/spanien/barcelona/forum/22062.aspx/spanien/barcelona/forum/22062.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Spanien Cesc#4
2007-11-10 14:39
Nemo//

Jag må ha överdrivit om Bojan men i Katalonien behandlar ni han som sverige behandlar Zlatan är man inte barca fan tycker man det är tjatigt.

Vi heter Arsenal FC inte Emirates torrare humor får man leta efter.

Barcelonito//

Jag ska inte nu börja leka besserwisser och kalla dig dum och inte ha dina fakta straight men av dem du nämnde är det bara tre st som klassa som talanger när vi köpte dem. Sagna Eboue Hleb var redan förbi det stadiet när vi köpte dem. Grejen med Eboue var att han spela i ett skit lag som Beveren. Men Hleb dominera i stuggart och Sagna var ju franska ligans bäste högerback.

Ni skapa inte Fabregas utan det var en kärlkes stund mellan mor och far. Däremot kan Wenger ta åt sig hela 60% av äran för det är tack vare Wenger han är där han är idag inte Barcelona.
Barcelona Barcelonito
2007-11-10 14:37
Ska man kalla Messi Maradona wanabe så kan man lika gärna kalla Fabregas en Guardiola wanabe. Guardiola är också hans idol så likheterna finns. Sen att Bojan är lika bra som Djordic medan Walcott är världens bästa är ju löjligt. Bojan är iaf uppfostrad i Barcelona och en spelare som Arsenal flera ggr försökt värva. Arsenal är den klubben som köper supertalanger från hela världen och tar åt sig äran. Ska jag nämna några? Clichy, Eboue, Sagna, Walcott, Fabregas, Van Persie, Hleb. Det här är bara killar i startelvan som köptes unga. Sen finns det ju flera flera andra. Så Arsenal är inte ett skit bra på att utveckla egna talanger. Inga engelsmän i startelvan och 2 i hela truppen. Det säger väl allt?

Vi i Barcelona kan däremot vara stolta över alla världsspelare vi har skapat och som är på väg. Messi, Fabregas, Iniesta, Puyol, Xavi, Valdes, Bojan, Dos Santos...

Arsenal har inte vunnit NÅT med deras unga spelare. INGENTING... Vänta till slutet av säsongen då ser ni att de fortfarande inte håller.
Barcelona barçaroffe
2007-11-10 14:30
Cesc

Det var verkligen inte menat som en ursakt. Det finns inga ursakter for Barcas floppande i slutet av forra sasongen. Forklarade bara min och aven lagets asikt. Manga av spelarna och aven ledningen bad fansen om ursakt for den bedrovliga avslutningen och lovade att det inte skulle upprepas i ar.
Madrid spelade inte bra ifjol.

Man van guldet for att Barca slarvade bort det. Min, men aven Barcas officiella asikt.
Barcelona Nemo
2007-11-10 14:28
Cesc#4 // Ja, fan att inte Sven Göran-Ericsson startade med Walcott. Då hade England vunnit sin andra VMtitel. Walcott är ju typ bäst i världen.
Barcelona Nemo
2007-11-10 14:27
Är det helgdag för nötter idag?

Cesc#4 påstår att Bojan inte är någonting, en Madridsta påstår att Guti kan bli lika stor som Zidane. Har världen blivit knäpp?

Först om Bojan. Han dominerar när han spelar med jämnåriga, du måste ha i åtanke att han bara är 17 år gammal. Och kommer att bli bättre. Tacka gudarna att inte Emirates FC kom och slängde upp pengar på bordet och skickade över honom.

Och sedan till den mest absurda kommentaren jag någonsin hört. Att Guti kan bli lika stor som Zidane.

Guti är ett mediakåt äckel och Zidane är ett levande geni.

Och ja, ni har Robinho. Vi har Ronaldinho!
Spanien Cesc#4
2007-11-10 14:26
tribente_magico//

Den som lever får se, själv har Walcott vart uttagen till VM som 16 åring vilket inga av era talanger har på sin merit lista.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-11-10 14:24
Mr. Del Bosque

Vi har backup även om han är vår bästa back, du har inte följt med transfern som skedde under sommaren va?

Det är lugnt när vi möts så kommer du se en annan krullig mittback, bli inte orolig det är inte Puyols tvilling brorsa utan Milito som Madrid rata en gång i tiden för de ansåg han vara för skadebenägen.

Vi har iniesta om Ronaldinho inte kan spela, våra unga spelare har utvecklats så han behövs inte lika mycket som tidigare. Såg nyss att du också märkte att vi klarar oss utan Ronaldinho. bra däär. :D

Det är du som vill jemföra spelare, vad är din poäng?

Vi vann cl med Valdes som alla tycker är sämst, skulle ni klara er med nån annan än Casillias?

Barcelona tribente_magico
2007-11-10 14:23
Cesc#4// ja det finns massa ungdomar som gjort massor med mål i U, inkl bojan, men förstår inte att du kan kalla han upphaussad.! har man inte kommit nånstans om man spelar i u 21 landslaget och är 17 är?, och redan gjort ett ligamål för barcas A lag!, och att skriv att han är lika bra som flopp bojan är ju inte annat än ett stort skämt?, fast ja antar att du inte mena allvar där.
Barcelona barçaroffe
2007-11-10 14:22
Skitsnack! Barca gav bort guldet. Det star jag for. Jag sag personligen de matcher LIVE man skankte bort poang pa grund av att installningen inte var den ratta.
Ha garna en annan asikt, men lat mej ha min!

Barcelona Barcelona#7
2007-11-10 14:22
Mr. Del Bosque//

Han heter Valdes och han är FC Barcelonas Målvakt

Red//

Bra att ni spärrade han
Real Madrid Mr. Del Bosque
2007-11-10 14:20
Nu räcker det! Spärrad. /red
Alla som inte är enögda fans vet att om Sevilla hade haft en bredare trupp så hade de vunnit ligan!

Resterande lagen var en skugga av sig själva.

Barcelona Barcelona_Villutz
Vinst idag!! Matchen visas på TV4 Sport om någon kanske undrar.
Barcelona barçaroffe
2007-11-10 14:19
Beguiristan

Har du last Arsenals resultatrapport for forra sasongen. Fortsatter man sa har ar man kanske den rikaste klubben i varlden inom kort.
Emirates stadium maste snarare raknas som en tillgang allteftersom man amorterar av pa den. Dessutom pagar redan nu diskussioner om att bygga ut den for 20.000 askadare ytterligare. Aven om detta nog blir av tidigast om nagra ar!
2007-11-10 14:17
Mr. Del Bosque

Ni vann ligan ingen snack om saken, försök inte starta nåt du inte kan avsluta.

Jag njuter iallfall att Madrid inte kan spela fin underhållande fotboll som när ni hade figo,zidane,ronaldo.

Njuter så otroligt mycket.
2007-11-10 14:16
Mr. Del Bosque

Du må ha roligt men jag är orolig för ditt sätt att skriva helt seriöst, 20 år och tycker detta beteende är roligt dessutom sänder signaler att du sluta skolan alldeles för tidigt!

2007-11-10 14:14
Cesc#4

Till vilket pris då?
Och det var väl nån säsong med Rivaldo som vi spela Uefa, annars under din livdstid så har väl Barca varit med i cl.
Barcelona barçaroffe
2007-11-10 14:14
del Bousqe

Forstar att du vill retas lite har inne. Det ursaktar endast liite dina 2 senaste faniga inlagg. Alla som inte ar direkt korkade, eller omedvetna om La Liga, vet att Barca forlorade guldet forra sasongen pa grund av att hungern efter ett tredje raka guld inte var den ratta.

Man bokstavligen gav bort det till Madrid de sista omgangarna. Visa lite tacksamhet istallet for tramsa! Samt respekt for detta forum, tack.
Spanien Cesc#4
2007-11-10 14:12
Ride_The_Big_One(6) //

Deras ledning har inte vart lika katastrofal som eran dem lyckas iallafall alltid spela i champions league.
Barcelona Leo_Messi19
2007-11-10 14:11
Mr. Del Bosque

Du är 20 år och skriver som en fjortis. DET ÄR ILLA
2007-11-10 14:11
Mr. Del Bosque

Helt rätt att han blev en flopp hos oss, vi hade en katastrofal ledning ni förstår väl sånt?

Vi fick en ny tränare/ledning och ny spelide som han inte passa in i.
Har även hänt er så ja förstår inte varför du vill ta upp sånt när de även hänt er.

Som tur är har vi ingen galen cowboy vid styrelsen som styr och ställer, kan du säga samma sak?

Även om skadan redan är gjort kan du inte påstå att Mijatovich och presidenten varit bra för er?
Barcelona Beguiristain
2007-11-10 14:09
Arsenal är knappast den rikaste klubben i England, du glömmer att klubben har enorma skulder att skriva av på stadion.
2007-11-10 14:07
Mr. Del Bosque

Om du hade vett i skallen skulle du se varför vi nämner Messi vs carlos/cannavaro sekvensen. Eller det har inte med vett att göra utan ork. :D

Om du scrollat ner så ser varför det togs up, en madrid fan kom in och skrev att robinho lekte sönder våra försvarare. Då kontrades det tibax på detta maner.

FÖRSTÅR DU NU?

Försök inte att dra slutsatser du inte har nån som helst aning om lilla du. Det är inte jag som skriver som en 15 åring iallfall, är det nån som är en nybliven fan så sätter jag 50 cent på att det är du som är det.
Barcelona barçaroffe
2007-11-10 14:03
Cesc!

Arsenalsupporter som du tycks vara liksom jag, men nu ar du ute och cyklar.
Bojan Djordic blev aldrig nat. Barcas Bojan lar bli nagot! Jag ser alla barcas matcher, daremot vet jag inte vad du har for underlag for dina bedomningar. Men tank dej garna for lite innan nasta inlagg!
2007-11-10 14:01
Vissa lag köper talanger och andra skapar dem.

Fan va najs det känns att kunna säga detta med hedern i behåll, visst köper även vi men ganska många spelare från den egna ledern i laget.

Cesc

Du får gilla brasse dribblande spelare hur mycket du vill, men sätt då till ett att DU tycker han har bättre teknik och gör det inte till ett faktum att robinho ska ha bättre teknik. För teknik är fan inte bara finta hit och dit stillastående.
När har jag snackat politik lilla du?

Jag har sett hans inhopp, läs det jag skriver jag syftade inte på hans "okej" prestationer utan att ni köper talanger.

Messi,bojan,puyol,iniesta,xavi,valdes är inga spelare vi pungat ut en massa pengar för precis som vissa andra(nämner inga namn).
Därimot har Arsenal en grym scout team.
Spanien Cesc#4
2007-11-10 13:59
Ride_The_Big_One(6)//

Då glömmer att vi skapar stjärnor ni forslar ut dem.
Walcott är en mycket bra fotbollspelare har ni inte sett hans lyckade inhopp jämt.
Barcelona Beguiristain
2007-11-10 13:58
Robinho måste ju bara vara en av La ligas mest underpresterande spelare i förhållande till vad som förväntades av honom.

Han snittar inte ens ett mål var fjärde match, det för en spelare som köptes in som just anfallare till det humana priset av 230 mille.

Att gämföra Robinho med Messi är ju inte ens möjligt, de spelar på helt olika nivåer, Messi är redan en av Argentinas största fotbollsspelare, Robinho skulle jag personligen inte ranka bland Brasiliens Top 10, han är en aldeles för ojämn och kass avslutare.
Barcelona barçaroffe
2007-11-10 13:57
Sedan kan ju det dar med tekniken diskuteras. Messi ar ju totalt enfotad, men han ar javulsk med den foten.
Och med den teknik han har nar han springer igenom forsvaren i den hastigheten, det klarar inte Robinho!
2007-11-10 13:57
Cesc#4

Egen produkt, vi hypar upp han så mycket vi vill. Hur mycket kosta eran talang walcott månne?

Ni köper talanger vi skapar dem!
Spanien Cesc#4
2007-11-10 13:55
barçaroffe//

Denne Bojan så upphaussad snälla han är lika bra som bojan djordic var. Finns många unga fotbolls spelare som gjort massa mål i U nivå men vet vi ju alltid vart 90% av dem hamnar.
Annons: