/spanien/barcelona/forum/22056.aspx/spanien/barcelona/forum/22056.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Barcelona Kalle.
2007-11-10 19:29
Rysningar av hymnen och när fansen skriker: "LIVERPOOL - BARCA" till varandra.
Barcelona tarrak
2007-11-10 19:29
Lägg ner tippandet, det får ni sköta över PM, precis som att snacket om Arsenal tas på North Bank.
Barcelona Barcelona#7
2007-11-10 19:25
Access//

Säg vad du tycker?
Barcelona Barcelona#7
2007-11-10 19:25
Access //

Eller så kan du ta 1X på Matchen men du satsar inte så mycket?

Typ 500 på att Getafe vinner. Oddset är 6.00 att dom vinner..

10 Nov 19:00 Getafe v Barcelona 6.00 3.75 1.57
Barcelona Kalle.
2007-11-10 19:24
0-1 Messi
0-2 Ronaldinho
Barcelona Barcelona#7
2007-11-10 19:22
Access//

Oddset kommer vara lågt och du kommer inte tjäna så mycket om du satsar 3000, satsa 1000 isåfall:D

Getafe - FC Barcelona 0-3
Barcelona access
2007-11-10 19:20
Ämne: access; ett tips kan....
sant, den svidande känslan du pratar om fick jag erfara när bayern inte lyckades slå bolton på hemmaplan, kunde vunnit en hel del,istället blev de X .... japp kanske inte borde satsa så mkt, men tror barca vill visa att de kan vinna på bortaplan oxå....
Barcelona Barcelona#7
2007-11-10 19:17
Access//

Getafe ligger på 16 plats fast jag tror att det blir en svår match ikväll. Jag tror att Barcelona vinner med 3-0. 0-0 efter halvlek och sen kommer målen att ösa in. Som ni alla vet så har Barcelona skit dålig bortafacit men jag tror att bortafaciten vänder ikväll.

Access// Tippa X2

Satsa inte 3000, Jag håller med Delarocha RIP Puerta.
Delarocha RIP Puerta
2007-11-10 19:17
access; ett tips kan ju vara att inte satsa 3000. Oddsen är låga på att Barcá vinner och din eventuella förlust komemr svida så mycket mer än en eventuell vinst. Satsa 1000 spänn istället, eller är du tät så varför inte.
Barcelona access
2007-11-10 19:12
hejsan, funderar på o tippa 2a på barcelona mot getafe, borde ja göra de? tänkte satsa 3000 nämligen...vad tror ni om matchen

tacksam för svar
Barcelona Duda
2007-11-10 19:08
En grej jag har tänkt på länge är hur vi förvaltar våra HÖRNOR! Tycker att vi mestadels ger bort hörnorna, då vi knappt har någon i laget som är bra med skallen. Skulle föredra att vi gjorde några korta varianter istället, som det är nu gör vi ingen rädd när vi får hörnor. Det är min tanke, nån som tycker något annat?
Barcelona Nemo
2007-11-10 19:01
Cesc#4 // Synd, vi hade behövt lite förändring. Men dörren är alltid öppen :-)

Nu ska jag gå och försöka komma över tv4sport. På återseende.

Vamos Barcelona!
Barcelona Nemo
2007-11-10 19:00
Jag tror nog det är svårt att komma överens. Jag tror nog Messi vill spela lika mycket för båda lagen, och med den lönen han har så är det bara att gilla läget.
Barcelona andreasbarca
2007-11-10 19:00
Ämne: Cesc#4 // Var det in....
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA de klart dom vill komma man vinner inga titlar i arsenal.....
Spanien Cesc#4
2007-11-10 18:59
Nemo//

Hahaha nej tack men tack för erbjudandet.
Barcelona Braxingen
2007-11-10 18:57
Barcelonito

Jag menar inte att han ska strejka/tacka nej. Det jag menar är att klubben och Argentina skall komma överens. Jag tror att Argentina lättare vinner mot bottenlagen än vad vi gör och de är lika hemmastarka som oss. Dessutom förfogar de över fler spelare än oss.
Barcelona Nemo
2007-11-10 18:55
Cesc#4 // Var det inte du som skulle gå? Eller är du så intresserad av Barca? Du får mer än gärna komma över som Henry gjorde...
Spanien Cesc#4
2007-11-10 18:47
Icey 10//

Ingen ide att diskutera med han det kommer alltid fram nya påståenden och bortförklaringar.
Barcelona andreasbarca
2007-11-10 18:45
fyfan va tungt att missa kvällens match..men men bara hoppas man möts av glada miner när man glider in här inatt :)

Ang. diskussionen Barcelonito/Cesc..lägg ner. Om du "cesc" ska komma hit o snacka en massa skit i vårt forum kan du dra direkt. För övrigt kan du ta en titt på länken gör säkert både dig och förrädaren fabregas på bättre humör!

Visca el Barca!
Icey 10
2007-11-10 18:43
Barcelonito//
"Nej jag menar att ta en spelare utan klubbens godkännande och utan att kontakta klubben han spelar för."

Som jag förstått det så behöver man inte kontakta en klubb över en spelare ifall spelaren inte har någon kontrakt med klubben ifråga.

"Ja vem fan ska man skylla på att de inte har mer engelska spelare?..Att man inte kan uppfostra engelska egna talanger skyller man väl inte på nån annan eller?"

Är det Arsenals problem att de engelska spelarna är för dåliga eller beter sig som svin? Faktum är att spelare som A cole, Pennant och Sidwell (spelar för Chelski resp Fools) sedan finns David Bentley som är med i det engelska A-landslaget som kommer från Arsenal, men vet du varför de inte lirar i Arsenal? Du fattar väl att om AW kan göra underverk med utländska spelare varför skulle han inte kunna göra detsamma med spealre från England? Sedan finns det en 90 min-regel som ställer till det för Arsenal.

"Köp iaf nån engelsman för startelvan så det inte blir pinsamt."

Jaha, så du menar att Arsenal ska köpa ex. Rooney och Rio Fredinand för ca 60 mljoner pund instället för Toure och Rvp för runt 3 miljoner pund men samtidigt ha ett sämre lag då både Rvp och Toure är bättre om man tittar till den tekniska fotbollen som Arsenal spelar. Förresten kan du ge mig ex på några spelare som skulle kunna spela för Arsenal för ett vettigt pris?
Barcelona YayaYaya
2007-11-10 18:42
Matchen slutar 4-0. Ni kan hylla mig för min tippnings-begåvning imorgon.
Barcelona Barcelona#7
2007-11-10 18:41
1.Vi ska vinna mot Getafe,Recreativo och Deportivo.

2.Espanyol och Valencia är 2 lag som ibland spelar bra och ibland dåligt men Valencia är skit just nu.

Och EL CLASICO blir spännande men jag tror att Barcelona vinner med 3-1:D

Det här är matcherna innan Juluppehållet. Hoppas att det går som jag har sagt.
Tror vi kryssar 1 och vinner 2 på ettan
Tror vi vinner båda på tvåan
Barcelona Nemo
2007-11-10 18:37
Getafe (b)
Recreativo (h)
Espanyol (b)
Deportivo (h)
Valencia (b)
Real Madrid (h)

Så, ser matcherna ut innan juluppehållet.

Jag antar att det blir Recrativo och Deportivo han kan få vila, och givetvis Champions Leauge-spelet.
Barcelona Barcelonito
2007-11-10 18:28
Braxingen

Saken är att han blir avstängd 2 matcher om han blir kallad till landslaget och tackar nej för att vila. Argentina behöver honom lika mycket som oss tyvärr. De har bara en massa stillastående folk på mittfältet. De startar med Requelme, D,Alessandro och Cambiasso i mitten och rörelsen blir för dåligt. Messi är den enda som kan bryta mönstret för dem. Messi behöver framför allt vila i hemmamatcherna och speciellt när Etoo kommer tillbaka.
Barcelona ZARM
2007-11-10 18:25
Ikväll hoppas jag att Barca visar att de kan spela riktigt bra borta också!
Barcelona Braxingen
2007-11-10 18:22
Nemo

Ja, jag håller med. Det där är en problematik. För visst tycker man som arbetsgivare att det är landslaget han ska vila ifrån i sådana fall. Medan det måste vara väldigt stort att spela för sitt land, som man dessutom inte gör lika ofta.

Men ska han vila så ska det vara från landslaget. I alla fall med tanke på att vi verkligen behöver honom.
Barcelona Nemo
2007-11-10 18:20
Barcelonito // Strunta i honom, han verkar vara förvirrad.

Messi verkar vara sliten nu, många matcher och jobbigt för honom att åka till Sydamerika varje gång det är landslagsmatcher. Han kanske behöver få vila.
Barcelona Barcelonito
2007-11-10 18:18
Cesc#4

Precis. Pinsamt att kalla nån lögnare utan nån som helst grund. Lögnerna har du stått för när du skriver att jag hatar Arsenal och Fabregas. Låt oss skriva om den viktiga matchen vi har framför oss. Adios
Spanien Cesc#4
2007-11-10 18:16
Barcelonito/

PINSAMT adios amigos
Barcelona Braxingen
2007-11-10 18:15
Tack för showen Cesc!

Hoppas lite extra på vinst idag, det skulle underlätta presentköpandet inför fars dag imorgon!
Annons: