/spanien/barcelona/forum/22114.aspx/spanien/barcelona/forum/22114.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2007-10-31 21:35
3-0 och Valencia verkar ha fallit ihop totalt.
Barcelona Smogen
2007-10-31 21:30
0-2 och försvaret i vaclencia är ett skämt, hoppas det är lika dåligt mot oss senare i år...
Barcelona Smogen
2007-10-31 21:24
fasen,. real leder med 0-1...
Barcelona Abbe_
2007-10-31 20:21
Enklast är om du ringer och frågar vilka tider de tränar.

934963600, och engelska fungerar bra.
Villarreal Fill
2007-10-31 20:10
Nån som vet vilka tider Barca har sina träningar?
Ska ner en till Barcelona en vecka i mars och bl a kolla matchen mot Villarreal. Ska dra till La Masia och kolla deras träningar varje dag =)
Nån som vet nåt om träningstider, om det kostar osv? Lite allmän info om träningarna bara :)
Rambla?

Tacksam för svar. Visca Barca
Real Madrid Il Phenomeo
2007-10-31 19:53
Jag tror att det har att göra med NÄR matchen spelas. Idag är det ju vanlig veckodag, så tv4+ kanske är upptaget med andra program sedan långt bakåt. Roma-Lazio är kvällens största match och det är bra att man visar den på tv4sport, med all rätta.

Hade det varit helg hade dem troligtvist visat båda matcherna. Men jag kan hålla med om att det är dåligt att man inte visar den på tv4+. Det är ju trots allt en toppmatch.
Barcelona Leo_Messi19
2007-10-31 19:21
EDIT: dubbelpost
Barcelona Leo_Messi19
2007-10-31 19:21
Valencia - Real Madrid sänds i efterhand på tv4 sport 0.45 tror jag det var. för er som ville veta
Barcelona Plankton
2007-10-31 18:17
Rambla

Just vad jag tänkte, TV4+ finns ju ledig.
Barcelona Rambla
2007-10-31 18:13
De prioriterar Roma-Lazio, vilket jag i och för sig kan förstå. Trots det så kunde de ju ha sänt Valencia-Madrid på Tv4+ istället.
Barcelona Plankton
2007-10-31 18:05
Okej, först sände man matcherna på TV4+ sedan efter ett tag blev man tvungen och köpa TV4-Sport för att kolla på en vissa matcher(som jag har gjort) och då tycker jag att man ska bli garanterad alla La-liga matcher (eller åtminstone vissa) men helt plötsligt så kommer dom med en annan löjlig tjänst att köpa en match för 70kr(!) att kolla på *nätet* istället för att visa den på TV4-Sport då de kan? Tycker det är så j-vla löjligt så det inte är sant.

Syftar nu på Valencia - Real matchen.
Barcelona Rambla
2007-10-31 17:57
Fredeco:

Jag tror inte att Ronaldinho precis pumpade för fullt på gymet. Snarare var det bekvämt att smita in dit och vara för sig själv, slippa att springa ute på La Masia. ;)
Det gör ju visserligen inte saken bättre. Ju mindre kontakt med boll, desto mer försvinner känslan som du var inne på.
Barcelona Fredeco
2007-10-31 17:24
Bara för att snika in lite på de stora samtalsämnet i forumet just nu, dvs Ronaldinhos form.

Jag tycker att Ronaldinho har fått lite av samma problem som Zlatan hade i Juventus. Zlatan ökade enormt i muskelmassa i Juventus och de gav naturligtvis bieffekter. Som innan VM och under hela VM var Zlatan totalt ur form. Ingen känsla i passningar, mottag, medtag & vändningar. Absolut inget ryck i de första stegen som är så oerhört viktigt för fotbollsspelare, och såg allmänt väldigt trött ut. Även på denna beskrivning tycker jag Ronaldinho passar in i just nu. Som Rambla skrivit längre ner tillbringade Ronaldinho mycket av sin träningstid i gymmet och kanske lite mindre träningstid åt den så oerhört viktiga fotbollskonditionen. Ronaldinho fick dessutom verkligen bära Barcelona på sina axlar under hela förra säsongen och har inte riktigt hittat tillbaka till de som var så roligt under 2005/2006 säsongen.

Det jag egentligen vill komma fram till är att, om Ronaldinho ska bli lika magisk igen måste han få bort de tunga musklerna han dragit på sig efter all styrketräning. När han då känner sig lättare i kroppen kommer magin att flöda!
Roland
2007-10-31 17:18
jo vi får hoppas att valencia vinner. tyvärr tror jag motsatsen
Barcelona Adriano_
2007-10-31 16:37
Valencia - Real Madrid

matchen slutar garanterat oavgjort. själv tippa jag 1000kr på 1-1
Barcelona Boswin
2007-10-31 16:23
Hoppas verkligen Valencia vinner.
jag tror inte att Real vinner i alla fall...
Koeman sägs vara ny tränare och det verkar i stort sett klart för valencias del.
Barcelona RobelSamsoon_
2007-10-31 16:10
Valencia - Realmadrid = 1-0?
Valencia kommer förmodligen vara väldigt tagade och jag tror inte att Realmadrid kommer få mer än 1 poäng!
Barcelona barba
2007-10-31 15:46
Bojan lär starta imorgon i och med att Henry står över om Rikjaard fortsätter att fördela hans och Giovanis speltid jämt. Ska bli intressant, tycker nästan det är som roligast att titta när Bojan eller Giovani spelar.
Barcelona Vampíro
2007-10-31 15:32
Rambla:

Hehe, vi får hoppas det. Han är ju somsamgt en stor legend och det kommer kännas lite konstigt att få se honom träna Valencia.

Tråkigt att matchen Valencia-Real inte direktsänds. Visserligen kommer Romderbyt att sändas på TV4 sport samtidigt men dem kunde väl lägga matchen på TV4+? TV4 verkar inte bry sig om sina tittare, nu när dem verkligen får visa en toppmatch från Spanien så tar dem inte chansen.
Barcelona Rambla
2007-10-31 15:17
Vampíro:

Han kommer att skriva på för resten av säsongen och de två nästkomnande säsongerna. Vad tror du sker om Rijkaard slutar och Barcelona då kallar på sin hjälte från Wembley -92? Skulle tippa på att han släpper allt han har för händer och tar första bästa tåg till Barcelona från Valencia. :D
Real Madrid Paco Buyo
2007-10-31 15:07
Barcelona Vampíro
2007-10-31 14:55
Ämne: Vår gamle profil Koe....
Lite tråkigt, jag som nästan var säker på att han skulle vara Rijkaards ersättare när denne väljer att lämna. Han hade passat perfekt. Men det spelar ingen roll nu, hoppas bara Rijkaard vill vara kvar många år framöver.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-10-31 14:46
Vår gamle profil Koeman tar över posten som ny tränare för Valencia. Mixed feelings kan man ju säga att man har. Ikväll kommer han dock inte att leda laget.
Barcelona Messidinho 10
2007-10-31 14:15
Asså har följt sportals nyheter ganska länge nu och det är alltid samma rykten. Dom har sagt att Ronaldinho ska lämmna Barca i 1 år nu. Det är en skit sida och dom förmedlar falsk information
Barcelona roooonaldinho
2007-10-31 13:37
henry och abidal kan inte delta i matchen imon pgv skador

Barcelona roooonaldinho
2007-10-31 13:33
dinho kommer inte att lämna barca så är det bara

även om han gör det så är vi tacksamma för det han har gjort för laget
Barcelona Baltasar00
2007-10-31 13:29
L.Messi#19 Varför skulle Ronaldinho vilja lämna Barca för Chelsea. Visst pengarna men det är ju inte så att han tjänar lite pengar i Barca. Klimatet borde vara bättre i Barcelona än i snålblåsten i London.
Länktips: www.betsmart.se
Barcelona L.Messi#19
2007-10-31 13:05
När man läser i sportal, så tror man att dinho ska lämna barca direkt när övergångsfönstret öppnar.
De skriver att Chelsea ger med lön än milan och drf har större chans och få dinho.

Tror ni att dinho själv kommer vilja lämna barca ? Själv så tror jag inte det.
Barcelona Ravo
2007-10-31 11:56
Ämne: Varför spelar vi imo....
Man försöker bli klar med ligan så snabbt som möjligt så att spelarna får vila lite innan EM.
Barcelona Ravo
2007-10-31 11:50
Statistik mot Valladolid (länk)

Lär inte bli lätt men hoppas att de blir en underhållande match
Annons: