/spanien/barcelona/forum/22110.aspx/spanien/barcelona/forum/22110.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Rambla
2007-11-04 12:18
Pio & Beautiful_Barca:

Kanske är Diarra också katalan? Det kan förklara varför domaren valde att titta bort när Diarra flertalet gånger manglar sina moståndare med armbågarna som en väderkvarn.

garsson:

Vad vet du om Schuster skämtar eller inte? Det är bara Kviborgs tafatta försök att släta över ett pinsamt uttalande. Om det är någon som skulle kunna häva ur sig ett sådant uttalande och verkligen mena det så är det just tysken.
Barcelona ZARM
2007-11-04 12:01
Ämne: "Schuster: The ....Hehe, vilket kvickhuvud Schuster är...är det vad vi ska tycka om hans uttalande, bli roade och skratta?? Så som hans spelare uppförde sig på plan ska Sevilla vara glada för att deras spelare inte är skadade. Ok, det kanske var lite hårt dömt när Ramos fick sitt andra gula kort, men han kunde ha fått det vid ett annat tillfälle. Det är för jävligt med tränare som "skämtar" bort domarnas insatser, speciellt med tanke på att det är domarna som ansvarar för spelarnas säkerhet. En sak är om domarna nonchalerar denna viktiga uppgift, då har de förtjänat att få kritik. Jag tycker domaren skötte sig bra igår!

Edit: Pio Pio// Så det var alltså spelare som skadade sig, inte ett dugg förvånad.
Real Madrid garsson
2007-11-04 11:57
Utdrag från artikeln: "Ska tilläggas att det ska uppfattas som ett skämt och att Schuster inte antyder att domaren påbrå skulle ha påverkat utgången av matchen." Men ni verkar ju inte bry er om att läsa hela artikeln utan bara rubriken...
Las Palmas Pio pio
2007-11-04 11:54
Beautiful_Barca
En pajas är vad han är Schuster, inte nog med att han börjar bli ovän med så gott som alla journalister som jobbar med Real Madrid under veckorna så börjar han nu klaga på domaren. Han glömmer bort Diarras armbåge på Crespo. En Crespo som nu är skadad en månad tack vare de.
Barcelona Beautiful_Barca
2007-11-04 11:24
"Schuster: The Referee Was Catalan, I Need Not Say More"

Vilken patetisk förlorare. Tyckte domaren var ganska rättvis igår. Kanske kunde blivit straff till Sevilla där när Kanute föll i straffområdet, men det kunde ha varit filmning också. Hur som helst så var hann ganska rättvis vilket är en ovanlig syn i Spanien. Ramos borde blivit utvisad tidigare.
2007-11-04 11:15
Ämne: När jag har läst det....
Intresseklubben antecknar...
Barcelona Kalle.
2007-11-04 09:06
Sök Nick: Kalle.
Ojoj, stortipparen. Sevilla - Real 2-0 och Barca-Betis 3-0. ;)

Visca el Barca!
Barcelona PILMÀ
2007-11-04 08:03
När jag har läst detn här artikel

((Barça-red talar ut! ))

så tyckte jag att det var ((*Gustaf + Anton*)) som uttalde sig på rätt sätt om alla sitationerna.
Barcelona ze nemo
2007-11-04 02:44
Messidonaa: Svårt att säga exakt när han är tillbaka men inom ett par veckor, i slutet av November.
Barcelona Messidonaa
2007-11-04 01:43
när är etoo tillbaks exakt ?
2007-11-04 01:42
Kan bara hålla med dig till 100%. Det är det mest klockrena köpet Barcelona någonsin har gjort. Han för mig, representerar laget minst lika mycket som Puyol gör.

Om jag ska sammanfatta FC Barcelona så kan jag säga att Puyol, Etó'o och Xavi har allt det som FC Barcelona handlar om. Hjärta, teknik, kämparglöd, passningsspel, cantera och återigen hjärta.

Nu meanar jag inte att klanka ner på andra spelare Absolut inte! Vil bara säga att allt kan sammanfattas i dessa tre. Hoppas ni fattar vad jag menar. Annars, skitsamma.

Messidonaa
Ca. 3 veckor skulle ag tro. Han tränar med laget nu, men man vill inte ha bråttom så jag tror att när han väl sitter på bänken så är han så gott som redo för en startplats.

Det är en jävla skillnad mellan att ha ETó'O eller den unga lilla Bojan där framme.

Ohh vad man längtar nu. Tror att Ronaldinho saknar honom minst lika mycket som jag!
Barcelona little_master
2007-11-04 01:26
Är det bara jag som saknar Eto'o så mycket just nu.
Hoppas att när han kommer tillbaka, så kommer han att vara lika hungrig som har var precis som han kom tillbaka efter sin förra skada. Han kommer motivera alla att börja springa genom att kriga och springa. Lejonet behövs som mest just nu när han kommer tillbaka och lyser med sitt spel och sitt slit.
Barcelona Blaugrana #99
2007-11-04 00:48
Grabbar kom på ett ämne vi kan snacka om t ex.
Hur vi ska spela imorron eller om våra spelare...

BARCA - BETIS 3-0:D
Barcelona Blaugrana #99
2007-11-04 00:40
La Cibeles :

Ej han kommer med ursäkter för att ni förlora , ta det som män.!!
Barcelona Suñol_
2007-11-04 00:39
Jag läste någonstans att Diego Capel har varit i Barcelonas ungdomslag någon som vet om det stämmer?
Barcelona Messilover19
2007-11-04 00:29
Till att börja med, utan att ha sett matchen eller utan att kritisera något lag. Vad skönt att Real förlorade. Skönt att Sevilla kanske kan hitta tillbaka till toppstriden och skönt att det nu förhoppnings vis bara är ett poäng mellan Madrid och Blaugrana.

Sen för fan grabbar, sluta bråka. Både Barca och Real har visat på bra fotboll (Barca - Lyon 3-0, Atletico 3-0, Madrid - Villareal osv osv.) Men varken Barca eller Real har spelat lysande alla matcher heller, Mot valladolid tillexempel. Det ser helt enkelt ut som att detta blir samma rysare som förra året, och det är kan bli två viktiga el clasicos iår. Konkuranns är bra right?
Barcelona Rambla
2007-11-04 00:28
Jag såg inte Madrids match mot Valencia och jag bryr mig heller inte. Det enda jag bryr mig om är hur Barcelona spelar och i ärlighetens namn så knackar spelet sen landslagsuppehållet. Ja, jag skyller på det för innan dess så spelade de riktigt bra fotboll. Det som oroar mig, precis som förra säsongen, är spelarnas fysiska status. De klarar inte av att sätta press på motståndarna, speciellt på bortaplan. Mot Sevilla, Atlético och Zaragoza så fungerade detta perfekt och då vann man och också relativt lätt. Efter det har det sett sämre ut. Med det laget Rijkaard har till förfogande så borde man nästa köra över allt motstånd i ligan. Ja förutom lag som Sevilla, Valencia och Madrid.
Barcelona Tomba11
2007-11-04 00:26
Ämne: vi leder ligan ändån....
Din spåkula borde putsas rejält efter kvällens utskåpning.
Real Madrid Real Madrid (L) Ronaldo
2007-11-04 00:23
Ämne: det roligaste är att....
Förlåt men jag förstår inte hur du menar. "Real fansen", bara för att 1-2 personer skrev det så ska det betyda att "alla" skrev det. Sevilla är inget dåligt lag att möta. Jag såg 2:a halvlek och då tyckte jag att det andra gula kortet på Ramos var tveksamt, men vad vet jag? han kanske gjorde massa fula saker i 1:a (vilket som jag inte tror på). Det var inte Valencia som spelade dåligt, det var Real Madrid som spelade bra. Vad är det svåra att erkänna? Jag har sett Barcelona 2 matcher denna säsong, och det var mot Rangers och Valladolid. Mot Rangers hade ni spelat, men Rangers försvarade sig skitbra så ni inte kom så mycket innanför straffområdet och Valladolid är inte dåliga. Dom har spelat lika mot Barca och Real. Dom försvarar sig så jävla bra. Men offensivt är dom inte lika bra. Dom hade ganska bra målchanser dom som borde suttit mot både Real o Barca.

Tack för mig!
Barcelona Rambla
2007-11-04 00:16
Men kan alla culés lägga ner pajasfasonerna här inne? Vi själva spelar knappast någon propagandafotboll för tillfället tänk på det. Hade vi spelat mot Sevilla i kväll med det spelet vi visade upp mot Valladolid vågar jag inte ens tänka på utgången.
Barcelona Blaugrana89
2007-11-04 00:14
Ämne: Får be om ursäkt för....
skönt att veta att det finns lite hyfsat folk hos er, efter att ha sett hur ni "fint och rent" ni spelar.
Barcelona Blaugrana89
2007-11-04 00:13
guud vad skönt det låter att säga det.
Slakten på Ramón Sánchez Pizjuán... får nästan rysningar!
Barcelona Blaugrana89
2007-11-04 00:12
Ämne: Jag säger bara: vill....
ni kommer aldrig att spela bra mot sevilla, så enkelt är det :) gå och lek med dina vita vänner på eran RM sidan nu, seså, Choppy Chop!
Barcelona Blaugrana89
2007-11-04 00:10
Ämne: vi leder ligan ändån....
du borde släppa det här mannen, att du orkar förneka att ni förlorade ärligt och att vi vann ärligt mot sevilla :)
Real Madrid Real_Madridas
2007-11-04 00:10
Jag säger bara: villareal- R.Madrid 0-5....
villareal - barca 3-1... hahaah
Barcelona Barcelonito
2007-11-04 00:08
Real_Madridas

Det e inte roligt att du avslöjar hur ligan kommer sluta :( vi andra har inte sett det. Förstör det inte för oss nu.
Barcelona Mot Nya Tider
Real_Madridas

Haha! Du tror på det?
Barcelona Messidonaa
låt oss vinna matchen imorn och därefter vara glada :D:D:D

då ere bara 1 poäng upp!
Barcelona Barça-fan
2007-11-04 00:07
Seså, slut bråka nu. Sevilla är inget dåligt lag som RM får stryk av. Ett Sevilla som ändå var ganska piskade att vinna idag. Kan tänka mig att nya tränaren känner sig aningen lättad.
Real Madrid Real_Madridas
2007-11-04 00:07
vi leder ligan ändån och vi kommer max att förlora 2 matcher till denna säsongen...
Annons: