/spanien/barcelona/forum/22130.aspx/spanien/barcelona/forum/22130.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Messidona
2007-10-23 23:52
ta de lugnt,
vi har 7 poäng vad klagar ni på förutom att vi inte dominerar i 90 minuter varje match, dagens fotboll är så. t.ex idag mot rangers de gav ingen yta bakom sin backlinje. mot villareal var de mycket mer taggade medans våra spelare trode de kunde fix 3 påoäng utan några svårigheter.

de jag vill säga är att SKA INTE VARA i toppform nu, det ska vi vara efter jul då det drar ihop sig till slutspel i CL och ligans sista matcher. Vi har bra grund nu, bara vi är skadefria kommer inget att kunna stoppa oss.

visca barca y visca catalunya
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-10-23 23:52
Lionel M.

It has begun!

Rambla

I mitt huvud så skulle nån av yaya/Marques hinna bli friska tills nästa liga match, därav min önskan att se Iniesta längst upp åt vänster.
Lite önsketänkande ifrån min sida månne, men du har rätt i att Xavi inte funkar som pivote. Iniesta ska helt klart ta hand om denna positon om de skadade spelarna inte hinner tillfriskna.

Tycker bara det är synd när vi har en sån spelare i form att spela han så långt ner i banan, aja shit happens.
Barcelona Plankton
2007-10-23 23:51
Puyi vår nye ytterforward? ^^
Barcelona Sahandinho Kamal
2007-10-23 23:49
Ämne: Jag tror vi måste va....
ja man har ju det i sina tankar, att han kanske lämnar klubben, han är ju definitivt inte samma Dinho som förut med sitt halv leende, vi får hoppas på det bästa och det är att han stannar och slutar festa så mycket (om nu det är festandet som förstör för han)
Real Madrid Walla Gåsud
2007-10-23 23:48
^^
Barcelona Lionel M.
2007-10-23 23:48
Ämne: Nu till lite annat, ....
Måste hålla med att Puyi är fantastiskt på alla nivåer. Att han går in, flertalet år senare, på samma position som han debuterade i Barcelona på och gör en så bra insats säger mycket om hans kompetens och skicklighet som fotbollsspelare. Blev orolig för att han bytte position och kunde efter 90min konstatera att han gjorde det riktigt bra. Nicken var ju inte heller dum som han hade.

Kolla till höger, det står inom citattecken att Ronaldinho ska lämna klubben i sommar. Just nu är det faktiskt inte som oroar mig alltför mycket. Är inte det lite konstigt? Det säger en del om hans insatser just nu. Han kan mer och kommer att prestera mer, vänta bara.

Så, ska vi testa med enkel psykologi och ignorera personer som stör oss?
Real Madrid Walla Gåsud
2007-10-23 23:47
Vafan... RonaldinhoGaucho10.....
va i helvete snackar du om ? är Ronaldinho dålig nu ? Blev han världens bästa lirare för att han var dålig? utan den lilla "b*gen" som du kallar han så hade ni inte vunni tligan eller CL... så kan du pysa här ifrån å dra ut på stan å vara lite tuff framför nån annan?
Grabbar istället för att var och en svarar på de få omogna inläggen låt oss fokusera på det positiva.

vad sägs om Puyols tunnel?
Jag njöt av varenda sek utav det jag såg utav vår kapten, jag vill se han där mot Almeria i nästa omgång i ligan.

:D
adiiL
Jag tror vi måste vara beredda på att Ronaldinho eventuellt kan lämna klubben. Nåt säger mig att det inte kommer vara lika självklart att han stannar efter nästa sommar som det var att han skulle stanna nu. Han kanske skulle behöva en ny klubb och liga??? Jag hoppas verkligen på att han vill stanna och att han efter denna ligans slut ska vara världens bästa igen så han inte säljs. Just nu känns det som att dom andra trycker honom åt sidan och gör honom meningslös och till ett klagooffer. Hoppas att hans léende som fortfarande finns är på riktigt. Når han inte upp till sin efterlängtade nivå är det stor chans att han trycks bort från klubben, tror jag.
Delarocha RIP Puerta
2007-10-23 23:45
RonaldinhoGaucho10; dina argument VARFÖR Ronaldinho är dålig är bra. För att han är bög... Mycket övertygande och ger dig en mycket seriös framtoning...Bra jobbat!
2007-10-23 23:44
jag e ganska nöjd ändå med ett kryss här, bättre än förlust, men självklart sämre en vinst då, och jag är en som tror på att publiken har stor nytta för laget och måste säga att Rangers fansen la ju inte av! dem sjöng heeela tiden, älskar och höra sånt! nu får vi se om alla barca fan på camp nou håller samma klass! är ju ett par tusen mer på plats där också på vår mäktiga arena så dem lär skaka om stället när messi gör mål då :)
Barcelona Rambla
2007-10-23 23:43
Ride:

Iniesta ska bara ta över Ronaldinhos plats om Yaya eller Rafa är friska och kan ta över pivote. Varken Deco, visserligen skadad nu eller Xavi brukar göra det. Xavi har ju testats där och då har det inte fungerar speciellt bra. Vi får hoppas på att Yaya är tillbaka då stöder jag dig fullt ut med Iniesta ute till vänster och bänken för Gaucho.
Barcelona ZARM
2007-10-23 23:42
RonaldinhoGaucho10//

Du borde verkligen bli spärrad för det där. Vad är det för ord du använder. Skärp dig!!!
2007-10-23 23:41
Ämne: Rambla

Fåntratt, ....skulle en skit spelare från allsvenskan görat bättre än ronaldinho? du kan fotboll du. för det första så säger man inte skit spelare för en skit spelare som du säger spelar skit, och då hade väll han "skit" spelaren inte spelat bättre än ronaldinho? alla vet att ronaldinho har lite problem nu men ingen vet säkert vad det är, festandet är vad många tror för det är det som skrivs mest och är övertygande för dem flesta, och så säger du vad gör ronaldinho i barca? jo han hjälper dom vinna titlar! som CL och Ligan mycket tack var det han och Reijkard. så meningslöst att kalla nån för zigenare och homosexuel? det gör väll inte dem till en sämre spelare om han vore homosexuell eller zigenare? tror knappast att du själv är bättre.

Barcelona Rambla
2007-10-23 23:40
RonaldinhoGaucho10:

Vadå tuff bakom en datorskärm? Detta är inte skolgården på skolrasten där det gäller att visa sig tuff inför gänget. Du tror inte jag skulle våga säga ifrån om jag mötte dig? Gosse lilla. Här försöker vi hålla diskussioner på en sansad och hövlig nivå med ett vårdat språk. Är det så svårt att begripa?
2007-10-23 23:38
De som har hand om forumet för ta och göra sitt, innan detta börjar eskalera.
Delarocha RIP Puerta
2007-10-23 23:37
Supportrar som inte beter sig och diskuterar på en sansad nivå kan dra åt helvete samtidigt RonaldinhoGaucho. Knappast så att detta forumet behöver fler medgångssupportrar som du...
2007-10-23 23:35
Nu till lite annat, Puyol visar varför han är en av världens bästa backar. han bemästrar högerbacks platsen lika bra som mittbackspositione, och jag gläds åt hans förmåga att vara tillgänglig på detta vis.

Efter dagens match ska det väl inte finnas några tvivel om vilka som startar nästa match, Guddy visar att han vill spela och vem kan klandra han efter dagens match. Han ska starta och det hoppas jag Mister låter han göra, Jag vill se Iniesta på Ronaldinhos position nån som håller med?

Jag skulle inte ha nåt emot att Ronaldinho startar nästa match, men det ska mycket till på träningarna isånnfall för just nu går de andra före. Men om han ska spela så blir det som central anfallare för han ska bannimej inte gå före Iniesta som var lysande där mot Sevilla/zaragosa.
Barcelona Plankton
2007-10-23 23:35
RonaldinhoGaucho10

Du visar bara att du är ännu pinsammare, bara tyst.
Barcelona RonaldinhoGaucho10
2007-10-23 23:33
Rambla

Fåntratt, OK. alla är så tuffa och vågar säga saker bakom sin dataskärm. det var hårt att säga så i ansiktet. men jag tog i där det erkänner jag. //swedish kahbe
Delarocha RIP Puerta
2007-10-23 23:29
Kwake, Nej tack. Sissoko slår knappt en pass rätt och nu har vi bara haft en otrolig otur med skadorna. I vanliga fall har vi Toure, Marquez, Edmilson och även Xavi, Iniesta och Deco som faktiskt kan gå in och göra rätt bra jobb som defensiva mittfältare. Så Sissoko är långt från önskad, iaf vad jag tycker.
2007-10-23 23:28
Kwake

Sissoko vill fly Liverpool för att fly ifrån bänken, tror du han flyr från pools bänk för att sedan vara backup till Toure?

Känns lite konstigt tänkande där, sedan så är inte Sissoko billig och alldeles för dålig teknisk för att vara en 2vägg spelare hos Barca.

Fredeco

Tekniken på fasta situationer och dribblingar sitter väl kvar på Ronaldinho, men det är nåt annat som väger tungt hos våran för "tillfället" magiker. Han är knappt involverad i spelet och när han gör det så sänker han tempot.
Barcelona Rambla
2007-10-23 23:27
RonaldinhoGaucho10:

Din fåntratt. När du kallar spelare i laget för bögen och zigenaren så kan du ge dig fan på att vi andra regerar och säger ifrån. Vad är det för jävla uppförande och stil? Pinsam är du.
adiiL
2007-10-23 23:27
Blev speciellt imponerad av Gudjohnsen och Iniesta idag. Gudjohnsen er allt vad han har och visar hjärta för laget. Iniesta är kung på mittfältet. Han är en riktig talang. Blir aldrig av med bollen och skapar lugn och trygghet på mittfältet.
Kwake
2007-10-23 23:25
Hörde att Sissoko ångrar att han inte gick till Juve, om han skulle få chansen igen i Januari skulle han flytta pga snålt med speltid, om nu Juve köper in Riquelme så skulle väl Barca kunna köpa Sissoko? ser det som en klockren värvning, backup till Toure.
Barcelona RonaldinhoGaucho10
Delarocha RIP Puerta

Det är min brorsas inloggning. så var bara tyst. är inte ronaldinho fan utan BARCA FAN! spelare som inte kämpar för sitt lag ska bara inte vara kvar.
Barcelona Fredeco
Sen tycker jag egentligen att de är lite fel att skylla allt för mycket på Ronaldinho. Skulle nog varit en del andra ord från vissa personer här om frisparken som gick i ribban suttit i krysset. Men jag tycker att rent i spelet var Ronaldinho tyvärr allt för blek idag.
2007-10-23 23:24
Delarocha RIP Puerta

Läs om Teddybears inlägg så ser du mycket klarare vad han mena.

:D
Delarocha RIP Puerta
2007-10-23 23:23
3-1? Vart skulle Rangers få sitt mål ifrån?
Att Rangers kom in starkt i matchen är ju roligt att du hävdar, de hade två hörnor inom loppet av 3-4 minuter. Enligt kommentatorn hade då Rangers haft kontroll över matchen i cirka 10-12 minuter.
2007-10-23 23:22
Plankton

Känns som det börjar utveckla till nåt negativt här, jag tror "Ronaldinhogaucho10" överreagerar med tanke på hans favorit spelare"Ronaldinho" inte visar nåt på planen därav hans ilska som han tar ut här. Med all rätt, vi är många som är besvikna men att reta upp varann kanske inte är det bästa för allas trivsel just nu eller?
Annons: