsätta? hehe
2008-02-08 14:04
Real ville ha Benzema men det ser ut så att han vill spela för Barca härligt men vi behöver honom inte
http://www.goal.com/en/Articolo.aspx?ContenutoId=578355
Barcelona Criff
2008-02-08 14:01
Inte en chans att det stämmer att Scouten var där för att kolla just på Benzema. Jag menar Iniesta, Xavi, Henry, Abidal & Thuram spelade också. Så jag tror att han var där först för att titta på dem och hur dem skötte sig.

Jag tror inte att Barca söker en anfallare, så enkelt är det. Man köper inte in en Henry för att sen göra av sig med honom året efter. Inte en chans.

Skulle Dos Santos lämna så behöver man väl inte en anfallare till? Vi behöver väl isåfall en kantspringare.

Får bara Dinho vara skadefri och lugnt och sakta komma tillbaks i form så Henry kan agera anfallare där han hör hemma så har vi 3 st Anfallare i truppen. Det räcker länge och väl.

En Modric, ja. En Garay, ja. Men inte en Benzema eller Drogba eller något liknande. Hoppas Rijkaard eller någon läser mitt inlägg ;) haha
Real Madrid Shi
2008-02-08 13:46
Ämne: Idag är det Benzemas....
Alla har nog inte lika gott öga för talanger som du :) Benzema är redan nu vid otroligt bra, kan bli en riktig klassanfallare i europa i flera år framöver.

Ang hans uttalanden om Barca så tjänar ingen på det förutom Lyon då detta höjer priset enormt, ca 5 veckor sedan sa han att Milan skulle passa honom perfekt men att han har hållt på Real Madrid sedan barnsben, så som sagt de laget som får honom kan skratta sig lyckliga men de allra lyckligaste kommer vara Lyon som kommer få häftig betalt.
Barcelona FCBTilIDie
2008-02-08 13:33
Sevillas president Del Nido skulle bara byta Dani Alves mot Messi + 30 milj euro.. Den mannen måste ha rökt lite starkare grejer innan han kom på den idén
Barcelona Barcelonito
2008-02-08 12:15
Idag är det Benzemas tur o önska sig spel i Barcelona. Han är jätteduktig och kanske nästa Ronaldo. Men frågan är om Barca behöver honom. Isåfall måste man ju sälja Henry eller Eto'o om man inte ska spela med 2 anfallare.

Det är roligt med Reals forum. För länge sen sa jag att Higuain inte platsar som Europas 20 största talanger. Vilket jag fortfarande står för. Jag nämnde Benzema som en av dom som är bättre än Higuain. Då rasade hela forumet och fattade inte hur jag kunde jämföra de två. Nu är ALLA kära i honom och vill till varje pris ha honom i Real...
Barcelona FC-Barcelona
2008-02-08 11:05
Criff

Men såg du glöden på Kameruns försvar? mittfälltet har inget glöd iallfall, men försvaret fy f*a!
Barcelona Ronaldiinho
2008-02-08 01:16
5mål : Samuel Eto'o

4mål : A.zaki, Hosny, Manucho

3mål : Drogba, Kalou, Alloudi

Barcelona Sürer
2008-02-08 00:56
vem leder skytteligan nu, samu etoo eller han zaky i egypten?
Barcelona Criff
2008-02-08 00:54
grande_messi, april april din dumma sill :)
Barcelona Criff
2008-02-08 00:53
Jag hoppades också på Samu o gänget, men efter kvällens match som var totalt sömnpiller och sen för att lite senare sätta mig ner och kolla på Egypten matchen så vetifan om ens Kamerun förtjänar att vinna.
Såg nån den glöden och den glädjen Egypten visade? Sjukt ju. Hade vi haft den i Barca hade det blivit åka av för alla lag :P
Barcelona Grande_MeSSi__
2008-02-08 00:51
Va jagar vi Poulsen??? Är det ett skämt eller?
Barcelona Sürer
2008-02-08 00:48
criff

egypten är ju storfavoriter i den finalen men jag tror ändå att kamerun tar det,väldigt starkt att slå ut ghana som inte skapade så värst mycket. sen har man både ´´song´´ rigobert som dominerar i försvaret och alexander som överaskat väldigt positivt på mig i mitten. jag hoppas iaf stenhårt på kamerun och samu
Barcelona Suñol
2008-02-08 00:48
Egypten tar hem det rätt lätt tror jag... Men visst står det 0-0 en bra bit i andra så kanske lejonet skjuter dom till guld.
Barcelona Criff
2008-02-08 00:46
MADRID 1902, att du kommer med något ämne man kan diskutera och som folk kan ge olika synvinklar på som blommar ut i en diskussion där alla folk kan lära sig ett och annat.

Inte en penismätar konversation där den ena ska vara bättre än den andra. Det är ingen minnesvärd konversation och leder mest bara till irritation. Det vet du nog också om du tänker till.
Barcelona Criff
2008-02-08 00:44
Ja skit i dålig journalistik nu och bråk kåta Real fans.

Vad tror ni om finalen grabbar? Tar Kamerun det eller formtoppade Egypten?
Egypten såg ruggigt starka ut, medans Kamerun såg ruggigt sega ut förutom målet hehe.
Jag tror Egypten tar det!
Annons: