/spanien/barcelona/forum/22135.aspx/spanien/barcelona/forum/22135.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Delarocha RIP Puerta
2007-10-29 09:25
Master Etoo, din startelva ser väldigt unik ut.... Inte. Någon speciell poäng att skriva startelvan som vi spelar med i mer elle rmindre varje match?
Barcelona tribente_magico
2007-10-29 01:07
fan va jag saknar den gammla ronaldinho, sitter och kollar på gammla filmer o drömmer mig bort:P. jäklar va snabb han var förut!, såg starkare ut i kroppen då, nåt har hänt med han, fast han va bättre idag än han har varit förut iaf.
Barcelona Master Etoo
2007-10-29 00:40
Det verkar som Ronaldinho själv vill från Barca eftersom han inte spelar sitt bästa.. En flytt till Milan ligger närma. Men jag hoppas han stannar o spelar för Barca för det blir ett riktigt tungt avbräck isåfall, bara han själv vill så blir det bra. Vill se det här laget i framtiden:

Victor Valdés
Zambrotta-Puyol-Marquez-Abidal
Deco-Touré-Xavi(Iniesta)
Messi-Henry(Etoo)-Ronaldinho

Sen ska man rotera med Giovani på Ronnies o Messis platser beroende på skador, match upplägg. Blir tungt om Ronnie lämnar! HAN FÅR INTE LÄMNA!!
Barcelona Joey
2007-10-29 00:09
nån som vet nåt om varför alla lag hade t-shirtar med 854 på innan matchen?
Barcelona Messilover19
2007-10-29 00:09
Att Ronaldinho är påväg ner är kanske pågrund av honom själv. Om ryktena i tidningarna är sant alltså. Jag tycker man helt klart såg en skillnad i anfallen när Giovani - Henry - Messi var på planen motför när Ronaldinho var där. Jag tror absolut inte att Ronnie är slut, jag tror bara att han inte kan ge Barca något mer. Speciellt inte med den konkurrans som nu finns i Barca, även på hans position. Dessutom kan det klirra skönt i kassan om man säljer honom efter sommarens inköp.
Barcelona Viktor Munoz
2007-10-28 23:58
Ja - Ronaldinho har långt till den form som gjorde honom till världens absolut bäste fotbollsspelare.

Ja - Han verkar vara på väg ner.

Men - Han är fortfarande en jävligt bra fotbollspelare som alla barcafans förevigt borde vara tacksamma över. Han har den största delen i den uppryckning som skett sedan Laporta kom till makten. Så sluta gnäll på honom.

Apropå gnälla så tycker jag Henry kommer lite billigt undan. Gjort lite skitmål men spelmässigt har han inte imponerat. Om Etoó bara kommer i någorlunda form ser jag ingen anl att inte bänka honom direkt.
adiiL
2007-10-28 23:02
Inte något bra spel idag inte. Såhär kan det ju inte fortsätta. Det kanske iofs var meningen att inte ta i så mycket mot Almeria vet inte men att dem måste ge mycket mycket mer i kommande matcher är ju en självklarhet, annars slutar det illa. Måste hitta formen igen snabbt!
Barcelona Plankton
2007-10-28 22:56
Rivaldinho9

Bara en formsvacka, långt ifrån på väg ner.
adiiL
2007-10-28 22:54
Messi är kär i Ronaldinho,
Barcelona Rivaldinho9
2007-10-28 22:52
Fan, trist att inse, men Ronaldinho är på väg ner nu....
Messi är hans arvtagare dock. Med bravur.

Vill se laget så här nu:

Valdes

Zambrotta-Puyol-Marquez(Milito är en slarver)-Abidal
Xavi-Touré-Deco
Messi(fri roll)
Etoó-Henry
Barcelona Tomba11
2007-10-28 22:50
Bra att se att Messi inte var alltför trött utan kunde dominera när han kom in.
Tråkigt att vi tycks behöva förlita oss på honom för att få lite fart i spelet.

Ska vi komma upp ur formsvackan i tid till de riktigt stora matcherna?
Barcelona Abbe_
2007-10-28 22:24
PILMÀ

Han hade väl inte frågat om han visste vem Titi var?
Barcelona PILMÀ
2007-10-28 22:19
Ämne: okej tack så mycket....
Kände du inte igen namnet?
Barcelona RobelSamsoon_
2007-10-28 22:15
okej tack så mycket
Barcelona G2S #27
2007-10-28 22:14
henry
Barcelona RobelSamsoon_
2007-10-28 22:13
titi?
Barcelona PILMÀ
2007-10-28 22:04
Snälla sluta prata om Ronnie prata inte om honom från match till match det är ni som gör sitationen störe än vad den verkar vara.
Kul att LEO nätade igen Världen bäste fotbollspelare.
På onsdag är det Valladolid som gäller ett mycket starkt lag med tanke på vad de har gjort mot Re*l.

RobelSamsoon_
Vi vann med två mål efter mål av Titi i den 37 minuten och ett straff mål av Lejon Messi i den 80 minuten efter att Giovanni blev knuffad i Almerias straff området och Messi var presic inbyytat i matchen och satte ftraffet säkert mitt
i målet och Målvakten slängde sig till höger.
Roonie ut - Messi in.
Barcelona RobelSamsoon_
2007-10-28 22:03
Jag missade matchen:(, vem gjorde mål åt barca?
Real Madrid Jogabonito
2007-10-28 22:00
Ni är kungar!
Barcelona F-Kanouté
2007-10-28 21:58
Är er match slut än, i så fall vad blev det?
Barcelona Criff
2007-10-28 21:42
Ahh okej tack så mycket :) Man måste hålla reda på småttingarna också ju! Dåligt med det här på svenskafans :/
Barcelona Rambla
2007-10-28 21:40
Criff:

De åkte ju ut Segunda B förra säsongen vilket är 3:e divisionen. De spelar nu i Tercera División vilket kan likställas med Divsion 4. Se länk. Lite längre ner till höger så får du hela tabellen om du klickar på "Ampliar clasificación".
Barcelona Criff
2007-10-28 21:38
Rambla i vilken serie spelar B-laget? va här o kollade på svenskfans o där finns till 3e eller nåt.. men hitta inget barca b :/
Barcelona Rambla
2007-10-28 21:34
Barcelona B vann åter igen idag, mot Banyoles. Gai Assulin fick göra sin första match från start och blev även målskytt. Nu ligger Barcelona B i topp tillsammans med två andra lag på 20p.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-10-28 21:31
Rambla

Mm, jag tyckte faktiskt Ronaldinho var pigg idag, försökte hela tiden leta efter djupledspassar, släppte bollarna fint, försökte dock ibland med för svåra passar. Han är ju trots allt jämt inblandad på nått sätt när något farligt uppstår för oss, så har det alltid varit. Gjorde även bra ifrån sig defensivt, om man jämför hur han brukar vara just i den defensiva delen av sitt spel. Om man frågar mig så är han på god väg tillbaka till sitt goda jag.
Barcelona Henry#14
2007-10-28 21:30
det känns inge bra alls när det gäller ronaldinho , tror han lämnar :(
Barcelona Rambla
2007-10-28 21:25
Förhoppningsvis så har man snackat igenom allt inom truppen och försöker hålla ner pressen på Ronaldinho så att han får koncentrera sig att komma i fysisk form. Han var inte bra idag det ska medges, men jag hörde inte heller att man buade ut honom, så folket har nog också tålamod och stöttar honom nu. Vi får hoppas på det.

Criff:

Ja du, det kan inte vara livat i djungelboken. :D
Barcelona Woods
2007-10-28 21:24
En lite bättre andra halvlek, men den här insatsen är ju bara att glömma. Ta med sig 3 poäng och se vidare mot nya utmaningar!
Barcelona ZARM
2007-10-28 21:24
Ämne: Messi vet precis hur....
Jaa, det var härligt att se:). Ronaldinho och Messi verkar ha ett härligt vänskapsförhållande!
Barcelona andreasbarca
2007-10-28 21:21
Messi vet precis hur läget är med Dinho. Såg ni hur han (igen) hyllade honom efter sitt straffmål?
Annons: