/spanien/barcelona/forum/22099.aspx/spanien/barcelona/forum/22099.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Bojan Krkic#27
2007-11-01 18:56
Ämne: Jag har en kompis so....
Bojan har gjord 1 mål på dom minuterna han fått under 4 matcher, Giovani har fått börja från start dom senaste matcherna och får alltid spela minst 50min och ändå har han inte gjord nåt mål än. Man ska också se hur dom rör sig på plan deras speluppfattning och vad jag har sätt hittills är Bojan bättre på allt det.
Barcelona Jabbe
2007-11-01 18:22
Hur Läänge Är Abidal och Henry ?
Barcelona Barca_Fan_87
2007-11-01 17:49
Ämne: När sänds matchen? S....
Här kan ni titta på matchen. Klicka på GolTv. kl 22.00
Barcelona Messi_CE_Iniesta
2007-11-01 17:16
Någon som kan länka mig till det extremt sköna klippet på Valdes, när han springer och inte nuddar linjerna på planen(hoppas ni förstår vad jag menar)... har letat men inte hittat det!

Valdes For Spain!
Barcelona PILMÀ
2007-11-01 17:07
Ämne: Jag har en kompis so....Själv gillar båda de är två av världens mest lovande Spelare/talangerna i framtiden.
Jag vet att det är lite svårt och välja mellan två Spelare som Spelar för ditt lag.
Men om det blir ett måste att välja en av så hade jag nog tagit Bojan kan inte föklara varför jag väljer Bojan.
Vad tycker ni andra då?
Men man kan ju ha olika åsikter och det här var mitt åsikt.

Galáctico
Förresten matchen sänds inte på tv4+ utan tv4sport med start kl 22:00

Visca el Barça y Giovanni + Bojan.
Barcelona Criff
2007-11-01 16:59
Galactico, ganska svårt att jämföra 2 spelare när den ene spelat varenda match på försäsongen och den andra spelade 1 match. Också rätt svårt att jämföra med tanke på hur mycket mer speltid Dos Santos fått än Bojan i A-laget. Sen får man heller inte glömma att Bojan är 1 år yngre än Dos Santos.
Dos Santos var också med förra året på försäsongen.
Ingen utav dem har fått sina genombrott utan lär sig för varje gång dem får spela och träna.
Jämföra är nog lättare när båda fått en plats i laget.

qwertyuiop, det var en slö match, man såg att dem hade blivit tillsagda att ta det lite lugnare med tanke på hur slitna vissa spelare var efter landslagsinsamlingen.
Galáctico
2007-11-01 16:48
Jag har en kompis som hejar extremt på Barca och hatar extremt Real Madrid. Vi snackar alltid om fotboll när vi ses, möts på msn osv. Det finns knappt något som vi är överens om när det gäller ämnet Fotboll.

härom veckan snackade vi om bojan och Santos. Han påstod att Bojan är klasser bättre än Santos medan jag påstod det motsatta. Jag frågade varför han tyckte som han gjorde så svarade han " bojan har redan gjort 900 mål under sin tid i Barca" och jag sa " Ja i ungdomsakademin, men vad har det med grejen vi talar om att göra?" Och så kunde han inte säga något och då sa jag "Kolla vad de har gjort i A laget än för att döma de utifrån vad de har gjort när de va 13 år. Santos vann skytteligan i Barca under försäsongen - I A LAGET!". Så min fråga till er är: Vem av oss har rätt?
Barcelona Suñol_
2007-11-01 16:07
Eusebio tillbaka till sin hemmaplan! En annan stor liten lirare som kom därifrån är De La Cruz som är en stor Barcelona ikon!
Galáctico
2007-11-01 16:07
När sänds matchen? Sänds den på TV4 Plus? Jag planerar för att se den!

Hoppas Messi startar.
Barcelona tribente_magico
2007-11-01 15:25
hoppas bojan startar med messi och ronaldinho idag!
Barcelona tribente_magico
2007-11-01 15:24
qwertyuiop/ du har klart o tydligt bara sett den matchen på hela säsongen, annars går det inte och säga så. dom har spelat fantastiskt i många matcher.
qwertyuiop
2007-11-01 15:19
Såg första halvlek av Barca-Almeria i helgen (orkade inte kolla mer). Helt ärligt så var det bland sämsta jag nånsin sett, alla kategorier. Vad har hänt med det fartfyllda och roliga Barca som man alltid kollade på för något år sedan?
Barcelona PILMÀ
2007-11-01 14:57
Måste bara säga BOJAN BOJAN BOJAN.
Hoppas inte att Guddy börjar som CF för Bojan BOJAN BOJAN.
Villarreal Fill
2007-11-01 13:48
Jag tycker att det är Bojans tur att starta idag, då Gio startade senast. Sen gillar jag personligen Bojan mer :)

Barcelona Rivaldo88
2007-11-01 13:38
-------------------VALDES------------------------
-----Zambrotta----Puyol--Milito----Sylvinho------
------XAVI--------TOURE/MARQUEZ------INIESTA-----
------MESSI-------BOJAN/DOS SANTOS---RONALDINHO--

Såhär lär väl Barcelonas uppställning se ut! Valdes i mål känns lika självklart som Puyol som lagkapten, Zambrotta till höger känns också givet,Puyol och Milito i mitten samt Sylvinho som assisterar Abidal för dagen...Sylvinho som jag personligen tycker alltid gör bra ifrån sig på sin kant, grymma kombinationer med Dinho, ser bra ut! Iniesta och Xavi på mitten kan nog ingen rubba då Deco återhämtar sig! Vem av Toure och Marquez som tar Pivote rollen vet bara EL MAESTRO, men jag ser gärna Marquez där för dagen då Toure inte får matchas för hårt och riskera att bli skadad, ett misstag man gjorde med Eto'o som man pressade för att han skulle komma tillbaka!Hade inte varit helt fel att använda Crosas men det är bara en tanke! Vi har ändå match till helgen och då kan vår käre GIGANT återta sin Pivoteposition! Till höger i anfallet lär vår käre Messi vara tillbaka och vår käre Dinho som för dagen har med sig sitt leende ute till vänster på anfallet! I mitten är det en öppen fight, om Mister inte väljer att skrälla med Gudjohnsen, då jag hoppas på Bojan då han är en mer renodlad forward och där Dinho inte behöver flytta in centralt! Men likväl kan Dos Santos spela på denna position!

Hoppas att Barcelona vinner idag, gärna med stora siffror! Det är dags för Barcelona att visa samma storform som man hade för bara ett år sedan!

Visca la BArca!
Barcelona Taherinho
2007-11-01 13:14
Dawelito

det fanns förut en barcasida fcbarcelona.dk eller nåt. En dansk supportersida där man kan ladda ner alla Barcas mål. Klicka på videomål så kan du sen ladda ner.

Alltså jobbigt och skriva det här men R*** var GRYMMA igår. jag var uppe och såg matchen, och helt ärligt så njöt jag av deras fotboll. Sist jag gjorde det var ungefär när de spelade ut Manchester U borta med Redondo och dem. hahahha

Sorgligt men sant. I alla fall Barca måste vinna ikväll. Inte måste men spelet borde i alla fall vara mycket mycket mycket bättre än sist. Jag tror inte det blir så lätt som Kim tror på inför matchrapporten men men jag HOPPAS. Tror att Dinho kommer vara grym idag, HOPPAS!!!

Visca Barca

P.S. SNälla Barca, Vinn!! Vinn!!
Barcelona Barcelona_Villutz
2007-11-01 13:07
JAHA! PÅ MED BARCA TRÖJAN IDAG! IDAG SKA VI VINNA ENKELT ANNARS ÄR DET PINSAMT!
Barcelona Dawelito.
2007-11-01 12:52
Är det nån som vet var man kan ladda ner alla barcas mål ?
2007-11-01 11:33
Varför inte låta Bojan starta?
Barcelona G2S #27
2007-11-01 11:18
Inte spelar väl Dos Santos centralt idag? Det lär bli R10 som spelar där. Tror mer på Dos Santos som kantlöpare
Real Madrid King_raul [r.i.p Antonio Puerta]
2007-11-01 10:54
Klint,
Det har inget som helst med fotboll att gora, precis som ditt svar till mig inte heller har nagot med fotboll att gora. Ater till fotbollen.
Barcelona Lionel Messi 19
2007-11-01 10:36
Gammla storbacken Baresi ha vill Messi i Milan, det kan han ju bara drömma om! Messi kommer inte lämmna barça på 10 år hoppas jag :D:D

Forza Messi!!!!!!!!!!
2007-11-01 10:34
Så klart dom hade dåligt försvarsspel...
Heleguera spelade ju! :D
Barcelona Klint
2007-11-01 10:19
King_raul [r.i.p Antonio Puerta]

Du ska nog inte definiera Ramblas uttalande som en frågeställning. Han bekräftar mer sin egen hypotes om ditt stundande besök. Följdaktligen ser det inte bra ut att inleda en mening med ordet "och". Men va fan har detta med fotboll att göra?
Real Madrid King_raul [r.i.p Antonio Puerta]
2007-11-01 10:14
Ze nemo,
Om du laser forsta meningen i Ramblas svar till mig ser du att han staller en fraga till mig "bara vantade pa att du skulle titta in", saledes ar det helt i sin ordning att skriva "Och" som forsta ord i en mening nar det ar ett svar pa en fraga.
Barcelona Tompa
2007-11-01 09:50
Oavsett Velencias form så är det imponerande av marängerna att vinna med 5-1 på Mestalla. Nu gäller det att vi inte underskattar Valladolid i kväll. Det är ingen "måste vinna match" men Shusters mannskap går som tåget så jag vill gärna att vi inte tappar poäng.
Barcelona Klint
2007-11-01 08:35
Emadinho

Väl formulerat och jag håller med dig till viss del. Tycker dock att du bör ha förståelse för att vissa som skriver här på Svenskafans inte har uppnåt byxmyndig ålder. Ingenting som du reflekterat över?

Sen hade det väl varit något av en kraftfull paradox om vi hade suttit här och hyllat Real Madrids spel. Skulle Mona Sahlin offentligt gå ut och hylla Reinfeldts politik?

Självklart tror jag att du förstår att vi inser att Real Madrid spelar bra fotbolll, om än för tillfället. Men varför skulle vi sitta här och t.ex. diskutera om Robinho är i sitt livs form eller inte. Kunde faktiskt inte ha brytt mig mindre.

Slutligen så vill jag att du först tar en titt i erat egna forum. Sen kan du komma hit och skriva. Personligen anser jag att dina kommentarer saknas substans och verklighetsförankring. Dels för att du missar åldern på dessa individer som skriver, dels för att du inte förstår att vi håller på Barcelona och slutligen för att du har skitit i det blå skåpet.

Tack för mig.
Barcelona Kalle.
2007-11-01 08:10
Man vet ju aldrig vad man ska tro. I pressen kan vilket skit som helst skrivas.

Dock, skönt att läsa!
Barcelona Suñol_
2007-11-01 02:26
El Gitáno: Ja väldigt intressant.

Jag märker att jag bara skriver surgubbe kommentarer hela tiden ska bättra mig!
Starkt av marängerna, känns som vi får inte tappa poäng imorgon...
Barcelona El Gitáno
2007-11-01 02:14
En lite kul, men totalt onödig sak, för er som är intresserade...

Jag och min kompis (han hejjar EXTREMT mycket på Real Madrid) spelade Fifa 08. Han får på ett brasseskott med Cannavaro och utbrister; JA! FERNANDO CANNAVARO!
Annons: