/spanien/barcelona/forum/22104.aspx/spanien/barcelona/forum/22104.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona ZARM
2007-10-28 21:02
Alltid dessa jämförelser, hur kan man ens jämföra Messi med Ronaldinho? Messi är i form, han är på väg mot de höjder Ronaldinho just kommit ifrån.

Holländaren// ha lite tålamod med Dos Santos, han är ung och vill väldigt mycket. Sen tyckte jag inte att han filmade så mycket.
Barcelona barba
2007-10-28 21:00
Ämne: Jag tänker inte titt....
Gå tillbaka till ditt knark, killen var en av de bästa på planen.
Dojjan
Som stort Arsenal fan, har jag alltid älskat Henry, coh det ser verkligen ut som Henry är på gång nu. Han har spelat bättre och bättre dem senaste matcherna helt klart. Härligt att han fick måla idag.

Tycker att han tog för sig mycket mer när Ronaldinho gick ut, någon som håller med? det ända som saknas nu är väl att hans avslut går i mål, han har missat en del lägen som han i normala fall gör mål på. Men jag är säker på att det kommer.
Barcelona Criff
Plankton, njaa håller inte med där. Tycker alla bara vaknar när Dinho inte stannar spelet.
Fast killen utmanade faktiskt idag 3 - 4 gånger och kom förbi 1 gång.
Jag ber att han kommer tillbaks!
Barcelona Mot Nya Tider
2007-10-28 20:59
Nästa omgång så förväntar jag mig att Valencia tar minst en poäng utav Real Madrid hemma, o vi går om de i och med en möjlig vinst mot Valladolid borta. Visst är det en svår uppgift, i och med att vi spelar borta, men tror vi klarar av det;D
Barcelona Plankton
2007-10-28 20:56
Criff

Skulle man tagit ut Henry eller Santos så skulle det ändå gått lika snabbt om inte snabbare.
Barcelona Criff
Holländaren, han drog ju honom i armen? och sen var på hans hälar. Han hade säkert kunna stå upp men han fick väl nog.
Barcelona Messi_CE_Iniesta
Stick holländaren! Dos Santos var riktigt bra,,,
Messi, vad säger man? :D
Barcelona MQUC
Vi gör en rätt dålig första halvlek och en helt ok andra, lite vätska på elden (lr glöden i det här fallet) när världens just nu bästa fotbollsspelare byttes in.

Trots det tar vi 3 poäng och det får man va nöjd över, intressant match nu kl 21, Valencia-Sevilla.
Delarocha RIP Puerta
Holländaren? Okej... Menar du straffen blir han dragen i armen i typ 2-3 sekunder... Utöver det vet jag inte men visst, sluta kolla. Jag lider inte av att du slutar kolla... Bara du inte fortsätter gnälla så är det lugnt för mig.
Barcelona Criff
2007-10-28 20:55
Nu kommer jag och klagar igen, men jag hoppas alla såg vilken tempskillnad det blev på samtliga spelare när Dinho gick av.
Barcelona Holländaren
2007-10-28 20:52
Jag tänker inte titta på fler matcher där Gio dos Santos deltar den här säsongen. Killen är ett fotbollsförstörande, filmande svin och det är jag inte intresserad av att titta på. Fyfan, filmat tre fyra gånger på en match, sorgligt.
Barcelona MQUC
2007-10-28 20:47
Underbart fint av Henry!

The-Bloody-AlboZ//

Skit i han, sånna är inte värd att lägga ner tid på.
Barcelona The-Bloody-AlboZ
2007-10-28 20:45
Johe ? har vi tur ?? haha skämtar du vad fick deportivo för utvisning idag ? hur många hans mål har ente domarna sketit i och ge andra lag mot real dena säsongen .. det e nog ungefär 8 st så snacka ente plus det där var straff santos var före honom
Barcelona MQUC
2007-10-28 20:45
de riktigt sjukt hur en 20 åring kan dominera i fotbollsvärlden så mycket som MESSI gör just nu, han visar upp ett ideal hur man spelar anfallsfotboll, och då spelar det ingen roll vad motståndet heter. Längtar så oerhört mycket till den 23e december.
Real Madrid Johe
2007-10-28 20:43
Spärrad/ Red
Barcelona Plankton
2007-10-28 20:40
Kyyyyyligt messi :D!!!!!!
Barcelona Plankton
2007-10-28 20:40
STRAFF!!
2007-10-28 20:36
gemför nu messi med ronaldinho ;) .. messi e mkt bättre på allt
Barcelona MQUC
2007-10-28 20:34
Bara jag som ser små tendenser hos Ronaldinho i den här matchen som speglar den riktiga Ronaldinho i 100% form, jag hoppas och tror att han kommer tillbaka till den han en gång var, eller rättare sagt till den han är innerst inne.

En sak som alla Blaugrana fans borde tänka på är att en riktig supporter stöttar sitt lag som mest i motgång, det gäller även en spelare i sitt lag, och så oerhört mycket som Ronaldinho har gjort för klubben är svårt för många att förstå, så stötta Ronaldinho till 100 istället för att tjata om att han ska säljas osv, för han kommer snart tillbaka i sitt riktiga ja och det vore som en kniv rakt igenom hjärtat om han gör det i en tröja tillhörande Milan eller Chelsea.
Barcelona Plankton
2007-10-28 20:32
Messi :D
Barcelona Abbe_
2007-10-28 20:24
Det ska bli intressant och se Guddy igen som imponmerade mot Rangers. Kul att Messi värmer upp också, men frågan är om det är mödan värt att slänga in honom nu. Jag ser nog hellre att han vilar med tanke på hans tuffa spelschema.
Barcelona Saman.
2007-10-28 20:21
Gudjohansen in! Verkligen kul! :D
2007-10-28 20:18
plankton eftersom du vet vad du snackar om vad e de jag har fel ?
Barcelona Plankton
2007-10-28 20:17
The-Bloody-AlboZ

Du verkar inte veta vad du snackar om.
Barcelona tarrak
2007-10-28 20:16
Plankton

Det är väl ganska uppenbart att det inte är ett taktiskt byte? Hur ofta byter man ut en mittback och lagkapten i halvtid när man leder med 1-0? Puyol grinade illa efter en närkamp i eget straffområde och har förmodligen någon känning. Bara att hoppas att det inte är alltför allvarligt.
2007-10-28 20:06
Delarocha RIP Puerta sluta gnälla på spelschema annars .. med dom här spelarna barcelona har just nu ska dom prestera mkt bättre än så här .. för 2 säsonger sedan hade dom likadant spelschema dom klara saj mkt bättre och med sämre spelare .. ronaldinho och raijkard e inget för barca bara och inse .. ni verkar ju gilla mer ronaldinho än vad ni gillar barcelona
Barcelona Plankton
Ehh, varför ta ut Puyol? Milito har ju gult kort och spelat en aning sämre än Puyol.
Delarocha RIP Puerta sluta gnälla på spelschema annars .. med dom här spelarna barcelona har just nu ska dom prestera mkt bättre än så här .. för 2 säsonger sedan hade dom likadant spelschema dom klara saj mkt bättre och med sämre spelare .. ronaldinho och raijkard e inget för barca bara och inse .. ni verkar ju gilla mer ronaldinho än vad ni gillar barcelona
Barcelona Smogen
ingen propaganga fotboll direkt...

1. varför är det inten barcaspelare som pressar bollhållaren?
2. varför är det ingen barcaspelare som gör sig synlig för bollhållaren när vi anfaller?
3. varför springer ingen i djupled, och när vi gör det, varför kommer ingen vettig passning till honom?
4. var är zambrotta i det offensiva spelet?
5. var är Henry i spelet (minus målet?), skulle inte han bjudas in mer?
6. varför måste alla barcaspelare hålla i bollen i MINST 3 sekunder innan passningen slås, passa direkt om du kan.

är det så att Rijkaard bett spelarna ta det lungt, för att vi ska spara spelarna till ett tungt matchande senare, eller är inställningen verkligen så jävla dålig?

Ps. skyll inte det dåliga spelet på Ronaldinho, alla spelar dåligt (utan Puyol, valdes och kanske toure), och man får väl vara glad att vi leder...
Annons: