/spanien/barcelona/forum/22134.aspx/spanien/barcelona/forum/22134.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Plankton
2007-10-28 17:08
.
Barcelona Criff
2007-10-28 15:48
PatrickKluivert, Thuram Milito är ett bra mittlås mot köttarlag, men vi har redan sett hur det går när Thuram ska stångas med snabba spanska forwards, han hinner inte med.
thuram mot köttarlag i all ära när man behöver hans styrka och huvudspel, men aldrig när det spelas fotboll på mattan.
Barcelona RobelSamsoon_
2007-10-28 15:44
Läste på fcbarcelona.com att Zambrotta, toure och marques är redo flr spel idag!!!
Vet någon hur start 11 ser ut?
Barcelona Barca style
2007-10-28 14:46
Spärrad! Red
Barcelona berna
2007-10-28 14:44
tjenare barcafans.
hoppas ni vinner mot Almeria ikväll men ni har ingen chans mot oss hahaa
Barcelona Barca style
2007-10-28 14:37
kommer barcamatchen visas i tv4 plus
tacksam för svar
Barcelona Vampíro
2007-10-28 14:26
AlexC:

Skönt att läsa. Han har ju varit den som har burit anfallet på sina axlar i ett bra tag nu.
Barcelona AlexC
2007-10-28 14:08
Vampíro

Messi spelar på topp idag , enligt MD.
Zaragoza Gideon
2007-10-28 14:07
Asså vågar man hoppas på att få se matchen ikväll?
Barcelona Mot Nya Tider
2007-10-28 14:05
Alla ni får mig och skratta när ni vill ha bort Ronaldinho =D Det är bara en hypotes, inte verklighet, förstå det!
Barcelona Vampíro
2007-10-28 13:52
Mycket snack om Ronaldinho nu, idag har han chansen att bevisa att han verkligen är en världsspelare. Almeria är ett lag som ska köras över på Camp Nou och Henry och Ronnie måste bevisa vilka spelare dem egentligen är. Har någon hört något mer om Messi? Tråkigt om han missar macthen men samtidigt öppnar det upp för Bojan/Giovani.

Tycker Puyol ska fortsätta som högerback och låta Zambrotta komma in lite senare om han inte är 100% än, annars kan Zambro starta på vänsterkanten och låta Abidal få vila lite. Om Touré är spelklar kan han gärna starta på sin mittfältsplats, tycker också att Guddy ska få en till chans så Iniesta eller Xavi får vila lite ett annat alternativ är att spela med Iniesta på anfallet om inte Leo blir spelklar. Det finns många alternativ nu när dem skadade spelarna börjar komma tillbaka. Almeria kommer troligtvis inte att köra med någon köttmur framför mål så det kommer bli en intressant match. Bara det inte blir några problem med TV-sändningar.

Visca Barça!
Barcelona Henk Ten Cate - El Mister
2007-10-28 13:37
Ja, Kom igen Ronnie!
Kan inte han och Henry bara komma ut på Camp Nous gräsmatta och visa världen vilka dom egentligen är.

Vore så sjukt j*vla gott.
Barcelona RonaldinhoKungen
2007-10-28 13:09
Låt oss alla be för att Ronaldinho visar det bästa han kan ikväll!! Ronaldinho föralltid!
Barcelona PatrickKluivert
2007-10-28 13:00
Ämne: Ämne: Om jag ....Visst Iniesta tycker jag ska spela HELT KLART! Men förstår inte varför du gnäller över att Puyol spelar högerback. Om du såg matchen mot Rangers vet du lika väl som jag att Puyol gör ett bättre jobb där ute än Oleguer gjort någon gång. Sedan så är inte Thuram och Milito ett så dåligt mittlås trots allt.
Barcelona PatrickKluivert
2007-10-28 12:54
Visst jag gillar Ronaldinho och kommer alltid att göra, för hans sätt att spela fotboll. Tekniken och glädjen han tillför när han spelar är fantastsikt njutbart att se. Men jag tror för Barcelonas bästa och Ronaldihos att det är dags för oss att gå skilda vägar. Det finns spelare i Barcelona som är som visar att dom är mycket mer hungriga än Ronaldinho i nuläget. Om inte Ronaldinho motbevisar mig innan Januarifönstret så tycker jag Ronaldinho ska byta klubb.
Barcelona PILMÀ
2007-10-28 12:13
Ämne: Mijatovic måste få h....
Bojan Krkic#27
Hahaha Jag tycker faktiskt att vi bör ringa sjukhuset innan det går åt hel**** hela saken.
Robinho platsar inte ens top 20 enligt mig.

Bopi

Ja men det kan ändra sig i sista sekunden som vanligt.
Barcelona Bopi
2007-10-28 12:03
en fråga, visas barca idag eller inte???
Barcelona J.J
2007-10-28 11:39
Ämne: Om jag skulle få drö....
Varför sätta en av världens bästa innerbackar (Puyol) på en kant och varför peta Iniesta från sin innermittfältsposition?
Barcelona Bojan Krkic#27
2007-10-28 11:08
Mijatovic måste få hjälp! han gick nyss ut och sa att Robinho är bäst i världen. hahah
Barcelona Smogen
2007-10-28 10:52
Men om vi också tänker ekonomiskt ang. Ronaldinho drar han förmodligen in betydligt mer i intäkter än sina 8€ miljoner han har i årslön.
Det är ju inte heller så att han gör ett dåligt jobb på sin kant, bara inte lika bra som innan. Mot Glasgow spelade han ju centralt, där har han aldrig gjort bra ifrån sig enligt mig. Han ska vara på sin vänstersida men byta position ofta däremot. Då är han som bäst.
Förra året fick han dra ett enormt tungt lass då både Etoó och Messi var skadade stora delar av säsongen, i år kommer han snart märka att han har lite större ytor igen och då kommer självförtroendet och spelglädjen tillbaka, vilket är det som just nu saknas hos vår kära Ronnie.

sen är det bara att hoppas att han stannar.
Barcelona Tompa
2007-10-28 10:20
På kort sikt tappar La Liga givetvis en stor profil om Ronaldinho försvinner till England eller Italien men ligan skulle inte lida så mycket om det ändå, är övertygad om det. Messi är redan på god väg att bli fotbollens nästa megastjärna och kommer snabbt att fylla Ronaldinhos plats som ligans största attraktion. Och att Messi lämnar Barca anser jag faktiskt är väldigt många % lägre än att Ronaldinho gör det. Sen finns det ju andra stjärnor på väg uppåt, Kun Aguero och naturligtvis våra egna jättetalanger B Krkic och Dos Santos för att bara nämna några. Desstom kommer nya stjärnor att anlända till La liga, så har det alltid varit.
Barcelona Tompa
2007-10-28 09:48
RobelSamsoon:
"Först och främst så är det inte så stor chans att han säljs eftersom att detta har pågått i flera månader!"

Till att börja med har ryktena kring Ronaldinhos framtid surrat betydligt längre än några månader... Han har ju kopplats ihop med Milan och Chelsea i två års tid nu, ungefär.

Sen till alla er som inte kan tänka er Barca utan Dinho. I fotbollens värld är det så att spelare kommer och går från klubbarna det är bara att acceptera annars bör man ägna sig åt något annat än att hålla på en fotbollsklubb.

För egen del vill bara ha spelare som verkligen trivs och VILL spela för futbol Club Barcelona. Vill de inte vara här ska de säljas sen spelar det ingen roll hur bra och hur stora stjärnor de än är. Och även om vi bortser från Ronaldinhos formkurva börjar jag faktiskt bli allt tveksammare hurvida han verkligen VILL spela för Barca.

Den Ronaldinho vi såg för några år sedan hade jag inte sålt mot hans vilja hur mycket pengar Abramovitj än hostat fram. Ronaldinho anno 2004-2006 var osaljbar. Men då var man också 100 % säker på att han verkligen älskade att spela för oss, något jag tvivlar på allt mer nu.
Barcelona RobelSamsoon_
2007-10-28 09:18
Varför klagar alla över allt skvaller om Ronaldinho?
Först och främst så är det inte så stor chans att han säljs eftersom att detta har pågått i flera månader!
Även om han säljs så har vi flera bra mittfältare som kan ta hans plats, t.ex. Iniesta och Gudjohnsen, alla som såg matcherna när de 2 spelade istället för Ronaldinho såg att det gick bra utan honom!
Själv vill jag inte sälja Ronaldinho för om han kommer tillbacka till sin rätta form så är det en spelare man värkligen vill ha.
Barcelona MQUC
2007-10-28 02:47
Sälj INTE Dinho, världens bästa spelare kommer snart tillbaka i sitt rätta jag.
Barcelona Plankton
2007-10-28 01:50
*

Drömma? Vi har ju alla dessa spelare och spelar tom så ibland. Är Essien din dröm?
Barcelona Plankton
2007-10-28 01:46
.
Barcelona The-Bloody-AlboZ
2007-10-28 01:34
det e bara bättre om ronaldinho går till milan ju .. får han ett bra bud varför ente typ 700 mille .. vi har endå henry-etoo-messi ... ronaldinho gör ingenting på plan just nu det har gått mkt bättre utan honom .. och med dom pengarna kan man köpa 2-3 bra spelare så jag hoppas ronaldinho drar faktist han gör ingenting nu bara stoppar barcas spel hela tiden
RuudsLilltå
2007-10-28 00:54
Om Dinho lämnar Spanien förlorar ligan en mycket stor profil och det kanske inte alls är så bra för ligan. Därför får man väl hoppas på att han blir kvar. Han är ju en konstnär på planen, men i en svacka just nu.
Länktips: tabellen.nu/
Barcelona ze nemo
2007-10-28 00:39
Fc Barcelona / Ronaldinho;
Tror de syftar på Edmilson.

*;
Sluta underskatta Zambrotta, jag har inte sett honom göra mycket misstag.
Barcelona little_master
2007-10-28 00:08
Jag säger så här. Jag kan inte tänka mig ett Barca utan Ronaldinho. Det kunde jag inte utan Rivaldo heller. Spelare lämnar och så är det tyvärr. Presterar inte Ronaldinho så är det tråkigt, men jag tror nog han behöver ett miljöombyte, för hans egen skull och fotbollens skull. Vi har ju ett så starkt anfall att vi står inte och faller utan honom. Kommer han upp till den form han hade för 2-3 år sen, då äär det en annan sak, men frågan e om han kommer komma upp i den formen
Annons: