/spanien/barcelona/forum/22108.aspx/spanien/barcelona/forum/22108.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barca-nist
2007-11-05 12:59
visste ni att real forum har stängt av alla inlägg från andra . varför kan de skriva här då?
Barcelona Taherinho
2007-11-05 12:53
Pilma

Tack för videon...Otroligt skööööööööön!!

Visca Barca!!

Ronaldinho...
Barcelona Barca-nist
2007-11-05 12:50
Kan inte Real madrid acceptera en förlust som många andra lag gör ? varför ska Real alltid spela den kungliga och den unika? sånt existerar inte längre. kolla Milans matcher de har förlorat minst 3 matcher pga grova domarinsats. Inte ens de gnäller så mycket.
Milan har förlorat 5 poäng pga domaremisstag som t.o.m självaste domarebasen har erkänt. real madrid förlorade redan i försata halvlek. ja alla vet domaren inte va bra men att skylla förlusten på domaren !? kom igen
Barcelona Rambla
2007-11-05 12:45
Det är snudd på parodi när realspelare efter matchen går ut och kritiserar domaren för att han tillät allt för hårt spel. Jag antar att de missade Diarras fula armbåge som krossade kindbenet på Crespo och gör att han är borta i en månad.

Det många glömmer är att Dani Alves deltar i så gott som varje anfall för Sevilla och är hyperfarlig nästan hela tiden. Han styr Sevillas offensiv och samtidigt så hinner han jobba hemåt på högerbacken. Det är imponerande.
Barcelona samot
2007-11-05 12:09
haahaha när fan snurra robinho upp alves :S ? hhahahha måste ja ha missat då :P
Barcelona G2S #27
2007-11-05 12:04
Rangers på onsdag nudå. Vad tror ni?
Barcelona Nemo
2007-11-05 11:47
Jag undrar om Kvibors i Real Madridredaktion kan stava till objektiv?

Jag verkligen avskyr hans spelarbetyg. Hur i all sin dar kan han ge Guti och Robinho en 4:a?

Så här skriver han om Robinho:

"Bra match igen från brassen! Snurrar friskt med Alves varpå den senare borde fått ett andra gult kort." Det låter som Alvés blev uppsnurrad till läktaren.

Men det roligaste är att han ger Guti en 4:a. Guti var placerad ut till vänsterkanten, men sökte sig in i mitten ju längre matchen led. Och det gjorde han till och med när Ramos fick sitt röda kort.

Vilken jäkla parodi på spelarbetyg.
Real Madrid Real_Madridas
2007-11-05 11:37
Ojojojoj ni som gillar dribblers kolla här!!
Barcelona Jugador
2007-11-05 08:34
PILMÀ

Haha, jag den var ju skön ;)
Barcelona PILMÀ
2007-11-05 07:31
Ämne: Ämne: Bojan K....
Kolla Dinho sista målgest när han pekar att all pratar skit om han Snälla kolla Roligaste målgesten jag har sett hittills.
Barcelona Palle Kuling....
2007-11-05 07:28
Kolla den här coola filmen där Deco skruvar in hörnor!
Barcelona Barca-nist
2007-11-05 04:04
jag vill helst inte ge 1.a plats till messi trots bästa spel ..han e för ung o kan tappa suget efter mer o bättre spel framöver ..jag vill se honom bli ännu mer hungrig.. han är ung..får jag pokalen så blir de ahh jag är bäst i världe o går de kanske neråt som de flesta gör. låt honom levrera mer sen kanske nästa år , sov gott gubbar
Barcelona sölta
2007-11-05 01:50
Ämne: När vi ändå är inne ....
Möjligt, men han har även gjort samma målgest i Paris SG.
Barcelona Isaac
2007-11-05 01:34
som jag ser det nu platsar inte ronaldinho i Barcelonas startelva, i alla fall inte när Deco är tillbaka. Då tycker jag hellre att man kan flytta upp Iniesta som en av de tre anfallarna.
Spelet får mer rörelse och går mycket snabbare med de spelarna på planen.
Många gånger när Ronaldinho får bollen stannar spelet upp och ofta betyder det att han efter några försök får vända hemåt och spela bollen bakåt.
I matchen mot Lyon och där omkring såg vi prov på Barcelona när dom verkligen är som bäst. Snabbt passningsspel, en grym rörelse och hela tiden med flera spelare som kan utmana och "göra sin gubbe". Då spelade Barca med iniesta, henry, messi och decco, xavi och tourre om jag inte minns fel.
Barcelona Fc Barcelona / Ronaldinho
2007-11-05 01:01
Ämne: När vi ändå är inne ....
Ja, det har han gjort. Jag har en bild på Etoo där han håller i hörnflaggan.
Barcelona Rambla
2007-11-04 23:53
När vi ändå är inne på Ronaldinhos målfirande i kväll. Första målet när han springer ner till hörnflaggan och snackar i den precis som det är en mikrofon. Det måste väl ha varit en hälsning till Samu? Jag har för mig att Samu gjort så någon gång.
Barcelona Lonestar
2007-11-04 23:48
Iniesta's fördel gentemot Fabregas är att han är kvickare i kroppen, dvs utförandet av finterna och passningarna går aningen snabbare.

Dock håller jag Fabregas spelsinne snäppet högre. Framförallt ståtar Fabregas med en sanslös målskörd.

Målgörandet är något Iniesta måste förbättra om han skall bli topp 3 (i min värld).
adiiL
2007-11-04 23:39
Lonestar

Ja, det gör dom!
adiiL
2007-11-04 23:38
r.Hyder

Aa han är liksom inte dendär som "alla vet vem det är" som Fabregas har blivit i Arsenal trots att Iniesta är lika bra, om inte bättre. Varför det är så kan man ju undra.
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
2007-11-04 23:36
Lonestar

Stämmer, plus att vi har: Fran Merida(arsenal) och Gerard Pique(Man Utd) där i england också som spås lysande framtider
Barcelona Lonestar
2007-11-04 23:34
Det är väldigt kul att se att Iniesta börjar få det beröm han förtjänar.

Även roligt att se att Barcelona kan ta fram egna spelare av den digniteten. Rätta mig om jag har fel, men visst kommer både Iniesta och Xavi (Fabregas) från egna ledet?
Barcelona r.Hyder
2007-11-04 23:32
Håller med om att Iniesta är rejält underskattad utanför Barça-kretsar dvs. Undrar hur hyllad han hade varit om han spelat som han gör nu i exempelvis Arsenal eller liknande?
adiiL
2007-11-04 23:32
Enligt mig går, just nu, Iniesta före Kaka och Fabregas.
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
2007-11-04 23:30
Kaka i milan..njaa? Inte i dagsläget och jag tycker inte man kan grunda det hela genom CL guldet... Messi är så grymt unik, det finns inte många som spelar samma fotboll som han.
Håller med om Iniesta och Fabregas, men jag tycker det finns så många av dom spel typerna.
Iniesta gillar jag skarpt, han är så jävulskt bra, världens mest underskattade spelare? dock börjar han få välförtjänta hyllningar nu!

Messi får absolut min röst! :)

Edit: stavfel
Barcelona r.Hyder
2007-11-04 23:28
Lonestar

Rätt. Dock måste jag säga att Kaka inte levererat lika mycket för Milan som Messi och Fabregas gjort för sina respektiv lag. Men det har ju mycket med att Milan är i en rejäl svacka att göra. Kaká är fortfarande en världsspelare. Min röst går ändå till Messí. Följt av Fabregas, Kaká och Iniesta :)
Barcelona Lonestar
2007-11-04 23:26
Ingen tvekan att Messi är kung för tillfället.

MEN att utnämna honom till världens bästa för tillfället är att ta i. Iniesta tillför Barcelona i princip lika mycket. Fabegras tillför Arsenal, förutom lika många mål som Messi, assist på assist. Kaka i Milan...

Men top 5, absolut!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-11-04 23:26
Kapten11

Ronaldinho var absolut inte i form under vm, han var slutkörd,stillastående och gick på halvfart om något.

När Ronnie är i form eller visar glimtvis av sin form då är det inte många positioner han inte klarar av.

Lionel Andrés Messi

Jag uppfatta också att det var åt de som kritiserat Ronnie som han gjorde målgesten mot. SKön var den, Ronnie meddelar att han är på gång på allvar nu.

:)
Barcelona Lionel Andrés Messi
2007-11-04 23:21
Ronnies målgest på sitt andra mål, tror det var menat till alla som kritiserar honom.
Barcelona Kapten11
2007-11-04 23:09
Barcelonito

Ronnies blick för spelet är fantastisk, men han klarar inte av att göra det han tänker för tillfället, se bara på hans passningsspel, som var briljant förr, idag slår han bort varenda djupledspass.

Ronnie spelade ju som inner i VM, det gick ju faktiskt inget vidare, och då var han väl i form?
Barcelona Afr3M
2007-11-04 23:05
--
Annons: