/spanien/barcelona/forum/22069.aspx/spanien/barcelona/forum/22069.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona FCB#19
2007-11-10 21:16
blir det mål på frisparken så slår jag över till MR Bean
Barcelona FCB#19
2007-11-10 21:16
blir det mål på frisparken så slår jag över till MR Bean
Barcelona Oha789
2007-11-10 21:12
jag skrevfel inte taktiska förendringar formations förendringar gjorde han och jag menar då 3-4-3

men du märkte att det inte löste sig mot liverpol..

men jag hoppas du förstår vad jag menar med att rejaard är den som ska höja sig inte spelarna.
Barcelona Messidonaa
2007-11-10 21:09
ett tidigt kvitteringsmål skulle sitta fint nu
Barcelona Nemo
2007-11-10 21:07
Oha789 // Rijkaard spelade enbart 3-4-3 för att han ville gå vidare mot Zaragoza i cupen. Gick vidare gjorde vi, och sen hamnade vi i underläge i returen mot Liverpool. Och då trodde Rijkaard att 3-4-3 skulle lösa sig igen. Det gjorde det inte. 3-4-3 var ingen taktiskt ändring permanent, utan bara kortsiktigt.

Du har fortfarande inte svarat på frågan: Vilken taktiska ändringar har han gjort?

Kom igen nu, culés. Lite positivt! Får vi ett mål nu av tex Henry. Så kommer 15 stycken som skrev att han var värdelös plötsligt skriva att han är bäst i världen.

Man vänder ofta kappan efter vinden
Barcelona Oha789
2007-11-10 21:06
ut med abidal in med sylvinho som har en bra fart och löpvillig på sin vänsterkant och det kan sätta fart på ronaldinho.

tycket jag allafall!
Barcelona Messidonaa
2007-11-10 21:03
Zambrotta IN
Thuram UT
Barcelona Oha789
Nemo

föra årets 3-4-3 skörde han föra året kanske var den bra men då skulle han tränna på den under sommaren ?
Barcelona r.Hyder
Mycket bra av Rijkaard att göra ett byte direkt i halvtid. Zambrotta IN Thuram UT. Komigen nu Barça!
Barcelona El Culé
robinho_#10:

Strunta i det bara. Lugna puckar.

Kom igen nu grabbar! Possitivt nu! Jag förväntar mig betydligt högre nivå när jag kommer tillbaka sen!

Visca el Barcelona!
Barcelona Messidonaa
2007-11-10 21:02
Nu börjar det!!
Barcelona Meley
Taktiken kanske spelar roll, men det är inte de som gör en irriterad. Det är inställningen, vart är den? Det ser inte ut som man vill vinna.
Barcelona Messidonaa
Nu hoppas vi bara på att de inte blir några bildstörningar som i första halvlek!
Barcelona Braxingen
robinho_#10

Absolut, av den enkla anledningen att man städar upp utanför sin egen dörr innan man ger sig på andra.
Barcelona Nemo
2007-11-10 21:01
Oha789// Du som är så kunnig, vad för taktikändringar har Rijkaard gjort som du lagt märke till?
Barcelona Leo_Messi19
2007-11-10 21:01
Kan bara hålla med. Försöker Thuram slå ännu en långboll mot henry så kastar jag ut tvn. angående målet så var det alldeles för mycket bolltittande.
Barcelona Mot Nya Tider
2007-11-10 21:00
I ett sånt här läge skulle Real Madrid vända matchen och vinna med 1-3. Det gjorde de väldigt ofta förra året om jag inte minns fel. Varför ska inte vi då, med bättre kvalitè och klass kunna göra det? Kom igen nu fan!:)
Barcelona Messidonaa
Ronaldinho gör 1 mål i andra halvlek det är jag säker på

han ahr inte fått en enda frispark nu, alltså en frispark där de går att sätta in bollen i mål.
Real Madrid robinho_#10
Braxingen

om jag skulle skrivit med ett konto som hette "barcelona-lover" t.ex så skulle du acceptera det jag skrev, men bara för att det står Robinho så ska du börja hacka på inlägget och Real. pinsamt
Barcelona Oha789
2007-11-10 20:59
fattar ni inte det är inte spelarnas fel..

föra året mitt i sesongen så byte rejkaard taktik..

ja han förstod att en taktik byte måste hända och han testar det mitt i sesongen mycket fel..

han gör en enuu mer misstag där han inte tränade laget under sommaren då vi hadde tränningsmatcher och då kunde han byta taktik. jag kommer inte bli chockad om han byter taktik om en månad till nåt spelarna inte vet nånting om...

rejkaard ska inte ta ett snack med spelarna det är laporta som ska gå till rejkaard och säga att en förbätring ska ske eller så blir du sparkad, precis som han gjorde för 2 månader sen och ni såg när rejkaard höjde sig så kom resultatet.

Ronaldinhos misslyckande är rejkaard skyldig till!
Barcelona Bojan Krkic#27
Ämne: Real Madrid (L) Rona....
Det har gått emot i ett år nu! 0titlar
Barcelona Woods
Allt detta snack om att de måste förbättra bortaspelet.. Var i h-e är det någonstans??
Det ser precis ut som det gjort hitills på bortaplan, om inte värre!

Så fort Getafe närmar sig vårat straffområde sitter man som på nålar. Men när FC Barcelona bollar runt kring Getafes straffområde, då är det nästan så man somnar..

Vad är det för jävla fel!!?!
Barcelona Nemo
Rivaldinho9 // Haha! Med den här nivån på forumet så har bara han som skrev att Essien, Cesc och Diego ska komma klarat av att överträffa ditt inlägg. Bona nit!
Barcelona Captain Fantastic!
2007-11-10 20:58
Vad jag inte skulle ge för att sätta Luis Enrique som andretränare nu!

Skräm våra spelare till döds, för de spelar som en bunt jävla kärringar nu.

Vem är bättre nu då? Ronaldinho eller Luis Enrique/Hagi? jag kan lova er alla att Lucho och Hagi hade utträttat mycket mer i en match av denna karaktär.

Och vart är löpningarna för in i HELVETE!!

Thuram sluta spela dina tragiska långbollar på Henry, de ger inget skit, för att dina uppspel suger!!
Barcelona Barcelonito
2007-11-10 20:58
Än en gång ska Rijkaards coachning sättas på prov. Förut har han oftast misslyckats och nu får han kanske en av hans sista chanser o visa vad han kan. Tror att Laporta, Txiki och Soriano förstår att det inte kan fortsätta såhär om vi ska vinna ligan.
Barcelona Messidonaa
2007-11-10 20:57
Barcelona Braxingen
2007-11-10 20:57
Real Madrid (L) Ronaldo

Yes, han ville titta på världens bästa klubblag.

robinho_#10

Nej, vad säger du det som? Getafe-supporter? Visste väl att ni aldrig kunde hålla på ett lag. De må vara låg nivå här, men vi försöker i alla fall göra någonting åt det. Till skillnad från...

Bojan Krkic#27

Ja! Så gör vi! Om 2 år kanske vårt lag består av Ibrahimovic, Inzaghi, Wilhelmsson, Drogba, Rooney, Cristiano, Guti, Ramos osv. Då vinner vi inga titlar. Å andra sidan mister vi en medgångssupporter som dig. Helst så skulle jag se att du skippade attityden om att byta halva laget när det går emot oss och ta det som en riktig supporter.

----------------------------------------------
I övrigt så kommer bytet lägligt. Undrar dock vem som blir utbytt. Jag skulle även (förutom Henry) kunna tänka mig Ronaldinho.

Barcelona Nemo
2007-11-10 20:56
Captain Fantastic! // Haha! Jag kanske borde ta tillbaka det jag sa om Hagi under förmiddagen? ;-)

Snälla, vi har fortfarande 45 minuter på oss. Och om vi skulle ta in Bojan så tror jag nog inte att han hade utträtat mer än Henry. Om någon ska in så är det Gudjohnsen.
Barcelona SaM__-
haha vad är det för nivå på forumet!.. "håll käften" " dra åt helvete "... Komigen nu! Alla är väl medvetna om att Barca inte spelar bra nu, det räcker !
Barcelona El Culé
Skall vi försöka styra upp det lite på forumet inför andra halvlek?

Istället för att ta reda på vems fel det är så skall vi kanske försöka se framåt och istället hoppas på en vändning?

Spelarna skall kämpa och visa vilja, men ni är minst lika uppgivna.
Annons: