/spanien/barcelona/forum/22078.aspx/spanien/barcelona/forum/22078.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona La_BARCA!
2007-12-22 11:48
Det sägs att vi är väldigt intresserade av Arsenal spelaren Alexander Hleb. Txiki Bergiristain säger att han skulle passa perfekt i Barcas spel. Vad tycker ni om det?

Själv tycker jag det är en hur bra värvning som helst.
Barcelona OkkaPokka1
2007-12-22 11:45
RONALDINHO! RONALDINHO! RONALDINHO! RONALDINHO!
Den mannen kommer ha show på söndag, de känner jag verkligen på mej.
Siempre Futbol.
2007-12-22 11:18
Jag blir faktist mörkrädd hur alla Culés ständigt försvarar Ronaldinho.

Först är det väl lika bra att säga att jag är en Culé så det inte blir upplopp på forumet.

Det är EN dag kvar till El Clasico. Kanske full fokus som gäller? Ronaldinho är en stor människa och det vet alla, men killen har faktist klivigt över gränsen ett flertal gånger nu.

Läser man artikeln på SPORTS hemsida förstår man varför Rijkaard blir så frustrerad.

Visca Barca!
Barcelona La_BARCA!
2007-12-22 11:12
FCB#19

Man ser att han skämtar med alla. Härlig person Dinho är.
Barcelona FCB#19
2007-12-22 11:07
vilken krönika snackar ni om Pio Pios elr

vilken hemsida??
Barcelona Tompa
2007-12-22 11:02
Dan före dan nu. Vi vinner matchen och när det vankas El Clasicó bryr jag mig faktiskt inte om hur vi vinner, hur spelet ser ut så länge det inte handlar om godkända offsidemål, filmade straffar och liknande.

Sen vad gäller Calderon, vad ska man säga? "Messi platsar inte i Real". Är så dumt påstående att det egentligen inte förtjänas att bemötas men karln är väl avundsjuk på att Messi inte är marängspelare.
Barcelona PILMÀ
2007-12-22 10:25
Ämne: Ronaldinho har skämt....Bojan Krkic#27

Va? sälj han bara för att han skämtar med sina lagkamrater och verkar ha det ganska roligt?
Jag ser detta ett positiv tecken som (( andreasbarca)) förklarade i sin före inlägg.
med sylvinho skulle inte Ronnie bråka med han är en av hans bästa kompisar enligt Ronaldinho.
och som vi ser är citatet från MARCA? HEL NO.
killen ska känna sig avslappnad och det bästa på tränningarna vet att du är/var emot att ronnie stannar kvar i klubben och sa förut och säger det nu igen (SÄLJ HAN?
har läst några av dina inlägg där det mest påstår ((SÄLJ DINHO))
inte en chans ööööh gud tack för det.

andreasbarca

Håller med dig att Ronnie ska känna sig väldigt avslappnad i tränningarna med tanke på att han har stor press på sig.
Barcelona andreasbarca
2007-12-22 10:01
"Jag bryr mig inte om vad han gjort". Näe så att han fört oss till ett antal titlar senaste åren bryr dig inte? Jag ser det som positivt att han skämtar, höjer humöret på truppen. Med den pressen han lever i från fans och media är det väll bra att han kan vara avslappnad på träningarna. Sen blir jag förvånad över att det är Sylvinho som lackar till. Men vi få hoppas att detta bara var en bagatell. Bättre att Dinho skämtar än att han har samma härliga inställning till träningen som Guti ;)
Barcelona Bojan Krkic#27
2007-12-22 08:58
Ronaldinho har skämtat mycket på träningarna men det gick för långt han och Sylvinho började knuffas lite. Rijkaard fick ta ett snack med Ronaldinho så han lugna ner sig.
Är det så här Ronaldinho beter sig efter suttit på bänken så säger jag sälj honom jag bryr mig inte vad han har gjort vi lever i nuet.

Kolla på länken videon ligger åt höger
http://www.elmundodeportivo.es/
Barcelona zsson
2007-12-22 08:47
Ja lite resfeber har man
Ronaldinho från start
4-1 eto`o två Ronaldinho två så kan babyn få trösta
Barcelona Kalle.
2007-12-22 08:10
Underbara bilder på Ronaldinho.

Då åker man till Barcelona idag och laddar upp inför imorgon :D Imorgon blir det väl en mäktig frukost och sedan lite shopping på dagen, innan man beger sig till Nou Camp. 3 pinnar till blaugrana!

Visca el Barca!
Barcelona Messidonaa
2007-12-22 02:28
haha bästa bilden från gårdagens träning!
Barcelona Taherinho
2007-12-22 01:26
Tobias Garcia eller om ditt nickname ar Pio Pio...

UNDERBAR KRONIKA!! Du tog orden ur min mun. Sitter nu i Barcelona framfor datorn pa sprakskolan och njuter av din kronika. Otroligt roligt att jamfora Marcas version av dagens traning har i Barcelona och alla inslag av kanalerna har. Hahahahaha...det ar som om de beskriver tva helt olika varldar...

Aterigen, irriterande att jag inte har biljetter till sondagens match, men det ar kanske lika bra, JAG AR ALLDELES FOR NERVOS!!! Och Ronaldinho kommer starta...HELT SAKERT!!!

Fran Barcelona till er alla...Bonanit i Visca BarÇa!!!
Deportivo Denari
2007-12-22 01:17
Ämne: Ämne: Game_1 ....
För att jävlas med alla fotbollsälskare. Idioter.
Barcelona La_BARCA!
2007-12-22 00:56
Katten_86

Jag håller med dig att det är töntigt av Calderon att säga Messi platsar inte i Real. Men vem bryr sig låt han säga vad han vill? Ja vet att man tar åt sig för man älskar Barcelona och självklart Messi. Men skit i det. Tänk positivt att vi ska krossa Madrid. Så får vi se sen vad Calderon eller Mijatobitch säger;)

Visca Barca!
Barcelona Game_1
2007-12-22 00:47
Ämne: Game_1

tv4 sport....
Ahhh. :( Förstår inte varför. Vanligtvis brukar Tv4+ sända på den tiden, varför gör de så att Tv4 sport sänder?
Barcelona Katten_86
2007-12-22 00:43
Att Messi inte skulle ta en plats i Real? jag vet inte men det känns som om Calderon idiotförklarar sig själv och sin kompetens. Alla här vet att messi är världens bästa spelare och skulle gå in i alla startelvor i alla lag. Samtidigt undrar jag, vem skulle "peta" messi, eller vems plats skulle han inte ta i real?

Calderon o Real vilket jävla skämt!!
Barcelona La_BARCA!
2007-12-22 00:42
Game_1

tv4 sport sänder matchen.
Atlético JJ
2007-12-22 00:40
Mycket läsvärd krönika ! Äntligen fler som säger det: Real är ett överskattat lag med fjantar som pampar.
Barcelona Game_1
2007-12-22 00:32
Ah, längtar så mycket tills på söndag. Någon som vet vilken kanal som ska sända matchen?
Real Madrid iceice
2007-12-22 00:27
Hej

Jag och en kompis åker ner till Barcelona för att se matchen mot Murcia i Januari. Vi är självklart sugna på att se en träning, är det någon som vet ifall det är någon idé att försöka ta sig till La Masia, ser man någonting? Är träningarna alltid stängda?
Lukas.RP
2007-12-22 00:00
Ämne: Tack Lukas.

Är ba....Jo tidningar som Marca & As målar ju upp våran klubb som om vi vore sämst på alla sätt, så fort de för möjlgheten till det. Alla uttalanden som kommer från Barçaindivider vinklar dem till något dåligt, de verkar ganska rädda för oss. Annars skulle väl de inte lägga ner så fasligt mycket tid på att skriva skit om oss?
Las Palmas Pio pio
2007-12-21 23:54
Tack Lukas.

Är bara lite irriterad hur målningen av klubben görs av viss media, jag kräver inte Sport lr El Mundo Deportivo behandling men kräver absolut en mer verklig bild av föreningen.
Lukas.RP
2007-12-21 23:52
Förträfflig krönika Pio! Alltid lika bra. :-)
Barcelona Barcelonito
2007-12-21 23:29
Haha skulle inte Messi ha en plats i Real? Inte Kaka heller enligt honom. Den mannens hjärna måste ställas i museum så folk kan beskåda hur en efterbliven sådan ser ut. Krävs det mer än en hattrick som 19åring för att platsa i Real? hehe... så patetiskt.
Barcelona Exclusive
2007-12-21 23:25
Låter intressant Pio! =)
Barcelona Barca#1(R.I.P PUERTA)
2007-12-21 23:25
Skicka mejl till tv4 så att dom flyttar matchn från tv4sport till tv4+.

http://tv4.se/omtv4/420218.html
Barcelona L.Messi19
2007-12-21 23:18
Pio pio

Ja man kunde inte ha bett om en lättare lottning nästan trots Celtic är grymma på hemma. Alla lag som är kvar är ju bra ;)
Las Palmas Pio pio
2007-12-21 23:16
Ja, lottningen var väl inte så dum. Äntligen har Barcelona lite tur med lottningen ska man tillägga, men nu gäller det att bevisa att man är bättre än Celtic. Tvivlar dock inte en sekund att vi tar oss vidare från åttondelen. Kan meddela att jag håller på å pillar lite på en ny artikel..Snart uppe på sidan.
Barcelona L.Messi19
2007-12-21 23:16
Madridistan som skrev "hahahaha det var det dummaste jag hört idag"

Du tycker inte att Calderons utalande är dummare? ;D
Annons: