/spanien/barcelona/forum/22076.aspx/spanien/barcelona/forum/22076.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Real Madrid robinho_#10
2007-11-10 21:00
Braxingen

om jag skulle skrivit med ett konto som hette "barcelona-lover" t.ex så skulle du acceptera det jag skrev, men bara för att det står Robinho så ska du börja hacka på inlägget och Real. pinsamt
Barcelona Oha789
2007-11-10 20:59
fattar ni inte det är inte spelarnas fel..

föra året mitt i sesongen så byte rejkaard taktik..

ja han förstod att en taktik byte måste hända och han testar det mitt i sesongen mycket fel..

han gör en enuu mer misstag där han inte tränade laget under sommaren då vi hadde tränningsmatcher och då kunde han byta taktik. jag kommer inte bli chockad om han byter taktik om en månad till nåt spelarna inte vet nånting om...

rejkaard ska inte ta ett snack med spelarna det är laporta som ska gå till rejkaard och säga att en förbätring ska ske eller så blir du sparkad, precis som han gjorde för 2 månader sen och ni såg när rejkaard höjde sig så kom resultatet.

Ronaldinhos misslyckande är rejkaard skyldig till!
Barcelona Bojan Krkic#27
Ämne: Real Madrid (L) Rona....
Det har gått emot i ett år nu! 0titlar
Barcelona Woods
Allt detta snack om att de måste förbättra bortaspelet.. Var i h-e är det någonstans??
Det ser precis ut som det gjort hitills på bortaplan, om inte värre!

Så fort Getafe närmar sig vårat straffområde sitter man som på nålar. Men när FC Barcelona bollar runt kring Getafes straffområde, då är det nästan så man somnar..

Vad är det för jävla fel!!?!
Barcelona Nemo
Rivaldinho9 // Haha! Med den här nivån på forumet så har bara han som skrev att Essien, Cesc och Diego ska komma klarat av att överträffa ditt inlägg. Bona nit!
Barcelona Captain Fantastic!
2007-11-10 20:58
Vad jag inte skulle ge för att sätta Luis Enrique som andretränare nu!

Skräm våra spelare till döds, för de spelar som en bunt jävla kärringar nu.

Vem är bättre nu då? Ronaldinho eller Luis Enrique/Hagi? jag kan lova er alla att Lucho och Hagi hade utträttat mycket mer i en match av denna karaktär.

Och vart är löpningarna för in i HELVETE!!

Thuram sluta spela dina tragiska långbollar på Henry, de ger inget skit, för att dina uppspel suger!!
Barcelona Barcelonito
2007-11-10 20:58
Än en gång ska Rijkaards coachning sättas på prov. Förut har han oftast misslyckats och nu får han kanske en av hans sista chanser o visa vad han kan. Tror att Laporta, Txiki och Soriano förstår att det inte kan fortsätta såhär om vi ska vinna ligan.
Barcelona Messidonaa
2007-11-10 20:57
Barcelona Braxingen
2007-11-10 20:57
Real Madrid (L) Ronaldo

Yes, han ville titta på världens bästa klubblag.

robinho_#10

Nej, vad säger du det som? Getafe-supporter? Visste väl att ni aldrig kunde hålla på ett lag. De må vara låg nivå här, men vi försöker i alla fall göra någonting åt det. Till skillnad från...

Bojan Krkic#27

Ja! Så gör vi! Om 2 år kanske vårt lag består av Ibrahimovic, Inzaghi, Wilhelmsson, Drogba, Rooney, Cristiano, Guti, Ramos osv. Då vinner vi inga titlar. Å andra sidan mister vi en medgångssupporter som dig. Helst så skulle jag se att du skippade attityden om att byta halva laget när det går emot oss och ta det som en riktig supporter.

----------------------------------------------
I övrigt så kommer bytet lägligt. Undrar dock vem som blir utbytt. Jag skulle även (förutom Henry) kunna tänka mig Ronaldinho.

Barcelona Nemo
2007-11-10 20:56
Captain Fantastic! // Haha! Jag kanske borde ta tillbaka det jag sa om Hagi under förmiddagen? ;-)

Snälla, vi har fortfarande 45 minuter på oss. Och om vi skulle ta in Bojan så tror jag nog inte att han hade utträtat mer än Henry. Om någon ska in så är det Gudjohnsen.
Barcelona SaM__-
haha vad är det för nivå på forumet!.. "håll käften" " dra åt helvete "... Komigen nu! Alla är väl medvetna om att Barca inte spelar bra nu, det räcker !
Barcelona El Culé
Skall vi försöka styra upp det lite på forumet inför andra halvlek?

Istället för att ta reda på vems fel det är så skall vi kanske försöka se framåt och istället hoppas på en vändning?

Spelarna skall kämpa och visa vilja, men ni är minst lika uppgivna.
Barcelona KeLLeFeNi
3 mål nu av barca
Barcelona Messidonaa
2007-11-10 20:55
Boixos Nois 81

för han lyckades med det senaste matchen ;)
och när man är målvakt då tänker man inte så mycket på att släppa tunnel ;)
Barcelona Mot Nya Tider
Om man inte ser en bättre inställning hos spelarna i andra halvlek så kommer jag fan börja tvivla på Frank Ríjkaard och hans coachande. Men jag tror definitivt att spelarna kommer skärpa allting under andra. Det kan ju inte bli sämre.
Barcelona Rivaldinho9
Snacket om att man inte behöver bjuda fansen på något på bortaplan är så jävla sjukt. Fatta att det är 2007 och alla har TV hemma. Fan håller dom på med?? Seriöst, finns ingen vilja. Inställningen är skit. Hoppas att Capello tar över, han skulle inte tolerare en sån inställning. Dags Att spark MC Hammer som manager nu.
adiiL
Sluta skyll så mycket på enskilda spelare det är hela laget som inte presterar.. Vet i helvette inte vad som är problemet för Barcelona att spela borta.
Barcelona Messidonaa
vi vänder matchen nu i andra halvlek :D
Barcelona Boixos Nois 81
2007-11-10 20:54
Varför försöker Henry alltid tunnla målvakten?? Har ni märkt det?
Barcelona Bojan Krkic#27
Är det bara jag som har tröttnat på Ronaldinho? han gör massa felpassningar och tappar bollen.
Real Madrid Real Madrid (L) Ronaldo
Ämne: Någon som har en fun....
Är du säker på det?

Ni har mycket bollinnehav men ni har inte dom riktiga heta målchanserna. Men jag kan nog tro att ni gör mål innan min 60.
Spanien Cesc#4
Mot Nya Tider//

Mycket konstigt hur Laporta kämpa för Henry egentligen det är också lite Henrys fel att han går dit utan glöd.
Barcelona Leo_Messi19
2007-11-10 20:53
Ämne: HENRY E SÄMSTA SPELA....
Va fan säger du din jävla idiot. Du kan dra åt helvete tycker jag
Barcelona Barcelona#7
Jag tycker att vi måste göra några byten.

Henry Ut - In Bojan
Barcelona Captain Fantastic!
Vilket jävla uselt spel! Att våra spelare inte skämms av att spela som en bunt jävla kärringar! Kämpa för in i helvete, så jävla uselt.

Vem är bättre nu? Hagi eller Ronaldinho? Ja Ronaldinho har talangen, men jag kan lova er alla att Hagi hade uträttat mycket mer i en match av denna karaktär. För det första hade han nog markerat vem det är som bestämmer från början, orka med dessa tragiska lojja fasoner våra spelare visar nu!

Och löpningar för in HELVETEEE!
adiiL
Dåligt av Henry men vi måste ge honom mer tid. det är inte lätt att anpassa sig till Barcelonas spel. Han var ju inte heller beredd på att få spela så mycket direkt då ingen räknade med Etoos långvariga skada.
Barcelona Adriano_
Det är inte Ronaldinhos fel, utan Rejkaard som låter honom spela. Tycker synd om Ronaldinho han gör ingenting med fart längre. Tycker Rejkaard ska göra ett byte på honom och sätta in Gudjohnsen och sätta Iniesta på Ronaldinhos plats. Bojan ska komma in efter 10-15min om inte Henry höjer sig i den andra.
Barcelona Gaucho_10
2007-11-10 20:52
När inte ens messi spelar så bra, då är barca riktigt dåliga!
Man ska inte skylla allting på Henry, men vi fixar det fan : ) , heja på bara : )
Barcelona Bojan Krkic#27
Det som stör mig mer är att dom sen går ut och säger att dom har kämpat på plan! eller som dom sa förra säsongen att dom hade lärt sig nåt.
Barcelona Kalle.
Inte henrys fel. Hela laget spelar skit.
Bara Puyol som krigar!

SKÄRPNING! Bara dom ändrar inställning och höjer sig i andra halvlek vänder barca på detta.
Annons: