/spanien/barcelona/forum/22133.aspx/spanien/barcelona/forum/22133.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelonito
2007-11-16 23:42
Storleken på Ronaldinhos lår och vader är lite olika idag och för 2 år sen. De är mycket större nu. Zlatan hade ju liknande problem ett tag som han tog tag i och fixade. Det är ett av problemen. Sen så är det mesta psykiska påfrestningar också. Han är inte för gammal för att komma tillbaka iaf. Zidane gjorde det sist när han va 34 under VM.
Lukas.RP
2007-11-16 23:39
Red: En ny krönika skulle sitta fint såhär dags, något på ingång? :D

Lukas.RP
2007-11-16 23:32
Jag undrar om han faktiskt vet själv hur mycket han har försämrats. Han har ju tappat det mesta om man säger så, frågan är om killen någonsin kommer tillbaka i liknande tillstånd...

Så fort Ronnie gör en bra match tänker jag, yes nu är han påväg tillbaka. Desvärre har jag oftast fel. :(

Edit: Något som framför allt saknas, bortsätt från guldskor och röda shorts, det är det ständiga leendet!

Ancelotti: "Pato är bättre än Ronaldinho"
Jag är tyvärr beredd att hålla med, för tillfället...
Barcelona RonaldinhoKungen
2007-11-16 23:31
Ämne: Nu vet jag vad felet....
Och på med de gamla vita skorna med det guldiga Nikemärket och bort med det onödiga pannbandet!

Barcelona Rambla
2007-11-16 23:22
Nu vet jag vad felet är. Ta tillbaka de röda shortsen. När de hade de röda shortsen så var Barça hur bra som helst.

Herregud vad snabb och rapp han var en gång. :(
Barcelona RonaldinhoKungen
2007-11-16 23:13
Kolla länken, bästa videon för att visa Ronaldinhos teknik. Ingen har haft så bra teknik innan, och jag tvivlar på att någon kommer ha något liknande någon gång i framtiden.

Kolla speciellt på 00:39, hur han med en lätt touch, dock väldigt svårt att göra om man tänker sig hur snabbt försvaren kommer mot honom, att ens hinna tänka tanken att göra det och sedan utföra det på det viset Ronaldinho gör. Kolla också 1:24 - 1: 34 = ofattbar teknik. Även dribblingsraiden på 3:33 är makalös. Bättre teknik kan ingen ha.

Jag saknar den gamle Ronaldinho fruktansvärt mycket. Det är ett måste att han slutar upp med festandet, jobbar stenhårt för att få tillbaka explosiviteten för att kunna komma tillbaka till den gamla goda form han hade för två år sedan. Som Ronaldinho spelade mot Betis skulle jag säga att han spelar på max 50 % av sin kapacitet. Hopppas alla som är Barca- och Ronaldinhofans ber för att han ska komma tillbaka. Fotbollen behöver Ronaldinho och Ronaldinho behöver fotbollen. Enkel mattematik: Ronaldinho = Fotboll.
Barcelona Messidonaa
2007-11-16 22:52
Har någon länk till bojans mål ?
Lukas.RP
2007-11-16 22:43
Lite Bojan-godis finns nu på min blogg. ;-) (Se länktips)
Barcelona AureKinnunen
2007-11-16 22:30
bojan krkic och messi lika med = STARS
Barcelona Rambla
2007-11-16 22:29
Haha, Bojan lämnar sällan planen mållös. :D
Många grinar över avsaknaden av Raúl i landslaget. Sluta grina, han är past time, the future is Bojan Krkic.
Las Palmas Pio pio
2007-11-16 22:27
3-0 slutade den! Bojan nätade givetvis! =)
Barcelona Rambla
2007-11-16 22:23
Såg på Barça Tv i kväll. Där visade de bla senaste matchen med Juvenil A. De fullständigt pulvriserade Villarreals Juvenil med 4-0. Iago Falqué skruvade in en hörna direkt i mål (hans tredje mål direkt på hörna den här säsongen), Thiago skruvade in en frispark och Gai Assulin gjorde två snygga mål där han dribblade av försvarare precis som Messi gör.

Då fick Barça änden en spelare utvisad, och räddade en straff.
Las Palmas Pio pio
2007-11-16 21:53
Exclusive

Matchen är inte slut än! =)
Barcelona Exclusive
2007-11-16 21:44
Pio pio

Det var synd, jag som hoppats på Bojan!
Las Palmas Pio pio
2007-11-16 21:41
Exclusive

Verkar som Wilk, en polsk spelare gjorde självmål!
Barcelona Sahandinho Kamal
2007-11-16 21:41
Ämne: Jo, Spanien spelar j....
står väll målskytt där förmodligen

LÄNKTIPS*
Länktips: Livescore.com
Barcelona Exclusive
2007-11-16 21:34
Jo, Spanien spelar just nu hemma mot Polen och leder med 1-0. Tyvärr har jag inte hittat varken målskytt eller stream.
Barcelona Criff
2007-11-16 21:29
Ja skulle inte u21 spela idag? Italien, england och några andra kan man se via rojadirecta men ingen spanien :/
Lukas.RP
2007-11-16 19:19
Ämne: Sersari:

Det lätt....
När jag var på Barça-Real var det enkelt att skaffa biljetter, vet inte hur du menar. :-)
Barcelona Sahandinho Kamal
2007-11-16 18:18
Ämne: ronaldinho kommer al....
visst var han bättre i PSG än vad han är NU, men definitivt inte bättre än vad han var för 1-2 år sen, om inte Rijkaard satsar på han så att han kommer i form tycker jag att han gör fel, laget kommer tjäna på det i framtiden om dem låter han komma i form ! det lovar jag.
Barcelona the culé
2007-11-16 18:10
kan man se bojan spela med spanien på tv i da ?
Barcelona ZARM
2007-11-16 18:01
Efter att först ha ingått ett samarbete med Unicef har nu Barca även ingått i ett samarbete med Unesco! Kan man bli mer stolt över att vara barca fan!?:)
Barcelona El Culé
2007-11-16 17:44
Sersari:

Det lättaste sättet är nog att försöka köpa hos Steveperryman, La travel eller någon annan försäljare som säljer 'paketresor'.

Att bara köpa själva biljetten till El Classico säger många är nästintill omöjligt.
Barcelona Sersari
2007-11-16 17:41
Hej culés!

Jag och min kompis ska ner till Barcelona för att se él Clasíco i december. Det är första gången jag ska ner dit och jag vet att många här inne har varit där och sett matcher. Så därför ber jag er om hjälp, vill veta bra och tillförlitliga hemsidor där man kan boka hotell för 2 nätter med flyg tur och retur inklusive matchbiljetter till matchen. Skulle vara riktigt riktigt tacksam om ni kan hjälpa mig. Snabba svar uppskattas=) Tack på förhand.
Barcelona Evička
2007-11-16 17:38
Pio pio m fl
Såhär var det. Tidningen idnes hade en chatt på sin hemsida. Någon frågade honom hur han skulle ställa sig till en förfrågan från Barça (det var alltså den som frågade som nämnde FCB som exempel). Čech (som han heter, inte Cesc, som är en helt annan person) svarade att om det kom ett bud skulle han självklart fundera på det, även om han är fullständigt nöjd i Chelsea.

Det som är riktigt roligt är att samma tidning idag skriver att han kanske faktiskt går till Barcelona redan i januari. De hänvisar till spansk press och det som står där är en kommentar till en i princip exakt översättning av Čechs svar i chatten.

Nu inser jag att halva detta forum kommer att tro att det är sant. Det är det inte. Det handlar återigen om spekulationer som den här gången har uppkommit ur ett exempel i en chatt. Tidningar gör precis vad som helst för att kunna trycka en häftig nyhet.
Barcelona Jugador
2007-11-16 16:44
tribente_magico

Han gör 3 mål i Elclassico den 23/12 ska du se. Fintar bort Ramos och c/o totalt.
Barcelona tribente_magico
2007-11-16 16:32
ronaldinho kommer aldrig komma tilbaks till sin absoluta toppform igen, bara att inse, han måste gå ner ett antal kilo innan och bli mycket explosivare, enligt mig va han mycket bättre i paris saint german än vad han är nu i barcelona. sjukt vilken skillnad det är, man ska inte kunna bli så mycket långsammare när man är 27 år! se skillnaden på länken.
Las Palmas Pio pio
2007-11-16 16:31
Barcelonito

Eviecka skrev häromdagen att Cech har faktiskt sagt så. Och det var häromdagen på en chatt på någon tjeckisk tidning (rätta mig Eviecka kommer inte riktigt ihåg!) där det frågade han om han skulle tänka sig att spela för Barcelona. Och resten vet alla vad han sa..
Barcelona Barcelonito
2007-11-16 15:56
Eto´o # 9

Den intervjun gjordes 2003 och nån tidning fick för sig att trycka det nu. Det var alltså innan han gick till Chelsea som han sa så. Det sa han igår och att han är lycklig i Chelsea.
Barcelona Eto´o # 9
2007-11-16 15:50
Känns lite skönt att Peter Cesc själv säger att om Barcelona ger bud skulle han inte bara dissa det :)
Annons: