/spanien/barcelona/forum/22080.aspx/spanien/barcelona/forum/22080.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Feedriik
2008-05-21 23:48
Jag tyckte synd om terry när han halka vid straffen
Fan vad kul det var när ronaldo missa! Inte för att jag gillar nåt av lagen men jag ogillar ronaldo starkt!
Barcelona Messidinho_10
2008-05-21 23:47
United förtjännade detta trots allt. fan vad tyckte synd om C.R när han missade straffen. Jag föredrar united förre chelsi alla dagar i veckan.
Barcelona Ghazza
2008-05-21 23:45
Det är inte så att jag har glömt Terrys jäkla nickmål mot oss i CL.. Men det är en spelare man har respekt för helt enkelt. =)

Nåja, United kan få gotta sig åt detta, samtidigt som vi bygger vidare.
Barcelona tarrak
2008-05-21 23:42
Haha! Ett Barcaforum där folk tycker synd om Chelsea. Det trode man inte för två år sedan. :)
Barcelona Rambla
2008-05-21 23:39
Alltså den där van der Saar, det är en riktig djävul på straffar. :D
Han har en del trix för sig, provocerar alltid straffläggarna. En riktig bad ass.
Barcelona älskabarcelona
2008-05-21 23:38
Gud va tungt det måste kännas för terry nu asså! Stackar chelsea som förtjänade detta .
Barcelona Ghazza
2008-05-21 23:35
Usch, jag skulle inte vilja vara i Terrys skor nu.
Barcelona Rambla
2008-05-21 23:35
Chelsea, you lose.

Belletti gjorde vad han skulle till skillnad mot träbenet Terry. ;)
Barcelona Jugador
2008-05-21 23:32
Aj, synd Terry där.
Barcelona Ghazza
2008-05-21 23:27
Belletti hur säkert som helst ;)
Barcelona FC-Barcelona
2008-05-21 23:21
Oha789

Det märker du ifall han är :D, men jag tror dem knipper Keita med :D
Barcelona Oha789
2008-05-21 23:18
Hej Grabbar!

jag undrar om nån vet hur förhandlingarna med Del Nido gick för Daniel Alves?
Barcelona OkkaPokka1
2008-05-21 22:41
Jag lutade mig också till Chelsea i början, men sen efter 1-1 av Lampard så vände det direkt.

Gillar inte sånna turliga grejer...
Barcelona petersays
2008-05-21 22:39
Hoppas Chelsea tar hem det. De är lite underdogs och får många domslut mot sig. Då sitter det fint att smacka in ett par mål i förlängningen. Tevez m.fl. har spelat rätt fult med.
Barcelona Jugador
2008-05-21 22:37
Tilläggstid. Spännande final, lutar mig lite åt Chelsea's sida ändå. :)
Barcelona OkkaPokka1
2008-05-21 22:19
Jag vill att beletti byts in och avgör till Chelseas fördel ;)
Barcelona petersays
2008-05-21 21:59
När det officiellt går vi ihop och skickar en blomkvast till karln! ;)

Precis allt ni säger annars. Det behövs verkligen spelare som visar sådan hängivenhet och god attityd. Han har ju upprepade gånger bedyrat att han vill fortsätta spela, och han verkar ju vara på gång formmässigt med. Återigen så bevisas det att gammal är äldst.

Frågan nu är bara vem som kommer på spela i anfallet framför honom och Abidal. Jag tycker inte att vänsterbackarna har utnyttjats till fullo i offensiven när Henry spelat.
Barcelona Kim
2008-05-21 21:17
Ämne: Härligt med Sylvinho....
Jag är definitivt beredd att hålla med dig. Sylvinho har visat egenskaper som definitivt har saknats hos övriga spelare. Han har varit den pådrivare, uppmuntrande spelaren som applåderar alla andra hela tiden. Att han sen är precis så offensiv som en ytterback behöver vara, gör att han har vuxit till skyhöga nivåer hos mig. Jag har tidigare kritiserat Ezquerro för att ha varit enbart en schysst snubbe i laget, men denna gång känns det befogat att behålla Sylvinho till viss del beroende av den positiva attityden. Att sen våra unga adepter Giovanni och Krkic hela tiden talar gott om brassen och hur han leder dem in i laget och coachar dom rätt, visar bara att han också har truppens stöd också.
Barcelona Holländaren
2008-05-21 20:55
Härligt med Sylvinho. Min absoluta favoritspelare i dagens Barcelona.
Barcelona A.Gaudi
2008-05-21 20:35
man utd var verkligen inte överlägsna oss, nej.

men vi var inte heller SÅ himla bra. vi har ju hela säsongen haft otroligt svårt att göra mål och vi blev nollade två matcher i rad. det är inget vi ska hymla om.
Barcelona Messidinho_10
2008-05-21 20:07
Fan va surt att se CL-finalen utan Barcas deltagande. Ska jag vara ärlig så förtjännade inte ManU att spela finalen ikväll, för VI spelade ut skit laget utan att lyckats göra mål så jävla surt!! Hur som helst.. Visca Barcelona
Barcelona Kapten11
2008-05-21 19:32
Måste säga att Keita är det absolut bästa förslaget som Decos ersättare hittills. En tvåvägsspelare som dessutom har en hästspark till skott, precis vad som behövs!

Visst, Diego är en fantastisk spelare offensivt, men jag är tveksam till att han passar i den rollen. Dessutom så verkar han inte aktuell.
Barcelona petersays
2008-05-21 19:21
Eftersom barca själva lägger ut denna artikel kan vi nog ta för givet att Sylvinho stannar en säsong till. Mycket bra beslut av ledningen, en suverän spelare att ha på bänken - och inte alls dum från start heller.
Real Madrid petter.l
2008-05-21 18:55
Unicef: Man kan göra klart affärerna, så klart, men spelaren ansluter inte till truppen förrän tidigast 1 juli
Barcelona Unicef
2008-05-21 18:45
är de så att övergångar kan göras nu fast fönstret ej är öppet?
Barcelona Oha789
2008-05-21 18:09
är det idag Laporta ska sitta en lång tid i möte med Del Nido om förhandlingarna för Daniel Alves?
Barcelona Lujàn
2008-05-21 17:55
Hoppas verkligen att Ronaldinho lyckas komma tillbaka till nästa säsong ävon om det inte är särskilt troligt.

Men vem vet, nu när vi ska få en ny tränare och hårdare regler behöver det ju inte vara helt omöjligt om han bara stannar i klubben?
Barcelona Oha789
2008-05-21 17:39
Rambla

Så jävla bra sakt det är det jag ville säga till dom.. så fort jag börja snacka om Ronaldinho så börjar folk nega och kalla mig medgångsfans.

som du sa Titta framåt.

men så fort jag sa det så sa de till mig att jag är en Ronaldinho älskare och att jag inte fått som jag trot mig och då är jag förbannad på de.
Den här forumet är ibland så jävla keft att det inte är sant, nån bodde rätta till detta forum nångon.
Barcelona Kim
2008-05-21 17:37
Jag tror nog mest att folk undrar hur man kan skämmas för att en spelare som Ronaldinho har burit kaptensbindeln. Vad du sen tycker, det är upp till dig. Vill du tycka att folk här inne är keffa, så varsågod.

Exakt vad Ronaldinho har gjort och inte gjort, vet vi inte. Media spekulerar - som alltid. Jag är stolt för jag vet vad Ronaldinho har gjort för Barça, det Barcelona som jag har stått upp för i snart 20 års tid.

Jag kan helt enkelt inte glömma målet mot Sevilla, där Ronaldinho tunnlar två spelare innan han drar bollen i ribban, ner i målet och upp i nättaket igen.

Jag kan inte glömma målet mot Milan, där Ronaldinho tvärvänder bort italienarnas mittbackar och slår bollen otagbart förbi Dida.

Jag kan inte glömma målet mot Chelsea, där Ronaldinho stillastående, utan att någon vågar attackera honom, siktar in sig och stillastående skruvar bollen runt Cech.

Jag kan inte glömma matchen mot Real Madrid på Santiago Bernabéu, där han är så magisk att hemmapubliken står upp och applåderar honom.

Jag kan inte glömma målet mot Villarreal, där Ronaldinho tar emot bollen på bröstet och vänder bort sin back, för att slutligen dra en cykelspark i bortre krysset.

Jag kan inte glömma matchen mot Real Sociedad som länge stod 0-0 innan Ronaldinho trasslar sig fram, får frispark, och knorrar in denna i högre krysset.

Jag kan helt enkelt inte skämmas för en spelare som har gjort allt detta för Fútbol Club Barcelona. Att han befinner sig där han är idag är ingenting annat än tragiskt. Det bevisar bara att han är människa, och att alla bör tas hand om maximalt innan allt bara går för långt. Ronaldinho har varit och kommer förbli en av de stora i klubbens historia, oavsett om han lämnar staden i sommar eller om hans karriär är över, eller om han stannar och gör succé återigen.
Barcelona Rambla
2008-05-21 17:33
Okej, folk får självklart ha precis vilka åsikter de vill, speciellt angående ämnet Ronaldinho. Dock bröjar det bli djävligt irriterande och uttjatat att ideligen behöva läsa småungars bittra kamp mellan de som är anti-Ronaldinho och de som är pro-Ronaldinho. Har ni så förbannat svårt att acceptera andras åsikter, värderingar och känslor? Acceptera följande för fan:

- Han har problem, hur stora eller vad för typ av problem kan vi inte vara hundra procent säkra på.

- Han har varit fantastisk och otroligt viktig för Barcelona sen han anlände 2003.

Gå vidare nu, sitt inte och klanka ner på andra i inlägg efter inlägg, bara för att de inte känner eller tycker som er. Ingen nämnd, ingen glömd men sluta med tjafset NU!
Annons: