/spanien/barcelona/forum/22049.aspx/spanien/barcelona/forum/22049.aspx SvenskaFans.com - Sveriges bästa sportsajt
Annons:
La Liga - Barcelona
  • Artiklar
  • Forum
  • Truppen
  • Matcher

DU MÅSTE VARA INLOGGAD FÖR ATT KUNNA SKRIVA PÅ FORUMET. KLICKA HÄR FÖR ATT LOGGA IN!
Spanien Cesc#4
2007-11-10 13:52
Ride_The_Big_One(6)//

Lägg ner din politiska snack jag orkar inte leta etfer en ordbok när jag vill diskutera fotboll. Prata fotbolls språket dem messi kuta förbi är två backar en redan på nedgång och en som inte är bra nånstans en i landslaget. Jag föredrar Robinho och Ronaldinho skills än en kutande maradonna imitatör.
Real Madrid Mr. Del Bosque
2007-11-10 13:52
Och vad är hans riktiga position? för han står alltid så långt bak så att han upphäver offsiderna.
2007-11-10 13:51
Föresten, jag har alltid undrat, är Oleguer en fotbollsspelare?
2007-11-10 13:51
grabbar lugna er, robinho lyckades inte alls finta bort nån i barcelona, speciellt inte ROBOTguer, oj ja menar, oleguer..
Barcelona Cristocea
2007-11-10 13:49
Det handlar om smak brorsan, gillar du Brasiliansk samba? Eller Argentinsk tango?
Barcelona barçaroffe
2007-11-10 13:49
Du ar nog trots allt en aning enogd Gudi! :-)
Barcelona Cristocea
2007-11-10 13:48
Cesc#4//

Du kan inte jämföra brasiliansk fotboll med Argentinsk fotboll, Messi och Robinho. Det är två helt olika fotbollspelare med olikt spelstil.
Barcelona Ride_The_Big_One(6)
2007-11-10 13:47
Cesc#4

Återigen så säger du saker utan fakta, vi sparade madrid inlägget med hans Robinho hade lekstuga. Vi kontra med att säga att Messi hade lekstuga med 2 av deras backar på deras vänsterkant.

Robinho har sina brasse finter likaså med Cristiano.r men spelare som Kaka,Messi använder inte lika mycket stillastående dribblingar och utnyttar deras snabbhet med boll. Vad är teknik igentligen?, finta hit och dit så kaka har ingen bra teknik i ditt tycke?

Vilken smurf gå och gråt över cl förlusten och Henry övergången, för nåt annan skäl har du nog inte att ogilla vår klubb.

Det är bara fjortisar som tycker som du tycker, wow Robinho finta han har världens bästa teknik likaså cristiano ronaldo. När du blir äldre kanske du får lite bättre perspektiv.
Spanien Cesc#4
2007-11-10 13:46
barçaroffe//

Alla vet att Robinho besitter en större teknik än messi vad är skillnaden att lillen imiterar Maradonna kankse.
Barcelona barçaroffe
2007-11-10 13:45
He he, Messi och Robinho ar ju skillnad i klass!
Inte till brassens fordel...
Barcelona Barcelona#7
2007-11-10 13:42
Messi Dödade Cannavaro och Carlos..

Spanien Cesc#4
2007-11-10 13:42
Ride_The_Big_One(6)//

Ni försöker ju göra det till värsta prestationen carlos är inte ens nån bra vänsterback och Cannavaro är överskattad jag vill se lillen göra bort Nesta eller Toure.
2007-11-10 13:40
Cesc#4

Jisses ännu nån som inte har alla faktan, Messi snurrade carlos och cannavaro på deras hemmaplan och vår hemmaplan. Vad är din poäng igentligen?

Vad hände efter Robinho fintade klart?
Så vitt jag kommer ihåg blev det inget mer efter det.Dålig försvarspel från bägge lägen där offensiven var det enda ifrån båda.
Barcelona samot
2007-11-10 13:37
messi mot cannavaro och carlos :P
Barcelona samot
2007-11-10 13:36
.
Spanien Cesc#4
2007-11-10 13:34
Messi är en gudabenådad spelare men kom igen alla backar har sina dåliga dagar. Jag tror inte Messi skulle ha mycket att hämta mot t ex Netsa eller Toure. Robinho hade faktiskt lekstuga han med i Camp Nou minns ni inte på hörn flaggan.
2007-11-10 13:34
Rambla

(Story about Robinho)
Dem köpte in Robinho för att de hörde att han ville spela för dem stora klubbarna i spanien, därimot så visste de inte vad han var för slags spelare. De tänkte väl göra en chansning och tänkte nu ersätter vi de gamla rävarna längst fram med denna målspottaren, men målen uteblev och positionsbyten blev bara fler och fler.

TO BE CONTINUED!
Barcelona Barcelona#7
2007-11-10 13:31
Messidonaa//

HAHAHAHAHA den där video är skön..

Carlos blev rädd av Messi och drog till Turkiet:D
2007-11-10 13:30
Cesc#4

Läs igenom inläggen ordentligt innan du leker polis, jag skrev att han har börjat bra men inte alls bör jemföras med de som går före han i landslagssammanhang(Iniesta,Xavi,Fabregas,Alonso. Spelare som är bra i stort sett hela säsongen och inte 5-6 matcher på en hel säsong.

Bra men inte i deras klass om man ser till helheten.
Barcelona Cristocea
2007-11-10 13:30
Ämne: Nemo/

Man måste ä....
Rumänien blåbärsnation? Hahaha. Om då vi hade lirare som Dumitrescu,Petrescu,Popescu,Ilié,Raducioiu, Hagi och Belodedic. Vad i helvete har vi för landslag nu? Hahahaha
Barcelona Rambla
2007-11-10 13:28
Gudi:

Ok, du har fått dina 15 seconds of fame nu. Du kan återgå in till de dina.

Er lilla Robinho? Du menar han som snittat 5-6 mål per säsong i Madrid? Var det inte han som var värsta målspottaren när han värvades för dyra pengar från Santos?
Gudi

Tack för att du återigen bevisar att du inte är nåt annat en real fan med otroligt begränsad med fotbollkunnighet, när fan blev Zambrotta förnedrad?, typ exempel av fjortisbeteende!

Robinho förnedrat Zambrotta? tillåt mig att skratta, ni var inte samma lag snacket kan du skippa alla har lag går igenom mindre lyckade säsonger varför ska det vara undantag för just er?

Ni vann sist ja men när spelade ni ut oss sist?, ni har fan inte spelat underhållande fotboll sen figo/zidane tider. Dags att hosta upp 1 miljard för att köpa in spelare som inför attraktiv fotboll nu va?
Spanien Cesc#4
Hur våre det om ni bara erkände Guti som en bra spelare istället för att klanka ner han.
Barcelona Messidonaa
2007-11-10 13:26
Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*

håller med upp till 100 !
carlos blev tvungen o byta klubb efter sånn förnedring av messi, videon kan man bara se om och om igen.

Länktips!
Barcelona Messi_CE_Iniesta_V.Valdes*
2007-11-10 13:22
Hoppas Carlos och Cannavaro återhämtat sig efter att dom blivit förnedrade av Messi, Carlos behövde byta klubb och Canna är inte sitt gamla jag.

Dom kan ju alltid trösta sig att dom inte är ensama att blivit det!
Las Palmas Pio pio
2007-11-10 13:21
Gudi

Men två matcher gör inte en spelare för fan..Red gör nåt åt den här lille enögda madridista..
Real Madrid Gudi
2007-11-10 13:19
Ride_The_Big_One

Vi hade ett helt annat lag då, kolla på dagens Real Madrid..

Ska vi vara lite mer aktuella så kan jag upplysa dig om att vi slog er senast på Santiago Bernabeu, 2-0.. Ni visste inte hur ni skulle hantera kapten Raúl och Robinho..

Hoppas Zamrbrotta har återhämtat sig efter att ha blivit förnedrad av våran lille Robinho.
2007-11-10 13:16
Gudi

Han fick igenom genomskärande passningar för vår envisa tränare bestämnde sig för att spela ultra offensiv den matchen som inte gick hem, du är inte den smartaste personen märker jag redan glömt hur vi spelade ut er på borta plan?

Era egna fans applåderade våra mål, redan ett blott minne va haha. Som sagt sluta gör bort dig det börjar bli pinsamt.

Du får tycka om Guti allt du vill men kom inte inn hit med galenskaper, det är just det vi försöker komma fram till att Guti är bra enstaka matcher sen dör han ut. Läs det som skrivs så förstår du bättre.

Inlärnings förmågan verkar inte vara på topp, stanna i skolan så för du bättre perspektiv på saker och ting.
Real Madrid Gudi
2007-11-10 13:13
Rambla

Du kanske minns att han fucka era barcaliv i El Clasico?

Annars, vad säger du om hans match mot Valencia? Villarreal? Dålig?

Du kanske har dålig tvbild?
Spanien Cesc#4
2007-11-10 13:10
Guti har en bra spel förståelse då han assisterar mycket sånt som man inte sett han göra under galactico eran. Men Guti har blommat ut försent han har vart en evig talang.
Annons: