/spanien/barcelona/forum/22085.aspx/spanien/barcelona/forum/22085.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Barcelona_Villutz
2007-11-10 14:20
Vinst idag!! Matchen visas på TV4 Sport om någon kanske undrar.
Barcelona barçaroffe
2007-11-10 14:19
Beguiristan

Har du last Arsenals resultatrapport for forra sasongen. Fortsatter man sa har ar man kanske den rikaste klubben i varlden inom kort.
Emirates stadium maste snarare raknas som en tillgang allteftersom man amorterar av pa den. Dessutom pagar redan nu diskussioner om att bygga ut den for 20.000 askadare ytterligare. Aven om detta nog blir av tidigast om nagra ar!
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-11-10 14:17
Mr. Del Bosque

Ni vann ligan ingen snack om saken, försök inte starta nåt du inte kan avsluta.

Jag njuter iallfall att Madrid inte kan spela fin underhållande fotboll som när ni hade figo,zidane,ronaldo.

Njuter så otroligt mycket.
2007-11-10 14:16
Mr. Del Bosque

Du må ha roligt men jag är orolig för ditt sätt att skriva helt seriöst, 20 år och tycker detta beteende är roligt dessutom sänder signaler att du sluta skolan alldeles för tidigt!

2007-11-10 14:14
Cesc#4

Till vilket pris då?
Och det var väl nån säsong med Rivaldo som vi spela Uefa, annars under din livdstid så har väl Barca varit med i cl.
Barcelona barçaroffe
2007-11-10 14:14
del Bousqe

Forstar att du vill retas lite har inne. Det ursaktar endast liite dina 2 senaste faniga inlagg. Alla som inte ar direkt korkade, eller omedvetna om La Liga, vet att Barca forlorade guldet forra sasongen pa grund av att hungern efter ett tredje raka guld inte var den ratta.

Man bokstavligen gav bort det till Madrid de sista omgangarna. Visa lite tacksamhet istallet for tramsa! Samt respekt for detta forum, tack.
Spanien Cesc#4
2007-11-10 14:12
Ride_The_Big_One(6) //

Deras ledning har inte vart lika katastrofal som eran dem lyckas iallafall alltid spela i champions league.
Barcelona Leo_Messi19
2007-11-10 14:11
Mr. Del Bosque

Du är 20 år och skriver som en fjortis. DET ÄR ILLA
2007-11-10 14:11
Mr. Del Bosque

Helt rätt att han blev en flopp hos oss, vi hade en katastrofal ledning ni förstår väl sånt?

Vi fick en ny tränare/ledning och ny spelide som han inte passa in i.
Har även hänt er så ja förstår inte varför du vill ta upp sånt när de även hänt er.

Som tur är har vi ingen galen cowboy vid styrelsen som styr och ställer, kan du säga samma sak?

Även om skadan redan är gjort kan du inte påstå att Mijatovich och presidenten varit bra för er?
Barcelona Beguiristain
2007-11-10 14:09
Arsenal är knappast den rikaste klubben i England, du glömmer att klubben har enorma skulder att skriva av på stadion.
2007-11-10 14:07
Mr. Del Bosque

Om du hade vett i skallen skulle du se varför vi nämner Messi vs carlos/cannavaro sekvensen. Eller det har inte med vett att göra utan ork. :D

Om du scrollat ner så ser varför det togs up, en madrid fan kom in och skrev att robinho lekte sönder våra försvarare. Då kontrades det tibax på detta maner.

FÖRSTÅR DU NU?

Försök inte att dra slutsatser du inte har nån som helst aning om lilla du. Det är inte jag som skriver som en 15 åring iallfall, är det nån som är en nybliven fan så sätter jag 50 cent på att det är du som är det.
Barcelona barçaroffe
2007-11-10 14:03
Cesc!

Arsenalsupporter som du tycks vara liksom jag, men nu ar du ute och cyklar.
Bojan Djordic blev aldrig nat. Barcas Bojan lar bli nagot! Jag ser alla barcas matcher, daremot vet jag inte vad du har for underlag for dina bedomningar. Men tank dej garna for lite innan nasta inlagg!
2007-11-10 14:01
Vissa lag köper talanger och andra skapar dem.

Fan va najs det känns att kunna säga detta med hedern i behåll, visst köper även vi men ganska många spelare från den egna ledern i laget.

Cesc

Du får gilla brasse dribblande spelare hur mycket du vill, men sätt då till ett att DU tycker han har bättre teknik och gör det inte till ett faktum att robinho ska ha bättre teknik. För teknik är fan inte bara finta hit och dit stillastående.
När har jag snackat politik lilla du?

Jag har sett hans inhopp, läs det jag skriver jag syftade inte på hans "okej" prestationer utan att ni köper talanger.

Messi,bojan,puyol,iniesta,xavi,valdes är inga spelare vi pungat ut en massa pengar för precis som vissa andra(nämner inga namn).
Därimot har Arsenal en grym scout team.
Spanien Cesc#4
2007-11-10 13:59
Ride_The_Big_One(6)//

Då glömmer att vi skapar stjärnor ni forslar ut dem.
Walcott är en mycket bra fotbollspelare har ni inte sett hans lyckade inhopp jämt.
Barcelona Beguiristain
2007-11-10 13:58
Robinho måste ju bara vara en av La ligas mest underpresterande spelare i förhållande till vad som förväntades av honom.

Han snittar inte ens ett mål var fjärde match, det för en spelare som köptes in som just anfallare till det humana priset av 230 mille.

Att gämföra Robinho med Messi är ju inte ens möjligt, de spelar på helt olika nivåer, Messi är redan en av Argentinas största fotbollsspelare, Robinho skulle jag personligen inte ranka bland Brasiliens Top 10, han är en aldeles för ojämn och kass avslutare.
Barcelona barçaroffe
2007-11-10 13:57
Sedan kan ju det dar med tekniken diskuteras. Messi ar ju totalt enfotad, men han ar javulsk med den foten.
Och med den teknik han har nar han springer igenom forsvaren i den hastigheten, det klarar inte Robinho!
2007-11-10 13:57
Cesc#4

Egen produkt, vi hypar upp han så mycket vi vill. Hur mycket kosta eran talang walcott månne?

Ni köper talanger vi skapar dem!
Spanien Cesc#4
2007-11-10 13:55
barçaroffe//

Denne Bojan så upphaussad snälla han är lika bra som bojan djordic var. Finns många unga fotbolls spelare som gjort massa mål i U nivå men vet vi ju alltid vart 90% av dem hamnar.
Barcelona Jycken
2007-11-10 13:55
vi får 10 frisparkar utanför straffområdet mot real.. det blir 10 - 0 =)
2007-11-10 13:54
Mr. Del Bosque

Han har säkert lyckats dribbla bort nån, ingen som har förnekat det men att komma in hit som madrid fan och säga att Robinho förnedrat oss är att ta i.

Ronaldinho prestion i bearnesås stadium var förnedring!

Yttra dig inte så mycket när ni haft (IVAN THE TERRIBLE HELGUERA) Pavon the robovop
Spanien Cesc#4
2007-11-10 13:53
Cristocea//

Bucarest får se upp så inte vi klor liverpools målrekord "brorsan".
Real Madrid Mr. Del Bosque
2007-11-10 13:52
Och roonie då, gråter så fort nån rör han, han kanske ska lägga ner wannabedomarkarriären å gå med spanska kåren, jag tror han blir en bättre domare asså.
Barcelona barçaroffe
Cesc

Vad spelar det for roll om man kan jonglera med bollen nar veffektiviteten ar narmast noll. Fotboll gar ut pa att gora mal. Messi gor manga mal. Robinho gor fa mal, sa anfallare de bada ar!

Skulle vilja saga att var 17-aring Bojan redan nasta sasong springer forbi Robinho.
Spanien Cesc#4
Ride_The_Big_One(6)//

Lägg ner din politiska snack jag orkar inte leta etfer en ordbok när jag vill diskutera fotboll. Prata fotbolls språket dem messi kuta förbi är två backar en redan på nedgång och en som inte är bra nånstans en i landslaget. Jag föredrar Robinho och Ronaldinho skills än en kutande maradonna imitatör.
Och vad är hans riktiga position? för han står alltid så långt bak så att han upphäver offsiderna.
2007-11-10 13:51
Föresten, jag har alltid undrat, är Oleguer en fotbollsspelare?
2007-11-10 13:51
grabbar lugna er, robinho lyckades inte alls finta bort nån i barcelona, speciellt inte ROBOTguer, oj ja menar, oleguer..
Barcelona Cristocea
2007-11-10 13:49
Det handlar om smak brorsan, gillar du Brasiliansk samba? Eller Argentinsk tango?
Barcelona barçaroffe
2007-11-10 13:49
Du ar nog trots allt en aning enogd Gudi! :-)
Barcelona Cristocea
2007-11-10 13:48
Cesc#4//

Du kan inte jämföra brasiliansk fotboll med Argentinsk fotboll, Messi och Robinho. Det är två helt olika fotbollspelare med olikt spelstil.
Annons: